Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 17:35:

We lopen uit, we liggen nu 3,5 uur voor...

Lena, vraagje: Ben jij nooit vreemdgeweest in jullie relatie?Vaak de kans gehad, maar NOOIT gedaan
Fijn weekend ,en zorg dat je je idiote plannen niet uitvoert.
quote:Bailey12 schreef op 04 december 2009 @ 18:27:

Gatverdamme wat een misselijkmakende opmerkingen zeg.

Niet iedereen reageer hetzelfde. Ik kan mij goed voorstellen als dit je overkomt, je in woede ontsteekt. Deze woede maakt je gek en zorgt ervoor dat je niet meer rationeel kan denken. Natuurlijk moet je hierop proberen een rem te zetten maar maak iemand niet belachelijk aub. Ik heb van vele in zijn/haar postings ook wel deze woede gezien maar die doen nu vrolijk mee om TO belachelijk te maken.

Eerst willen jullie dat TO alle vragen beantwoordt, nu doet ze dit en wordt ze weer belachelijk en onmogelijk gemaakt door onzinberichten te plaatsen. Jeetje, ik schaam nu echt om NL te zijn. Waar is het fatsoen gebleven? En geloof je het niet dan reageer je toch gewoon niet en volg je deze topic niet meer?

Lena, ik hoop voor je dat je jou woede van irrationeel om kan zetten naar rationeel. Het kost je anders onnodig energie en deze energie zal je hard nodig hebben voor de toekomst.Ha eindelijk nog eens een normaal bericht, thx
quote:loomii schreef op 04 december 2009 @ 19:01:

[...]

Dit was je antwoord op mijn vraag of je de beelden ook op youtube zou gooien als je man met een vrouw was vreemdgegaan.

Kun je me uitleggen waarom je hem volslagen kapot wilt maken nu hij het met een man heeft gedaan en je dat niet zou doen als het een vrouw was geweest?Nee. Mss omdat het ...vergeet het, ik ga de homo's weer denigreren en dat mag/kan niet
quote:Naomi_Mara schreef op 04 december 2009 @ 19:35:

[...]

Jouw tuin? Maar als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd dan is die tuin toch ook van je echtgenoot?

Enne Lena, wat ik me afvraag: ben jij een in de kast zittende lesbo? Want je blijft maar je walging uitten mbt een mannenlichaam...

Niet voor het een of ander hoor, maar hoe knap jij ook mag zijn (wat ik eerlijk gezegd betwijfel juist OMDAT je het zo benadrukt), je kan het voor mij niet halen bij een lekker stevig mooi gespierd en behaard mannenlichaam.

Voor je volgende relatie kan ik je het advies geven: de mens als soort is niet monogaam, je bespaart jezelf een hoop ellende door dat een man niet af te dwingen, zeker niet met een vrouw die jouw karakter heeft.

Last but not least: homo's doen zeker wel aan anale sex, zo hebben goede vrienden van mij mij wel al vaker verteld (en inderdaad, ook zij hebben een vrije relatie, net als mijn vriend en ik).

En als allerlaatste: het is van mij een fantasie om mijn vriend nog eens met een andere man te mogen zien, en meedoen zou voor mij echt geweldig zijn. En wat nou zo fijn is voor hem: hoeft hij niet eens stiekem te doen Geen probleem als 2mannen of 2vrouwen het met elkaar doen, maar wel een hetero die intolerant is tegenover de holebi's en het dan wel doet.

Als je dat hebt besproken dat je dat wilt doen is dat geen probleem. Nee ik ben geen lesbo en heb mij nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw maar ik ga dat mss wel eens proberen. Een vrouw hé, niet een die teveel (zwijg)
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 19:55:

[...]

Ha eindelijk nog eens een normaal bericht, thxpardon? Er zijn volgens mij ook een hoop zinnige dingen gezegd hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

Ha eindelijk nog eens een normaal bericht, thxOooow...je bent er zo een?
Liefste Nederlanders en niet te vergeten de homo's (speciaal voor Floor72) ik heb mijn best gedaan iedereen te begrijpen en te beantwoorden.

Ja, ik weet het, youtube, wraak, etc...zijn niet de oplossing.

De beste vond ik het Zwaard van Damocles. Het moet verschrikkelijk voor hem zijn om te beseffen dat die beelden ooit kunnen opduiken.

Dat is zelfs pijnlijker dan alle gruwelijke dingen die ik met hem zou willen doen. Ik heb fijne steun gekregen en moed opgedaan. Bedankt. Ik zal nooit vergeten dat jullie er voor mij Vlaamse Boerenbitch er waren. Ik vertrek nu met mijn broer naar de kust voor een weekendje rust. Geen paniek, de pc nemen we mee. Er zijn intussen ook kopieën van de beelden. Neen, no youtube, sorry. Mss kom ik daar op terug. Sommige intolerante reacties hebben mij tolerant gemaakt. Wie mij wil zien, ik zit morgen en zondag garnalen te pellen op de vismarkt van Oostende.

Grtz

[...]

Ha eindelijk nog eens een normaal bericht, thx

Grappig .... Iedereen ;

- die het niet eens is met je-

- die vragen stelt over jouw manier van schrijven

- die zich zorgen maken om jouw manier van reageren

is abnormaal?

Jeemig Lena post hier dan niet. Ja ik snap dat je flipt... als je duidelijk flipt gaan mensen zich zorgen maken . Als je dan wederom opmerkelijk agressief reageert vind jij het gek dat anderen jou vreemd gaan vinden. Waarom?

Wie maakt jou zo speciaal ,dat jij je in je woorden kan gedragen als een opmerkelijke persoonlijkheid(lees: wacko), maar daar niet op aangesproken en wellicht om uitgelachen mag worden?

Good karma receives good

Bad karma receives bad

Alsnog wil ik je wijsheid en sterkte wensen.... het is niet niks allemaal...hopelijk(alleen voor jezelf )zie je het morgen anders.

Enneaaa
Lena, respect voor je dat je alles hebt beantwoord!

Gelukkig begint er steeds meer door te schemeren dat je inderdaad in eerste instantie ontzettend boos was, maar later wat redelijker bent gaan reageren.

Excuus dat ik onwijs om je gelachen heb (vooral toen je alle berichten 1 voor 1 ging beantwoorden ) maar ik vind je toch wel een toffe meid.

Geniet van je weekendje garnalenpellen en rustig aan!

[...]

Ha eindelijk nog eens een normaal bericht, thxmag ik hier even heel smakelijk oerhollands om bulderen van het lachen? Ik vraag me af of jij het verschil tussen normaal en abnormaal wel kent. Gezien het feit dat je de meest idiote uitspraken doet geloof ik niet dat jij je in de positie bevind om te kunnen oordelen over wat normaal is en wat niet... sorry.
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 20:13:

De beste vond ik het Zwaard van Damocles. Het moet verschrikkelijk voor hem zijn om te beseffen dat die beelden ooit kunnen opduiken.

Dat is zelfs pijnlijker dan alle gruwelijke dingen die ik met hem zou willen doen.Precies, en dan verder geen gekke dingen doen he?
quote:minny schreef op 04 december 2009 @ 21:12:

[...]

Precies, en dan verder geen gekke dingen doen he? nee mama
Probeer nu eens voor te stellen, nogmaals probeer eens voor te stellen dat je hetzelfde mee zou maken.... Denken jullie dan echt dat je op zo'n moment nog rationeel kunt denken c.q. reageren?

Ik ben een normaal, rationeel, ruimdenkend mens maar persoonlijk zou ik helemaal flippen en wellicht dit forum ook gebruiken om mijn woede en frustratie kwijt te raken. En dit zou ik echt niet niet binnen 1 a 2 dagen kwijt zijn.

Jullie denken en handelen nu vanuit een rationele positie maar probeer het je eens voor te stellen.........alleen maar voorstellen........
anoniem_79651 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 21:34
Reden: Sorry, typfoutje...
% gewijzigd
wie bedoel je met jullie Bailey?
Zo, wat een verhaal zo op de vrijdagavond.

Zal er waarschijnlijk helemaal naast zitten, maar heb zomaar het idee dat je man genoeg had van een vrouwelijk drill inspector en daarom op zoek ging naar een mannelijke versie daarvan.

Dat hij het buiten in de tuin blijkbaar al open en bloot deed met zijn (nieuwe?) lover in de wetenschap dat het gefilmd wordt, doet mij zomaar vermoeden dat hij daar totaal schijt aan had. Misschien wilde hij juist wil dat je er op een of andere manier achter zou komen.
dubbel
Ik probéé'r bij te lezen, begrijp ik nou goed dat Lena na dat ze haar man met een andere man betrapte, wat al vernederend genoeg was voor beide, ook nog eens dit gefilmd heeft en nu plannen heeft het op youtube te zetten??
Met diegene die zich een voorstelling willen maken om zich te kunnen verplaatsen in het leed van een ander. En ook diegene die berichten plaatsten die nergens op slaan. Zie ook mijn eerdere bericht. Dit is niet bedoeld om te katten maar ik werd er gewoon niet goed van bepaalde reacties. Lees anders dit topic nog een keer door dan begrijp je wellicht wat ik bedoel.
Het is toch gewoon helemaal kloten als je je partner met een ander aantreft?!? Of dat nou een man of een vrouw is maakt in zoverre uit dat TO een andere vrouw waarschijnlijk makkelijker als "concurrentie" zou kunnen zien dan een andere man. Nu heeft haar man een ander die ze niet echt als concurrent kan zijn. Lijkt mij genoeg reden om behoorlijk van de kaart te zijn.
Van de kaart zijn vind ik iets heel anders dan dreigen met het publiceren van sexfilmpjes op Youtube.

Dat ze gekwetst is kan ik me heel goed voorstellen, maar ze zegt nota bene zelf dat haar relatie niet gelijkwaardig was en nu de regie haar uit handen is genomen, is ze compleet over de rooie.
quote:Soya schreef op 04 december 2009 @ 21:47:

Van de kaart zijn vind ik iets heel anders dan dreigen met het publiceren van sexfilmpjes op Youtube.

Dat ze gekwetst is kan ik me heel goed voorstellen, maar ze zegt nota bene zelf dat haar relatie niet gelijkwaardig was en nu de regie haar uit handen is genomen, is ze compleet over de rooie.Maar in een normale gezonde relatie hebben beide echtlieden toch de regie? Tenminste bij ons wel of zijn wij nu weer wereldvreemd??
quote:Bailey12 schreef op 04 december 2009 @ 21:42:

Met diegene die zich een voorstelling willen maken om zich te kunnen verplaatsen in het leed van een ander. En ook diegene die berichten plaatsten die nergens op slaan. Zie ook mijn eerdere bericht. Dit is niet bedoeld om te katten maar ik werd er gewoon niet goed van bepaalde reacties. Lees anders dit topic nog een keer door dan begrijp je wellicht wat ik bedoel.

Ik heb topic helemaal gelezen en als je naar het verloop kijkt en naar de eerste reacties van TO dan zijn alle 'lullige' berichten soms best op zn plaats hoor. En kom op zeg.. een beetje humor er tussendoor mag toch? TO zelf had er volgens mij geen moeite mee en heeft ook regelmatig zelf 'gerofled'. Dus kom op... als TO er moeite mee heeft kan ze denk ik (als ik haar zo inschat) prima voor zichzelf opkomen.

Ik heb in elk geval vreselijk gelachen, mn excuus daarvoor aangeboden, goeie tips geprobeerd te geven en gezegd wat mijn mening was n.a.v. berichten van TO. Lijkt me een prachtige combinatie van wat er op een forum allemaal kan gebeuren
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 17:33:

[...]

mijn broer heeft hem eruit gezetquote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 17:51:

[...]

I s hier niet strafbaar, maar als hij met de Politie en een slotenmaker komt kan hij binnen. Ik was over de rooie en mijn buren dachten dat er inbrekers waren. De Politie was hier snel. Een agente heeft mij opgevangen terwijl de anderen die 2 (hoe moet ik ze nu noemen? zodat Floor72 het weer niet beledigend vind) uit het huis heeft gehaald. De Politie heeft hem de raad gegeven tijdelijk elders onderdak te zoeken en zich hier niet te vertonen. Ook bellen werd hem afgeraden. Ze hebben de dokter en mijn broer gebeld, de nodige vaststellingen gemaakt, etc...De dokter heeft mij plat gespoten en mijn broertje is blijven waken op zijn zus. Hij is s'anderdaags onder Politiebegeleiding wat spullen komen halen. Ook wat ik in de tuin had gekieperd heeft hij in 't bijzijn van de Politie komen opruimen. Ook tijdens het gesprek dat we hebben gehad stond de Politie op post.Eh.. vreemd. Dus eerst had je broer hem er uit gezet en nu opeens de politie?
eens met Bianca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven