aardbeienjelly

30-11-2009 11:08 53 berichten
Humm ik moet jullie wat bekennen. Toen ik toentertijd een vibocadeautje voor een forumster ging kopen heb ik natuurlijk mijn ogen uitgekeken in de seksshop (lees ik durfde niet meer naar buiten te gaan ).

Blijkbaar vond de verkoper mijn verlegenheid reuze schattig en heeft mij toen een zakje met jelly meegegeven, dat zou namelijk libidoverhogend werken. Dat zakje was houdbaar tot en met december 2009.Reuze spannend vond ik dat en ik heb dus nog heel braaf zitten wachten tot ik het kon gebruiken in combinatie met een man, maar dat was mij helaas niet gegeven. Omdat het spul beperkt houdbaar is heb ik het dus vanochtend ingenomen.

Ondanks de beloofde aardbeiensmaak, gewoon niet te pruimen!!!! Maar nu zit ik hier te typen met een licht gevoel in mijn hoofd. Ik ben niet hitsig, maar ervaar de wereld nu wel heppiedepeppie. Kent iemand dat spul en kan mij aangeven of dit het is of dat ik over een uur als een krolse tijger over de bureaus sluip in een poging heel sensueel een mannelijk collega te verleiden voor wat ochtendgymnastiek
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, echt geniaal dit
Haha, Super grappig verhaal joh! Ben stiekem wel nieuwsgierig waar deze jellie koop is :P
Ik heb in mijn kastje nog een paar zakjes liggen tht 08-2013

Kamagra 100 mg Oral Jelly

Als iemand intresse heeft stuur dan maar een mailtje naar buum@online.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven