Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
zaterdag 5 december 2009 om 21:43
quote:Perel schreef op 05 december 2009 @ 21:36:
Mylene wat is BoGhi toch een bofkont!
Zo slecht als zijn start was, zo goed heeft ie het nu.
Hij heeft echt zo'n lief gezichtje.
Ik kan het niet eens snuitje noemen. Het is echt zo'n mannetje.
Ik herinner me nog de tijd dat je hier postte voordat je hem ging halen. Het is alweer zo'n twee en een halfjaar geleden, schat ik?
Ja ik ben ook zo gek op hem. Op al mijn katten hoor. Helemaal goed zijn leeftijd, 2 1/2 geleden ja .
Zo heb al een felicitatieplaatje dus kom op moederpoes. Kan ik nog even snel naar de toilet?
Mylene wat is BoGhi toch een bofkont!
Zo slecht als zijn start was, zo goed heeft ie het nu.
Hij heeft echt zo'n lief gezichtje.
Ik kan het niet eens snuitje noemen. Het is echt zo'n mannetje.
Ik herinner me nog de tijd dat je hier postte voordat je hem ging halen. Het is alweer zo'n twee en een halfjaar geleden, schat ik?
Ja ik ben ook zo gek op hem. Op al mijn katten hoor. Helemaal goed zijn leeftijd, 2 1/2 geleden ja .
Zo heb al een felicitatieplaatje dus kom op moederpoes. Kan ik nog even snel naar de toilet?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 december 2009 om 21:45
ben ik nog op tijd?
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
zaterdag 5 december 2009 om 22:04
zaterdag 5 december 2009 om 22:23
zaterdag 5 december 2009 om 22:28
Op mijn schoot tussen mij en mijn laptop in ligt een 5 kilo zware ontzettend ontspannen kater te spinnen en met zijn voorpoten in het luchtledige te klauwen. Strekt tergend langzaam nu een achterbout uit. En ik zeg tegen hem dat niet iedere kat het op dit moment zo makkelijk heeft als hij, en dat er ergens een poes ligt te zwoegen om haar kittens op de wereld te zetten.
Hij haalt diep ademt en hij kreunt: 'zal wel'
Van hem hoeven we geen steun te verwachten.
We zullen het zelf moeten doen. Het wachten en wachten.
Is er nieuws?
Hij haalt diep ademt en hij kreunt: 'zal wel'
Van hem hoeven we geen steun te verwachten.
We zullen het zelf moeten doen. Het wachten en wachten.
Is er nieuws?