mensen

03-12-2009 16:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds april werk ik voor tnt en kom dus vaak mensen tegen en maak ze mee.Resultaat:ik wil ze niet allemaal over een kam scheren,maar wat zijn mensen toch egoistisch,krengerig en aandachtsgeil.

ik zal eens ff paar voorbeelden noemen:een verre kennis zit thuis met alle luxe,droger,afwasmachine en alle nieuwe snufjes,betaalt van de inkomsten man.door die snufjes is ze rond 11 uur klaar met de dagelijkse klusjes.kind gaat naar school tot 16 uur.

om 12 uur middags loop ik er langs met de post,kind nog in pyjama,met een blikje cola(hij is rond de 7 jaar,met de neus tegen de 120 cm flat tv gedrukt en moeders druk achter internet.

man komt avonds naar huis,overstroomt ze hem met verhalen over facebook,de favo soap series,de problemen van de buren.

man gaat zitten en wil graaG na 10 uur werken een koffie en zijn verhaal kwijt over zijn werk,ze duwt het kind naar hem toe en bijt:ga daar maar eens voor omkijken,ik had het al de hele dag zo druk met van alles,dus je weet toch waar de senseo automaat staat?

voorbeeld2:ik loop de hele week in het winkelzentrum met post..hele groepen mensen staan gezellig te praten ,precies voor de ingang van een winkel..kom ik met mijn postkar..dacht je nu echt dat ze ff op zij gaan??nada...noppes...ze kijken me aan van:ik ben klant en koning,dus ik blijf hier lekker staan...

voorbeeld 3:ik ga na het werk naar de super...je hebt daar overal van die pijlers in het midden staan...bij die pijler de diepvries waar ik een pizza wil uit pakken

komt een oma met een scootermobiel al la schuhmacher langs scheuren...ze hoeft geen pizza uit dat vak,maar terwijl ze eerst in het middenpad reed,moet ze nun perse langs de vriezer met die pizza en rijd ff vrolijk tegen me rug aan met een gezicht van:ga eens ff opzij jij

voorbeeld4:loop langs een straat met post,een ouder iemand ziet mij tuintje in en tuintje uit rennen..ipv op het middenpad te blijfen waar die liep loopt die mee eens vlak langs de tuinen zo dat ik bijna tegen ze op bots...kreeg ik toch ff een vuile blik...

voorbeeld5:ik zit al een poos op netlog,vanwege mijn grote hobby fotografie,en steeds meer vrouwen..ja ja..ook die met man..zetten steeds meer blotere fotos er op.het moge duidelijk zijn dat dit niet mag op een vriendensite...maar vraag niet naar de taal als ze beginnen met schelden omdat die foto verwijdert wordt..let op:de fotos worden overdag geplaatst als manlief op zijn werk is natuurlijk...

na nu een week alles meegemaakt te hebben vraag ik me wel eens af....worden mensen steeds krengeriger of heb ik gewoon nu een erge week gehad??

vind je ook dat mensen steeds negatiefer en onvriendelijker

Totaal aantal stemmen: 35

ja (26%)
nee (74%)
Dat komt door de feestdagen, trek het je niet aan. Ga in het weekend een lekkere boswandeling maken.
quote:Nammma schreef op 03 december 2009 @ 17:05:

man komt avonds naar huis,overstroomt ze hem met verhalen over facebook,de favo soap series,de problemen van de buren.

En hoe weet je dit dan? Sta je 's avonds te gluren of zo??

Ik let niet zo op wat mensen doen of niet doen, ben veel te druk met werken en mijn eigen leven.

En als het eens een keer gebeurt, dat bijv. een oudere dame gauw voorkruipt bij de rij van de kassa, zeg ik met mijn vriendelijkste glimlach: Och, gaat u gerust voor mevrouw, ik heb de hele dag gewerkt en kan bést nog 10 minuten wachten...

Haha, dan zie ik de cassiere glimlachen, andere mensen ook en die mevrouw snapt het nóg niet...nee..ik sta niet te gluren..omdat het juist een kennis is maak ik ze mee..en geloof mij dat dit niet leuk is..ik weet van haar dat ze van 11 uur tot 18 uur online is..vind ze leuk,niets aan de hand...maar als je dan zo je mannetje tegen moet komt die wel meer als 10 uur hard fysiek werkt...
Ik vraag me af waar jouw eerste voorbeeld dan op slaat? Ligt zij iemand dwars omdat ze niet goed in haar vel zit?? (dat zeg je nl. zelf) Of zit jij niet zo lekker in je vel dat je zoveel te zeuren hebt over andere mensen?
Ik hou niet van verkleinwoorden trouwens. Maar ik weet al lang dat ik een zure onverdraagzame trut ben.
Leven en laten leven maak je niet zo sappel om anderen.
quote:Digitalis schreef op 03 december 2009 @ 17:18:

Ik hou niet van verkleinwoorden trouwens. Maar ik weet al lang dat ik een zure onverdraagzame trut ben.Die niet van honden houdt,
quote:tabitha67 schreef op 03 december 2009 @ 17:10:

of als je weet dat om een bepaalde tijd de post komt en zet ff 5 fietsen voor de ingangsdeur...en dus de brievenbus...Denk je nou echt dat iedereen er mee bezig is wanneer de post komt? Dan ben ik bang dat ook jij jezelf wat belangrijker inschat dan je bent (of in ieder geval je taak in dit geval dan). Je kan echt overal opzet inzien..Misschien kan je ook wat voorbeeld van je positieve instelling neerzetten? Zo wordt het een beetje moeilijk voor te stellen dat je echt een zonnestraaltje bent....
Tjeee, ik ben al 3x aangereden (van achteren) met de auto. Ik kan zeggen dat alle mensen niet opletten als er filevorming is maar ik geef zelf aan dat mijn wagen een lekker kontje heeft en mijn telefoonnummer wil (die op het schadeformulier komt).

Je oogst wat je zaait.....
Nee echt?
O, ik vind trouwens wel dat mensen gehaaster worden maar daar doe ik ook leuk aan mee....
Nee echt?
Je vult wel heel erg veel in! Hoezo weet jij dit allemaal?
en hier is dus ook het bewijs dat mensen alles negatief zien,want ik heb het wel met een portie humor neer gezet...voorbeeld een bv...ik maak ze 2 keer in de week mee...dan denk ik bv:wees blij dat je een man hebt die zo hard werkt voor je,die de kinderopvang financeert terwijl je thuis bent...en nee..ik ben niet jaloers..want ik heb een schatje van een man,die zelf gaat afwassen als ik gekkokt heb...ik ben iemand die andere mensen zeker laat voor gaan bij de kassa...mijn optie met dit bericht was eigentlijk:mensen worden steeds onverdraagzamer tegen anderen,proberen steeds meer dwaars te zitten..maar warom???

ik hoorde zelf van mensen dat ...als de post verkeerd bezorgt is dat mensen het niet bij de buren bezorgen maar weg goooien...daar schrik je wel van
Ik heb geen humor kunnen ontdekken. Eigenlijk. Maar: haha.
Vermoeiend.....
quote:tabitha67 schreef op 03 december 2009 @ 17:33:

ik hoorde zelf van mensen dat ...als de post verkeerd bezorgt is dat mensen het niet bij de buren bezorgen maar weg goooien...daar schrik je wel vanMoet je niet zoveel bij andere mensen naar binnen loeren Of de post terug in de brievenbus gooien. Mag de postbode het de volgende dag nog een keer proberen

Humor!
kroppen sla Dieg?

TO, ik snap je wel, het is k*tweer, het loopt tegen het einde van het jaar, maar kom op, kijk naar de leuke dingen die er veel meer zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oh en ik gooi gewoon de post bij het goede adres in de bus hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik verlies gelijk mijn vertrouwen in de mensheid...
Pfft, hier parkeert de postbode altijd haar fiets pal voor de deur en is ze ergens in de buurt aan het koffiedrinken :(
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:tabitha67 schreef op 03 december 2009 @ 17:14:

[...]

nee..ik sta niet te gluren..omdat het juist een kennis is maak ik ze mee..en geloof mij dat dit niet leuk is..ik weet van haar dat ze van 11 uur tot 18 uur online is..vind ze leuk,niets aan de hand...maar als je dan zo je mannetje tegen moet komt die wel meer als 10 uur hard fysiek werkt...BV dan he, hier kan ik zooooo slecht tegen........mannetje.........zucht.....
Wat je zegt ben jezelf.
quote:levenisleuk schreef op 03 december 2009 @ 17:32:

Je vult wel heel erg veel in! Hoezo weet jij dit allemaal?omdat ik het dagelijks mee maak...
quote:Zamirah schreef op 03 december 2009 @ 18:01:

Wat je zegt ben jezelf.

waar slaat dit nou op???

dus als je je ergert aan ongerechtheid ben je het zelf?

denk ff na
Ik moet er eigenlijk een beetje om lachen.

Zero tolerance.....maar dan anders.
Mensen.

Er zijn zoveel aardige mensen.

Op mijn werk mijn collega die speculaas en pepernoten meeneemt voor bij de koffie.

In de supermarkt de cassiere die daarnet een gezellig praatje met me hield over mijn favoriete koekjes.

Op straat de auto die me voor liet gaan.

Peas on earth!
quote:rosanna08 schreef op 03 december 2009 @ 17:38:

kroppen sla Dieg?

TO, ik snap je wel, het is k*tweer, het loopt tegen het einde van het jaar, maar kom op, kijk naar de leuke dingen die er veel meer zijnhet bestaat geen kut weer...alleen slechte kleding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven