December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ainne; cadeautip

Maarre; jullie hebben (natuurlijk) geen sint daar. Wat heeeeerlijk !!
Wahaha Flodder!
Tinus bedankt voor de foto van de 6e ziekte. Maar t is t niet hoor. Brian ziet er zo uit

Zie je hoe dik zn knieen zijn? Sneu he. Zn enkels zijn gelukkig weer dun. Hij kan ook bijna niet lopen. En hij is zowiezo nogal dramatisch maar nu helemaal

En het zit op zn benen en zn ellebogen en zn billen

Maar ik denk dat dit nog hoort bij de HS dat t even weer erger wordt oid.

Morgen naar de HA

we hebben t er maar druk mee
Ahhh die B !!!! En iid, voor jullie ook een knuffel !!

Met dat soort dingen merk ik nu wel dat 3 kids druk is hoor. Om de beurt ziek, naar de arts maar ook gewoon naar school en (speel)afspraakjes.
Oja Nurse, heb je een plaatje van die auto's die je voor A hebt gekocht ?? Klinkt ook wel leuk voor hier. Doe ik net even of we niet al auto's genoeg hebben zeg maar........
Oef:

Maar toch... wat ontzettend sneu zeg Beterschap... kan hij wel een beetje slapen?

Flodder:

Hij heeft ze cadeau gekregen van ons pap en mam, zal even kijken....

Ah, die stapel auto's zijn niet van Tonka maar van Fisher Price:

Je kunt ze ook in elkaar stapelen zeg maar.

Nu even opzoek naar die grote rode, kneedbare Tonka...

Ik baal trouwens... heb de uitnodigingen van Y. te laat gemaakt/besteld en de verkeerde betalingswijze gekozen (die het langst duurt) wrs heb ik de uitnodigingen eind deze week in huis... Grmbl. Lekker handig Nurse

Nou, ff die Tonka zoeken.

xx
Hè dat is wel k*t Nurse !! Ik zou er tenminste goed zuur van zijn !!

Die stapel auto's zijn ook leuk !!
Hmmmm, moet trouwens ook maar eens aan de slag met uitnodigingen en de traktatie voor Timo voor zijn afscheid.
Ja, best klote!

Maar goed, ga maar een rondje bellen dat ze zijn uitgenodigd en dat de uitnodiging wrs de dag van het feest pas in de bus ligt.. Klote zooi.

Had verstuurd, kreeg bevestigings mail en zag het meteen dat t niet uit zou komen... meteen bellen naar de Hema maar ze konden niets meer doen. Lekker dan.

Maar goed, weer iets geleerd zullen we maar zeggen.

Die grote zachte Tonka kan ik niet googlen... zal morgen eens aan ons mam vragen waar ze die gehaald heeft, hij is namelijk wel erg leuk!

Ik ga maar eens op de bank, ff bones kijken.

xx
Ohja, en ik heb mn zinnen gezet op dit keukentje;

http://www.liesjeshoutens ... olook-kidkraft_p4098.html

Ga nu echt op de bank.

xx
* The Nurse, ik breek even in*

wat een fan-tas-tisch poppenhuis hebben jullie voor de meiden! Waar kan ik dat kopen? Ik zoek voor ons meisje (3 in januari) ook zoiets...

en sluipt weer weg uit jullie topic*
quote:Mirjam762 schreef op 30 november 2009 @ 22:03:

* The Nurse, ik breek even in*

wat een fan-tas-tisch poppenhuis hebben jullie voor de meiden! Waar kan ik dat kopen? Ik zoek voor ons meisje (3 in januari) ook zoiets...

en sluipt weer weg uit jullie topic*Hi! Hier komt de onze vandaan:

http://www.hetzingendenijlpaard.com/

Hopelijk voor jullie een beetje in de buurt en anders weten ze misschien wel waar ze nog meer te verkrijgen zijn.

(hij is trouwens standaard geloof ik maar met 2 verdiepingen)

Succes!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 30-11-2009 22:21
Reden: kleurtje
% gewijzigd
Oh, en hier heb je alle gegevens (naam/merk enz)

http://www.marktnet.nl/Vo ... -verd-meubels-4765187.htm

Groetjes!
hey Nurse die stapelautos krijgt D voor sinterklaas. leuk zijn ze.

Balen van die uitnodigingen.

Nee B kan niet goed slapen vanavond maar de koorts is zo goed als weg.
Ga je nog naar de arts Oef ?
Morguh!

Flodder:

Heb nagevraagd bij ons mam, die grote rode Tonka heeft ze gehaald bij Intertoys, kan hem alleen niet vinden op hun site.

Het is iig de brandweerauto (je heb ook een gele blijkbaar, een ambulance oid?) en hij is dus van zacht rubber, de banden zijn van hard plastic.

Hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Oef:

Oh! dat is wel gunstig dat hij koortsvrij was! (is?)

Hoe is het vannacht gegaan?

En verder:

Hello allemaal! Ik heb weer es het rijk alleen, de kinderen zijn taartjes aan het bakken bij ons mam

xx
Ah, dank. Kon hem via internet ook niet zo snel vinden.

Ik ga bij lobbes nog even wat sleutelhangers bestellen voor Timo zijn afscheidstraktatie op school en bso. Ik zag dat ze daar ook die stapelauto's hebben dus die ga ik ook gelijk bestellen....
Leuk Nurse, die rode keuken, wel een beetje groot en duur. Als het goed is krijg ik ons keukentje ook binnenkort, zal vandaag of morgen afgeleverd worden bij ons depot in NL. Ons keukentje is vanmorgen afgeleverd bij onze NLse vestiging, dus die komt vanavond op de vrachtwagen deze kant uit!

We gaan trouwens voor Oudste een Hello Kitty cd-speler en wat cd'tjes kopen voor haar verjaardag. Ze is gek op HK en op muziek, dus dat vindt ze vast wel leuk. Daarbij krijgt ze die dag sowieso al tig cadeautjes voor kerst, dus het is wel goed zo met de cadeaus!

Fijn Oef, dat de koorts weg is. Hoe is het met zijn vlekjes overal?

Hier hebben we weer snotexplosies thuis. Jemig, denk je dat je van alle verkoudheden af bent, begint het gewoon weer opnieuw...
Leuk die stapelautootjes. Ik zocht nog een sintkado voor neefje Sjoerd en da's wel een goed idee!

Oef: Ben wel benieuwd wat de dokter zei. Die plekken op B's beentjes doen me denken aan iets heel anders maar het zal het vast niet zijn: vlooienbeten. Maar jullie hebben geen huisdieren meer toch, dus dan kan het gewoon niet.

Zielig hoor dat ie zoveel last heeft dat ie amper kan lopen...

Nurse: Wat jammer van die uitnodigingen inderdaad!

Lekker dat je het rijk alleen hebt eventjes.

Ainne: Dat Hello Kitty is echt HOT bij jullie hè? Hier zie je het ook steeds meer. Wij hebben op mijn werk ook veel HK schoolzooi ontworpen.

Manuel was gisteren echt helemaal kapot aan het eind vd dag. En waar ik al bang voor was: hij was te moe om te eten 's avonds en daarna wilde hij weer niet slapen omdat ie te moe was... Lastig hoor! En vanmorgen was het gewoon weer 7u. Heb wel goede hoop dat ie zo ff gaat tukken want hij zit redelijk wezenloos naar Mickey Mouse op tv te staren.
Inderdaad Tinus, da's helemaal mode hier, dat HK. En duur dat die zooi is. en het is vaak echt zooi hoor, een paar stomme kleine plastice poppetjes voor 20 euro of zo, van die poppetjes waar je niets mee kan. Oudste is er ook helemaal wild van, dus vandaar dan maar de HK cd-speler.

Zij was trouwens net als Manu gisteren, ook zooo moe, bloedshagrijnig en daarna te moe om te slapen, duurde echt eeuwen voor ze haar draai gevonden had en normaal slaapt ze zodra ze ligt.
Vaak werkten wij met ontwerpen uit de UK van Hello Kitty. Ben voorlopig niet van plan om vrijwillig naar mijn werk te gaan, maar daar ligt heel wat HK-spul wat je zo mag hebben. Over een maandje of 4 zal ik je wat sturen

Zou er iets in de lucht hebben gehangen wat alleen bijna 3-jarigen merkten gisteren? Ik heb Manu uiteindelijk in slaap gekregen door hem een klein autootje te geven in bed. Toen ging hij eindelijk lekker liggen met dat autootje stevig in zijn handjes (schattig).

Volgens mij is hij nu echt wel moe, tis tenminste direct stil boven. Joehoe, ff Tinustijd!
Floddertje, hoe is het vandaag in de ziekenboeg?

Geweldig van die Egbert Jan Weeber!

Ik had hem ook zo binnen gelaten zonder te weten wie het was hoor....daar niet van! Hij heeft vaag wel een bekend gezicht, maar ik had niet zo iets van oooo die!

Haha ik ook zo iets van 2!? het zijn er toch 3.

Ainne, jeetje wat een ellende zeg al dat water...is het bij jullie nu ook wat droger de afgelopen dagen, of nog steeds niet?

Oef, jeetje ziet er niet lekker uit zeg....arm ventje!

Nurse, balen van die uitnodigingen....

Leuk dat keukentje!!

Tinus, hopelijk nu dus wel een rustig middagje!

Vanmorgen Amber voor het eerst naar de 3+ groep gebracht en dat ging helemaal boven verwachting!!!

Vorige week klom ze in me toen we gingen kijken en nu kon ik er zonder huilen aan een tafel met een tekening zetten, ik kreeg nog een dikke kus en knuffel en toen was het goed!

Had zo de neiging om even om het hoekje te gluren net toen ik Justin naar school bracht, maar was bang dat ze me zou zien, dus toch maar niet gedaan....
En hier weer Nursetijd!

Y. slaapt en A. en R. zijn met oma (schoonmoeder) wandelen naar het speeltuintje.

Heb net uitnodigingen zitten maken voor R. dr verjaardag, die zijn iig wel op tijd

Pas ergens gelezen (of gezien op tv?) dat Hello Kitty al 30 jaar(?) bestaat en dat ze in Amerika tijdens Thanksgiving ook met reuzachtige HK liepen te zeulen. (of was dat nou in China?)

Hoe dan ook, ik vind HK mwah.

KM:

Hoe ist? sinds je laatste berichtje dat Y. zo stierig was niets meer gehoord?

Zo, ik plof denk ik weer even op de bank met een tijdschift goed en leerzaam boek.

Grrrrrroetjes!
Helaas marloes, het ZEIKT hier nog steeds van de regen.

Leuk dat A het zo lekker doet in haar nieuwe groepje!
Dat is minder...maar jullie houden de voeten nog wel droog bij de deur of staat het ook blank?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven