LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ik ben hier! Fijne vakantie gehad elev?

Ik ben overdag erg druk met mijn werk (spannende tijd nu, maar daarover later meer op de groep) en s avonds wil ik ook met luusman zijn, of lekker bankhangen. Afgelopen weekend ben ik ook vrijwel het hele weekend weg geweest (op stap twee avonden).

maar alles prima hier, alledrie zijn we nog ziek, maar werken wel gewoon.

Heb niet echt veel bij gelezen, maar las wel jouw vrolijke lippie bericht, chiek! Jeuj!

Geen smiley's hier, zit met mobiel online. Ik lig in t logeerbed op zolder. Luusman is morgen vrij dus die doet de nacht en ochtend dienst en ik kan hier hopelijk ongestoord slapen.

Ga ook snel weer, moet er ook mijn voordeel mee doen nu!
Ik kom even zwaaien en zeggen dat ik blij ben dat Elev er weer is!!!

Laal, succes met de prikjes vandaag, ik zie er altijd zo tegenop, maar het valt achteraf altijd wel mee...

Ik ga vandaag voor het eerst de hele dag op pad zonder babyV. Vandaag komt de crechejuf oppassen en ik vind het best heel spannend, emo-doos die ik ben. Maar ik reed gister al even door Laren en het was er zo mooi met de ijsbaan en alle lichtjes dat ik heb besloten dat we daar gaan winkelen en lunchen, helemaal zin in en ook wel weer nodig want door al dat sporten en mijn lief's nieuwe hobby pianoles/spelen zien we elkaar sowieso al 4 avonden per week niet, dus gisteravond bedacht ik me dat we nauwelijks echt een gesprek hebben gevoerd de afgelopen week. Dat gaan we nu dus weer eens lekker doen

Fijne dag allemaal en tot later!
Duft dat klinkt als een heel gezellige dag die voor je ligt. Veel plezier!!

Laal veel plezier met Jeetje vandaag. En succes met de prikken.

Hier even iets minder leuk. Ik voel serieus Pienmini een stuk minder de afgelopen dagen. Heb de hele nacht niks gevoeld eigenlijk tot een uur of half 7. Ik had werkelijk de tranen in mijn ogen staan en voor het eerst wou ik dat het januari was en dat Pienmini gezond en levend uit mijn buik zou komen. Pienman was te lief met me troosten. Dus dat heeft me veel goed gedaan en gelukkig deed Pienmini het op een gegeven moment weer. Maar nog steeds minder fanatiek dan eerst. Snap wel dat er ook steeds minder ruimte overblijft maar het verschil is zooo groot met van het weekend. *denkt er toch aan om de moxa mensen en de vk eens te bellen vandaag*

Nou sorry voor dit lichtelijke ego bericht. Ik wil wel iedereen een heel fijne dag wensen. En Elev succes met je stapel werk!!
Geniet van jullie dag samen Duft! Klinkt ontzettend gezellig, samen winkelen en lunchen... En baby V is natuurlijk in goede handen. Hoewel ik me kan voorstellen dat je het toch een hele stap vindt.

Hier weer een erbarmelijke nacht achter de rug. Alleen maar woelen en draaien...Was gewoon blij dat het tijd was om de hond uit te laten en te ontbijten.

Heb een smoothie gemaakt voor t ontbijt. Beetje zomers misschien op deze koude dag maar het leek me wel lekker.

Fijne dag allemaal!
Ach Pieniemeis toch! Wat een stress en wat een schrik, kan me indenken dat de angst je om t hart slaat. En dan kun je 1000x beredeneren dat het erbij hoort, 's nachts in het donker is het allemaal nog beangstigender.

Gewoon de vk en de moxamensen bellen voor geruststelling hoor, als je het niet vertrouwt moet je je gevoel volgen.
Pientje toch

Alles kan wel logisch zijn (het wordt steeds krapper, dus het bewegen wordt echt minder, de harde schoppen worden nu verschuivingen die je voelt...etc) mar het is natuurlijk helemaal niet leuk. En als jij dan gaat stressen wordt pienimini alleen nog maar rustiger, dus dan wordt je alleen nóg maar gestresster...

Ik herken het heel erg, ik was soms ook doodsbang en dacht dan "kom er anders maar gewoon uit, dan moet je wel in een coueuse, maar dan weet ik tenminste wel dat je leeft" ... Vond het ook verbazingwekkend hoe veel zorgen je je kunt maken, en hoeveel stress je dan opeens kunt hebben. Dat is natuurlijk alleen maar omdat je nu al helemaal gehecht bent aan je baby en al bezig bent met dat je straks een baby hebt. En dat is natuurlijk ook zo, je gaat in januari gewoon bevallen (desnoods in stuit, want dat kun je ook! ) van een prachtig en gezond pieniminietje!

Bengal lekker aan het woelen geweest , irritant! En dan ben je inderdaad blij als het 6 uur is, omdat je zo gefrustreerd wordt van de gedachte dat de hele wereld slaapt, behalve jij.

Duft, winkelse vandaag! Ik begrijp dat je samen met man gaat? Gezellig hoor! Baby v is vast heel blij om jullie vanavond weer te zien, en jullie vinden een dag samen winkelen en lekker lunchen ook heerlijk, dus geniet er van!

Elev, je klinkt druk!

Hele leuke foto's trouwens, op de groep! Vooral die van een klein engelachtig elevmeisje!

Laal, misschien wel een week langer?

BAH!

Moet nu snel naar boven, er begint iemand te jengelen..

Tot later!
Tjeezzz Elev...je bent wel druk zeg...dahaaag vakantiegevoel Of niet?

Pien, gewoon bellen meid...niet twijfelen of over nadenken, gewoon bellen! En anders bel ik wel even voor je!

Chiek mis je degene-die-weg-zijn al?

Duft, wat leuk! Veel plezier! ben benieuwd waar je mee thuis komt!

Luus, lekker druk meid! Hoe vind je het te doen, werken en Luba?

Beng...leuk zo'n nacht vandaag maar even bijtanken als het kan!

Hier zitten de prikjes er weer in...bij de tweede prik even schrikken, maar toen ik hem oppakte maakte Jeetje het al weer goed. De Bikkel! Hij was alleen niet zo heel veel aangekomen sinds vorige keer...niets om zorgen over te maken geloof ik (althans dat doe ik niet)...maar ben wel benieuwd naar de volgende keer.

Pfff meisjes, ik ben zo moe...zou zo kunnen slapen waar dat nou toch weer vandaan komt.
quote:chica1978 schreef op 02 december 2009 @ 09:05:

Moet nu snel naar boven, er begint iemand te jengelen..

Vast Chiekman!

Duft, veel plezier vandaag!

Pien, gewoon bellen hoor. Vindt niemand erg, ik weet het zeker!

Laal, succes met de prikken van J'tje!

Miniemeis is zo druk bezig met alles! Ik gaf haar om half 10 de fles en daarna hebben we lekker zitten kletsen. Ze is echt aan het oefenen met haar stem, ze maakt hoge geluidjes en lagere geluidjes, en ze probeert ook harder te gaan. Ze was ook flink aan het lachen en wilde graag zitten. Net voor ze in slaap viel was het zo schattig: haar handje op mijn gezicht en ze keek naar haar handje, wat ze aan het voelen was. Voorzichtig bewogen haar vingertjes over mijn kin en mond en ik smolt echt!
Oh je bent al geweest! *lezen, minie...*
Goedemorgen meisjes!!

Chiek: Ze zijn weg!!! Jihoe!!! Ben zo blij voor je! (oh wat erg eigenlijk; maar ik blijft toch blij!)

Duft: Lekker winkelen. Heerlijk!

Pien: Och wat een stress en hier ook een en al herkenbaarheid. Ik voelde Minicaat wel eens een hele dag niet. En dan was ik ook enorm gestresst en probeerde Caatman echt een uur lang om beweging te voelen. En zelfs dat lukte niet. En dan na nog een uurt voelde ik eindelijk toch een heel klein beetje leven. En nu? Nu is hij drukker dan ooit, maar in de buik dus niks. Hier heb je waarschijnlijk niks aan, maar toch... Bel inderdaad de vk gewoon zodat je even langs kan komen om het hartje te horen. Ik heb me voorgenomen bij een volgende zwangerschap een goedekope doptone te kopen voor thuis. Serieus... ik vind het de stress niet waard.

Laal: nog een week langer!!! Wat zwaar k.u.t.

Beng: Slecht nacht gehad dus. Nou, ik kan je een handje geven. Hier ook.

Gisteren op tijd naar bed gegaan omdat Minicaat al een paar nachten weer wakker wordt 's nachts voor een voeding. Hij maakt weer een sprongetje en heeft volgens mij mee voeding nodig, maar ik vind dat wel lastig met vast voedsel. Toen hij alleen nog maar melk kreeg, kon ik gewoon wat meer per fles geven en dan was het goed. Dus we zijn in huize chi caatje een beetje aan het prutsen met voedingstijden, soort voeding. Wel een een laatste fles of niet. Nou, dus maar gewoon wel, want anders komt hij 's nachts om vier uur met honger. Pff...

De nacht hiervoor wel een goede nacht gehad waarin hij gewoon doorsliep. Maar ik was nog niet helemaal uitgerust, dus gisteren op tijd naar bed. Binnen 2 minuten ligt Caatman naast me te ronken en ik.... niks, nada, noppes. Pas na anderhalf uur om half een viel ik in slaap. En vervolgens word ik weer gewekt door een huiltje van Minicaat om vier uur! Zucht.. Maar dat was half in zijn slaap volgens mij, want daarna weer stil. Maar goed; ik lag natuurlijk helemaal wakker te luisteren of hij nou honger heeft of niet en me heftig aan het afvragen ben hoeveel meer voeding ik hem in godsnaam nog kan geven. (hij zit onder de gewichtscurve en krijgt al 2 papflessen 's avonds en groeit dus alleen maar in de lengte).

Ondertussen hoor ik om het half uur een huiltje en is het weer stil en om kwart voor zes (een half uur voor de wekker) begint hij toch harder te huilen en dus zijn we maar opgestaan.

Hij had volgens mij niet zozeer honger of zo, maar volgens mij krijgt hij wat last van verlatingsangs of angst voor het alleen zijn in het donker. Lastig hoor.

Ben nu wat gaar, maar niet supermoe.Ik zal nog wel een instortmomentje krijgen vandaag.

Tot later!!

Oh ja Elev; je bent weer terug!! Leuke vakantie gehad? Waarschijnlijk had je dat allang verteld, maar heb nog niet alles teruggelezen. Sorry... :(
quote:Minie86 schreef op 02 december 2009 @ 10:38:

[...]

Net voor ze in slaap viel was het zo schattig: haar handje op mijn gezicht en ze keek naar haar handje, wat ze aan het voelen was. Voorzichtig bewogen haar vingertjes over mijn kin en mond en ik smolt echt! Ach; ubercute!!! :smelt:
Lieve meiden dankjulliewel voor jullie geruststellingen en lieve woorden.

Ik heb gebeld vanmorgen voor mijn vertrek maar er is op woensdag geen assistente dus dan kun je alleen het spoednummer bellen en dat vind ik toch nog steeds moeilijk. Dus na overleg met Pienman heb ik het maar even zo gelaten.

Ik voel Pienmini af en toe heel zachtjes dus er zit nog wel wat beweging in. Maar, Chiek, ook die schuif- draaibewegingen zijn een stuk minder geworden. Zo herkenbaar wat jij schrijft over kom er nu maar uit. Dat had ik vannacht/vanmorgen dus echt voor het eerst. Gelukkig maar dat Pienman mij zo goed troostte.

Ok as we speak doet Pienmini me pijn. Hihihihi.

Ga nog wel even de moxamensen bellen. Houd jullie op de hoogte.

Laal voor bikkel Jeetje met zijn prikken. En nu lekker een hangdagje houden. Of misschien juist even lekker naar buiten voor frisse lucht en beweging.

Caat wat lastig dat het zo’n gepuzzel is met de voeding van miniCaat. Lijkt me ook niet echt iets wat heel duidelijk is inderdaad. En vervelend dat je dan zo gaar bent. Ben je vrij vandaag?

Mien wat superschattig van je meisje inderdaad. *Zucht ik wil ook!!!!*
[quote]Peanutje schreef op 02 december 2009 @ 11:48:

Ok as we speak doet Pienmini me pijn. Hihihihi.

Caat wat lastig dat het zo’n gepuzzel is met de voeding van miniCaat. Lijkt me ook niet echt iets wat heel duidelijk is inderdaad. En vervelend dat je dan zo gaar bent. Ben je vrij vandaag?

quote]

Pien: Yeah; je krijgt beurse ribben van Pienmini!!

En nee, ik zit op mijn werk helaas. Anders kon ik nog wel bijslapen. En dacht dus dat ik supervroeg hier zou zijn en dan lekker vroeg weer thuis. Had de metro kuren en daardoor had ik gewoon dezelfde trein als anders. Maar ik ga lekker wel wat eerder naar huis.

Oh en Minicaat was dus om kwart voor zeven al helemaal aangekleed en gevoed. Zit hij in de kinderstoel tijdens ons ontbijt en valt hij gewoon in slaap en een diepe slaap ook nog, want jasje aan en al slapend naar de auto gedragen. Ach.. zo lief toch wel weer... Ook een foto van gemaakt.
Pien, ik begrijp je zo. Ik had het deze vakantie ook een keer, dat ik urenlang niks voelde, eigenlijk niet precies wist wanneer voor het laatst. Je denkt gelijk het ergste, omdat je nu gewend bent aan de constante bevestiging dat hij/zij het nog doet. Gelukkig dat pienman zich goed van zijn taak gekweten heeft en je geruststelde.

Heb hier net een gedaan, want er is iets gelukt wat me al weken stress bezorgde. Deadlines zijn er nog steeds, maar ik weet nu in elk geval zeker dat ik ze haal, de onzekere factoren zijn weg. Nu ga ik gauw verder met interviews uittypen die ik de ochtend voor de vakantie gehouden heb (geen aanrader) en mensen bellen om weer nieuwe af te nemen. Tsssk, dit is allemaal zoveel leuker als je de tijd hebt om je goed voor te bereiden en alles rustig uit te werken. Maargoed: het komt goed!

Dikke voor alle slapelozen, dik waardeloos is dat. Ik slaap juist weer heerlijk in ons eigen bed, en man is nog vrij dus die ging eruit voor meis. Luus, ik hoop dat jij ook lekker geslapen hebt op zolder!

Duft, wat een heerlijk dagje ben jij aan het genieten met man. Jullie hebben het verdiend, zo te lezen. V geniet er vast ook van, hij is in veilige handen..
*Oh, de romantiek van het bevallen!* (Mijn kraampakket kwam net..)
Elev hoera!!! Voor je goede acties voor je werk. Hopelijk komt er nu ook wat schot in de zaak. Wel positief op zich dat je dus zo veel werk hebt. Fijn hoor dat jouw carriere zo goed loopt.

Heb de moxaman gebeld en die zei gewoon door te gaan met de stickies. Dat Pienmini er rustig van wordt is waarschijnlijk toeval.

Ik heb weer een rustige dag. Maar dat hadden jullie misschien al door. Dan kan je het toch beter druk hebben.

Chiek had ook nooit meer op jouw berichtje over je sollicitatie gereageerd. Maar man wat blijft het spannend zo. Hopelijk hoor je snel meer. En dan vooral positief bericht!
Hey Chiek; nieuws over je sollicitatie??

Heb ik ook gemist, maar zat er vorige week nog aan te denken. Dus je bent nog in de race? Spannend zeg!
Haaai meisjes! Heb een vermoeiend dagje achter de rug. Bedrijfsarts, met schoonmoeder gewinkeld, bij Bengman's oma op bezoek, wachten op telefoontje van U*WV ivm ziekmelding en straks nog koken. Hopelijk ben ik vanavond zo moe dat ik wel kan slapen.

Heb zoveel complimenten gehad over mijn buik vandaag, zoooo leuk. Ik was ineens helemaal trots zwanger. Heb veels te veel kleding gekocht, allemaal gewone kleding hoor die zwanger ook kan maar straks ook nog.
En toch nog steeds geen nieuwe buikfoto Beng. Schandalig!!!
Jawel, jawel. De foto is gemaakt maar nog niet geplaatst hier. Komt goed b'kort. Even Bengman lief aankijken, die gaat over de techniek qua digitale camera hier (lees: ik ben te lui om uit te zoeken welk snoertje waarbij hoort)
Meisjes, ik denk dat ik ermee ga stoppen...met kolven. Ik denk niet dat ik het nog langer vol kan houden. Opbouwen is zwaar en nu met mijn werk en zonder mijn lief heb ik er gewoon geen tijd voor. Ik ben zo moe en dan al die moeite voor een schamele 20 cc per keer.

Vanochtend bij het CB aangegeven dat J'tje nog een heeeel klein beetje borstvoeding krijgt en dat ik probeer/heb geprobeerd op te bouwen...en dan krijg je de opmerking "nou, dat is dan inderdaad maar een heel klein beetje borstvoeding hoor..." Dat weet ik, maar zulke opmerkingen doen me niet goed.

En ik mis mijn man! Ik wil dat hij naar huis komt...

Zo stoer ben ik dus niet.
Ach Laaltje! Dat is geen leuke opmerking en dan ook nog geen brede schouder van je stoere vent! Gelukkig zijn hier een stuk of 12 zachte schoudertjes Ik vind het écht écht heeeeeel erg knap en stoer van je, dat opbouwen. Sowieso dat kolven van je...ik was na 1 week full time alle voedingen afkolven al helemaal klaar er mee. Het kost zo giga veel tijd (nou kolfde ik echt 45 min voor een halve voeding)!

Jongens, voor de rest; ik heb 1 paginaatje bijgelezen. Het is op mijn werk druk druk druk. Morgen heb ik mijn oppasdag met Luba, maar heb ook werk mee naar huis genomen, moet nog een stukje schrijven over de prevalentie van seksuele problemen. Morgen lees ik wel verder even bij. Vanavond hadden we schoonouders op bezoek (zijn net weg), en nu ga Luba even wakker maken voor zijn laatste fles.
En nu moet ik huilen...Lief van je Luus!
Laaltje: Logisch dat je je even niet zo stoer voelt. Wanneer je er zo op aangesproken wordt, dan doet dat gewoon pijn. Het is toch jammer dat het niet lukt. Maar als je dan niet meer kolft, dan zal je merken dat je ook minder moe bent en minder labiel. Vond ik wel. Vond mezelf echt veel meer een lopende hormonenbom toen ik nog bv gaf.

Nou, ga zo maar slapen. Hoop dat Minicaat weer doorslaapt. Help me duimen.
Wahahahaha, zoals gezegd je hebt een schema en dan... na paar dagen verstopt te hebben gezeten dan nu veeeeeel willen drinken en enorme spuitluiers (lang leve de kruidvat luiers, die kunnen het net aan de pampers niet..). Regeldagen? Ze is daarintegen wel enorm helder en ik krijg tussen alle borsten door wel een paar hele lieve lachjes, dus Alleen al daarvoor zou je het doen hoor, ook al vinden mijn tepels het getrek af en toe even niet leuk. Ben het spoor qua forummen wel even weer bijster, maar mocht ze vannacht doorgaan zoals de rest van vanavond dan zal ik op mobieltje weer wat bijlezen.

Oh nog wel even in antwoord op wat ik vind van de Bondolino: ben er wel erg blij mee. Nog maar een keer buiten gebruikt, vind hem nu erg handig voor de momenten waarop ze niet wil slapen of even neergelegd worden en echt alleen maar bij me wil zijn, maar ik dan toch even mijn handen vrij wil. Kun je nog niet alles, je draagt wel een gewicht extra mee en hebt een buik,groter dan toen je zwanger was zeg maar, maar het is wel fijn te kunnen typen of zo, en het is ook wel knusjes krijgt ze veeeeel kusjes op haar hoofdje.

Nou ik heb haar even bij papa gedumpt maar zijn pink schijnt de lading niet echt te dekken ik hoor de protesten, ik ga weer naar boven kijken of ik het weer even over moet nemen.

Tot morgen waarschijnlijk weer, duim voor me dat ze niet de hele nacht door blijft gaan, beetje slaap zou ook wel handig en fijn zijn

Daaaagggggggg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven