Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 5 december 2009 om 12:38
Ook aan te raden voor gekke dansjes is de nieuwe cd van de Black Eyed Peas....errug fijn al zeg ik het zelf
Ik bedenk me nu ineens dat ik wel de meest belachelijke dag uitpik om te gaan lampenshoppen
]Tis natuurlijk ONWIJS druk in de stad met Sinterklaas en zo...
*eerst Summerhond maar eens uitlaten*
Ik bedenk me nu ineens dat ik wel de meest belachelijke dag uitpik om te gaan lampenshoppen
]Tis natuurlijk ONWIJS druk in de stad met Sinterklaas en zo...
*eerst Summerhond maar eens uitlaten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 5 december 2009 om 13:22
Ik zat te denken om de stad even in te gaan, maar nu ik erover nadenk...
Misschien maak ik er zo'n weekend van dat ik gewoon per minuut beslis wat ik doe.
Das erg rustgevend.
Nou... mijn vader had laatst voorgesteld om met mijn zusje en de baby nog weg te gaan, de laatste week van haar zwangerschapsverlof.
Ze vroegen of ik mee wilde, maar ik heb niet genoeg geld...
En een week later vragen ze: 'Kun je vrij krijgen? Dan komt de rest wel goed.'
Dus dat zou betekenen dat ik een weekje zon krijg in januari!
Hmmmm ja ik had em gebeld omdat ik wat wilde zeggen, maar toen hoorde ik dat ie niet thuis was, waarop ik zei dat ik dan wel een andere keer met hem praat.
Daar was ie het ook al niet mee eens: 'Ik beslis zelf wel wanneer ik wel of niet met je kan praten, maar ik bel je straks wel ff.'
En toen die 'sorry', haha!
Waarschijnlijk voelt ie dat ik afstand begin te nemen, en gaat hij dus zijn best doen.
Ofzo...
Misschien maak ik er zo'n weekend van dat ik gewoon per minuut beslis wat ik doe.
Das erg rustgevend.
Nou... mijn vader had laatst voorgesteld om met mijn zusje en de baby nog weg te gaan, de laatste week van haar zwangerschapsverlof.
Ze vroegen of ik mee wilde, maar ik heb niet genoeg geld...
En een week later vragen ze: 'Kun je vrij krijgen? Dan komt de rest wel goed.'
Dus dat zou betekenen dat ik een weekje zon krijg in januari!
Hmmmm ja ik had em gebeld omdat ik wat wilde zeggen, maar toen hoorde ik dat ie niet thuis was, waarop ik zei dat ik dan wel een andere keer met hem praat.
Daar was ie het ook al niet mee eens: 'Ik beslis zelf wel wanneer ik wel of niet met je kan praten, maar ik bel je straks wel ff.'
En toen die 'sorry', haha!
Waarschijnlijk voelt ie dat ik afstand begin te nemen, en gaat hij dus zijn best doen.
Ofzo...
zaterdag 5 december 2009 om 13:29
Hé lieverdjes, ben druk bezig een carrottaart te bakken voor vanavond (Sinterklaas vieren bij mijn ouders). Gisteren op de valreep geslaagd voor een cadeautje voor mijn vader onder 5 euro (een vogelvoederhuisje) en straks nog even in een gedicht in elkaar flansen (drama).
Sum ik ben errug benieuwd wat ze van het toetje gaan vinden . Ik hoop dat de slagroom een goede extra toevoeging zal zijn.
Ik zou het jezelf niet moeilijk maken, gewoon ravioli met notenvulling, spinazie erbij in een roomsaus (eventuele wat champignonnetjes in de saus) en decoreren met pijnboompitten en parmezaan. maar volgens mij ben jij van het zelluf maken, waarom niet een lasagnaspinazie gebeuren met bechamelsaus, champignons, knof, geitenkaas, etc. ?
Sum ik ben errug benieuwd wat ze van het toetje gaan vinden . Ik hoop dat de slagroom een goede extra toevoeging zal zijn.
Ik zou het jezelf niet moeilijk maken, gewoon ravioli met notenvulling, spinazie erbij in een roomsaus (eventuele wat champignonnetjes in de saus) en decoreren met pijnboompitten en parmezaan. maar volgens mij ben jij van het zelluf maken, waarom niet een lasagnaspinazie gebeuren met bechamelsaus, champignons, knof, geitenkaas, etc. ?
zaterdag 5 december 2009 om 13:36
Oja ik merk dat ik weer steeds beter in mijn vel komt te zitten en dat ik weer zin heb om mensen bij mij thuis uit te nodigen om te eten. Dus ik wil bij deze jullie allemaal uitnodigen voor een leuk diner at my place. Probleem is alleen dat mijn eettafel ruimte biedt voor 6 personen, er kunnen nog 2 aan de kop en anders moeten we een extra tafel en stoelen regelen.
Ik stel voor het weekend van 9 januari. Wie komt?
Ik stel voor het weekend van 9 januari. Wie komt?
zaterdag 5 december 2009 om 13:37
quote:Pompiedoe schreef op 05 december 2009 @ 13:36:
Oja ik merk dat ik weer steeds beter in mijn vel komt te zitten en dat ik weer zin heb om mensen bij mij thuis uit te nodigen om te eten. Dus ik wil bij deze jullie allemaal uitnodigen voor een leuk diner at my place. Probleem is alleen dat mijn eettafel ruimte biedt voor 6 personen, er kunnen nog 2 aan de kop en anders moeten we een extra tafel en stoelen regelen.
Ik stel voor het weekend van 9 januari. Wie komt? Ikke ike ikke!
Ik stel voor het weekend van 9 januari. Wie komt? Ikke ike ikke!
zaterdag 5 december 2009 om 14:45
ikke ook.....
Ik vind dat een heel goed plan .. gezellig ook......
ik reageer later wat uitgebreider zat even bij te lezen , en sta op het punt te gaan strijken ( wat een feest ) maar ja alles moet uit koffers weer mn kast in dus ik wil dat wel een beetje netjes hebben .....
En meisjes... ik ben zo helemaal heerlijk gelukkig met mezelf , mn lieve vriendje .. gewoon gelukkig met het hele leven an sich......
En dat voelt zo lekker...
* gaat nu al zuchtend en steundend aan het strijken beginnen*
Ik vind dat een heel goed plan .. gezellig ook......
ik reageer later wat uitgebreider zat even bij te lezen , en sta op het punt te gaan strijken ( wat een feest ) maar ja alles moet uit koffers weer mn kast in dus ik wil dat wel een beetje netjes hebben .....
En meisjes... ik ben zo helemaal heerlijk gelukkig met mezelf , mn lieve vriendje .. gewoon gelukkig met het hele leven an sich......
En dat voelt zo lekker...
* gaat nu al zuchtend en steundend aan het strijken beginnen*
zaterdag 5 december 2009 om 15:51
Strol ik ben zo blij dat jij zo blij bent! Echt, fijn dat je je goed voelt in je nieuwe huis en met je vriendje!
Pom ik vind dat een heul goed plan, ik kan alleen niet op de vrijdagavond van dat weekend. De 9e zelf is geen probleem!
Kym hoeveel te laat ben je dan? En ben je vaker onregelmatig?
Enne heb je t hier met SJ over gehad?
Ik ben net terug uit de stad, al mijn laatste inkopen gedaan. Ik kan nu vanmiddag gezellig een finding nemo puzzel maken of met het sesamstraat kegelspel aan de slag
Ik ga nu eerst lekker even sinaasappeltjes uitpersen en eindelijk de aflevering van greys van afgelopen maandag kijken!
Ik heb deze week besloten dat ik echt een paar kilootjes kwijt moet, dus ik ben op de gezonde toer! T zal mij benieuwen hoelang ik dat volhoud!
Pom ik vind dat een heul goed plan, ik kan alleen niet op de vrijdagavond van dat weekend. De 9e zelf is geen probleem!
Kym hoeveel te laat ben je dan? En ben je vaker onregelmatig?
Enne heb je t hier met SJ over gehad?
Ik ben net terug uit de stad, al mijn laatste inkopen gedaan. Ik kan nu vanmiddag gezellig een finding nemo puzzel maken of met het sesamstraat kegelspel aan de slag
Ik ga nu eerst lekker even sinaasappeltjes uitpersen en eindelijk de aflevering van greys van afgelopen maandag kijken!
Ik heb deze week besloten dat ik echt een paar kilootjes kwijt moet, dus ik ben op de gezonde toer! T zal mij benieuwen hoelang ik dat volhoud!
zaterdag 5 december 2009 om 15:56
Stroll ik heb het al eerder gezegd: ik vind het geweldig dat je zo gelukkig bent!
Je klinkt nog wel best rustig en relaxt Kym.
Is dat omdat je denkt dat je vast niet zwanger bent, of omdat je het eigenlijk bestwel zou willen zijn?
Lekker hoor Sneeze!
Ik lig al de hele middag Animal Planet te kijken.
Ik hou van natuurfilms!
Word er zo lekker rustig van....
Die vriend die ook een ex-collega is en waar ik het bed mee gedeeld heb en die mijn nieuwe gordijnen heeft opgehangen belde en nodigde zichzelf uit om komende week film te komen kijken.
Vind ik echt heel fijn!
Je klinkt nog wel best rustig en relaxt Kym.
Is dat omdat je denkt dat je vast niet zwanger bent, of omdat je het eigenlijk bestwel zou willen zijn?
Lekker hoor Sneeze!
Ik lig al de hele middag Animal Planet te kijken.
Ik hou van natuurfilms!
Word er zo lekker rustig van....
Die vriend die ook een ex-collega is en waar ik het bed mee gedeeld heb en die mijn nieuwe gordijnen heeft opgehangen belde en nodigde zichzelf uit om komende week film te komen kijken.
Vind ik echt heel fijn!
zaterdag 5 december 2009 om 16:34
Kansloze actie hier weer met de lampen!
Dat wat ik wil bestaat blijkbaar niet
Hoe moeilijk moet het zijn om een matmetalen bolle lamp te vinden met daarop een antraciet grijze kap?
Kym, ik vind je akelig rustig onder de situatie
Mijn wereld zou toch wel ff op zijn kop staan.
En of het hele dorp het nou weet of niet...ik zou toch wel zekerheid willen hebben.
Wat vindt SJ eigenlijk van de situatie?
Pom, die paddestoelen ravioli klinkt wel lekker
Maar heb net al tagiatelli gekocht daar bak ik lekker een paddestoelen mix bij, verse spinazie en boursain cuisine erover
Pijnboompitjes moet ik nog even scoren want die hadden ze weer eens niet bij de AH, dan lekker stokbroodje erbij en een heerlijke krulkaas om het af te maken.
En ga weer die pepernootjes taart proberen
En vanavond.....vanavond doe ik lekker niets!
Frizz, ik kan mezelf héééééééééél klein maken, ik pas vast wel in je handbagage toch?
Dat wat ik wil bestaat blijkbaar niet
Hoe moeilijk moet het zijn om een matmetalen bolle lamp te vinden met daarop een antraciet grijze kap?
Kym, ik vind je akelig rustig onder de situatie
Mijn wereld zou toch wel ff op zijn kop staan.
En of het hele dorp het nou weet of niet...ik zou toch wel zekerheid willen hebben.
Wat vindt SJ eigenlijk van de situatie?
Pom, die paddestoelen ravioli klinkt wel lekker
Maar heb net al tagiatelli gekocht daar bak ik lekker een paddestoelen mix bij, verse spinazie en boursain cuisine erover
Pijnboompitjes moet ik nog even scoren want die hadden ze weer eens niet bij de AH, dan lekker stokbroodje erbij en een heerlijke krulkaas om het af te maken.
En ga weer die pepernootjes taart proberen
En vanavond.....vanavond doe ik lekker niets!
Frizz, ik kan mezelf héééééééééél klein maken, ik pas vast wel in je handbagage toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 5 december 2009 om 16:39
Goede oplossing Kym!
Ik vind het spannend...
Het wordt naar de Canarische Eilanden, daar is het nog wat warm en toch Westers (ivm ons lieve kleine babietje).
Nee Sneeze, die vriend weet het niet.
Maar wat wel gek is, hij zei altijd dat hij niet toe was aan een relatie, en de laatste weken laat hij duidelijk merken er nu wel open voor te staan.
Niet met mij hoor, in het algemeen bedoel ik.
Hij is wel ineens heel lief, steeds bellen hoe het met me gaat enzo.
Is eigenlijk sinds ik tante ben geworden, hij leeft zo mee!
Maar ik denk wel dat ik er goed met hem over zou kunnen praten.
Ik vind het spannend...
Het wordt naar de Canarische Eilanden, daar is het nog wat warm en toch Westers (ivm ons lieve kleine babietje).
Nee Sneeze, die vriend weet het niet.
Maar wat wel gek is, hij zei altijd dat hij niet toe was aan een relatie, en de laatste weken laat hij duidelijk merken er nu wel open voor te staan.
Niet met mij hoor, in het algemeen bedoel ik.
Hij is wel ineens heel lief, steeds bellen hoe het met me gaat enzo.
Is eigenlijk sinds ik tante ben geworden, hij leeft zo mee!
Maar ik denk wel dat ik er goed met hem over zou kunnen praten.