Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
oh, nee......wat rot zeg.
Ach wat een naar einde

ben even stil
Oh nee, 2 overleden kittens?????? Wat vreselijk verdrietig. Hoop dat het met de rest wel goed gaat!!
Ach jeetje, wat verdrietig...

Al haar pijn en moeite....

maar bij de echo leefden ze toch? wat is er misgegaan?
Ach wat sneu. Ik hoop voor moeder dat er nu een levende kitten uitkomt. Bah, wat naar zeg.
Oh wat erg zeg. En bij de echo klopte de hartjes toch nog? Heeft de DA tips gegeven wat te doen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
jeetje, daar houdt je toch geen rekening mee!

Dat spijt me echt filemijntje, dat is super zielig voor mama poes en voor jou.

Ik duim dat de rest het er goed van af brengt.

Dikke knuffel van mij
Het heeft misschien toch te lang geduurd voor de kittens.
quote:Filemijntje schreef op 05 december 2009 @ 23:38:

Even een update:

2 kittens zijn vrij snel achter elkaar geboren. Jammer genoeg allebei niet levensvatbaar. Terwijl we bezig waren de 1e aan het droogwrijven e.d. hebben we de dierenarts al gebeld. Bijna gelijk werd de 2e al geboren. Die zag er al net zo slapjes uit. We hebben minutenlang nog gewreven, maar zonder resultaat.

Nu is het wachten op het 3e poesje (die hebben we vandaag ook op de echo gezien) en eventueel meer poesjes.

Nu nog niet echt een hoerastemming dus.............
ach nee... wat naar nou!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Bij de volgende meteen het vliesje breken bij het bekkie als dat nog niet kapot is bij de bevalling, dat ze meteen kunnen ademen.
Hè bah, wat naar... ik hoop zo dat er nog wel 1 of 2 levende katjes uitkomen. Ik kom net thuis van etentje, log hier verwachtingsvol in.. Arme poes Kom op resterende kleintjes!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heel veel sterkte Filemijn en moederpoes. Ik ga slapen. De leuke jubel katten foto's heb ik maar weer opgeborgen. Ik hoop voor jullie dat er nog 1 of 2 levende geboren worden.

voor jullie beide.
Het 2e kitten hebben we ook gelijk overgenomen van mams. Gelijk vliesje erafgehaald en droog gewreven. Maar het mocht dus niet helpen.

Mams is nog niet weer aan het persen...... Weer afwachten dus.
Spannend hoor. Hoop dat de volgende wel levensvatbaar is/zijn. Sterkte voor jullie.

Liefs Woopie.
Ik vertrek ook naar mijn bedje.

Filemijn, ik hoop zó dat moederpoes straks een jonkie heeft om te verzorgen en te voeden, het zou toch heel wrang zijn als ze straks helemaal niets overheeft na haar zware klus.

Sterkte ermee, een aai voor poes en een knuffel voor jou.
Wat een naar nieuws :( Sterkte voor jou en moederpoes Filemijntje! En we houden de goede hoop erin voor de andere kitten(s)!!
Filemijntje, ik ga ook slapen. Ik vind het zo naar en hoop dat er inderdaad nog een of twee gezonde kittentjes overblijven. Knuffel voor jullie allemaal!
Ik zit nog even.. Hoe gaat het met jou en moederpoes?
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Dit is echt triest, ik voel met je mee, wat een domper.

Ik lig nog niet op bed, ik wacht op volgende berichten.
ah nee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moeder is nog steeds niet bezig met het 3e kitten. Volgens de DA kon hier ook gerust een hele tijd tussen zitten.

Maar weer afwachten dus....
Jeee Filemijn, wat een domper! Hopelijk is nr 3 wel blijvend
Filemijntje, ook voor jullie een hoop verdriet en spanning.

Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven