Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
dikke knuffel voor jou en poes!

*hoopt op spoedig beter nieuws*
Kan daar eigenlijk lang tussen zitten?
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Aah net het hele topic gelezen. Wat een sneue afloop

Is ze nog altijd niet bezig voor de derde?

*knuf*
nou wat jammer zeg! Ik hoop dat jullie toch 1 levend poesje krijgen.
Ach Filemijntje, wat naar! Zou fijn zijn als er toch nog iets zou blijven leven...
Ohh wat naar

Kom op Poes!! je doet het goed!!!

Fillemijntje, jij ook "kom Op" jullie doen het goed, misschien komt er nog een kitten!

Waarschijnlijk liggen jullie al heerlijk te slapen na alle inspanning.

:( Wat een naar bericht!

Ik denk ik log nog even in om te kijken hoe het met de bevalling van de poes van filemijntje gaat... maar wat jammer zeg :(

Hopelijk toch nog een zilveren randje vannacht?
nou...:-( wat een jammerlijk einde van zo'n mooie avond...al nieuws?
nog geen nieuws. Mams is zich nu aan het verstoppen, waarschijnlijk komen er weer weeen o.i.d.
Moge Filemijntje. En? Was de derde wel levensvatbaar?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
IK hoop zo dat het goed gaat met jullie allemaal en dat er toch nog goed nieuws te melden is vandaag..
Filemijn ik hoop dat jullie er inmiddels een schattig mooi levend kittentje bij hebben!
Wat verdrietig! Lees dit topic al vanaf dag 1 mee. Ben erg benieuwd hoe het vannacht is gegaan.

Heb je wel een beetje kunnen slapen Filemijn?
Ik heb zelfs gedroomd over kittens. Dat ik wakker werd meteen in bed gecheckt maar helaas nog geen nieuws.

Nou nog even duimen voor moederpoes.
Even snel kijken. Filemijn ligt hopelijk eventjes te slapen
Ach wat zielig. Ik hoop dat er nog levende kittens geboren worden!
Ik lees net ff bij en zit hier met de tranen in mijn ogen......
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Ik heb onrustig geslapen* vannacht, had steeds het gevoel van er is iets naars, o ja de poes, en er is morgenochtend hopelijk een positief berichtje.

Het laatste berichtje van Filemijntje is van na drie uur...

Ik hoop zo dat iedereen daar ligt te slapen, na een naar omstandigheden uiteindelijk goede afloop.

* niet persé door de poes van Filemijntje...
Shit, ik heb er geen goed gevoel bij. Om 3 uur vannacht was nummer 3 nog niet geboren. Filemijntje, hoe is het met jullie? Heb je de DA nog gesproken vanochtend?
MV ik ben zo bang dat het met moedertje zelf ook niet goed gaat. Kom dat wel voor?

Het was haar eerste bevalling, en ik had de indruk dat ze nog erg jong is.

Ik weet van mezelf dat ik altijd overal donkere wolken zie, maar voor dat laatste kitten heb ik ook niet zo veel hoop. Het duurt té lang.
Hier een berichtje van een meelezer. Wat vervelend dat er geen leuk nieuws is

Sterkte en hopelijk komt er toch nog een beetje leuk nieuws.

oh wat erg! Ik hoop echt op een gezonde 3e.
Ah boehoe, dit is niet leuk! Lees ook al vanaf het begin mee. Nu zag ik dat er veel pagina's bij waren gekomen en dacht jeuh! Poesjes! En dan lees je dat er 2 dood zijn... Filemijntje, hoe gaat het nu? Zijn er nog levende poesjes geboren? Ik hoop het zo!

En hoe is het met mamapoes? En met jou?
Wat verdrietig dit. Hoop ook zooo op een gezond kittentje. Arme jij en arme mamapoes. Niet leuk dit
quote:mylenevalerie schreef op 06 december 2009 @ 08:07:

Ik heb zelfs gedroomd over kittens. Dat ik wakker werd meteen in bed gecheckt maar helaas nog geen nieuws.

Nou nog even duimen voor moederpoes.

Ik heb er ook over gedroomd! Dat onze poes zwanger was en onrustig rond liep en naar papapoes aan het blazen was.. Heb dit topic als laatste gelezen voor ik ging slapen.

Hoop dat alles goed gaat met mamapoes en dat er een lief, klein, levend katje tevoorschijn is gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven