Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel het misschien nog wel eens. Tussen vent en mij gaat het op zich prima, maar er spelen veel dingen om heen. Iets naars in mijn familie en erg veel stress op vent zijn werk.
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 03-12-2009 22:49
Reden: iets te persoonlijk
% gewijzigd
U mag door voor de tron Star! Richtig!
En heel veel energie gaat naar oudste, alles is strijd, kost echt veel energie. Maar heb het weer gered vandaag door hem te beloven dat als hij zoet was de schoen mocht zetten (was me wel een extra keertje waard, oh bad mom).
Bah, is ook een hoop tegelijk te verstouwen zo.

Afspraak voor Oudste deze maand toch? Misschien daar je hart luchten ook wel fijn.
Knuffel voor jou Jin. Is wel veel allemaal zo.
Op zich gaat het wel hoor, maar het is heel onzeker. En die onzekerheid is erg vervelend en duurt nu ook al maanden. Ik hanteer de struisvogelpolitiek, anders bouw je nooit wat op. Als het niet stabiliseert wordt het misschien wel weer een emigratie, naar ander land in Europa, en daar heb ik dus geen zin in.
Oei Jin, dat zou idd wel ruk zijn nu je net weer leuk je leven op de rit hebt daar . Kan me voorstellen dat zulke onzekerheden spanningen opleveren.
Verder word ik hier al dagen raar aangekeken als ik weer eens in hard lachen uitbarst. Ik hoop wel dat jullie allemaal naar het feessie van Mal gaan, liefst met kerel, want dan kan die van mij eindelijk zien dat jullie idd gezellig en bere grappig zijn .

Slaap lekker meissies...
Trusten Suus! Dank voor je lieve woorden. Komt goed, morgen een ontspanennd dagje (hoop ik) werken.
Jinny, ik hoop dat jullie het weer goed gemaakt hebben en nog een voor alle spanningen.

Suus, ik hoop ook dat jullie met grote getalen komen, anders is het ook maar zo lullig in dat grote huis en mijn man is sowieso erbij en grappig , dus dat komt wel goed.

Right, ik ga zo maar eens een beetje douchen enzo want de Sint komt straks op het KDV en dan mag ik ook komen. Ik heb Mr J zijn t-shirt aangedaan met de tekst of hij mee mag naar Spanje, dan kan ik er maar beter bij zijn voor ze hem meenemen zonder mij ik wil liever ook mee met dat snertweer hier.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Wat een geklets over een fallus/ijsbeer/pielemuis..

En ik zag alleen maar een ijsbeer, beetje jammer.

Mal, veel plezier op het kdv. Nou, lekker naar Spanje.. ik zou wel willen ( als het daar nog een beetje mooi weer is)

Jinny, heb je nog gesproken met man?

Zo ik ga me psychisch voorbereiden op weer een pieten dag. Leuk! Alleen nu bij de oudere kinderen.

En dan moet ik thuis douchen, dus ik ben benieuwd hoe Tobias en Robin gaan reageren.

Gingen we vandaag de cadeautjes openmaken? Of bewaard iedereen ze nu tot morgen?
Jin, het is ook allemaal niet niks. Als je er nu geen behoefte aan hebt, vooral niet doen, maar schrijf het anders op de groep. Misschien kunnen we je een hart onder de riem steken, en anders lucht het wellicht op. Een stoer wijf ben je sowieso! (Al blijft dat gosje een beetje jammer )

Verder spijt het me enorm voor je, maar die ijsbeer met vergrootglas ter hoogte van de fallus is misschien geen verbetering ten opzichte van de tvtoren

Ik ben er voor om vandaag open te maken. Vanavond dan. Pakje begint hier steeds harder te roepen!

Net bij Maxi op school naar Sinterklaas gekeken, mannen waren enorm onder de indruk. Het was ook erg leuk gedaan.

Ik hoop dat wij ook kunnen in januari, alleen zijn man en ik helemaal niet grappig , mogen we evengoed komen?

Mal, fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben (en lekker warm en droog binnen waren). Nog maar 1 nachtje slapen...

Speciaal voor naatie een paar fallussen
quote:Jinny schreef op 03 december 2009 @ 22:51:

Op zich gaat het wel hoor, maar het is heel onzeker. En die onzekerheid is erg vervelend en duurt nu ook al maanden. Ik hanteer de struisvogelpolitiek, anders bouw je nooit wat op. Als het niet stabiliseert wordt het misschien wel weer een emigratie, naar ander land in Europa, en daar heb ik dus geen zin in.Struisvogelen is ook wel het beste, anders kom je inderdaad nergens. Hoop van harte dat weer emigreren niet nodig blijkt. Tijd zal het leren?
Bam heeft de fallus ontdekt zo te zien.
Ik wil best wel iets openmaken hoor, alleen heb ik nog niks

Ik voel me bleeeeeugh. Denk iets verkeerds gegeten want wil er aan beide kanten uit.
Morguh,

En weer 13 pagina's vol. Goed begin van de ochtend met fallussen, penissen, piemels, pikken, lullen

Met man gaat het goed. Gebruikt alleen nog paracetamol voor de nacht. Kinderen iets minder: veel hoesten en 's nachts wakker van het hoesten met als gevolg huilen.

Lianne had tegen mijn moeder gezegd:

Oma, als opa dood is ben jij alleen.

-Ja, dan ben ik alleen

Dat is niet leuk oma. Dan kom ik wel bij jou logeren

Amaal, doe je vandaag wat liever tegen mij?

Jin, voor jou!

Bridges, aaaah..... Tenerife..... zucht.....kwijl....

Suus en Star, moppies al (bijna) naar kdv: nooit leuk, de eerste dagen.

Mal, lekker joh, dagje eruit geweest. Veel plezier met Sint op de kdv vanochtend!

Bam,

Naat, veel plezier vandaag!
Bam, bah! Het is nog vroeg hoor!

Star, dat is minder. Ik ben al een dag of wat kotsmisselijk. En nee, niet zwanger (zelfs een test gedaan vanmorgen voor de zekerheid)
Bam, gefeliciteerd met Bamman
quote:mamax schreef op 04 december 2009 @ 09:47:

Star, dat is minder. Ik ben al een dag of wat kotsmisselijk. En nee, niet zwanger (zelfs een test gedaan vanmorgen voor de zekerheid)Zal wel weer iets heersen
Bam, gefeliciteerd met Bamman

Fijn dat Kokosman weer wat beterder is!
Bam, gefeliciteerd met Bamman!
Sterkte voor alle zieken, ik zit nu in de bus op weg naar de sint. Mamax, als jullie niet grappig zijn mag je wel komen, maar dan deel ik jullie in bij de niet-grappige tafel
Bamman, een fijne dag gewenst en gefeliciteerd
quote:Maleficent schreef op 04 december 2009 @ 10:08:

Sterkte voor alle zieken, ik zit nu in de bus op weg naar de sint. Mamax, als jullie niet grappig zijn mag je wel komen, maar dan deel ik jullie in bij de niet-grappige tafel

en is dan weer heel erg grappig.

Groetjes aan Sint

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven