Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Sjeeeee kijk dit profieltje nou op RP!

Ik zal er niet om heen draaien hier op relatieplanet. Ik ben een leuke en gezellige Amsterdammer met een leuke baan en een leuk gezin. Het enige wat ik mis in mijn leven is een leuk en spannend aandachtsspel. Gewoon een lekker etentje, een spannend sms’je, een half uurtje heen en weer chatten, een telefoontje op een vreemde tijd, aandacht voor elkaar zonder elkaar op te eisen. Ik zoek dus een interessante vrouw die ook gewoon die aandacht wilt waar ze al een tijdje naar op zoek is. Even een dipje in je relatie, gewoon i.p.v die kat op de bank een man aan de telefoon of ook met een glaasje wijn naast je, even die eenzaamheid in je leven of gewoon een gek doenerij zonder dat er meteen van alles en nog wat van gedacht wordt. Spreek je dit aan en lijkt het je wat dan moet je mij zeker niet mijden. Als er dus een klik aan zit te komen dan krijg je een van mijn mooie foto’s, want ook het oog wil natuurlijk ook wat

Als je dit aanspreekt wil je dan een antwoord sturen.

XX

Zouden daar nou vrouwen op reageren?

Lieve meiden ik wil jullie even een dikke geven voor jullie reacties op Hyves/telefoon.

Ik laat het nu even rusten (heb teveel pijn in mijn mond om ook nog eens met emotionele pijn aan de slag te kunnen), maar het was echt ontzettend fijn voor mij om te lezen!

Jullie zijn super!
quote:frizzy schreef op 03 december 2009 @ 10:24:

Ik zit me toch echt af te vragen hoe het met Moos is.

Heeft iemand haar nog gesproken?Heee Frizzeltje! Sorry, ik realiseer me nooit zo dat mensen zich gaan afvragen waar ik gebleven ben als ik niet meer reageer, had ik even moeten melden (maar ik plan dat soort dingen niet, gebeurt gewoon) dus ja, alles goed hier hoor, alleen druk. Weet niet waar je emotionele pijn over gaat, maar veel sterkte lieverd!
She's alive!!!!

Lieve schat niet erg, je bent nu eenmaal een bezig bijtje.

Je bent niks verplicht hier, maar vind het gewoon fijn om te horen of het allemaal goed gaat met je.

En bedankt voor de knuffel!

Meer info daarover staat op je Hyves.
Mooooos, wat ben je anders

Maar nog steeds een lekker wief heur!

Agossie Frizzel, heb je zo'n pijn dan.

Ik dacht dat je zo ondertussen wel een keertje klaar bij die man was.

Volgens mij wil die wat van je hoor

Grappig, ik was dat profieltje ook tegen gekomen en heb er net als jij vol verwondering naar zitten kijken....WTF!!!

(ik vraag me alleen af of de heer in kwestie het heel geslaagd vind als je zijn tekst letterlijk kopieert naar hier)

Goed, ik ga eens in de stromende regen Stomme Homo uitlaten en eens bedenken of ik ja of nee nog een ritje Ikea ga doen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum zijn jij en je Homo weggeregend?

Nou ja weet je, eerst wilde ik het niet direct knippen-plakken, maar hij heeft het zelf ook op een openbare pagina gezet.

Dus.

En hij blijft me maar berichtjes sturen.

Nou ik verdien wel beter dan een spannende tweede te zijn, puh!

Zou de tandarts gek op me zijn?

Om het geld kan het niet gaan, want al dit geklooi valt nog steeds onder de garantie.

Nee Sum, kroon nr 3 was intussen weer gebroken, nu wilde hij weer nieuwe afdrukken maken voor hij nr 4 ging maken...
Jezus Frizz, nog steeds gezeik met je gebit? Wat erg!

Hi Moos!

Oh, wat betreft die RP tekst: niet helemaal zuiver natuurlijk, maar wel eerlijk. En ja, ik ben ervan overtuigd dat hij reacties zal krijgen.

Pom; lastig, gedeeltelijk herkenbaar ook. Al denk ik wel dat jouw gevoel erg af kan hangen van diegene die dan 'boven' je staat. Ondanks zo'n positie kan er wel een hele goede interactie zijn tussen jou en de ander, en dat hangt weer af van de kwaliteiten van die leidinggevende. Het moet een samenspel zijn. En een goede leidinggevende kan er in mijn ogen juist voor zorgen dat die hiërarchie niet eens merkbaar is, maar dat je beide iets aan elkaar kunt hebben.

En als iemand dat in huis heeft, dan pas kun jij er wat mee en er wat van leren. Aan slechte leidinggevenden heb je geen ruk. Die doorzie je zo en daar ga je je aan ergeren. Dus wanneer dat gebeurt, geloof ik ook dat dat een teken is.

Hm, vaag verhaal? Beetje wel misschien

Ik wil niemand shockeren hier, maar ik vraag me af of ik zwanger kan zijn.
Uhhh Kym moeten we je een test opsturen of heb je die zelf?

Sneeze meent zich een verhaal van collega te herinneren en toen was er geen test voorhanden

Toevoeging: hmmm je bent natuurlijk binnenkort in Nederland, dus dat opsturen slaat nergens op

Maarruh Kym, ik ben niet zo snel in shock, maar hoe is t met jou? Had je allang ongesteld moeten worden?
Sjesis Kym wat vertel je ons nou????? Hoe zo denk je dat?
*KABAFFFFF*

Dat ben ik die van een stoel valt!

Wat zeg je me nou Kym....zwanger?

Hoezo denk je dat?

Ben je overtijd, heb je buikpijn....en belangrijker nog

Hoe voel je je???
Je bent nog wakker SD?

(sorry voor de onderbreking)
Djiezzz Kym, meer info please!

En for your info: als je seks hebt zonder voorbehoedsmiddel kan je zwanger worden ja.

Naar het schijnt...
Hey Frizzel, hoe is het met de pijn?
Wat een nachtbrakers vanavond zeg!

Pijn in mijn mond is minder, maar daar heb ik dan ook steeds wat voor ingenomen.

Wel was ik echt moe vandaag, leeg.

En ik zag heel erg op tegen een avond alleen thuis.

Sjonge waar dát nou ineens vandaan kwam?

Ik verlangde zo naar een man op de bank, eentje die niks zou zeggen maar waar ik lekker tegenaan kon hangen...

En omdat rotgevoel te vermijden ben ik maar in de stad blijven hangen, was ik in ieder geval niet alleen.

Daarentegen heb ik nu zin om het hele weekend NIKS te doen.

Hoest met jou Sneeze?

Sinterklaar overleefd met je ontelbare gedichtjes?
Dat snap ik best hoor, dat je behoefte hebt aan een man op je bank. Misschien even bang dat als je alleen bent, de muren op je afkomen of dat je teveel gaat analyseren en nadenken?

Fijn dat je uit kijkt naar je weekend!

Met Sneezel gaat het goed. Ik was onzettend toe aan weekend, mijn gedichtjes gelukkig op tijd afgekregen.

Morgen heb ik heerlijk de hele dag tijd-voor-Sneeze en zondag naar mijn ouders voor een pakjesmiddag met de kids van mijn zus. Komende week wordt een pittige week op werk, moet een aantal lastige gesprekken gaan voeren. Maar dat komt goed (voor mij dan tenminste) Sjessus waarom schrijf ik nu in hemelsnaam op vrijdagnacht over werk???? Ik ben niet wijs.
*kijkt Sneeze streng aan*

Tis weekend.

WEEKEND!

Aaaah gezellig, lekker Sinterklaar vieren.

Ik geloof dat wij ook bij elkaar zouden komen zondag, maar dan zonder cadeautjes deze keer.

Hmmmm nee ik ben niet bang dat ik teveel ga nadenken.

Ineens voel ik gewoon dat ik alleen ben.

Single.

Terwijl ik iemand verdien.

Besef ineens dat ik de laatste jaren misschien ook bestwel stoer heb gedaan tegenover mezelf (en anderen), over dat alleen zijn.

Misschien heb ik acceptatie verward met wegdrukken van gevoelens, ofzo.

Ineens voel ik dat ik wél behoefte heb aan liefde.
Ik heb ook zo de neiging heel boos te worden op MX, omdat HIJ me niet geeft wat ik verdien.

Maar goed, dat is natuurlijk onzin, ik heb mezelf niet gegeven wat ik verdien, door met hem in zee te gaan.

Dat is, blijkt nu wel, een duidelijke keuze geweest van mij, zij het dan onbewust.

De coach zei dat ik de passie die ik voor hem voel verwar met hunkering en verlangen naar liefde.

En de laatste dagen verlang ik er gewoon heel erg naar om weg te kruipen tegen een man, bescherming te zoeken tegen iemands borst, me lief te laten hebben.

En dat is echt een heel nieuw gevoel.
Tja dat stoer zijn/doen over het alleen zijn, dat herken ik wel. Richting de buitenwereld dan. Maar dat alleen voelen daar heb ik dan toch wel regelmatig last van, dan kan ik richting de buitenwereld nog zo stoer doen, maar ik voel me dan niet zo. Al moet ik zeggen dat t de laatste tijd erg goed gaat. Bij mij gaat t dan juist mis als ik verliefd word. Dan voel ik me niet meer zo stabiel, maar goed, ik kan natuurlijk nu ook niet de rest van mijn leven verliefd worden uit de weg gaan. Maar goed t gaat in deze helemaal niet om mij.

Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt Frizzel en ja we verdienen t allebei! X

Heb je nu nog een vervolgafspraak bij je coach, of kun je zelf nu voldoende aan de slag na jullie laatste afspraak?
Heul zeker weten dat wij het allebei verdienen!

Dubbel en dwars!

En eehh... ze zeggen toch dat je krijgt wat je toekomt?

Nou dan komt het vast, en hopelijk heel gauw, haha!

Nee geen vervolgafspraak, het kost tijd dit allemaal te laten bezinken.

Ik kijk het even aan, en als ik wil bel ik haar gewoon weer voor een nieuwe afspraak.

Vind het wonderlijk, dat ik gewoon voel dat er veranderingen gaande zijn in mij.

Beetje jammer dat dat af en toe gepaard gaat met boosheid en verdriet, maar ik denk dat verlangen naar armen om me heen feitelijk ook een hele vooruitgang is.

Ik mag weer kwetsbaar zijn.
Ik denk dat t heel goed is Frizz. Kwetsbaar kunnen zijn en dat van jezelf ook mogen zijn= kracht hebben, dat denk ik echt!

Waarschijnlijk ga je met dit hele proces wel veel meer open staan voor een relatie.

Zo'n coach zou voor mij ook niet verkeerd zijn, dat weet ik zeker!

Ik ga nu toch zometeen wel mijn bedje induiken, ik begin honger te krijgen. Dus t wordt slapen of eten. Dat eerste lijkt me dan toch t verstandigste!
Denk dat ik die kwetsbaarheid flink verstopt had de laatste tijd!

Ik denk ook wel dat ik hierdoor meer ga openstaan.

Sam had dat heel mooi verwoord op Hyves, vond ik.

Eens kijken hoe het gehele proces verder gaat verlopen, ben erg benieuwd.

Hoe lang zou het duren voordat ik met heel mijn hart kan kiezen voor echte liefde?

Sneeze misschien zit er wel een soortgelijke coach bij jou in de buurt?

Hahaha ja slapen is meestal verstandiger.

Maar lekker gaan eten kan ook fijn zijn.

Ik ga eens even douchen...

x
Goeie morgen ladies...

Ik heb even keukenadvies nodig!

Ik krijg morgen de meisjes te eten, nou zijn er twee vegetarisch en nou wil ik iets maken met pasta en spinazie (en ik maak jouw toetje Pom)

Iemand suggesties?

Kym, wil je alsjeblieft even komen vertellen hoe het met je is wijffie.

Frizz,nog helemaal in de rollercoaster meis.

Rustig aan.

Nu eerst douchen en daarna op lampenjacht *jheuh*

Oja, heb net de nieuwe van Mika binnengehaald

Ben ik een ontzettend niet hippe chick als van die cd dus echt HEUL vrolijk wordt?
quote:Summerdance schreef op 05 december 2009 @ 11:43:

Oja, heb net de nieuwe van Mika binnengehaald

Ben ik een ontzettend niet hippe chick als van die cd dus echt HEUL vrolijk wordt?

Als die cd in hetzelfde straatje past als de vorige cd van Mika, dan kan ik me die vrolijkheid helemaal voorstellen, Sum!

En wat betreft je recept: spinazie met roomkaas/kruidenkaas, creme fraiche, champignonnen en pijnboompitjes vind ik altijd erg lekker. Ik ben niet echt van de complete recepten op papier. Ik doe eigenlijk gewoon maar wat, dus ik weet niet of je er iets aan hebt!

Fijne dag allemaal!
Thanks Sneeze

Dan zal het boodschappen lijstje zoiets worden:

Verse Spinazie

Pijnboompitjes

roomkaas (of die boursain troep, die mik ik overal door)

Champignonnen

en dan creme fraiche (of hoeft dan dan weer niet als je ook al roomkaas gebruikt)

En veul witte wijn

Deze cd is inderdaad bijna net zo blij als zijn eerste....

betrapte mezelf er net op dat ik hele rare dansjes onder de douche stond te doen
Ik gebruik wel nog vaak creme fraiche omdat je dan iets meer saus krijgt.

Sneeze wil ook gekke dansjes doen onder de douche, dus gaat cd van Mika opsnorren!
Hahahahaha oh Sum, ik zie al voor me hoe je staat te hopsen onder de douche!

Ben het helemaal met de receptsuggestie van Sneeze eens, maar zorg dat je het wel een beetje opspiced met een pittige kaas erover en wat kruiden.

Om de een of andere rare reden was ik helemaal niet moe vannacht.

Sliep pas om 5 uur, nadat MX ineens 'sorry dat ik niet ben gekomen' ging smsen.

Sorry? Ik had je niet eens uitgenodigd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven