Mode & Beauty alle pijlers

De allergrootste make-up fouten

27-11-2009 13:00 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier wat jij de allergrootste make up fout vindt.

Plaatjes mag ook.

Die laatste wee tik niet of het nou spraytan is of make-up maar wel in de catergorie heeel erg faut.
quote:iris1969 schreef op 27 november 2009 @ 13:41:

Haha, het is jammer dat ik geen foto van mijn collega kan plaatsen, maar denk aan een oudere dikke dame met felle lichtblauwe, groene, paarse of roze "schellen" boven haar ogen (passendbij haar outfit) en dikke Cleopatra strepen onder haar ogen .

Zo iets?

Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Dit valt schijnbaar onder artistiek

Ik snap trouwens al die catwalkfoto's hier niet. Dat gaat om theatrale make-up die niet bedoeld is om op straat te dragen. Dus vind dat niet echt make-up fouten.
quote:arachnophilia schreef op 27 november 2009 @ 19:36:

[...]

Wat is hier mis mee? Retestoer! Zo wil ik ook wel oud worden.

Sowieso laat dit topic een wat nare smaak in mijn mond achter. Laat mensen zich lekker uitleven in hun zelfexpressie.

Er staat toch duidelijk in de OP dat het gaat om wat jij een grote make-up fout vind.........

Ieder ander mag het mooi vinden.
Ik vind sommigen (ik noem Katie Cruise-Holmes en Lady Gaga) heel goed ge-makeupt! Bravo! Hoewel het je smaak misschien niet is, echt mooi gedaan. Zou willen dat ik het kon..
When in doubt, add glitter.
quote:Earthshrine schreef op 27 november 2009 @ 14:49:

Poison Ivy make up (voorbeeld hoe je naar de Halloween-feestje kan gaan )

[afbeelding]

Deze vind ik juist mooi! Extreem, maar goed gedaan.

Minder succesvol:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit heb ik altijd een naar plaatje gevonden:

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En niks tegen gothic, maar doe het dan goed.

(Al vind ik deze wel vertederend. )

Het betere lijnwerk:

Lipliner die heel duidelijk zichtbaar is.

En wenkbrauwen die weggehaald zijn, waar dan een dun getekend potloodstreepje in een onnatuurlijke vorm voor in de plaats is gekomen.

En way too much spraytan!

quote:tbl1966 schreef op 27 november 2009 @ 13:13:

Wat denken jullie van deze:

[afbeelding]

Inez WeskiHaar make up ziet er niet uit, maar als je als advocate zo onconventioneel op tv durft te verschijnen, dan vind ik dat wel weer ontzettend stoer.
quote:zusenzo schreef op 27 november 2009 @ 20:23:

[...]

Er staat toch duidelijk in de OP dat het gaat om wat jij een grote make-up fout vind.........

Ieder ander mag het mooi vinden.

:|

En je begrijpt niet dat een topic gewijd aan het bekritiseren van de al dan niet "acceptabele" graad van vrouwelijkheid/makeupgebruiken an sich problematisch is?

Doe eens een rondje google met de zoekterm "gender policing", als je me niet begrijpt. Hier, hier & hier staat er eea over.
Sorry maar ik begrijp je probleem echt niet....... maar ben dan ook geen hardcore feminist.

Het is gewoon een topic over hoe jij je nooit op zou maken.

Maak er dan ook niet meer van zeg....tjeez.
Laten we duidelijk stellen dat ik je wel snap, maar je kan wel overal een probleem van maken.
Smakeloos en vies (in mijn ogen). Voor zulke teennagels heb je toch minstens een grotere schoenmaat nodig ?

Ik vind op het internet plaatjes van nog veel langere teennagels, maar die wil ik hier niet plakken, daar word ik misselijk van.
Getver die teennagels.

Vind gewone french manicure of nail art op tenen best mooi maar dan wel superkort brrrrrr
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Véééél grote fouten
Brrrrr....

dit is de meest afgrijselijke die ik hier langs heb zien komen.
ook niet lekker

quote:zusenzo schreef op 01 december 2009 @ 08:08:

Sorry maar ik begrijp je probleem echt niet....... maar ben dan ook geen hardcore feminist.

Ik beschouw mezelf niet als een hardcore wat-dan-ook. Maar leuk geprobeerd om mijn opmerkingen te devalideren.

Zijspoor: hoezo "hardcore" feminist? Je hebt het toch ook nooit over "hardcore" humanist of "hardcore" liberaal?

quote:Het is gewoon een topic over hoe jij je nooit op zou maken.

Maak er dan ook niet meer van zeg....tjeez.Och ja, het is ook niet prettig als je erop gewezen wordt dat je onderdeel uitmaakt van een probleem. Het zou je echter wel sieren om in plaats van in de verdediging te schieten, hetgene wat ik je heb uitgelegd/gelinkt niet meteen af te doen als een malle Eppie die aan het woord is. Tis geen persoonlijke aanval, hoor.
Arachnophilia, overdrijf je niet een beetje?

Je hebt gelijk als je zegt dat kritiek leveren op vreemden niet de meest ethische bezigheid ter wereld is. Maar je moet er ook niet meer van maken dan het is: lachen om lelijke make-up. Heeft m.i. weinig te maken met kritiek op de graad van vrouwelijkheid of gender issues. Niemand wordt hier aangevallen op haar/zijn persoonlijkheid, dat kan helemaal niet want we kennen die mensen niet.

Tenzij het vrouwonvriendelijk is om van smaak te verschillen en daar eens lekker oppervlakkig over te pruttelen zie ik echt niet in wat hier nou zo problematisch aan is.

(En ik heb je links even bekeken maar zie niet zo goed het verband met dit topic. Waar wordt hier gezegd dat een vrouw er zo-en-zo uit moet zien om een echte vrouw te zijn?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven