Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
hmmmz...en als het nou om de huidskleur was gegaan en Lena hier allerlei opmerkingen had gemaakt over "die verrekte negerts" (bijvoorbeeld)...? Ik vind het nogal makkelijk, boosheid als excuus. Wat hebben wij haar aangedaan? Wat hebben alle andere homo's haar aangedaan? Niks, helegaar niks. Dus nee, dat hoeft derhalve ook absoluut niet gepikt te worden.
Ik ben het ook volledig eens met jullie, dat ze hierop moet worden aangesproken .

Lena al een tijdje niet meer gespot trouwens...Geen Wifi aan de kust???
Dansen is leuker dan lopen
quote:minny schreef op 05 december 2009 @ 16:19:

[...]

Ik heb je posting gelezen, en dit is mijn reactie er op. Jouw redenatie heeft in mijn optiek redelijk weinig raakvlakken met de realiteit. Hoe er op TO is gereageerd heeft voor een zeer overgroot deel echt met TO zelf te maken. Boos zijn is prima, echter mensen die daar niks aan kunnen doen als pispaaltje uitkiezen is iets anders. Laat dr het maar ff stoer op hem afkuren, dan praten we verder.

Kortom: Helegaar niet met jou eens. Dat iemand het niet met je eens is betekent niet automatisch dat diegene jouw posting niet goed gelezen heeft. Als jij meent van wel....dan ben je wel akelig overtuigd van je gelijk. Of men is het met je eens, of men leest niet goed. Tikkeltje zelfoverschatting....Ik ben het geheel met je eens Minny, maar dat mag duidelijk zijn uit mijn eigen postings
quote:natemy schreef op 05 december 2009 @ 18:04:

Ik ben het ook volledig eens met jullie, dat ze hierop moet worden aangesproken .

Lena al een tijdje niet meer gespot trouwens...Geen Wifi aan de kust???Welnee die is druk met garnalen pellen,en wraak aan het voorbereiden en verzinnen voor haar a.s ex, daarbij zijn sinds een week Belgen bij mij verdacht en denk ik gewoon dat dit een fake topic, of tewel een fake Lena is.
eens met ronnie en minny
Darmtoerisme werd het eerst door Nammma 03-12 17-38 gebruikt wat blijkbaar geen probleem is.

Wanneer ik het hergebruik ben ik denigrerend t.o. homo's.

Ook na 2 opkuisbeurten door Angel5 staat deze reactie er nog.

Gek toch dat het altijd de homo's zijn die

zeiken over gelijke rechten terwijl ze zelf hetero's weigeren te accepteren in hun omgeving.

Lesbo's hoor je zelden.

De Eerste klash met Nederlanders;

quote:

Watchamacallit schreef op 03 december 2009 @ 18:28:

[...]

we hadden jullie ook nooit moeten laten gaan...

Mijn antwoord :

Laten gaan? Op jullie bek gekregen zekerst? En als België splits en VL komt bij NL dan verhuis ik.

Kom zelden sympathieke kezen tegen, meestal zijn dat arrogante pretentieuze kabaal makende hooligans. Of is het toeval?

Stom van mij om zo heftig te reageren, maar ik wil helemaal niet dat VL door NL geannexeerd word.

Wij zijn 2 verschillende volkeren en het is zo al moeilijk genoeg.

De daarop volgende reacties zijn verbazend positief.

thaisweetchili

03-12-2009, 18:59

Iena een beetje minder kan ook wel toch? Er zijn hier zeker mensen die je willen bijstaan.

Ga even wandelen, haal diep adem en kom dan nog eens hier kijken.

livetti

03-12-2009, 19:03

Laten we de landen er gewoon buiten laten, voegt toch niks toe aan het topic of probleem van TO?

eefdeneef

03-12-2009, 19:03

ik snap TO wel hoor.Wat een k** reacties.

OT: Gatverdamme ik kan me voorstellen dat je in shock bent.

Veel sterkte.

lunaan

03-12-2009, 19:05

quote:

lena80 schreef op 03 december 2009 @ 18:55:

[...]

Laten gaan? Op jullie bek gekregen zekerst? En als België splits en VL komt bij NL dan verhuis ik.

Kom zelden sympathieke kezen tegen, meestal zijn dat arrogante pretentieuze kabaal makende hooligans. Of is het toeval?

Lena heb al de hele avond meegelezen, en een voor al je ellende, wat de andere "ollanders" ook zeggen,

ik blijf het vlaams een schone taal vinden.

Maar we zitten hier niet voor de taal, we zitten hier om jou te helpen, dus laten wij ons daarop foccusen,

wat zijn je plannen nu?

14uur na mijn enige bitsige reactie op we hadden jullie nooit mogen laten gaan post Bianca40 het volgende :

Bianca40

04-12-2009, 08:20

Gewoon ontopic blijven Suus, dan kun je (bijna) alles zeggen wat je wilt.

TO praat behoorlijk denegrerend over Nederlanders in het algemeen dus daar mogen wij toch op reageren zeker?

ronniemitchel

04-12-2009, 12:13

quote:

lena80 schreef op 04 december 2009 @ 11:58:

[...]

liefste bianca40, het is juist dat ik minachtend dacht en heb geschreven over Nederlanders,

maar heb ook al mijn waardering laten blijken.

Een deel van de Nederlanders zijn grof, arrogant, roepende snob's,

een ander deel zijn lieve attente begripvolle mensen. Zoals vaak bestaan er verkeerde indrukken over volkeren.

De Nederlanders zijn gierig en de Belgen zijn dom. ik was gisteren verschrikkelijk boos, suf, verward,

chagrijnig en wrokkig, dan doet en zegt ieder mens domme dingen.

Vanmorgen ben ik 2u bezig geweest om het buro te slopen om mijn vingers te bevrijden

Het zal wel aan mij liggen, maar als ik de Belgen op die manier zou bekijken zoals jij de Nederlanders bekijkt zou ik

niet op een belgisch forum een topic openen!

Bianca40 en Floor72 vallen mij aan betreffende het darmtoerisme.

De oorspronkelijke gebruiker Nammma 03-12 17-38 laten ze met rust.

Ronniemitchel en Vierkant zijn ervan overtuigd dat mijn gedrag mijn man in de armen van een ander heeft gebracht

dan begint

dangeensuus

04-12-2009, 14:07

TO op z'n oerhollandsch gezegd... je spoort niet. ik vind dat je gek bent, iets met een mening en een feit dat ik zojuist

las....

Sorry hoor, ik heb echt in de eerste instantie medelijden met je gehad en ik moet echt vreselijk op m'n vingers bijten om

on topic te blijven maar jouw manier van praten, denken en uiten staat haaks op hetgeen je meegemaakt zou hebben.

De ene na de andere belediging voor hele volksstammen, rassen en sexuele geaardheden rollen uit jouw toetsenbordje,

en je hebt het alleen maar over je gekrenkte ego.

Dit staat op pag10 van de topic ; er zijn slechts 2 incidentjes geweest, 8pagina's reacties eerder.

dangeensuus pretendeert alsof ik de reïncarnatie van A.H. ben.

Capibara

05-12-2009, 12:58

quote:

Bailey12 schreef op 05 december 2009 @ 12:48:

Hoevaak is het homo verhaal er nu wel niet bijgehaald terwijl ze allang haar excuses hiervoor heeft angeboden?

Je vergeet voor het gemak zeker maar even dat ze, ook nadat ze haar 'excuus' (of wat daar voor door moest gaan) had aangeboden, nog tenenkrommende opmerkingen over homo's heeft gemaakt?

nog tenenkrommende opmerkingen over homo's heeft gemaakt?

WAAR DAT ?

Steeds als ik gekalmeert ben is er wel iemand die die oude koeien van Nederlanders en homo's op een nog hatelijkere manier op mijn brood smeert,

om me zo weer op stang te jagen met als gevolg dat er domme reacties op komen.

ook deze pijnlijke en hatelijke reactie heb ik gelaten voor wat het was :

floor72

04-12-2009, 14:17

quote:

dangeensuus schreef op 04 december 2009 @ 14:17:

eh in België hebben ze Jambers...overdag is zij een brave kuisvrouw maar s'nachts speelt zij den ' oer.

Bianca40, post het topic helemaal onder met afwisselend gevoelige en opbeurende tot herhalende en botte reacties.

Ik heb ze allemaal eens herlezen en ik vermoed dat ofwel de man van Bianca40 reacties achterlaat met haar naam of

Bianca40 is een Transgender en reageert ze vrouwelijk/mannelijk.

Ik voelde me na een paar dagen afwisselend van woede, wraaklust, angst, verdriet, enz...dat de rotzooi die ik zinnens was te maken er

ver over was en mij niets zou bijdragen.

Dus vele bijdragen op dit forum hebben me positieve energie en nuttige tips gegeven.

Hebben bijgedragen aan het feit dat ik in mezelf eens moet kijken wie ik ben, voel, aanvaard enz...om aan de buitenkant een positieve uitstraling te hebben.

Toevallig kom ik deze deze morgen op de topic van de moderator.

Wat daar te lezen staat kan onmogelijk waar zijn.

De meeste forummers zijn dus 2zakken, lafaards en schijnheiligaards !

Wie reageert er in godsnaam op een topic (vaak met tientallen reacties) met gevoel, begrip, enz....

en tegelijkertijd liggen janken bij de Moderator van ; fake, nep, troll, en wat nog allemaal.

Ik ben er gelijk niet goed van. Zo het gevoel dat ze je een dolk in je rug planten net nadat ze je vriendelijk hebben aangesproken.

Graag zou ik alle forummers bedanken voor hun fijne steun en oprechtheid, de anderen kunnen mijn rug op.

Het steeds weer kerende verwijt betreft denigrerend t.o. Nederlanders (dat helemaal niet zo is) en de homo's ondanks mijn herhaalde excuses komt mijn strot uit.

Het achterbakse geleuter des te meer.

Zonder gemeende excuses van de belangrijkste meubelen van dit forum zal ik geen verdere details meer vrijgeven over de verdere evolutie van mijn leven, gevoelens en gedachten.

Ik vind heus wel een forum dat gastvrijer en oprechter is.

Met oprechte groetjes aan allen die het oprecht met me meenden

Lena80
quote:dangeensuus pretendeert alsof ik de reïncarnatie van A.H. ben.sorry??? ik geloof echt dat je in de war bent.
ow... en doei!
Oh jee, iemand die tijd heeft om lijstjes te maken met alle niet-gewenste reacties er in....Lekker positieve instelling meid!

(heb ik 1 keer in het echt meegemaakt, en dat bleek niet zo'n leuk persoon....)
als dit is wat je er uit gehaald hebt:

quote "Dus vele bijdragen op dit forum hebben me positieve energie en nuttige tips gegeven.

Hebben bijgedragen aan het feit dat ik in mezelf eens moet kijken wie ik ben, voel, aanvaard enz...om aan de buitenkant een positieve uitstraling te hebben."unquote.

dan is dat toch prima. Is het niet allemaal voor niets geweest.

En ja ik ben ook 1 van de forummers geweest die getwijfeld hebben of je nu wel of niet een trol bent. Daar ga ik geen excuus voor aanbieden.

Het ga je goed.
en wat het achterbaks betreft.....we mogen het hier niet zeggen volgens de regeltjes. In het moderator topic mogen we het wel zeggen. Als het mocht volgens de regeltjes had ik het hier ook wel gezegd hoor.
Lena, ik vind je echt een tof mens!

Je hebt echt humor en door de vlaamse uitspraken kwam het helemaal pittig over. (ja, sorry!)

En kan me zo voorstellen dat je in al je boosheid helemaal niet nadenkt of je uitlatingen aanstootgevend zijn of niet. En keurig dat je je excuses hebt aangeboden.

Toen mijn ex er van door ging met een dame uit een bepaalde stad, mocht wat mij betreft de hele stad afbranden met alle inwoners erin!

Dat is compleet niet rationeel, maar wel even (voor dat moment) begrijpelijk. Althans, IK vind het begrijpelijk! En natuurlijk realiseer je je even later dat het niets van doen heeft met de stad of in jouw geval de homosexueel, maar je walgt dan toch van alles wat er dan ook maar mee te maken heeft?

Ik hoop dat je hier goed uit gaat komen en dat je je verdriet ook laat bestaan naast je enorme boosheid en walging.

Sterkte!

Oja... ik als Hollander voelde mij niet één moment ook maar ietsiepietse aangesproken!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
[quote]lena80 schreef op 06 december 2009 @ 13:35:

Steeds als ik gekalmeert ben is er wel iemand die die oude koeien van Nederlanders en homo's op een nog hatelijkere manier op mijn brood smeert,

om me zo weer op stang te jagen met als gevolg dat er domme reacties op komen.

OK, ik waag het erop...

Deze uitspraak van Lena vind ik niet onredelijk. Nogmaals. ze post onhandig, maar is nieuw op een forum, is erg emotioneel en probeert haar onmacht weg te nemen, door zichzelf als mooi en aantrekkelijk neer te zetten. Kortom, hoe kan hij mij inwisselen voor een harige vent.

Ze gebruikt extreme bewoordingen en schommelt tussen stoer en onaantastaar en wanhopig onrealistisch....

Ik blijf erbij, Lena heeft om hulp gevraagd dus ik laat haar niet vallen...

Ik wil Lena wel vragen minder extreem te posten...

Als ze tenminste niet definitief heeft afgehaakt....

Lena???
Dansen is leuker dan lopen
Ook ik sluit mij bij Natemy en Chart aan.

Precies wat ik nu bedoelde. Alleen ik had geen zin om alles letterlijk erbij te halen.

kunnen sommige van jullie je het nu niet echt voorstellen dat je anders reageerd als je in woede insteek?

Lena, ik hoop dat je toch wilt posten als je hier behoefte aan hebt. Gewoon niet meer reageren op nutteloze opmerkingen.
ehhh mis ik nu iets?

Lena heeft gepost omdat ze meningen wilt. Die heeft ze gehad. Leuke meningen of niet, daar kan je van mening over verschillen.

Lena heeft besloten dat ze niet meer gaat posten, tenzij ze excuus krijgt van een aantal forummers.

Maar kom op, we hoeven nu toch niet te gaan "bedelen" of ze toch wil posten? Als ze wil posten dan doet ze dat. Wil ze niet posten, ook geen man overboord. Vrijheid, blijheid.
Leuke of niet leuke meningen á la....

Maar iedere keer erop terugkomen dat ze een keer darmtoerist of wat dan ook heeft gezegd, vind ik een beetje kinderachtig...

Ze is niet altijd even subtiel geweest in haar uitlatingen, maar de overige forummers ook niet echt.
ja en?

het is haar goed recht om niet meer te posten als ze niet wilt.
Zeker is dat haar goed recht!

Maar ik wilde haar nog even een hart onder de riem steken en dat was geen bedel actie om haar weer hier te laten posten.
@chart je hebt inderdaad niet gevraagd om te blijven posten. Het is ook niet tegen jou gericht.
Zou jij het leuk vinden om zo neergesabeld te worden?

Ondanks ze allang haar excuses had aangeboden?

Zou jij het leuk vinden om te lezen wat voor een persoon jij bent en dan in het zeer negatieve zin van het woord?

Dit gebaseerd op een paar postings.

Ben jij wel eens zo kwaad geworden dat je er vanalles uitkraampt?

Nou ik wel, en heb daar later ook excuses voor aangeboden en toen was het over. Men bleef hier (gelukkig) niet op doorgaan.

Ook ik dacht, dit kan niet waar zijn? Dit kan je toch tegenwoordig niet overkomen? Maar helaas,bij zeer bekende, jaren geleden precies hetzelfde te zijn gebeurd. Die vrouw is daarna nooit meer de oude geworden.Zeer verbitterd en ze vertrouwde geen enkele man meer. Er waren ook kinderen in het spel.

Gelukkig zijn hier geen kinderen in het spel. Maar ik vind het nog steeds super erg wat lena nu doormaakt.
Het is ook allemaal hartstikke vervelend. Daar gaat het niet om.

Het staat Lena vrij om hier te posten of niet. Maar niet om aanvullende voorwaarden te stellen boven op de regels die al door Viva gemaakt zijn. "eerst excuses aanbieden, anders (ik quote) verdere details niet meer vrijgeven over de verdere evolutie van mijn leven, gevoelens en gedachten (unquote) Nou sorry, dan heb ik zoiets van. Nou dan niet.

Damn, waarom maak ik me eigenlijk hier nog druk om.
Je maakt er een groter drama van dan TO zelf. Bailey12. Ze kreeg kritiek, ging daar niet bepaald netjes mee om en kreeg daar nog meer kritiek op. Klaar.

Maar wat jij doet is alleen nog maar olie op het vuur trouwens, dit heeft voor TO totaal geen nut.
Eens met Minny.

En Lena welkom terug, toen ik mij mijn eerste topic opende, kreeg ik ook reacties waarvan ik dacht WTF, maar heb al aardig mijn draai gevonden.

Hoop dat je een beetje bijgekomen bent, van de afgelopen tijd, en we komen elkaar vast nog eens tegen op het forum.
@Lena: Wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw gedrag, daar ben je zelf bij. Niet met het smoesje "op stang jagen" aankomen dus.
Jeetje aller eerst vind ik het ontzettend k*t voor je en nee je bent niet onredelijk!! Ook niet ouderwets, is dit de maatschappij nou meis dit is gewoon ouderwets vreemdgaan en aanvaarden never nooit niet! Het is je man maar dit hoef je niet te acepteren hoor! Of je nou met een man of vrouw het bed in gaat beide is vreemdgaan. Pfff heftig sterkte in ieder geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven