Entertainment alle pijlers

Project Catwalk 2009

14-09-2009 19:50 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen Next Topmodel begint weer vanavond, ook Project Catwalk. Ik zag het toevallig pas nét dat de start vanavond is.

Even de link op RTL5 gezocht, eigenlijk maar erg weinig info te vinden (het lijkt zelfs of je je nog aan kunt melden????)

Volgens mij is er nog geen topic over dus bij deze...

Ik vind project Runway altijd heel erg leuk, de nederlandse versie heb ik nog nooit gezien dus het zal mij benieuwen

http://www.rtl.nl/reality/rtlprojectcat ... /index.xml
Carol Hannah blijft verdomd nuchter nu haar kalverliefde weggaat.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:horekaatje schreef op 23 november 2009 @ 22:49:

Gaan er volgende week 2 uit of gaan er 4 naar de finale?Ze mogen toch allemaal een collectie maken en dan valt er nog 1 af voor de grote show, toch? Zo was het vorig seizoen toch?
quote:mimsey schreef op 23 november 2009 @ 22:49:

Carol Hannah blijft verdomd nuchter nu haar kalverliefde weggaat.Ze weet toch al dat ze niet van Friezinnetje en mij kan winnen...
Weltrusten ladies. Tot volgende week, snif
Tot volgende week!
Weltrusten meiden, niet al te verdrietig zijn he....
Ik kwam thuis toen ik zag dat Logan *jank* eruit moest en Christopher niet en dat snap ik dus weeeeer niet. Morgen rtlgemist dus kijken.

Ik heb een vermoeden dat het een vrouwenfinale word.
wie is jullie favoriet eigenlijk?

Ik weet niet of er 3 of 4 in de finale staan, maar ik hoop 3 en dan wel de volgende: Irina, CarolHannah en Althea.

Ik vind Althea en CarolHannah sympathieker dan Irina, CarolHannah maakt idd alleen maar jurken dus vind ik dan niet een terechte winnaar. Althea is wel erg goed, maar als ik het dan vergelijk met Irina is Irina toch echt wel de beste. Natuurlijk is haar instelling niks, maar met zo'n instelling kom je misschien wel ver (mijn keus zou het trouwens nooit zijn). Wat me van Althea en Irina opvalt is dat ze beiden altijd direct aan de slag gaan en nooit een dip hebben, zijn wel aan elkaar gewaagd.

Irina is volgens mij een terechte winnaar, maar toch vind ik het stiekem leuker als Althea wint.
Whatever, I do what I want
Logan was een schatje, maar zijn ontwerpen waren de laatse tijd erg slecht.

Ik vond de jurk waarmee hij een eerdere afl. gewonnen had trouwens wel mooi.

Het verbaast me dat Christopher er nog steeds inzit, die zal er toch volgende keer wel uitliggen? Als Gordana niet weer zo`n vreselijk armoedig ding maakt
Viva naar de knoppen.
Crini, ik ben het wel met je eens.

Gordana zal toch niet in de finale staan? Dat kan ik me niet voorstellen.
Crini, denk ook dat het een all-ladies-final gaat worden. Irina is inderdaad arrogant maar heel goed. De andere dames zullen goed hun best moeten doen om de concurrentie met haar aan te kunnen. Wel heel spannend!
quote:Dushi74 schreef op 23 november 2009 @ 22:58:

Weltrusten meiden, niet al te verdrietig zijn he.... Thanks Dush! Ach, ben er alweer overheen. (heb toch een veel lekkerder vent in m'n bed liggen..... )
Dat Christoffer er nog steeds niet uit is.... al die tijd de dans ontsprongen volgens mij.

Ik denk dat Irina, Althea en Carol Hannah in de finale staan tenzij Christoffer weer gematst word.... we zullen wel zien volgende week!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ondanks de instelling en het karakter vind ik Irina toch de betere ontwerpster. Puur als mens vind ik dr waardeloos en ben ik meer voor Althea en Carol Hannah. Maar ja hun ontwerpen doen me gevoelsmatig niet altijd even veel. Irina dr ideeen zijn vaak origineel en er zit een twist aan die ik wel kan waarderen. En helaas gaat het dus niet om de mens achter de ontwerper maar om de ontwerpen zelf. Er zijn namelijk in dat wereldje wel meer ontwerpers met een naar karakter.
quote:steph schreef op 24 november 2009 @ 11:13:

Crini, ik ben het wel met je eens.

Gordana zal toch niet in de finale staan? Dat kan ik me niet voorstellen.Denk het niet. Ze is de ene keer bar slecht en dan heeft ze weer wat moois. Ze is niet constant genoeg.
en deze vast ook maar weer UP.

Kore: hoe moeten we vanavond zonder Logan de avond doorkomen??
Ha Friezinnetje, ach, we hebben de mooie herinneringen....

Enne... dan kunnen we nu echt aandacht aan de creaties geven.
ahaha Kore: We hebben idd alleen de herrinneringen nog....

Maar idd heb nog niet heel veel gezien van hoe ze de kleding maakten. Zag alleen het eindresultaat en verders Logan..
Als het op persoon aankomt, dan vind ik Christopher en Gordana de meest sympathieken van het stel.

Maar Irina, is ondanks haar wat kinderachtige instelling, wel de beste ontwerpster.
Viva naar de knoppen.
Zo nu hier verder.
Ploft op de Kore-bank
oh en ja goeieavond allemaal die ik nog niet gezien had bij ONTM
De styliste van Heidi is weer beter, gelukkig!
Hi ladies, gezellig! Welkom weer op de Kore-bank enne.... ik zit naast warme Dushi
Hey! KV, friezin, en Dushi! Wat een gezelligheid

*Een Gegarandeerd Vis-urine-vrij topic*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven