3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
maandag 30 november 2009 om 12:46
quote:appeltjesgroen25 schreef op 30 november 2009 @ 12:43:
Ja, ben idd bij psych geweest.
Goed gesprek gehad, ook over de toekomst.
Ga anders soort therapie krijgen. Bij hem. Ben ik erg blij mee!
Nu ff bijkomen en alles een plaatsje proberen te geven.He wat fijn appel..... ben blij voor je!
Ja, ben idd bij psych geweest.
Goed gesprek gehad, ook over de toekomst.
Ga anders soort therapie krijgen. Bij hem. Ben ik erg blij mee!
Nu ff bijkomen en alles een plaatsje proberen te geven.He wat fijn appel..... ben blij voor je!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 30 november 2009 om 12:49
quote:Jackyr schreef op 30 november 2009 @ 12:47:
Ach Freak.. als je morgen bij de mediator zit dan hou je dat beeld van ex in je achterhoofd toen hij binnenkwam en jullie samen binnen zaten te roken dan kan het niet mis gaan en hoef je ook ff niet zo iebelig te voelen
Ja das een goeie van je Jacky.. ik had het er gisteren ook met LeukerT over.
Ik laat mediator de voorstellen uitleggen.. hou mijn mond stijf dicht behalve als ik iets niet begrijp.
En dan mag daarna Ex zijn voorkeur regeling aangeven.. en als dat dan niet de mijne is beeindig ik het contract en stap ik naar een advocaat ( heb zo'n vermoeden dat wij dinsdagavond niet met zijn drietjes aan tafel zitten )
Ach Freak.. als je morgen bij de mediator zit dan hou je dat beeld van ex in je achterhoofd toen hij binnenkwam en jullie samen binnen zaten te roken dan kan het niet mis gaan en hoef je ook ff niet zo iebelig te voelen
Ja das een goeie van je Jacky.. ik had het er gisteren ook met LeukerT over.
Ik laat mediator de voorstellen uitleggen.. hou mijn mond stijf dicht behalve als ik iets niet begrijp.
En dan mag daarna Ex zijn voorkeur regeling aangeven.. en als dat dan niet de mijne is beeindig ik het contract en stap ik naar een advocaat ( heb zo'n vermoeden dat wij dinsdagavond niet met zijn drietjes aan tafel zitten )
maandag 30 november 2009 om 12:50
Precies Freak..
En je weet ook niet hoe het allemaal gaat lopen.. maar dat je nu van die wereldse momenten hebt is gewoon heel fijn. Hij heeft ook één dochter? Van dezelfde leeftijd als mini? Is zijn situatie nu nog zo moeilijk? Of heeft hij de moeilijke tijd achter de rug? Geniet gewoon dubbel van alle fijne momenten die je hebt nu -d
En je weet ook niet hoe het allemaal gaat lopen.. maar dat je nu van die wereldse momenten hebt is gewoon heel fijn. Hij heeft ook één dochter? Van dezelfde leeftijd als mini? Is zijn situatie nu nog zo moeilijk? Of heeft hij de moeilijke tijd achter de rug? Geniet gewoon dubbel van alle fijne momenten die je hebt nu -d
maandag 30 november 2009 om 12:52
maandag 30 november 2009 om 12:54
maandag 30 november 2009 om 12:57
Na 6 jaar alleen maar gewerkt te hebben wilt hij nu ineens meer voor Mini en nieuwe liefde aanwezig zijn en ouderschapsverlof opnemen .. en dat betekent voor mij amper allimentatie.... ja duh... ik heb altijd hard gewerkt en veel geld binnen gebracht... nu zit ik en zonder werk ( nou ja bijna dan) en heel weinig inkomen en zou ik weer voor zijn geneugten op moeten draaien ( financieel dan he) hij vond het nl vorig jaar maar wat fijn dat ik op school ging werken en altijd thuis was voor mini... kreeg zijn carriere een boost!
maandag 30 november 2009 om 12:59
maandag 30 november 2009 om 13:02
Ja!
School schrijft mij per morgen, 1 dec 09, uit. Hierdoor mag werk mij ontslaan maar we moeten de 2 maanden opzegtermijn in acht houden (waar ik blij mee ben, zo krijg ik eindejaarsuitkering en kerstpakket!) en ben dan per 1 feb 2010 uit dienst en ga dan in de ziektewet.
Eindelijk.. Heeft me heel wat zweet gekost.
School schrijft mij per morgen, 1 dec 09, uit. Hierdoor mag werk mij ontslaan maar we moeten de 2 maanden opzegtermijn in acht houden (waar ik blij mee ben, zo krijg ik eindejaarsuitkering en kerstpakket!) en ben dan per 1 feb 2010 uit dienst en ga dan in de ziektewet.
Eindelijk.. Heeft me heel wat zweet gekost.