Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Dank jullie wel, er is iets aan gedaan.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 november 2009 @ 18:30:

En weer 1......Geen ledenstop maar een deurbeleid?

[...]

Er is een verschil tussen deurbeleid en on topic willen blijven.
quote:Viva Angel4 schreef op 28 november 2009 @ 11:58:

[...]

Er is een verschil tussen deurbeleid en on topic willen blijven.En waar valt de zin Meiden die geen kinderen willen, zitten bij dit topic waarschijnlijk niet helemaal op zn plek.' dan onder volgens jou? Kan ik niet meepraten over kinderen? Of mogen er alleen mensen meepraten die wel kids willen? Sinds wanneer dan? En ga je dan op alle topics surveilleren of er geen kindvrijen rondlopen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 28 november 2009 @ 14:13:

[...]

En waar valt de zin Meiden die geen kinderen willen, zitten bij dit topic waarschijnlijk niet helemaal op zn plek.' dan onder volgens jou? Kan ik niet meepraten over kinderen? Of mogen er alleen mensen meepraten die wel kids willen? Sinds wanneer dan? En ga je dan op alle topics surveilleren of er geen kindvrijen rondlopen?

Het topic is voor vrouwen die kinderen willen krijgen. Ze gaan daar praten over het krijgen van kinderen. Dat is het topic.

Net als mensen die een hekel aan sporten hebben, zich waarschijnlijk niet op hun plaats voelen op een topic waar men het heeft over hoe leuk het is iedere dag te sporten. Natuurlijk mag iedereen langs komen waaien en zeggen, gut dat jullie daar zin in hebben, iedere dag sporten.

Maar wat moet je op een topic waar mensen samen praten over hoe het is om kinderen te willen en wat ze daar allemaal voor doen, als je geen kinderen wil?

Dus nee, ik ga daar niet rondkijken of er kindervrije mensen op die topics komen. A. Die mensen mogen best op die topics komen, zolang ze niet provoceren. B. Ik verwacht niet dat er hordes mensen die geen kinderen willen op die topics komen.

Voor ik Angel werd heb ik nog nooit zo'n topic geopend. Waarom zou ik?
Dus een topic mag niet gesloten worden maar men mag wel mensen weigeren omdat ze niks met het onderwerp hebben, bedoel je dat? En je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik daar zou gaan zitten provoceren, waarom is dat? Ik heb daar maar 1 woord voor: Gadverdamme

:puke:
Lezen:"A. Die mensen mogen best op die topics komen, zolang ze niet provoceren. B. Ik verwacht niet dat er hordes mensen die geen kinderen willen op die topics komen."
Lezen? Of tussen de regels doorlezen?
Je impliceert weer van alles, waarom in vredesnaam?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 28 november 2009 @ 17:04:

Dus een topic mag niet gesloten worden maar men mag wel mensen weigeren omdat ze niks met het onderwerp hebben, bedoel je dat? En je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik daar zou gaan zitten provoceren, waarom is dat? Ik heb daar maar 1 woord voor: Gadverdamme

:puke:

Ik ga er helemaal nergens van uit dat jij gaat provoceren.

Maar dat wil je graag lezen. Waarom is dat?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 28 november 2009 @ 17:57:

Je impliceert weer van alles, waarom in vredesnaam?

Ik impliceer helemaal niets.

Maar als jij van alles leest in wat ik schrijf, is deze discussie gesloten, want dan kan ik niets meer zeggen.

Iedereen is welkom op elk topic.

Ik denk alleen dat mensen die niets met een topic hebben, daar niet vaak zullen komen.

Dat is alles.
Viva Angel,

Ik heb een vraagje. Ik schrijf altijd mee op het uitgerekend Mei 2009, deel 5 topic. Sinds we deel 5 hebben geopend, kan ik deze niet meer onder 'mijn viva' zetten. Krijg dan de melding: hiervoor moet je ingelogd zijn! Maar ik ben ingelogd!

Is dit bekend en wat kan ik eraan doen?

Is namelijk wel wat makkelijker om via mijn Viva je eigen topic te vinden!

Hoor het graag, dankjewel
quote:guusje11 schreef op 29 november 2009 @ 16:51:

Viva Angel,

Ik heb een vraagje. Ik schrijf altijd mee op het uitgerekend Mei 2009, deel 5 topic. Sinds we deel 5 hebben geopend, kan ik deze niet meer onder 'mijn viva' zetten. Krijg dan de melding: hiervoor moet je ingelogd zijn! Maar ik ben ingelogd!

Is dit bekend en wat kan ik eraan doen?

Is namelijk wel wat makkelijker om via mijn Viva je eigen topic te vinden!

Hoor het graag, dankjewel

Ik heb geen idee.

Bij mijn viva kun je ook bij "Mijn laatste" kijken. Daar staan de tien laatste topics waar je op heb gereageerd.

Je kan natuurlijk ook gewoon van je topic een favoriet in je browser maken.
oproep!!!

kindje van jongere vriend
quote:DJ Momo schreef op 30 november 2009 @ 09:29:

oproep!!!

kindje van jongere vriend

Ha Momo,

De link werkt niet en ik kan het topic niet vinden.

Misschien heeft een andere engel het al weggehaald?
oh, dat zou kunnen. ik had ook dat toverstafje geklicked. wellicht dat een andere engel daar op reageert?
quote:DJ Momo schreef op 30 november 2009 @ 12:21:

oh, dat zou kunnen. ik had ook dat toverstafje geklicked. wellicht dat een andere engel daar op reageert?

Neuh, meestal reageer ik daar te laat op.

Maar als iemand ook op andere pijlers spamt, wordt soms cross-pijler de posts van iemand weggehaald.
zag later dat ze ook bij relaties zat ja.

wat is nou handig, hier melden, of toverstaf gebruiken? tot voor kort kende ik het toverstafje eigenlijk helemaal niet. maar ja, als je dat doet, ziet niemand dat het al gemeld is, zeg maar. vandaar deed ik nu maar én én..
quote:DJ Momo schreef op 30 november 2009 @ 12:42:

zag later dat ze ook bij relaties zat ja.

wat is nou handig, hier melden, of toverstaf gebruiken? tot voor kort kende ik het toverstafje eigenlijk helemaal niet. maar ja, als je dat doet, ziet niemand dat het al gemeld is, zeg maar. vandaar deed ik nu maar én én..

Hier melden of mij mailen is sneller.

Soms, door de cache van mijn browser, zie ik het toverstafje pas dagen later.
Hai engeltje vier.

Het juli '09 topic kan dicht omdat er meer dan 3000 posts zijn. Er is al een nieuw topic geopend. ***** Juli 2009 *****

MissBR had wel in het topic zelf gemeld dat je hem mocht afsluiten, maar ik denk niet dat je dat ooit leest... Vandaar ook nog maar even dit berichtje!

Fijne dag verder!
quote:Ring1981 schreef op 02 december 2009 @ 10:53:

Hai engeltje vier.

Het juli '09 topic kan dicht omdat er meer dan 3000 posts zijn. Er is al een nieuw topic geopend. ***** Juli 2009 *****

MissBR had wel in het topic zelf gemeld dat je hem mocht afsluiten, maar ik denk niet dat je dat ooit leest... Vandaar ook nog maar even dit berichtje!

Fijne dag verder!

Bedankt!

Nee, gek genoeg lees ik niet in alle topics mee.
He wat raar zeg. Snap ik nou echt niks van!

jaja.. ik dacht dat je misschien wel keek als het boven de 3000 kwam, om even te zien of er al wat geregeld was..

maar zo is het ook prima. dank je wel RIng!
quote:MissBR schreef op 02 december 2009 @ 13:50:

jaja.. ik dacht dat je misschien wel keek als het boven de 3000 kwam, om even te zien of er al wat geregeld was..

maar zo is het ook prima. dank je wel RIng!

Zou ik eigenlijk moeten doen. Maar ik mis wel eens wat.

i.i.g. succes op het nieuwe topic!
quote:DJ Momo schreef op 28 november 2009 @ 11:19:

[...]

ik kwam er nog wel een tegen met een ECHTE ledenstop (WIJ ZIJN VOL in OP): vanaf aug voor 1e kindje ofzo (geopend door FaV) niet megadruk, maar gaat om principe.wwwhahaha, ik wist niet dat dit het klik topic was.
quote:FaV schreef op 02 december 2009 @ 18:33:

[...]

wwwhahaha, ik wist niet dat dit het klik topic was.Wel voor dingen die niet deugen natuurlijk, zoals bijvoorbeeld ledenstops.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven