Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Vind het trouwens ook een mooi elfenplaatje Snjookje! En een prachtige tekst!
Ik zit nu met m'n stagiaire "Charlie and the chocolatefactory" te kijken (het is haar laatste nacht hier, ik breng haar morgen even voor zessen naar het vliegveld).
Wat leuk! Ik ken de versie van vroeger met de oempaloempa's (volgens mij was Gene Wilder dan de chocolade maker) En ik ken hem in de versie van Johnny Depp. Veel plezier Snjookje en lekker saai kijken!
Ow, die is lief Johnny Depp...............*zwijmel*.
En zo'n lekkere idioot in deze film.
Precies een saaie lieve idioot in die film. Goedemorgen saaie elfendansmeisjes
Goedemorgen Danselfjes,

Dushi, tacohoestje weg?

Ik ga weer een saaie dag tegemoet. Vanmiddag het wijkkrantje in elkaar nieten.
Volgens de assistente van de huisarts die ik gisteren sprak is het de gewone griep. Tacohoest kan volgens haar niet omdat ik al de eerste inenting achter de rug heb. Nog steeds brak en klachten zijn er nog maar temp is nu verhoging. Als dit zo blijft ga ik vanmiddag 2e inenting halen. Moet hem toch hebben. Ik mocht alleen niet laten prikken als ik koorts heb.

Jij gaat een heel saai werkje tegemoet Steph.
Ga je vanavond dan weer iets van wraps eten??

Ik eet pannekoeken vanavond.
hoi Saaierds.Lieve Snjo ff rustig proberen te blijven he...die uitslag kan je nu toch niks meer aan veranderen...gewoon afwachten en dan plannen maken voor behandelingen.

ik was soortje van druk hierzo.

vanavond naar school en ik had beloofd om appelcakjes mee te nemen.dus druk aan ut bakken geweest.en hier nog wat huishoudelijke verplichtingen.

natuurlijk samen met de buuf ff voor geproefd.je moet toch weten of ze goed zijn he?? straks ff soepje eten,ondjes verzorgen,omkleden en wegwezen.

suc6 met ut wijkkrantje Steph lekker saaie hoor.

Doesie,rustig aan doen he en opletten dat die griep niet omslaat naar longontsteking.knufffff
Vandaag voel ik me een stuk beter. Ben in ieder geval rustiger (from the inside).

Steph: ben je al begonnen aan de speculaaskruiden en de gevulde speculaas???

Desteny: veel plezier op school. Wanneer is je volgende examen?
Dan nog maar even een saaie voor Snjookje! Gewoon omdat ik vind dat jij die saai is er wel eentje kan gebruiken. Lieverd je hoeft je niet groot en sterk te houden he. Je mag best balen hiervan. En al kun je niets aan de uitslag doen, je moet hem nog krijgen. Je mag er wel van balen dat dit allemaal zo lang duurt en dat je er geen hand in hebt om het op te lossen. Duim voor je dat uitslag meevalt en dat er iets met meds ofzo gedaan kan worden zodat je geen last of weinig last ervan hebt.

Zo net de prik in mijn arm laten zetten. Sprak mijn huisarts me toch nog even aan, toch sombrerogriep. Naja snap jij het? Snap ik het. Ik stond met blosjes voor zijn neus. (ja koorts was weer aan het oplaaien) Heb hem toch laten zetten en ik zie het wel. Ben nu thuis, nog wat proviand ingeslagen dus mij kan niets gebeuren. Ach voor de vorm maakt het niets uit. Griep is griep. Enige is (wat Dez al zei) dat ik dus nu ervoor moet zorgen dat ik geen longontsteking krijg. Omdat op dit moment ik het wel al benauwd heb. (maar dat hoort dus bij den sombrerogriep/ of ligt aan mijn astmatische bronchtis)

Dez heerlijk appelcakjes. En voorproeven is een verplicht vak! Je gaat je traktatie niet aan mensen voorzetten als ie niet lekker is. Succes vannavond op school en ik ben bang dat je voortaan saai elke les cakjes mee mag nemen

Steph is het gelukt met wijkkrantje? Ben je hem ook in de bus gaan droppen? Vind het ontzettend koud buiten. Ik wil de zomer!
Dushi, ze kunnen helemaal niet zeggen of je de gewone of sombrerogriep hebt zonder een kweek te maken. Dus nee, ik snap het ook allemaal niet meer (en ook niet die enorme ophef die er over gemaakt wordt).

Da bedoel ik Snjookje! Maar ze maken tegenwoordig geen kweek meer. Tenzij je dus in het ziekenhuis terecht komt. Maar en het met je eens hoor; het doet er niet toe. Alhoewel ik het wel leuker vind om sombrerogriep te hebben. Heb je tenminste een vrolijke hoed op, mariachi muziek bij de hand enzovoorts. (verder is griep, griep dus verschil zit er niet)

Vind je fruitdingen wel erg verrukkelijk eruit zien. Weinig trek maar deze dingen krijg ik wel op. Eet je lekker mee? *vind Snjookje lief omdat ze weer zo goed zorgt voor me*
Wijkkrantje is klaar en ik heb ze in mijn straat gedumpt. Het is idd koud.

Snjo, ik maak ze vrijdag. Gaan we toch weer shoppen en ik moet nog bakpapier hebben.

Desteny, je moet wel voorproeven dat is het recht/de plicht van een bakster.

Dushi, lekker leeggeprikt?

Tweede prik ga ik volgende week woensdag halen, TACODAG.
Nee Steph niet lekgeprikt gewoon wat extra dood mexgriepvirus erbij gekregen.
*pakt 2 sinaasappels en een grapefruit en gaat een lekker sapje persen voor zichzelf*

Ik heb maar 1 prik gekregen, mag ik nou geen taco's meer eten???
Jij mag heus wel taco's eten. Of zijn die ivm de bonen en dergelijke lastig voor je darmen?
Nederlandse instelling qua mexicaanse griepprik: doe maar dubbel dan weten we zeker dat het goed zit. Soort van dubble dutch maar dan anders hahaha.
quote:Dushi74 schreef op 01 december 2009 @ 19:10:

Nederlandse instelling qua mexicaanse griepprik: doe maar dubbel dan weten we zeker dat het goed zit. Soort van dubble dutch maar dan anders hahaha.

Hahaha. Mooi dan kan ik morgen taco's eten.

Als ik een vezelpreparaat neem gaat het stukken beter met m'n darmen...
Gelukkig Snjookje.
Ik ga maar eens vroeg naar bed, was er per slot van rekening al om 5 uur uit vanochtend...

Trusten saaierds.
Slaap ze Snjokorn, ga ik ook zo doen. Morgen gaat de wekker niet zo vroeg maar lekker saai.

Slaap ze allemaal. Saaie dromen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven