Project Catwalk 2009
maandag 14 september 2009 om 19:50
Niet alleen Next Topmodel begint weer vanavond, ook Project Catwalk. Ik zag het toevallig pas nét dat de start vanavond is.
Even de link op RTL5 gezocht, eigenlijk maar erg weinig info te vinden (het lijkt zelfs of je je nog aan kunt melden????)
Volgens mij is er nog geen topic over dus bij deze...
Ik vind project Runway altijd heel erg leuk, de nederlandse versie heb ik nog nooit gezien dus het zal mij benieuwen
http://www.rtl.nl/reality/rtlprojectcat ... /index.xml
Even de link op RTL5 gezocht, eigenlijk maar erg weinig info te vinden (het lijkt zelfs of je je nog aan kunt melden????)
Volgens mij is er nog geen topic over dus bij deze...
Ik vind project Runway altijd heel erg leuk, de nederlandse versie heb ik nog nooit gezien dus het zal mij benieuwen
http://www.rtl.nl/reality/rtlprojectcat ... /index.xml
dinsdag 24 november 2009 om 00:11
wie is jullie favoriet eigenlijk?
Ik weet niet of er 3 of 4 in de finale staan, maar ik hoop 3 en dan wel de volgende: Irina, CarolHannah en Althea.
Ik vind Althea en CarolHannah sympathieker dan Irina, CarolHannah maakt idd alleen maar jurken dus vind ik dan niet een terechte winnaar. Althea is wel erg goed, maar als ik het dan vergelijk met Irina is Irina toch echt wel de beste. Natuurlijk is haar instelling niks, maar met zo'n instelling kom je misschien wel ver (mijn keus zou het trouwens nooit zijn). Wat me van Althea en Irina opvalt is dat ze beiden altijd direct aan de slag gaan en nooit een dip hebben, zijn wel aan elkaar gewaagd.
Irina is volgens mij een terechte winnaar, maar toch vind ik het stiekem leuker als Althea wint.
Ik weet niet of er 3 of 4 in de finale staan, maar ik hoop 3 en dan wel de volgende: Irina, CarolHannah en Althea.
Ik vind Althea en CarolHannah sympathieker dan Irina, CarolHannah maakt idd alleen maar jurken dus vind ik dan niet een terechte winnaar. Althea is wel erg goed, maar als ik het dan vergelijk met Irina is Irina toch echt wel de beste. Natuurlijk is haar instelling niks, maar met zo'n instelling kom je misschien wel ver (mijn keus zou het trouwens nooit zijn). Wat me van Althea en Irina opvalt is dat ze beiden altijd direct aan de slag gaan en nooit een dip hebben, zijn wel aan elkaar gewaagd.
Irina is volgens mij een terechte winnaar, maar toch vind ik het stiekem leuker als Althea wint.
Whatever, I do what I want
dinsdag 24 november 2009 om 11:03
Logan was een schatje, maar zijn ontwerpen waren de laatse tijd erg slecht.
Ik vond de jurk waarmee hij een eerdere afl. gewonnen had trouwens wel mooi.
Het verbaast me dat Christopher er nog steeds inzit, die zal er toch volgende keer wel uitliggen? Als Gordana niet weer zo`n vreselijk armoedig ding maakt
Ik vond de jurk waarmee hij een eerdere afl. gewonnen had trouwens wel mooi.
Het verbaast me dat Christopher er nog steeds inzit, die zal er toch volgende keer wel uitliggen? Als Gordana niet weer zo`n vreselijk armoedig ding maakt
Viva naar de knoppen.
zaterdag 28 november 2009 om 00:58
zaterdag 28 november 2009 om 18:56
Ondanks de instelling en het karakter vind ik Irina toch de betere ontwerpster. Puur als mens vind ik dr waardeloos en ben ik meer voor Althea en Carol Hannah. Maar ja hun ontwerpen doen me gevoelsmatig niet altijd even veel. Irina dr ideeen zijn vaak origineel en er zit een twist aan die ik wel kan waarderen. En helaas gaat het dus niet om de mens achter de ontwerper maar om de ontwerpen zelf. Er zijn namelijk in dat wereldje wel meer ontwerpers met een naar karakter.
zaterdag 28 november 2009 om 19:00