3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!

30-11-2009 19:03 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!

Lieve meiden van het 3000+ topic.. hier in deel 9 gaan we verder...

Wat Floor en Bam ooit begonnen als grap blijkt een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden.

Het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse (Bianca).

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Slapen valt niet onder ATV, weltrusten zeggen is voldoende.

Willem is one of the girls maar soms te lang ongeoorloofd afwezig.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorkletsen is het motto)

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te deleten indien nodig voor de schrijfster.

*privileges van het erelid moeten nog worden vastgesteld

Meiden daar gaan we weer, op naar de 3000! En op naar deel 10! Veel plezier!

Lekker Appel.. samen jankt een stuk prettiger

En weet je, dan lees ik hier op het forum over relatie-problemen enzo.. en dan word ik zooo boos!! Ik reageer bewust niet omdat ik echt onredelijk ben nu. Dan denk ik: Koester goffer de relatieproblemen als dat het enige is waar je last van hebt!! Maar dat is natuurlijk geen eerlijke gedachte en slaat ook nergens op
Och... Bianc. Het is echt niet gek dat je ff flink moet brullen. Natuurlijk ben je bang!

Zet 'm op wijffie...
Jeetje ik word een sentimentele ouwe trut!!

Sjongejonge zeg.
Luister maar ff niet zo naar die emoliedjes Bianca..
Mijn opa noemde het idd een sluipmoordenaar. En zo is het..

Jet sluipt en sluimert en slaat soms genadeloos toe.

K-ziekte.
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!!!

Echt een mooi lied !

Als ik nou vandaag huil, moet ik dan morgen bidden??
Bi je bent geen ouwe trut hoor..

Ik ben heeeeeeel stuk ouder
quote:Bianca40 schreef op 01 december 2009 @ 12:10:

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!!!

Echt een mooi lied !

Als ik nou vandaag huil, moet ik dan morgen bidden?? Ja!
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 12:09:

Luister maar ff niet zo naar die emoliedjes Bianca..Het lijkt wel of er alleen maar emo-liedjes zijn. En ik ben bezig om een opvrolijk cd te maken voor mn moeder, met liedjes die zij lekker vindt om te horen. Daar stop ik dus maar even mee
Hahaha Bi als het zou helpen zou je het doen!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 01 december 2009 @ 12:11:

[...]

Ja! Oee wat zal mn oma van vaders kant trots op me zijn.. die was zwaar gereformeerd en heel erg verbolgen dat wij dat niet waren
Beter van wel Bi.. denk om je teint he
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 12:11:

Hahaha Bi als het zou helpen zou je het doen! Ik heb het geprobeerd maar ik weet niet hoe dat werkt, echt nog nooit mee te maken gehad dus ik werd er een beetje lacherig van. Maar ik probeer weleens met mn gedachten contact te maken met 'iets' en dan smeek ik dat ze beter mag worden. Wat dat 'iets' is weet ik zelf eigenlijk ook niet, waardoor ik dan toch weer denk: trut doe normaal!
quote:Bianca40 schreef op 01 december 2009 @ 12:12:

[...]

Oee wat zal mn oma van vaders kant trots op me zijn.. die was zwaar gereformeerd en heel erg verbolgen dat wij dat niet waren
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 12:12:

Beter van wel Bi.. denk om je teint he Ja en wat dacht je van mn mascara?? Ik lijk nu een beetje op die halloween-avatar van Zus
Appel, ben je dr nog meid?
goffer een klant
Ach Bi ik geloof niet zo in Onze vaders of Weesgegroetjes.. (ben van oorsprong RK) als je met 'iets' daarboven in contact denkt te zijn dan zijn gedachtes ook goed denk ik.. kaarsjes branden. Hoewel ik dus wel écht denk dat er iets meer is tussen hemel en aarde. Ben ooit eens naar iemand geweest die kon communiceren met overledenen via een foto en dat was zo treffend!
quote:Bianca40 schreef op 01 december 2009 @ 12:15:

[...]

Ja en wat dacht je van mn mascara?? Ik lijk nu een beetje op die halloween-avatar van ZusKnappe meid!
oke, een oud mensje voor een lampetstel... die heb ik niet, althans niet die zij zoekt
Die zal ook je mascara niet gezien hebben denk ik.. of kon ze daar niet overheen gekeken komen?
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 12:17:

Ach Bi ik geloof niet zo in Onze vaders of Weesgegroetjes.. (ben van oorsprong RK) als je met 'iets' daarboven in contact denkt te zijn dan zijn gedachtes ook goed denk ik.. kaarsjes branden. Hoewel ik dus wel écht denk dat er iets meer is tussen hemel en aarde. Ben ooit eens naar iemand geweest die kon communiceren met overledenen via een foto en dat was zo treffend!Ja dat zou ik aan de ene kant ook weleens willen, kijken of ik info over mn stiefvader kan krijgen. Aan de andere kant heb ik warme herinneringen aan hem en zou ik niet weten wat ik bij zo'n medium zou zoeken.
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 12:19:

Die zal ook je mascara niet gezien hebben denk ik.. of kon ze daar niet overheen gekeken komen? Ik had al druk met wcpapier zitten deppen
En dit bedoel ik dus met de rollercoaster... net nog aan t janken.. nu weer met een warm gevoel van binnen en dankbaar, heeeel dankbaar voor mn moeder, familie.. en ook heeeel blij met jullie hier !!
Degene waar ik ben geweest die gaf ook alleen maar heel warme dingen door hoor.. maar zij wist dingen te vertellen die ze absoluut niet kon weten.. op dat moment vertelde ze me nl iets wat ik zelf nog geeneens wist. Dat bleek achteraf pas en vielen de stukjes op hun plaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven