Gezondheid alle pijlers

wie herkent dit?

28-11-2009 21:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
vorige week donderdag kreeg ik een beetje pijn bij ademhalenen aan mijn linkerborst( nou ja in die omgeving) en koorts. volgende morgen voelde ik me weer iets beter en zijn we toch op ons geplande weekendje weg gegaan naar duistland.

tegen de middag voelde ik de pijn weer terug komen en in de avond kon ik ook niet goed liggen in mijn bed.

zo heb ik het hele weekend pijn en koorts gehad maar voor de rest voelde ik me niet beroerd.

zondag avond toch maar naar dokterspost geweest en de arts zei virale infectie,,, en moest paracetemol met codeine slikken,

de koorst en pijn bleef, en kreeg er die nacht ook nog is heel veel pijn in mijn schouder en arm bij( net alsof er een onsteking inzat)

maar woensdag had ik erg veel pijn en nam me voor donderdag naar mijn dokter te gaan, maar toen ik naar mijn bed ging kon ik niet liggen van de pijn. heb ik huilend de dokterspost gebeld en daar aangekomen de arts daar wist niet wat het was en had het over een scheurtje in mijn borstspier of iets met me ribben ,,maar duidelijkheid kon ze me niet geven en kreeg diclofenac voorgeschreven.. de volgende morgen naar eigen arts geweest en die weet het ook niet.. bloed laten prikken om longembolie maar dat was het gelukkig niet.. zij gaf me anti biotica, maar ik loop nu onderhand dus al 10 dagen met koorts rond( hoogste 39.8)
Vreemd dat je artsen je medicijnen voorschrijven als ze niet weten wat het is... En al zolang met koorts rondlopen is ook niet goed. Het enige advies wat ik je kan geven, terug naar de ha en laat je goed onderzoeken. Desnoods door een andere arts in het ziekenhuis.

Beterschap!!
als ik maandag nog koorts en ijn heb dan ga ik zeker weer naar de ha toe,,, de pijn is vandaag gelukkig wel iets minder,

maar heb nog 39,3 koorts
Ik vind het lang, 10 dagen met vrij hoge koorts. Eens met Woezelenpip...terug naar de huisarts! Heb je iemand om je heen die een oogje in het zeil kan houden, hoe het met je gaat? Familie/vriend?...
woezelenpip: diclofenac is een pijnstiller, wordt volgens mij best vaak gegeven als paracetamol niet afdoende is.

Maar linnaosen, ik vind het ook wel een beetje vreemd ja, dat je al zo lang met koorts en zo loopt. Hopelijk gaat het snel over, en anders hoop ik dat je huisarts maandag toch iets voor je kan betekenen. Sterkte!
10 Dagen met 39 koorts is een signaal dat ergens een infectie is. Dat hoort niet, vreemd dat je met pijnstillers naar huis wordt gestuurd. Heeft de huisarts naar je longen geluisterd? Wat zei hij daarvan?
MG
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook als je de mexicaanse griep hebt is 10 dagen met 39 koorts lopen niet normaal. Na een paar dagen moet je koorts zakken. Is dat niet zo, dan speelt er iets anders . ( of heb je een complicatie van de mexicaanse griep)
mijn temperatuur is sinds gister eindelijk in de morgen goed.. 37,6 en loopt dan in de loop van de dag op tot boven de 39.

ik kan nog steeds niet op mijn rugliggen omdat dat pijn doet.

het is geen mexicaanse griep..

ja ze hebben alle drie naar mijn longen geluisterd.. de 1e zei viralen infectie en 3 dagen later de 2e zei dat mijn longen schoon waren en de 3e zei er helemaal niets over
@ kittykletsmee mijn kinderen zijn nu al sinds woensdag bij mijn ouders, en mijn man is gewoon werken doordeweeks.

dus ben eigenlijk de hele dag alleen.. das wel lastig hoor.
nou morgen om 9 uur weer naar de dokter vandaag is mijn temperatuur gelukkig niet zo hoog geweest.

maar ga morgen toch verwijzing vragen naar ziekenhuis..
Ik ben benieuwd. Ik zou in ieder geval aandringen op het maken van een longfoto want het is wel een beetje raar verhaal.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
mexicaanse griep gehad? ik heb ook echt twee weken verschrikkelijk gehoest alles deed me pijn.
wellicht een ontsteking van de long? en daarom AB gekregen? Geef het even tijd om te werken. Waren je longen wel schoon? Ik neem aan dat ze er tenminste naar geluisterd hebben?
nee geen mexicaanse griep gehad. en dit voelt ook helemaal niet als griep.

en mijn longen waren schoon volgens de artsen.

en mijn d dimeer was 535

ben naar de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis,

hier heb ik dus net een x thorax foto laten maken maar ik krijg over 2 dagen pas de uitslag.

ik ben door mijn antibiotica heen en hoop niet dat het weer zo erg terugkomt als dat het was.

ik moet nog zoveel 5 dec kadootjes kopen..

hoop dat ik het allemaal ga redden en ben maar een beetje online aan het kijken.

straks komt de ah mijn boodschapjes brengen.

is toch wel makkelijk als je ziek bent.. normaal zou ik het niet doen.
quote:linnaosen schreef op 01 december 2009 @ 14:42:

nee geen mexicaanse griep gehad. en dit voelt ook helemaal niet als griep.

en mijn longen waren schoon volgens de artsen.

en mijn d dimeer was 535

ben naar de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis,

hier heb ik dus net een x thorax foto laten maken maar ik krijg over 2 dagen pas de uitslag.ik ben door mijn antibiotica heen en hoop niet dat het weer zo erg terugkomt als dat het was.

ik moet nog zoveel 5 dec kadootjes kopen..

hoop dat ik het allemaal ga redden en ben maar een beetje online aan het kijken.

straks komt de ah mijn boodschapjes brengen.

is toch wel makkelijk als je ziek bent.. normaal zou ik het niet doen.

Waarom duurt dat zo lang? Heb je dan een afspraak met een (long) arts? Moet je ook hoesten?

In ieder geval goed navragen bij een arts! Beterschap!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ik dacht ook dat ik gelijk de uitslag zou krijgen..

baal er ontzettend van.

maar ja misschien is de uitslag er vandaag al. ga gewoon bellen vanmiddag.
Troost je met de gedachte dat wanneer er iets heel ernstigs te zien zou zijn, je al gebeld zou zijn....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
nou net gebeld met dokter en de foto zag er goed uit.

maar wat is t dan??? wordt er zo moe van onderhand
waar ik bang voor was is uitgekomen,

anti biotica is klaar en de pijn is weer net zo erg terug,

kan er gewoon niet door slapen,

ik baal zo erg, ik kan niet eens voor mijn eigen kinderen zorgen. en ik wil weer aan het werk!!

ik zit nu al vanaf 4 uur beneden.

ik weet ook niet meer wat ik moet doen
He, wat vervelend Linnaosen... vreemd verhaal ook! Ik zou gewoon opnieuw de HA bellen en aandringen op verder onderzoek. Heb je nog steeds koorts nu de antibiotica op is?
ik ben vanmorgen naar ha geweest en zij dacht een longvliesonsteking, maar heeft me gelukkig toch door gestuurd naar ziekenhuis.

hier kreeg ik een ct scan en daarop was gelukkig niets met mijn longen met wel met mijn lymfeklieren.

wat dat is gaan ze nog uitzoeken. ze denkt iets maar daar hoort geen pijn bij. volgende week moet ik een scopie (door neus of mond )laten maken en dan nemen ze wat slijm weg en moet dan een dagje in zieknhuis blijven.

ze gaan ook kijken of het misschien lymfeklierkanker is.

ik mag nu de hele week alleen paracetemol, maar helaas werkt dat bijna niet tegen de pijn.
ik verga van de pijn.

word vast weer een nacht niet slapen.

mijn temp was vanmiddag weer 38.8 en net na 2 paracetemols 37,9.

helaas helpen die niet voor mijn pijn en mag niets anders
Ik zou toch echt nogmaals vragen om andere pijnstilling. Waarschijnlijk willen ze je geen asprine-achtige middelen geven omdat je dat meer zou kunnen bloeden bij de biopsie. Maar als je niet kunt slapen van de pijn, dan moet er iets aan gedaan worden. Er is een hoop mogelijk aan andere middelen.

Als je echt wanhopig wordt: bel de huisartsenpost. En anders: bel morgen je huisarts of de longarts of wie je gezien hebt in het ziekenhuis.

Heel veel sterkte gewenst. Dit is allemaal wel vrij rauw op je dak en hartstikke heftig. Als je daarbij niet slaapt Ik hoop dat je voldoende mensen in je omgeving hebt die je de komende dagen door kunnen helpen.
Vreemd dat je niet iets zwaardere pijnstillers mag hebben.

Er zit tenslotte een heel weekend tussen.

Waar voel je precies de pijn als ik vragen mag?

In je borst zoals je slokdarm of je borst (borsten)of je ribben?

Of is de pijn niet echt aan te wijzen ,qua plek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven