Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Tjezus, zit al vanaf donderdag in spanning!

\heb zelfs tijdens sintviering even tijd gezien om te checken of er al baby's poezen waren......

Kom op poes!

vandaag dan maar he!
Moeders maakt het wel heel spannend allemaal! Maar we wachten rustig af
Doe even een dutje in mijn klapstoel, maken jullie mij wel op tijd wakker?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als we hier dan toch blijven zitten....

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Om de tijd te doden: leuke filmpjes!
Time killing sweet funny cats :-)
Was hier dat filmpje al geplaatst van dat snoezige grijze kitten met die pootjes? Oh daar kan ik wel de hele dag naar kijken.

Als die niet geplaatst is dan zet ik hem hier wel.
Volgens mij heb ik die gisteren voorbij zien komen, heeeel schattig!
Hoop dat ze dit niet gaan doen als ze ouder zijn......:-)
Leuk om mee te lezen. Lijkt me heel spannend allemaal..

succes vandaag!!!!

Ik blijf mee lezen
quote:Filemijntje schreef op 05 december 2009 @ 13:30:

Hoop dat ze dit niet gaan doen als ze ouder zijn......:-)Hier is (nog steeds) geen wc rol veilig voor Kane. Hij steelt ze als hij kan uit mijn badkamer en uit de wc en dan ligt je hele huis onder.

hahaha, wat een dondersteen. Leuke filmpjes zeg, zit hier echt hardop te lachen in de huiskamer.
Wat een leuk topic! Ik heb net pas alles gelezen maar wat is het spannend zeg! Ik hoop dat alles goed gaat Filemijntje...

Hier vier katten (ik zal eens kijken of ik later foto's kan plaatsen): een rood met witte poes met chronische nies, die Ingwe heet (luipaard betekent dat), een zwarte kater met een witte vlek op zijn buik, dat is Nelson. En dan een blauwgrijze die heel mooi gemarmerd is, ook een poesje, die heet Tunya. En sinds kort een aanlopertje die niet meer weg wil gaan en dus maar lekker hier moet blijven wonen (niet vermist, niet gechipt en broodmager toen ze kwam), dat is een schildpadje en die hebben we Coco gedoopt.

We zijn zo ontzettend blij met ons kattenspul! Heerlijk zijn ze!
Poeh, mama maakt er wel een meerdagen-plan van!! Ik hoop dat ze vanavond een juten zakje met 3 (of 4?) kittens neerzet!! Hup poes!! Goed dat ze even gecontroleerd is door DA, weet je iig dat alles verder goed is, Filemijntje! Succes ermee!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Poeh..ik was geloof ik even in slaap gevallen hier op de tribune! Gelukkig niets gemist..! Even bijlezen en dan sta ik mijn plekje af aan een ander. (er staat een rij bij de ingang!!)

MV: die poes op die klapstoel... wat een lieverd!

Over slopende katten gesproken: die van mij (groot, rood, lui en kijkt altijd onschuldig) is dol op kranten versnipperen. Of belangrijke enveloppen. Kom daar maar eens mee aan, "Sorry meneer Belastingdienst, maar mijn kat heeft de belastingaanslag opgegeten, vandaar dat ik niet betaald heb".

Filemijntje: succes!
spannend!!
hier smelt je toch voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mylenevalerie schreef op 05 december 2009 @ 13:36:

[...]

Hier is (nog steeds) geen wc rol veilig voor Kane. Hij steelt ze als hij kan uit mijn badkamer en uit de wc en dan ligt je hele huis onder.

Ik heb ook zo'n monster die fan is van keukenrol. Ik heb het nog nooit gezien, maar als ik 's avonds per ongeluk een rol achterlaat in de woonkamer, hebben we dit slagveld:

Ik ben wel erg benieuwd naar filemijntjes kroost. Moederpoes is nu al lang bezig hè? Arm beest. Fijn dat de dierenarts beschikbaar is in het weekend!
Poeh he...wat een spanning en sensatie maakt POES ervan... Superjammer dat er nog niks is, fijn dat alles goed is met poes en de kleintjes!!

Ik ben ook aan het dichten en sinten vanavond, maar ko af en toe wel even langs de tribune schuifelen!

Trouwens.....dromen jullie katten ook zo vaak?

Hoe vaak hier de pootjes wel niet bibberen, en dat ze helemaal samentrekken in hun slaap.

Regelmatig hebben ze de ogen ook half open terwijl ze slapen, zie je zo'n scary wit vliesje...euhhhhhhhhhhhhhhhk
Fido kan ook zo dromen ja, compleet met grommen en smakken

Ik ben er vanavond niet, ben benieuwd wat er voor nieuws is als ik weer terugben!

Ik gooi er nog maar een hup poes tegenaan: HUP POES!!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik kom weer even voor de poezen update...

... nog niets! Hup poes!!

Mijne kunnen ook zo enorm dromen ja. Dat vind ik zo'n schattig gezicht.
nog niks he? nou ja, ik ben weg vanavond dus ik verwacht morgen wel een stel kleine pluizenbolletjes hoor!
quote:Hangmat schreef op 05 december 2009 @ 18:30:

nog niks he? nou ja, ik ben weg vanavond dus ik verwacht morgen wel een stel kleine pluizenbolletjes hoor!Als ik ze dan al niet gekatnapt hebt dan he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven