Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Hahaha zie nu voor me dat je een lapdance doet en van die vreselijke veertjes aan je jarratels hebt hangen.

Enne, als ik geluk heb word ik gesponsord met mijn jurk. Anders was het me ook teveel geld hoor.
Kees zou van zijn ouders een trouwpak krijgen, hebben we afgeslagen aangezien de beste jongen twee prachtige pakken heeft hangen die hij nooit draagt. Krijgen ipv daarvan een mooie bijdrage aan het feest. Mijn moeder heeft de jurk trouwens ook betaald, maar die zou echt geen 1500 euro lappen hoor. Ik hoor het haar zeggen ' ik ben gekke henkie niet' En eerlijk is eerlijk, een ander dat laten betalen voor je jurk maakt het niet een minder bizar bedrag.
Ik heb ook geen idee hoe duur de jurken van pronovias zijn, maar ik denk toch wel in die richting.

Maar wie weet, valt het mee.
@ mevrouwdekees: wat een prachtige kleur heeft je jurk! Ik ben heel benieuwd van welk merk je jurk is. Ik ben ook op zoek naar een gekleurde jurk en wil niet veel geld aan de jurk uitgeven.

Ik zal me even voorstellen, ik kom zomaar inbreken hier

Ik ben Essie, ik heb een mooi aanzoek gehad op een prachtig strand en we gaan de trouwerij klein houden. Een datum hebben we nog niet. Leuk om te lezen hoe iedereen op zijn eigen manier de dag in vult.
Hee leuk, klinkt als mijn aanzoek.
oe leuk! Ik ga ook trouwen, voorjaar 2010.

De jurk is geregeld, nu maar hopen dat ik niet teveel aankom van de sint- en kerstdagen :-)

Leuk om mee te lezen! ik moet nog op zoek naar ringen, maar die van jullie zien er gaaf uit.

MdK, ga je zelf aan de slag met het vermaken van je jurk, of laat je dat door de winkel doen waar je m kocht? (ik twijfel nog over wat te doen met de mijne namelijk.)
quote:Essie28 schreef op 04 december 2009 @ 22:38:

@ mevrouwdekees: wat een prachtige kleur heeft je jurk! Ik ben heel benieuwd van welk merk je jurk is. Ik ben ook op zoek naar een gekleurde jurk en wil niet veel geld aan de jurk uitgeven.

.

Essie ik zal morgen even kijken van welk merk (jurk hangt boven) maar kan je al wel vast vertellen dat ik hem bij Voila Mode in Rotterdam heb gekocht. Als je een beetje daar in de buurt woont zou ik zeker even kijken, heb veel mooie galajurken die zeker bruidsjurk waardig zijn en wekelijks nieuwe collecties. Meeste onder de 350 euro

@Joos: ik ga het door de coupeuse van de winkel laten doen. De meeste handelingen zijn zo rond een tientje dus voor taille innemen, bandjes verzetten, korter maken en een extra laag tule verwacht ik niet meer dan 50 euro kwijt te zijn.
Wij gaan trouwen op 21 augustus 2010. Ons budget begon bij max. 10.000, maar daar zitten we nu al overheen. Zo rond de 12.000 (excl.huwelijksreis). Zo leuk om allemaal te regelen!

Trouwjurk heb ik al. Ben helemaal verliefd op het merk Pronovias...

De prijzen van de Pronovias-jurken die ik gepast heb variëren van 1500 euro t/m 2300 euro. Gelukkig vond ik de goedkoopste het mooiste.

Dit is mijn jurk:
Krukje, ik wil graag traditioneel gevraagd worden, op de knieën en alles erop en eraan. Het zou ook geen zin hebben om Donny te vragen, die zegt dan nee. Omdat hij me wil vragen als hij de tijd juist vindt, omdat hij zijn aanzoek al aan het plannen is, omdat híj míj wil vragen en omdat hij mij wil vragen omdat hij weet hoe ik van zo'n aanzoek droom.

Eigenlijk wel heel romantisch als ik het zo typ.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
@ MdK: thx! Mijn jurk - type mooie avondjurk- hoeft ook niet zoveel meer aan te gebeuren, dus zit te denken het gewoon hier in de stad bij de coupeuse (als ik er een kan vinden) te doen. Toen jij zei dat je er wat aan moest vermaken, was ik gewoon heel benieuwd hoe jij dat oploste.

@ Bonny, klinkt inderdaad romantisch. Ben heel benieuwd hoe hij het uiteindelijk aanpakt!
Ik ook Joos, vind het heel spannend. Maar stiekem ben ik dus wel vanalles en nog wat aan het googlen en natuurlijk hier mee aan het voorpretten
Ik heb even gekeken, mijn jurk is van het merk 'Vera Mont', waarvan ik al googlend alleen maar lilluke dingen tegenkom
bruidjes 2010 pas op!!!

Dit las ik net.Je zal maar een man/familie hebben die voetbal e.d. belangrijker vind dan jullie grote dag

Gefeliciteerd allemaal!
Ja Pinolover, dat klopt. Vorig jaar tijdens het EK trouwden 2 nichtjes van mij. Eentje had bewust naar het speelschema gekeken bij het plannen van de bruiloft, geen probleem. De ander besloot dat zij niks om voetbal gaf en trouwde dus op de dag van Nederland-Rusland. Ik begrijp haar beslissing niet zo goed, want je kunt niet voor je gasten beslissen dat zij er die dag dus ook niks om mogen geven. Haar zus had nog geopperd om een klein schermpje of tvtje in de hoek van de zaal te zetten, desnoods zonder geluid, zodat de geïnteresseerden in ieder geval zijdelings de wedstrijd konden volgen. Maar zij weigerde dat, waardoor de helft van de tijd de zaal leeg was omdat mensen in een andere ruimte wel even snel een stukje gingen kijken.

Er zijn veel mensen die dat asociaal vinden en in zekere zin snap ik dat wel, maar ik vind het ook niet slim van haar dat ze heel gedecideerd stelt dat zij er niks om geeft en dat haar gasten dat dus ook maar niet moeten doen.

Ik zou zelf altijd rekening houden met zoiets, al is het maar omdat ik zélf graag de wedstrijd zou willen zien, maar anders ook. Wat vinden jullie daarvan?
Wij hebben bij onze trouwdatum daar ook rekening mee gehouden. Voetballiefhebbers zullen bovendien niet alleen de wedstrijden van NL kijken, maar ook de andere wedstrijden.
Ik heb er geen seconde over na gedacht. Geloof dat het mee valt, maar als het wel zo is dan zie ik dat dan wel weer.
Hou je zelf ook van voetbal MdK? Ik kan me zo voorstellen dat er ook stellen zijn die gewoon lekker met hun gasten voetbal gaan kijken, vergroot misschien de feestvreugde nog wel

Als het geen wedstrijd van NL zou zijn, zou ik in ieder geval een tv in een hoek zetten of zo, zodat men kan volgen als ze willen.
Nee ik haat voetbal. Maar goed, dat WK begint toch pas in juni ofzo? Iets anders lijkt me echt niet belangrijk genoeg hoor.

Is dat nou zo raar? (weet ik veel, ik vind die een keer in de twee jaar EK/ WK al te veel)
Nee dat is niet raar. Ik houd er wel van, maar geloof ook niet dat er iets anders ook zo belangrijk is. Maar zou jij er rekening mee houden als je je bruiloft op een speeldag gepland bleek te hebben? Niet dat je dan je bruiloft zou verzetten, maar je zou de bondscoach natuurlijk even kunnen bellen
Met de barkeeper/ dj afstemmen dat de stand wordt omgeroepen?
Ik ben nog steeds ziek en verveel me dood, al 'uitziekend'

Kunnen jullie mij niet even een beetje opvrolijken, graag veel bruiloftsplannenbeschrijvingen en plaatjes!
Hé, er is weer van alles gaande hier, leuk! Mooie plaatjes van jurken en lelijke roze taart .

Hoe doe ik dat, een plaatje in mijn post zetten?
Boven het reageervakje zie je blokjes staan, het 4e van rechts is een soort lijstje om een schilderij, als je daarop klikt, krijg je een venstertje waarin je de link kunt plakken.

Hoe krijg je de link? Klik op de foto met je rechtermuisknop, en klik dan onderaan op Properties. Dan verschijnt er een venstertje waarin de url staat, die kun je kopieren.

Tadaaa.

Probeert u maar.
KopypastAat voor Bonny:

Een boeket uitgezocht. Was makkelijk want zussie is bloembindster en had dus alllerlei mooie vaktijdschriften om inspiratie uit op te doen. Het lijkt nog het meest hierop (moeilijk vergelijkbaar plaatje te vinden) Maar minder rommelig, wel dat waterval model en erg 'open' van structuur. In felgroen wit en roze.

qua bloemen dit soort werk:

quote:Mevrouwdekees schreef op 15 december 2009 @ 12:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog ff wat plaatjes...
Dank Bonny, voor je uitleg. Moet 't allemaal nog een beetje ontdekken hier.

Bij deze een jurk die ik erg mooi vind. Ik weet niet of ik er het figuur voor heb, maar aangezien mijn status nog steeds 'to be proposed' is, heb ik alle tijd om daar aan te werken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven