Saai!
maandag 7 december 2009 om 10:49
maandag 7 december 2009 om 13:02
We zaten hier kaarten te maken toen het alarm afging, eerst dus afmaken waar je mee bezig bent en omdat het alarm nog niet gestopt was toch maar even op de gang kijken of er niet toevallig écht iets aan de hand was...
Ik hoef niet meer naar de supermarkt. Heb geen boodschappenlijstjes meer gekregen.
Ik hoef niet meer naar de supermarkt. Heb geen boodschappenlijstjes meer gekregen.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 7 december 2009 om 14:01
quote:steph schreef op 07 december 2009 @ 13:16:
Was nog één te doen.................Supermarkt gedaan.
Verder misschien nog poetsen maar dat kan morgen ook nog, net als de kwartaalrapportage.
Poetsen kan altijd nog, dat stof blijft wel op je liggen wachten hoor. Bovendien.......
een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven....
Was nog één te doen.................Supermarkt gedaan.
Verder misschien nog poetsen maar dat kan morgen ook nog, net als de kwartaalrapportage.
Poetsen kan altijd nog, dat stof blijft wel op je liggen wachten hoor. Bovendien.......
een huis is pas een thuis als je "I love you" in het stof kan schrijven....
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 7 december 2009 om 15:17
heb net ff beetje geslapen.ut was vannacht weer saai.hertjes en zelfs een vos gezien,nijnen,roofvogels en haasjes ook wpu net mn bed in,kwam de buuf.........we moesten een kerstboom gaan kopen.nou dat valt niet mee hoor.eerst budget. ik weiger om meer dan 10 euro er voor uit te geven.eerst praxis.te lullig boompjes voor 6,95 en de andere waren 20 euro.....te duur!!!!
toen plantenstal gevonden, die er had staan voor die prijs.toen uitzoeken....jajajaa das pas saai.
een kerstboom MOET nl perfect zijn.niet bijna,maar gewoon voor 100% perfect.de 1 was te dik, de andere te hoog,volgende tesmal,andere van ondere kaal,volgende was al te uitgezakt.
kortom ut zijn net mannen;ut lijkt vaker beter dan ut werkelijk is!!!
aneewee;het duurde ff, maar ik heb er 1gevonden die 100% perfect is en voor 3 wk in huis mag komen.
kerstboom bedoel ik he
de mr vd plantenstal heeft wel vreselijk moeten lachen om mij en de buuf.we kregen nog wat korting en daar hebben we nog plantjes voor gekocht
toen plantenstal gevonden, die er had staan voor die prijs.toen uitzoeken....jajajaa das pas saai.
een kerstboom MOET nl perfect zijn.niet bijna,maar gewoon voor 100% perfect.de 1 was te dik, de andere te hoog,volgende tesmal,andere van ondere kaal,volgende was al te uitgezakt.
kortom ut zijn net mannen;ut lijkt vaker beter dan ut werkelijk is!!!
aneewee;het duurde ff, maar ik heb er 1gevonden die 100% perfect is en voor 3 wk in huis mag komen.
kerstboom bedoel ik he
de mr vd plantenstal heeft wel vreselijk moeten lachen om mij en de buuf.we kregen nog wat korting en daar hebben we nog plantjes voor gekocht
maandag 7 december 2009 om 16:12
maandag 7 december 2009 om 16:54
maandag 7 december 2009 om 18:49