Gezondheid alle pijlers

wie herkent dit?

28-11-2009 21:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
vorige week donderdag kreeg ik een beetje pijn bij ademhalenen aan mijn linkerborst( nou ja in die omgeving) en koorts. volgende morgen voelde ik me weer iets beter en zijn we toch op ons geplande weekendje weg gegaan naar duistland.

tegen de middag voelde ik de pijn weer terug komen en in de avond kon ik ook niet goed liggen in mijn bed.

zo heb ik het hele weekend pijn en koorts gehad maar voor de rest voelde ik me niet beroerd.

zondag avond toch maar naar dokterspost geweest en de arts zei virale infectie,,, en moest paracetemol met codeine slikken,

de koorst en pijn bleef, en kreeg er die nacht ook nog is heel veel pijn in mijn schouder en arm bij( net alsof er een onsteking inzat)

maar woensdag had ik erg veel pijn en nam me voor donderdag naar mijn dokter te gaan, maar toen ik naar mijn bed ging kon ik niet liggen van de pijn. heb ik huilend de dokterspost gebeld en daar aangekomen de arts daar wist niet wat het was en had het over een scheurtje in mijn borstspier of iets met me ribben ,,maar duidelijkheid kon ze me niet geven en kreeg diclofenac voorgeschreven.. de volgende morgen naar eigen arts geweest en die weet het ook niet.. bloed laten prikken om longembolie maar dat was het gelukkig niet.. zij gaf me anti biotica, maar ik loop nu onderhand dus al 10 dagen met koorts rond( hoogste 39.8)
de pijn zit bij mijn slokdarm en bij mijn linkerborst.

als ik een houding heb gevonden dat de pijn iets minder is blijf ik zolang mogelijk zo zitten..

straks komen mijn kinderen weer een weekendje thuis.. heerlijk! mis ze zo
Toen ik dit gisteren allemaal las,dacht ik in eerste instantie aan het sydroom van Tietze maar daar hoort geloof ik geen koorts bij.
ik heb het even op google opgezocht maar denk niet dat dat het is.

ik dacht zelf aan een ontstoken hartzakje.

maar ja wat het nou echt is hoop ik snel te weten.

de dokter denkt sarcoidose.. acute ontstekingen aan organen en weefsels
Een ontstoken hartzakje zou je op de scan moeten zien en ook kunnen horen bij luisteren van je hart.

Hoe gaat het met de pijn nu? Heb je nog geregeld dat je er iets extra's bij krijgt?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ja dat weet ik maar dat dacht ik eerst.

ik heb nog veel pijn , komt nu ook pijn bij met het doorslikken van eten en drinken maar als ik een positie heb gevonden waar ik er niet veel last van heb blijf ik gewoon zolang mogelijk zo zitten... nee ik heb niks extra's voor de pijn.
Hoi ik heb 15 jaar geleden ook zoiets gehad wat precies op jouw klachten lijkt. Werd s,morgens wakker met koorts en wat pijn in mijn linker borst streek. Ook met koorts ongeveer 38 graden. Begin van de avond was de pijn niet meer te harden en huisarts gebeld. Die kwam tot de conclusie longontsteking dus. Ik hoeste er verder niet bij maar wel hartkloppingen. AB kuur gehad vootr 10 dagen. De eerste dagen kon ik ook amper liggen en bewegen in bed. De pijn was ook idd zo erg aan de linkerkant voor maar ook mijn rug en schouders. Na tien dagen AB was het nog niet weg en zijn er toch maar foto,s gemaakt en een nieuwe AB kuur. Het heeft ongeveer een maand geduurd voordat ik weer redelijk vanaf was. Maar nog maanden erg moe geweest. Ook moest ik regelmatig mijn bloed laten prikken omdat de bezinking in mijn bloed erg hoog was nog.

Dus dit was een longonsteking bij mij, maar die klachten van jouw zijn zo het zelfde dus ik ben benieuwd wat er bij jouw uitkomt.
Ben je al wat wijzer of beter geworden?
de pijn is bijna helemaal weg en de koorts is er helemaal niet meer..

gisteren heb ik een bronchosopie gehad.. wat een k*t onderzoek is dat en het ging niet zoals gepland.

de arts heeft een biopsie en een punctie gedaan maar bij het eerste wat ze aanraakte begon het goed te bloeden..

dus de arts heeft gehaast haar onderzoek moeten afmaken.

de arts zei dat het snel ging bloeden doordat het helemaal opgezwollen en onstoken was...

maar wat ik dan erg vreemd vind is dat ze het onderzoek rechts heeft gedaan terwijl ik aan die kant nooit echt pijn heb gehad.. maar ja ze zal daar haar reden voor hebben gehad

daarna anderhalf uur op mijn rechterzij moeten liggen.

ik krijg dinsdag de uitslag, als ze genoeg had om te onderzoeken en anders moet ik nog een ander onderzoek in een ander ziekenhuis.. dat hoop ik dus niet.

dit onderzoek vond ik echt niet leuk en raakte ook nog een keer in paniek.

ik vind het allemaal een beetje eng worden moet ik zeggen.
Was de pijn en koorts al over toen je het onderzoek kreeg?
ja die was toen al over.
morgen krijg ik de uitslag...

vind het wel een beetje eng en ben behoorlijk zenuwachtig
Weet je de uitslag al?

Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt?
zie sarcoidose topic
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ja de uitslag is : sarcoidose.

ze gaan nu verder onderzoeken of het ook nog ergens anders zit.

het zit nu zover ze weten alleen nog in mijn longen, maar de rest moet nog getest worden
Ik snap niet hoe artsen iemand zolang kunnen laten lopen met hoge koorts,koorts is een signaal.... Ikzelf was ernstig ziek,kon niet meer naar 't toilet,had hoge koorts,vreemde uitslag in gezicht en verschrikkelijke pijnen in gewrichten,maar mijn huisartsen vonden 't niet nodig om mij naar 't ziekenhuis te sturen,na een lange week met hoge koorts en een katheter,heeft mijn eigen moeder met een vuist op de tafel moeten slaan om mij in ziekenhuis te krijgen en als ik haar niet had gehad,dan was ik er nu niet meer,zo ernstig was de situatie geworden,6 weken ic opname totaal 12 weken ziekenhuisopname. Ze onderdrukken de signalen met medicijnen,maar zoeken niet de oorzaak,hoop dat alles goed komt met je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven