Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Iedereen is zo saai dat er zelfs bijna 12 uur niet gepost is. Doen we goed elfenmaisjes.

Even een saaie knuffel voor alle saaie elfenmaisjes van dit saaie topic.
Ik ben vanochtend naar een koffiekransje geweest vandaar. En nu ga ik weer kaarten maken. Saai.
Ik ben saai aan het werk en als lunch saai kerstbuffet gegeten en daarna moest ik saai even uitbuiken en mijn collega ook dus hebben we saai op de oefenbanken gelegen (onder een saai dekentje) en hebben we "niet storen - ontspanning" op de deur gehangen. Dat werkte heel goed.....
Koffiekransjes en kaarten maken, saai Steph

Hhhhh Snjookje, saai dutjes doen in de baas zijn tijd.
quote:Dushi74 schreef op 02 december 2009 @ 16:14:

Koffiekransjes en kaarten maken, saai Steph

Hhhhh Snjookje, saai dutjes doen in de baas zijn tijd.En ik heb er saai van genoten...
Je hebt gelijk ook Snjook!
quote:Dushi74 schreef op 02 december 2009 @ 17:01:

Je hebt gelijk ook Snjook!Het grappigste was eigenlijk dat zelfs onze assistente niet naar binnen durfde te komen terwijl ze zat te bedenken wie er nu eigenlijk ontspanning kreeg (normaal is dat er alleen op dinsdag en donderdag)....
Wil je nog iets van sapjes of soepjes hebben?????

heb toevallig vanochtend een recept voor sombrerosoep gekregen...
Hhhh saai je assistente ook nog in de maling nemen. Het is maar goed dat het nog geen 1 april is.

Ik lust beiden wel graag Snjoookje of ben ik al te laat?
Nooit te laat Dush.

Ik ga het even halen.

Tast toe, eet smakelijk.
Mijn hemel Snjookje wat een hoop heb je klaar gemaakt. Maar het ziet er wel allemaal verrukkelijk saai uit! Dank je wel

*neemt een slokje van het sapje en begint aan een kommetje met soep*
*slurp slurp* Smaakt echt verrukkelijk Snjookje. Je hebt het echt met saaie liefde bereid he.
absoluut. Kan je het proeven??
Proeven niet dus ik heb wat zout erbij gedaan zodat ik wel wat proef. Maar het smaakt me goed Snjookje echt! Een letterlijke opkikker.
Mooi zo. Wil je ook nog paracetamol of heb je daar nog genoeg van?

Hoe voel je je eigenlijk vandaag? (beter laat dan nooit)
Voel me wel aardig vandaag Snjookje. Dus het is denk ik nu een kwestie van uitzieken en na het weekend weer fris, fit en fruitig zijn

Paracetamol heb ik nog genoeg van, gisteren meegenomen. Is nog wel nodig.

Hoe is het met jou?
Het valt dus eigenlijk wel mee vandaag.

Ik heb net de uitslag van het onderzoek van vorige week gehad. Een goedaardige tumor met wat onrustige cellen. Op tijd ingegrepen dus.
Ojee wat een rot uitslag! Oke je bent er op tijd bij geweest. Dat is een grote opluchting. Hebben ze alles tijdens de endoscopie weggehaald of moet je dr nog een keertje voor terugkomen? En wat is verder het plan?
quote:Dushi74 schreef op 02 december 2009 @ 21:44:

Ojee wat een rot uitslag! Oke je bent er op tijd bij geweest. Dat is een grote opluchting. Hebben ze alles tijdens de endoscopie weggehaald of moet je dr nog een keertje voor terugkomen? En wat is verder het plan?

Alles is dus weggehaald. Dus ben ik in principe "schoon". Het zou kunnen zijn dat ik ook nog een miniscopie moet ondergaan omdat het laatste deel er wat rood/ontstoken uitzag (maar omdat ik nu weer vezelpreparaat gebruik kon ik niet zeggen hoe mijn ontlasting was....). Anders moet ik over 5 jaar weer zo'n onderzoek.

Ik schrok natuurlijk wel maar ben eigenlijk alleen maar opgelucht nu.
Wat fijn dat je schoon bent. En hopelijk hoef je die miniscopie niet te ondergaan. Ik ben heel erg blij voor je dat nu alles goed is. En hopelijk hoef je nooit meer dit onderzoek te ondergaan.
Weetje, het onderzoek zelf heb ik niets van meegekregen, ik sliep en voor die miniscopie hoef ik niet zo gigantisch te laxeren...

Ik moet sowieso over 5 jaar weer (en eerder als ik klachten heb). Dit zal al wel in de planning hoor alleen voor over 5 jaar (het eerste onderzoek dan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven