Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Hoi Filemijn, wat lief dat je bij haar blijft vandaag. Succes!
Plaatst zichzelf op de tribune onder het genot van een lekker kopje nespresso ( en baalt dat Sjors kloenie niet in de verpakking erbij zat)

Hoe is het met poes? Al vooruitgang? Heb de geboorte van 4 kittens mogen meemaken toen ik mijn kat bij de fokker vandaan ging halen. Heel bijzonder, en jeetje wat klein ( hoewel de kittens van een maine coon met 110-120 gram dus groot schijnen te zijn)
Spannend! lees ook al sinds gister mee! ben vandaag vrij dus ik hou het in de gaten! GO POES
Nou...ik heb mijn plekje op de tribune ook weer gevonden hoor!! Lekker bakkie thee erbij (koffie hier op werk werkelijk niet te zuipen helaas) en ik zit er klaar voor.

Verder doe ik natuurlijk weer alsof ik heel druk ben en vooral geen oog heb voor POES...ze zou anders nog wel eens kunnen denken dat we interesse in haar hebben....en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn

Ik schuif heel toevallig even langs en kijk strak vooruit, ik heb geen interesse in katten en poezelige kittens namelijk.

(nou, heeeeeel stiekem kijk ik schuin even het topic door, niet tegen poes zeggen, dan wacht ze nog langer)
Ik weet het! aangezien dit een marathonbevalling lijkt te worden: poes werpt haar haar nestje natuurlijk op pakjesavond!

Haha Sint kan nooit op tegen poezelige kittens als het gaat om de beste cadeau's, heeft poes goed begrepen.

Zoooo ik blijf ook lekker rondhangen vandaag, kopje thee in de aanslag (maar niet heus poes)
Hallo allemaal,

ik kom ook even piepen, maar jammer genoeg te weinig tijd om aan te schuiven op de tribune......

Ik denk dat het pas voor strakjes is, als ik weer terug ben van van-alles-te-doen-nog-voor-de-sint.....

Zet 'm op lieve poes.....en alvast een voor de pijntjes staks
quote:tijgerpoes schreef op 04 december 2009 @ 08:57:

Ik weet het! aangezien dit een marathonbevalling lijkt te worden: poes werpt haar haar nestje natuurlijk op pakjesavond!

Haha Sint kan nooit op tegen poezelige kittens als het gaat om de beste cadeau's, heeft poes goed begrepen.

Zoooo ik blijf ook lekker rondhangen vandaag, kopje thee in de aanslag (maar niet heus poes)Zo'n harig kadootje zou ik ook wel willen krijgen op Pakjesavond.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
*Schuift aan op haar plek op de tribune*

Ik ben er ook weer bij! Nog geen spoor van beweging. Ik gok dat het vandaag wel gaat gebeuren hoor!

Ik ben op me werk, maar kom af en toe even F5-en hier Go Mamapoes!
Ik ook ik ook!

Hoeft niet eens een papiertje omheen!
quote:AnneAnna schreef op 04 december 2009 @ 09:05:

Ik ook ik ook!

Hoeft niet eens een papiertje omheen!

Precies, lintje alleen is ook goed.

En visite, ipv afgezaagd een bosje bloemen meenemen, een bosje kittens is ook goed hoor!!!

*smeltsmiley*
ze doen het hier nl niet
aaaaah doe mij zo'n bosje! wat een lieverdjes!
Dit is een van de nestjes die ik had. Eentje ervan Floyd heb ik nog steeds; Foto is niet zo scherp maar ik had toen nog geen dig.camera.

Zal van het weekend nog van het andere nestje een foto scannen. Jammer dat ik die foto's van toen niet digitaal heb.
aaah die zijn lief MV! daar had je ook een mooi boeketje van kunnen klussen!
Wat een mooie katjes Mylene! Heb nog nooit een foto online gezet hier, maar anders kon ik de mijne ook laten zien. Dol op dit soort foto's!
Nog geen poesjes?

Wat een leuk nestje had je, MV.
Ahhh MyleneValerie!!!! Wat een poepies!!!!
En En EN???

Nog niks???

Ik ga nooit meer klagen over mijn bevalling van 15 uur!

Iemand een koekje?
Ik lust wel een koekje!

En ik heb capuccino voor de liefhebbers:

Ahhh...die zijn echt om op te vreten, MV!
quote:AnneAnna schreef op 04 december 2009 @ 09:17:

Wat een mooie katjes Mylene! Heb nog nooit een foto online gezet hier, maar anders kon ik de mijne ook laten zien. Dol op dit soort foto's!Je mag de foto's ook naar mij sturen hoor, dan plaats ik ze wel voor jou hier.
Och...heerlijk sopsie...de koffie hier is echt een drama. Dus ik drink de hele dag thee, maar dat komt halverwege de dag ook je neus uit...
Nah, kon ik zo lang niet online zijn en dacht ik "Nou, hele spul zal intussen wel geboren zijn", nog helemaal niks! Maar misschien ook wel beter ook, 59 dagen lang zwanger is nog niet zo heel erg lang voor een poes.

Zet 'm op poes!!!

MV, wat een ontzettend schattig nestje! Er is toch echt geen leukere manier om je huis af te laten tuigen dan door een nest jonge poesjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven