Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....

donderdag 3 december 2009 om 21:12
quote:bosaapje schreef op 03 december 2009 @ 21:05:
DA drogist of dierenarts??? Ik hoop toch wel het laatste.
Hihi, jij bent precies nog niet echt mee hé? Maar wij, ik vergeef het je hoor
HA = huisarts
GY = gyneacoloog
DA = dierenarts
DA drogist of dierenarts??? Ik hoop toch wel het laatste.
Hihi, jij bent precies nog niet echt mee hé? Maar wij, ik vergeef het je hoor
HA = huisarts
GY = gyneacoloog
DA = dierenarts
anoniem_33340 wijzigde dit bericht op 03-12-2009 21:14
Reden: me = mee ;-)
Reden: me = mee ;-)
% gewijzigd

donderdag 3 december 2009 om 22:20
Poeh! Ben blij dat ik de hele middag geen tijd heb gehad om elke 5 minuten te checken!
(Maar ja, ook wel een beetje te verwachten van beesten die er een kwartier over kunnen doen om te bedenken of ze nu naar binnen of naar buiten willen terwijl jij op je sokken de deur voor ze staat open te houden )
(Maar ja, ook wel een beetje te verwachten van beesten die er een kwartier over kunnen doen om te bedenken of ze nu naar binnen of naar buiten willen terwijl jij op je sokken de deur voor ze staat open te houden )
vrijdag 4 december 2009 om 07:08
Goedemorgen allemaal,
Heb vanochtend om 4 uur mijn wekkertje gezet, om te kijken bij mams.
Mams lag lekker met paps in de werpkist, en nog geen beweging te traceren.
Heb tot nu toe lekker bij haar gelegen, pootje vast gehouden als ze zichzelf wilde schoonlikken (anders kan ze niet ver genoeg rekken)
Inmiddels is ze de afgelopen 15 minuten alweer 3x naar de kattenbak geweest, en loopt ze een beetje rondjes. Zou ze dan toch gewacht hebben tot wij weer wakker waren?
Eigenlijk moet ik vandaag weer aan het werk, maar omdat het allemaal al zo lang duurt met haar, durf ik eigenlijk niet weg te gaan. Strakjes maar even bellen met mijn werkgever
Heb vanochtend om 4 uur mijn wekkertje gezet, om te kijken bij mams.
Mams lag lekker met paps in de werpkist, en nog geen beweging te traceren.
Heb tot nu toe lekker bij haar gelegen, pootje vast gehouden als ze zichzelf wilde schoonlikken (anders kan ze niet ver genoeg rekken)
Inmiddels is ze de afgelopen 15 minuten alweer 3x naar de kattenbak geweest, en loopt ze een beetje rondjes. Zou ze dan toch gewacht hebben tot wij weer wakker waren?
Eigenlijk moet ik vandaag weer aan het werk, maar omdat het allemaal al zo lang duurt met haar, durf ik eigenlijk niet weg te gaan. Strakjes maar even bellen met mijn werkgever