LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Neempjelief voor jou. Ik kan me - denk ik - iets voorstellen van je frustratie en verdriet na zelf 2 jaar ziekenhuisstrijd te hebben doorgemaakt. Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden zodat het afgelopen is met het steeds moeten hervinden van je hoop, veerkracht en doorzettingsvermogen en het steeds weer incasseren van teleurstellingen.
Hmm, dan koop ik toch maar een Medela erbij voor de eerste weken. Zou een M passen? Volgens de tabel wel dacht ik.
De maat moet je meer voor de omvang gebruiken, en niet zozeer voor je cupmaat; ze zijn enorm rekbaar, dus dat past sowieso wel.
Neem zo begrijpelijk....

Beng, ik zou die medela echt kopen voor de eerste paar weken. Alles is dan nog zo gevoelig en gezwollen (bij mij bleef het gewoon allemaal vanzelf recht vooruit staan) en die Anita`s staan inderdaad veel mooier, maar ik draag ze pas een maand denk ik. Bij mij werd (en nog weleens) er echt wat afgekneld aan de zijkant, dat voelde helemaal niet fijn. Nu alles weer wat meer in proportie is zit het heerlijk. Mijn voedingsbh`s zijn een cup groter dan mijn zwangerschapsbh`s. En dat klopt dus goed (de mevrouw in de winkel had dat gezegd).
Oja, ik moest een L volgens de tabel, mijn lief heeft een vooruitziende blik en heeft een XL gekocht. Die is inmiddels wel iets te groot voor het prettig, maar dat kan ook komen door het gebrek aan steun na drie maanden wasmachine in/droger uit/en hoppa aan....
Pien aan de stickies, hihi.. ik hoop dat het werkt! Of in elk geval dat pieniminie draait zij het door wierookgebeuren danwel gewoon uit zichelf. Oh en langskomen mag altijd nautuurlijk, ik kan ook lekker worteltjestaart halen bij de bakker hoor. Doe ik daar muisjs op hihi. Maarre, kan ook wachten tot jij verlof hebt, en als je maar enigzins bij een bushalte in de buurt woont (ja dus, ik weet ongeveer waar je woont...) kan ik ook die kant op komen. Gaat lukken!

Vandaag nacontrole bij de vk, was gezellig. Daarna endje wezen wandelen, er is vlakbij ons een recreatieplas en aan de andere kant daarvan zit een leuke horeca gelegenheid (hebben we ook ons trouwfeest gehouden), daar lekker een kopje thee genomen en lekker bij de open haard (gave moderne, en hangt een soort kralengorfdijn omheen dus je zit lekker beschut) zitten voeden.

Inmiddels 2 uur nadat ik ben begonnen met schrijven.. meisje wil niet spelen en niet slapen dus hangt nu in drager op mijn buik, best knus. Maar moet nu met koken beginnen dus geen goede forum-dag. Nou ja, wel genoten van de dag verder, morgen kom ik wel weer langs, tot dan :-)
Hi DD! Hoe bevalt de bondolino? Ben heel benieuwd naar je draagervaringen.

Je dag/middag klinkt heerlijk, lekker met je meisje op pad.
quote:mardjen schreef op 30 november 2009 @ 18:55:

Oja, ik moest een L volgens de tabel, mijn lief heeft een vooruitziende blik en heeft een XL gekocht. Die is inmiddels wel iets te groot voor het prettig, maar dat kan ook komen door het gebrek aan steun na drie maanden wasmachine in/droger uit/en hoppa aan....Hier idem, maar voor de eerste weken echt ideaal, wat mard ook al zegt, alles is dan nogal auauau, en dan zitten ze heerlijk!
Thanks! Nee luierdoekjes en plasindicators zijn voor mij even een maar dat snappen jullie vast wel

Oja Chiek, dat zal ik nog even vertellen. Neemlief schaamde zich echt he-le-maal rot, ik kreeg 's avonds laat nog een berichtje en toen 's morgens om half 7 belde hij meteen toen ik ook nog niet op zijn bericht had geantwoord. En terecht! Het heeft een heleboel stof tot nadenken gegeven (lief is gewoon veul minder empathisch en heeft vanuit huis geen verdriet/ruzie/echte liefde enz meegekregen) en stof tot praten maar het is wel weer helemaal goed. Daarvoor heeft hij wel door het stof moeten kruipen , ben nog niet eerder zo boos geweest.

Ik zie jullie snel weer!
Klinkt knus hoor DD, eerst wandelen en daarna lekker bij de open haard!

Ben ook benieuwd naar je draagzak ervaringen! En hebben ze die ook in een effen uitvoering? Ik vind die van jou erg leuk, maar ik zie man er nog niet mee lopen
Haaaaaai

Kom ook even snel zwaaien. Elev begroeten en Neem een knuffel geven .

Heb heel hard maar heel fijn gewerkt vandaag. Ben helemaal trots op zelf maar dus echt geen tijd gehad om hier te buurten.

Mard en voor de samenvatting.

Ik moet zo voor het eerst naar pufclub en we moeten nog met de stickies (DD ) aan de slag. Dus effe snel vanaf hier.

Heb wel alles bijgelezen en heb weer goede kennis opgedaan. *maakt aantekening van de Medela voedingsbeha*

Tot later misschien.
Goed zo neem, laat 'm maar lekker boeten en zich even heel erg lullig voelen, dat zal 'm leren!

Als jullie daarna dan maar wel weer lief zijn voor elkaar, deze donkere dagen zijn toch vooral bedoeld om lekker samen binnen thee te drinken, filmpjes te kijken, wandelingen te maken met een dikke jas aan, uitgebreid te koken..... en niet om ruzie te hebben natuurlijk

Laal, over iets meer dan een week kun jij dat ook allemaal weer doen!
Even tussendoor. Pienman heeft de computer zo ingesteld dat alle foto's voorbij komen. Dus ook de allereerste buikfoto's

Je ziet echt helemaal niks. Als mijn buik ooit weer zo wordt, dank ik God op mijn blote knieën.
Pien

Komt goed!

Doe nog eens een recente buikfoto op de groep? Please? Laal zei dat je zo prachtig zwanger bent, dus pronken maar zou ik zeggen!

Ben ook wel benieuwd wat een week relaxen en boeken lezen met de buik van elev gedaan heeft...!
Jij maakt wel heerlijke herfstbeschrijvingen Chiek. Zelfs deze winterdipper krijgt er bijna zin in...

Bengman heeft net weer een buikfoto gemaakt, was alweer bijna 3 weken geleden geloof ik. Minimaal 2 iig. Nu moeten ze nog op de computer maar dat komt vast wel. Hij is nu weer de deur uit om een vriend te helpen met z'n motor.

Ik ben ook heel benieuwd naar de buiken van Pien en Elev, dusse foto's!!

Neempje, fijn dat jouw lief voor jou door het stof wil en zijn fout inziet.
quote:chica1978 schreef op 30 november 2009 @ 19:08:

Laal, over iets meer dan een week kun jij dat ook allemaal weer doen!

Daar reken ik maar even niet op, het loopt gruwelijk uit

Ik kom dus alleen even zeggen, want ik ga zo maar even een potje janken denk ik

Aruba, ik vertel van de week wel even over het kolven, nu even niet de puf voor. Maar ik vind het opbouwen wel moeilijk hoor, het lukt eigenlijk niet zo goed...ligt ook wel aan mezelf, want ik neem er niet echt de tijd voor.

voor jullie
Ach jakkes Laal, dat zijn niet de berichten die ik hoopte te lezen.... Had graag willen terugtellen met je in de zin van nog 4 nachtjes slapen, nog 3 nachtjes slapen...
Laal

Getverpielekes!!! Stomme uitloop!!!

Nou ik heb de pufclub overleefd. We hebben gelukkig allemaal gewoon een vagina en de mede cursisten zijn ook wel ok geloof ik. Beetje stilletjes was 't allemaal, beetje onwennig denk ik. Ach babbel wel voor ons allemaal.

Ben de dikste (nou ja de grootste buik) en samen met nog een meisje als eerst uitgerekend.

Even een stomme vraag. Wie weet of de Grey's van vanavond nog ergens van de week herhaald wordt? Neem, Laal? Please tell me dat het wel zo is. Ik weet het ik ben een beetje sneu maar ik vind het dus echt jammer dat ik het gemist heb.
Foto's op de groep.
Neem

Prachtige buik Pien! Maar ik vind je niet eens zoveel gegroeid geloof ik sinds ik je bij Elev zag. Of vergis ik me. Kun je nog een beetje lekker liggen in bed? Ik hoor je nooit klagen, dus ik denk van wel.

Wij gaan morgen of overmorgen naar de I*KEA en wat andere winkels. Bank, lampen, tafeltje (ik háát het woord salontafel, maar zoiets zal het wel worden) etc kopen en leuke spulletjes voor Sproetekinds kamertje. Maar wat een infantiele troep verkopen ze hier zeg! Of enorm truttig met heel veel beertjes en rushes (voor de meisjes) of met prints van basketballen, honkbalknuppels etc (voor de jongens). Ik moet naarstig op zoek naar een hip winkeltje!
.....Pien.....ben je wakker?
Hahahahahaha Sproet hoe raadde je dat zo?!

Heb het eerst nog geprobeerd te negeren maar toen werd ik toch een beetje gek van dat gelig voor niks. Dus ik heb gewoon mijn eerste nachtelijke boterham en internet sessie achter de kiezen. Het is nu officieel!

Maar nu ben jij er niet meer denk ik?

Enne klopt dat mijn buik niet eens zo heel veel gegroeid is. Tenminste er zit wel een paar centimeter extra bij (4 ofzo) maar ik heb ook een beetje het idee dat ik nu een beetje stil sta. Qua kilo's ook volgens mij (gelukkig ).

Liggen op zich gaat nog goed hoor. Nergens last van. Ja ik ben wat onrustiger volgens mij, maar dat kan ook te maken hebben met wakker liggen en dat ik het dan dus meer merk. Word ook vaak genoeg op mijn rug wakker terwijl ik vroeger dus echt niet zo kon slapen. Nee lichamelijk is het allemaal wel te doen.

Wat trouwens wel raar is, van die moxa zou de baby meer bewegelijk moeten worden. Nou was Pienmini natuurlijk wel een ongelofelijke wiebelkont (vooral 's avonds) maar ik heb het idee dat hij/zij er alleen maar rustiger van wordt. Strange!

Had gisteravond wel last van mijn buik door de pufclub. Door het lange zitten op een matje en daarna weer te lang staan. Ik ben toch meer van het comfortabel zitten en het bewegen. Nou ja geloof dat dat ook de bedoeling is vanaf volgende week.

Nou Sproet kom maar op met jouw avonturen van de dag. Ik zit er helemaal klaar voor.
P.S. Sproetekind wordt straks een echte dude met zijn honkbal kamer.
Sproehoet waar ben je nou?!

Mmmmm ga zo toch maar weer naar boven. Even mijn glaasje roosvicee opdrinken.
quote:nemovisje schreef op 30 november 2009 @ 18:04:

K heb even haast maar kennen jullie deze al? Vinnik zó vet!

Black Eyed Peas met OprahJa. doe ken ik en die is inderdaad vet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven