Entertainment alle pijlers

Paranormal activity

28-11-2009 22:05 33 berichten
Heb de film vanavond in de bios gezien.

Ik kan me niet herinneren dat ik een film zo eng vond als deze! Ik slaap de komende nachten niet en sowieso met de lampen aan haha. Het is denk ik enger als je ook echt gelooft in bovennatuurlijke verschijnselen, ik geloof er zeker in!

Wie heeft deze film nog meer gezien en wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Hmm...dit klinkt als een film die ik niet moet kijken...heb het niet zo op geesten.

Ik heb toen ik 13 was de Excorsist gezien...en das mijn engste film tot nu toe...daar houd uik het ook bij.

Wanneer ik weet dat ik hij in een andere kamer opstaat word ik al nerveus!
Ook niet mijn kopje thee, bah. Dan nog liever Ik hou van Holland
Ik vond em ook eng! Denk ook dat dat vooral door het reality-aspect komt. Gelukkik vond ik het op een gegeven moment te ver gaan qua (on)geloofwaardigheid, dus kon ik rustig slapen in mn bedje
Ik vind een film heeel snel eng.. en deze vond ik dus helemaal niet eng..

Bijzonder..
Ik heb de film gisteren in de bios gezien. Ik vond hem best goed maar in de bios vind ik alles enger dan op tv. Ik snapte alleen het einde niet helemaal.

En ik vraag me ook af wat de alternatieve eindes waren.
Ik vond er he-le-maal niets aan. 1x een beetje eng en voor de rest errug langdradig!

Ik hoorde ook veel goede verhalen erover en mijn nichten hadden het gezien en vonden het erg eng.
Ja, qua schrikeffecten viel het een beetje tegen. Het was meer suggestie en je bent daar gevoelig voor of niet. Dat bepaalt volgens mij of je de film wel of niet goed vindt.
Ik heb de film gisteren gezien, het was dat mijn lief het af wilde kijken anders had ik het echt afgezet, wat een iritante langdradige rot film,er zat echt niks in steeds als ik iets anders wilde gaan doen was het: joh het word wel spannender,uiteindelijk moest lief wel toegeven dat er echt geen barst aan was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven