Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
zondag 6 december 2009 om 00:46
Kan daar eigenlijk lang tussen zitten?
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com

zondag 6 december 2009 om 10:01
Ik heb onrustig geslapen* vannacht, had steeds het gevoel van er is iets naars, o ja de poes, en er is morgenochtend hopelijk een positief berichtje.
Het laatste berichtje van Filemijntje is van na drie uur...
Ik hoop zo dat iedereen daar ligt te slapen, na een naar omstandigheden uiteindelijk goede afloop.
* niet persé door de poes van Filemijntje...
Het laatste berichtje van Filemijntje is van na drie uur...
Ik hoop zo dat iedereen daar ligt te slapen, na een naar omstandigheden uiteindelijk goede afloop.
* niet persé door de poes van Filemijntje...
zondag 6 december 2009 om 10:02
zondag 6 december 2009 om 10:03

zondag 6 december 2009 om 10:08

zondag 6 december 2009 om 10:13
quote:mylenevalerie schreef op 06 december 2009 @ 08:07:
Ik heb zelfs gedroomd over kittens. Dat ik wakker werd meteen in bed gecheckt maar helaas nog geen nieuws.
Nou nog even duimen voor moederpoes.
Ik heb er ook over gedroomd! Dat onze poes zwanger was en onrustig rond liep en naar papapoes aan het blazen was.. Heb dit topic als laatste gelezen voor ik ging slapen.
Hoop dat alles goed gaat met mamapoes en dat er een lief, klein, levend katje tevoorschijn is gekomen
Ik heb zelfs gedroomd over kittens. Dat ik wakker werd meteen in bed gecheckt maar helaas nog geen nieuws.
Nou nog even duimen voor moederpoes.
Ik heb er ook over gedroomd! Dat onze poes zwanger was en onrustig rond liep en naar papapoes aan het blazen was.. Heb dit topic als laatste gelezen voor ik ging slapen.
Hoop dat alles goed gaat met mamapoes en dat er een lief, klein, levend katje tevoorschijn is gekomen