Vraag aan maleficent over jou avatar.
maandag 30 november 2009 om 21:14
Hoi Maleficent,
Ik heb even een vraag aan jou het gaat over jou avatar, ik vind hem zo ontzettend leuk dat duiveltje dat ik nu al een aantal dagen aan het googlelen ben omdat plaatje te kunnen vinden, ik wil hem uitvergroten zodat ik hem kan in lijsten. maar goed ik kan het plaatje niet vinden, heb je hem zelf getekent ? omdat je hem soms veranderd in de zomer variant en nu de sinterklaas variant. maar ik zoek puur alleen het duiveltje onbewerkt zeg maar.
Zou ik de afbeelding van jou mogen opslaan ?
alvast bedankt.
Girlxxx.
Ik heb even een vraag aan jou het gaat over jou avatar, ik vind hem zo ontzettend leuk dat duiveltje dat ik nu al een aantal dagen aan het googlelen ben omdat plaatje te kunnen vinden, ik wil hem uitvergroten zodat ik hem kan in lijsten. maar goed ik kan het plaatje niet vinden, heb je hem zelf getekent ? omdat je hem soms veranderd in de zomer variant en nu de sinterklaas variant. maar ik zoek puur alleen het duiveltje onbewerkt zeg maar.
Zou ik de afbeelding van jou mogen opslaan ?
alvast bedankt.
Girlxxx.
maandag 30 november 2009 om 21:34
Haha, ik was helemaal verbaasd om mijn naam in de top10 te zien staan. Dit is het duiveltje zoals ik hem steeds gebruik:
In Photoshop heb ik die vrijstaand gemaakt zodat ik er steeds wat anders mee kan doen. Maar het is niet echt een grote afbeelding om uit te printen helaas. Ik heb wel een tekening gekregen van Maaike Hartjes met het duiveltje, misschien dat als je contact legt met haar dat je het digitale bestand van de button kunt krijgen?
In Photoshop heb ik die vrijstaand gemaakt zodat ik er steeds wat anders mee kan doen. Maar het is niet echt een grote afbeelding om uit te printen helaas. Ik heb wel een tekening gekregen van Maaike Hartjes met het duiveltje, misschien dat als je contact legt met haar dat je het digitale bestand van de button kunt krijgen?
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 1 december 2009 om 08:50
quote:meds schreef op 30 november 2009 @ 22:46:
Hallo Maleficent.
Ik heb nu een baard ivm sinterklaas. Very Cherry denkt dat het sperma is, wat vind jij?
Ik denk dat het meer zegt over Very Cherry dan over jou.
Kan ik nog andere problemen oplossen? Vraag het aan Maleficent.
Hallo Maleficent.
Ik heb nu een baard ivm sinterklaas. Very Cherry denkt dat het sperma is, wat vind jij?
Ik denk dat het meer zegt over Very Cherry dan over jou.
Kan ik nog andere problemen oplossen? Vraag het aan Maleficent.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 1 december 2009 om 09:09