Het Grote Complimenten Topic

16-11-2009 20:31 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.



Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.



Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:eleonora schreef op 03 december 2009 @ 17:44:

[...]





Zo is het Jes, een compliment voor jou. Gewoon overal om.



Oh en een compliment voor Lé, gewoon....daarom
Alle reacties Link kopieren
Ik geef Yasmijn een compliment, omdat ze tussen alle recepten die gegeven werden, koos voor de ballen van mijn vader. Dat is een veer waard.



Ik geef mezelf een veer, omdat mijn kont dan tenminste weer plek heeft voor leuke dingen en dat die aambei dan eens optyft.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 03 december 2009 @ 23:11:





Ik geef mezelf een veer, omdat mijn kont dan tenminste weer plek heeft voor leuke dingen en dat die aambei dan eens optyft.
Ik wil Yette een compliment geven.

Wat geniet ik altijd van die vrouw......

We zitten al een paar jaar in hetzelfde topic, zien elkaar verder bijna nergens maar de humor bij de BEO's, om te gillen.



Yet, je bent echt ongelooflijk leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 03 december 2009 @ 17:43:

Bon, ik geef jou een compliment, omdat je lief en positief bent en nu tegen de Mexicaan moet knokken en toch aardig en gezellig blijft.





Goh Le, wat lief!



Ik geef Lovely_Angel een compliment, omdat ze zo dapper is en voor zichzelf durft te kiezen!

En Barly, omdat hij een nette, sympathieke vent is die nog weet hoe je een meisje op integere wijze het hof maakt.



En Spijk, omdat ze Spijk is
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk om persoonlijk iemand complimentjes te geven. Er zijn er zoveeeeel. Mijn FvdM was wel het grootste compliment dat ik hier kreeg. Dus bij deze nog eens voor iedereen die op me heeft gestemd.



DANK JULLIE WEL
Compliment voor jou Zoeb.

Om je lieve bovenstaande posting!



Voor mij ben je elke maand FvdM, met nog een paar lieve meiden samen. FvdD(ag) zijn jullie zelfs voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Starfish, Ydoy en 365555, jullie zijn helden dat jullie Billy ontcijferd hebben!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Compliment aan het 'poezentopic' de soap van de komende bevalling van moederpoes is ontzettend leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Een veer voor Vinyl! Ik vind het altijd heel leuk om jouw stukjes te lezen
Alle reacties Link kopieren
Bosbloemen, ik ken je verhaal niet, maar van harte gefeliciteerd en een dikke want volgens mij kun je die gebruiken.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
hier mijn bewondering voor Heejhallo!



Als wij elkaar IRL zouden kennen zou dat heel saai zijn want ik ben het tot nu toe eens met ELKE post die ik ben tegengekomen van haar; of het nou op het BZV-topic staat of over hoofddoeken gaat of over De Natuur... maar ik zou het nooit zo kunnen verwoorden. kritisch doch genuanceerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 18 november 2009 @ 23:28:

Compliment voor almosthappy ,

voor haar doorzettingsvermogen en haar kritische doch eerlijke reacties waarin ze blijvend respect toont.



OK...ondergetekende vraagt zich keer op keer af : is ze nou gek of juist goed bezig?



Maakt me nu niet uit je bent een topper!



[afbeelding]

(Mosterd, maar lees het nu pas)

Wat lief enneaaa!

Schrik me dood mijn naam tegen te komen -schrijf nl nog niet zo lang mee-, maar ben helemaal gevleid. En ik weet welk topic je bedoelt .

Ben ervan overtuigd dat ik gek ben!
Alle reacties Link kopieren
Compliment voor Delphicat voor het verzinnen van de fantastische titel voor de hernoeming van mijn topic!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Complimenten voor dit filmpje (wat overigens best lang en op het einde onzettend zoetsappig is)
Alle reacties Link kopieren
Ik geef een compliment aan mijn BH die de hele dag mijn tieten moeten dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef een compliment aan Iry,



Iry, lees jij dit wel?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha,Straat



Nou dank je, enne.... waarvoor dan?

Ja nu ga ik vissen natuurlijk

Vast niet omdat ik goed foutloos Nederlands schrijf
Alle reacties Link kopieren
Maar Stra, wat ís je compliment dan? Je moet wel een compliment hebben, anders telt het niet!



Mooie ogen? Leuk haar? Goed gevoel voor mode? Mooi innerlijk? Humor? Intellect? Aardig? Geen van allen, maar wel iets totaal anders?
Alle reacties Link kopieren
Oh, jij miste ook al inhoud dus, Ier?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen inhoud, jammer dan





dus Iry moet het maar doen met een inhoudsloos compliment





en wat zeggen we dan?.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ja Idd Q, heel lief hoor een compliment maar waarvoor?

Daar lig ik nu dus de hele avond wakker van .



Ik geef Straat een compliment voor het bannenrecord der fora allertijden
Alle reacties Link kopieren
Tsja..... jij hebt geen inhoud.

Ik heb geen opvoeding gehad
Alle reacties Link kopieren
O, dank je wel Iry, compliment van mijn leven



Ik geef een compliment aan Iry omdat ze zulke lieve complimenten geeft die ook zo treffend zijn
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 27-02-2010 02:55
Reden: er stond geen treffent, hoor Iry
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven