aardbeienjelly
maandag 30 november 2009 om 11:08
Humm ik moet jullie wat bekennen. Toen ik toentertijd een vibocadeautje voor een forumster ging kopen heb ik natuurlijk mijn ogen uitgekeken in de seksshop (lees ik durfde niet meer naar buiten te gaan ).
Blijkbaar vond de verkoper mijn verlegenheid reuze schattig en heeft mij toen een zakje met jelly meegegeven, dat zou namelijk libidoverhogend werken. Dat zakje was houdbaar tot en met december 2009.Reuze spannend vond ik dat en ik heb dus nog heel braaf zitten wachten tot ik het kon gebruiken in combinatie met een man, maar dat was mij helaas niet gegeven. Omdat het spul beperkt houdbaar is heb ik het dus vanochtend ingenomen.
Ondanks de beloofde aardbeiensmaak, gewoon niet te pruimen!!!! Maar nu zit ik hier te typen met een licht gevoel in mijn hoofd. Ik ben niet hitsig, maar ervaar de wereld nu wel heppiedepeppie. Kent iemand dat spul en kan mij aangeven of dit het is of dat ik over een uur als een krolse tijger over de bureaus sluip in een poging heel sensueel een mannelijk collega te verleiden voor wat ochtendgymnastiek
Blijkbaar vond de verkoper mijn verlegenheid reuze schattig en heeft mij toen een zakje met jelly meegegeven, dat zou namelijk libidoverhogend werken. Dat zakje was houdbaar tot en met december 2009.Reuze spannend vond ik dat en ik heb dus nog heel braaf zitten wachten tot ik het kon gebruiken in combinatie met een man, maar dat was mij helaas niet gegeven. Omdat het spul beperkt houdbaar is heb ik het dus vanochtend ingenomen.
Ondanks de beloofde aardbeiensmaak, gewoon niet te pruimen!!!! Maar nu zit ik hier te typen met een licht gevoel in mijn hoofd. Ik ben niet hitsig, maar ervaar de wereld nu wel heppiedepeppie. Kent iemand dat spul en kan mij aangeven of dit het is of dat ik over een uur als een krolse tijger over de bureaus sluip in een poging heel sensueel een mannelijk collega te verleiden voor wat ochtendgymnastiek
maandag 30 november 2009 om 11:43
maandag 30 november 2009 om 12:14
Overigens is sildenafil niet libidoverhogend, enkel prestatieverhogend. Libido speelt zich af in de hersenen en daar doet het spul helemaal niets. Er wordt wel onderzoek gedaan naar producten die zeer specifiek libidoverhogend zijn voor vrouwen (uiteraard op vraag van mannen ) maar helaas nog geen witte rook uit die richting... Middeltjes die zoiets beloven moeten het dus vooral - of uitsluitend - hebben van het placebo-effect.
maandag 30 november 2009 om 12:37
Even snel tussendoor, zit te wachten op mijn tafelgenoten. Het lichte gevoel is nu een beetje weg, mijn tong is weer geslonken naar normale proporties , maar nu zie ik volgens mij mijn aura! . Als ik bijvoorbeeld een zwaaibeweging maak met mijn arm, dan lijkt het wel of deze een paarse gloed afgeeft. Echt, ik weet niet wat ik meemaak!!! Straks word ik nog Jomanda .
maandag 30 november 2009 om 12:48
quote:Pompiedoe schreef op 30 november 2009 @ 12:37:
Als ik bijvoorbeeld een zwaaibeweging maak met mijn arm, dan lijkt het wel of deze een paarse gloed afgeeft. Echt, ik weet niet wat ik meemaak!!! Straks word ik nog Jomanda .Kleursensaties zijn normaal, al dacht ik dat vooral de kleur geel benadrukt wordt. Maar paars is complementair voor geel, dus de plaats waar geel weggaat, geeft dan een paars spoor. Geduld: nog een uurtje en dan ben je ervan af. Wel straf spul hoor. Gelukkig heb je meteen doorgeslikt anders waren de bijwerkingen nog erger geweest.
EDIT
Klopt niet. Het is de kleur blauw die benadrukt wordt. Geen uitleg aan de hand van complementaire kleuren nodig dus.
Als ik bijvoorbeeld een zwaaibeweging maak met mijn arm, dan lijkt het wel of deze een paarse gloed afgeeft. Echt, ik weet niet wat ik meemaak!!! Straks word ik nog Jomanda .Kleursensaties zijn normaal, al dacht ik dat vooral de kleur geel benadrukt wordt. Maar paars is complementair voor geel, dus de plaats waar geel weggaat, geeft dan een paars spoor. Geduld: nog een uurtje en dan ben je ervan af. Wel straf spul hoor. Gelukkig heb je meteen doorgeslikt anders waren de bijwerkingen nog erger geweest.
EDIT
Klopt niet. Het is de kleur blauw die benadrukt wordt. Geen uitleg aan de hand van complementaire kleuren nodig dus.
maandag 30 november 2009 om 16:04
Nou volgens mij is het spul nu wel uitgewerkt. Ik zie in ieder geval geen kleursporen meer . Zo net op de terugweg in de auto had ik één van mijn favoriete cd's op en ik moet zeggen de muziek klonk nog beter dat ik het al vind. Ik ging er helemaal in op (beetje oldskoolgevoel kreeg ik bij de muziek, alsof ik vroegere tijden weer beleefde ). Ik kan mij dus zo voorstellen hoe de seks moet zijn als je dat spul op hebt .Ik heb het nu alleen wel stervenskoud en ik ben misselijk.
edit: nou misselijkheid is na het eten van wat brood zonder boter weggetrokken en na de verwarming hoger te hebben gezet kan ik weer normaal bewegen. Wat een avontuur, maar goed 'bezint eer u begint' is nooit een sterke kant van mij geweest.
edit: nou misselijkheid is na het eten van wat brood zonder boter weggetrokken en na de verwarming hoger te hebben gezet kan ik weer normaal bewegen. Wat een avontuur, maar goed 'bezint eer u begint' is nooit een sterke kant van mij geweest.
maandag 30 november 2009 om 17:44