Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
maandag 7 december 2009 om 20:18
Kootje heeft gewoon meegekregen dat alles nu weer op rolletjes loopt en denkt bij zichzelf dat hij nu èindelijk de bloemetjes buiten kan gaan zetten... Alles is in orde, er hoeft eventjes niet getroostknuffeld of geafleidknuffeld te worden, die is toe aan eventjes wat tijd voor zichzelf joh!
Zonder gekheid: Ik duim mee hoor!!! En je zult zien dat hij binnen no time weer thuis is!
Zonder gekheid: Ik duim mee hoor!!! En je zult zien dat hij binnen no time weer thuis is!
Iets anders
maandag 7 december 2009 om 20:18
maandag 7 december 2009 om 20:47

dinsdag 8 december 2009 om 00:29
Hè wat vervelend Leo! Hij komt echt wel terug hoor, waarschijnlijk is hij nu even lekker aan de zwier (het is natuurlijk ook niet echt koud nu...) Hij zit straks vast met dikke dopoogjes van de slaap ineens voor de deur! Maar ik kan me voorstellen dat je elk kwartier buiten roept.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 8 december 2009 om 00:35

dinsdag 8 december 2009 om 00:42
O Lokee.....wat erg voor je, je vader overleden...gecondoleerd meid. En dan kom ik aan met mijn gestippelde jongen die een nachtje wegblijft. Pffffffff......
Ik moet gewoon leren mijn dieren een beetje los te laten. Heel goed dat jij de boel even relativeert voor me. Zo'n fraaie en kerngezonde gestippelde buik verdwijnt heus niet in het niets tenslotte.
Ik wens je heel veel sterkte met je verlies en je maakt vast een prachtig fotoboek.
Ik moet gewoon leren mijn dieren een beetje los te laten. Heel goed dat jij de boel even relativeert voor me. Zo'n fraaie en kerngezonde gestippelde buik verdwijnt heus niet in het niets tenslotte.
Ik wens je heel veel sterkte met je verlies en je maakt vast een prachtig fotoboek.

dinsdag 8 december 2009 om 00:44
quote:delphicat schreef op 08 december 2009 @ 00:38:
De kans is heel groot dat morgenochtend de lol eraf is voor hem, en dat hij dan weer voor de deur staat.
Hou vol! Alhoewel ik zelf ook van spanning en ellende uit elkaar zou vallen als mijn dikke zwarte poef iets te lang buiten bleef...
Hahaha, je zwarte poef!
Dank je wel hoor voor de support, ik ga gewoon slapen. Het luik staat open, er is eten en drinken hier en als hij er morgen niet is dan ga ik te veld om hem verder te zoeken. Je ziet hier werkelijk geen hand voor ogen in het donker op het platteland.
De kans is heel groot dat morgenochtend de lol eraf is voor hem, en dat hij dan weer voor de deur staat.
Hou vol! Alhoewel ik zelf ook van spanning en ellende uit elkaar zou vallen als mijn dikke zwarte poef iets te lang buiten bleef...
Hahaha, je zwarte poef!
Dank je wel hoor voor de support, ik ga gewoon slapen. Het luik staat open, er is eten en drinken hier en als hij er morgen niet is dan ga ik te veld om hem verder te zoeken. Je ziet hier werkelijk geen hand voor ogen in het donker op het platteland.

dinsdag 8 december 2009 om 08:12
En hebben jullie schuren waar hij misschien lekker in is gaan liggen? Sterkte met zoeken. Hoop dat ie snel er weer is. Moet je hem meteen duidelijk maken dat die stress niet goed voor je hart is en dat hij rekening met oma moet houden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 8 december 2009 om 08:53
dinsdag 8 december 2009 om 09:21
He bah Kootje nog steeds niet terug.
Misschien kan je bij buren gaan vragen of hij per ongeluk bij hun in een schuur is gekomen? Dat hij op onderzoek uit was en per ongeluk is opgesloten.
Ik duim nog steeds heel hard voor je mee!
En als ik hem aan deze kant van drenthe zie verschijnen stuur ik hem als de sodemieter terug
Misschien kan je bij buren gaan vragen of hij per ongeluk bij hun in een schuur is gekomen? Dat hij op onderzoek uit was en per ongeluk is opgesloten.
Ik duim nog steeds heel hard voor je mee!
En als ik hem aan deze kant van drenthe zie verschijnen stuur ik hem als de sodemieter terug
dinsdag 8 december 2009 om 11:53
Hi Eleonora!
Ik ben weliswaar niet van het "ik word oma" topic, maar wil je even laten weten dat ik heel hard voor je meeduim!
Ik heb zelf ervaring met poezen die kwijt zijn geweest, dus weet hoe je je voelt!!! Beiden zijn uiteindelijk weer teruggekomen (ik zal je voor nu de verhalen even besparen), dus houd hoop!!! Hij komt echt weer thuis!!
Ik ben weliswaar niet van het "ik word oma" topic, maar wil je even laten weten dat ik heel hard voor je meeduim!
Ik heb zelf ervaring met poezen die kwijt zijn geweest, dus weet hoe je je voelt!!! Beiden zijn uiteindelijk weer teruggekomen (ik zal je voor nu de verhalen even besparen), dus houd hoop!!! Hij komt echt weer thuis!!

dinsdag 8 december 2009 om 12:25
Ha meiden,
Alles behalve Kootje hier.
Echt ruk.
Ben al bij de buren geweest, die naast de buren die honden hebben en ons haten tenminste, en die kijken naar hem uit. Ook de buren aan de andere kant van het bos houden hun ogen open.
Nah ja, ik loop gewoon steeds buiten, roepen, fluiten en verder kan ik voor nu alleen maar goede moed proberen te houden.
En Mittens, leuk dat je komt posten! Het was niet als 'groepjes' topic bedoeld hoor dit, ook bij 'ik word oma' was dat niet zo. Het is meer dat de meiden die meeschreven bij 'ik word oma' Kootje de Beer kennen.
Iedereen is vanzelfsprekend welkom en fijn dat je meehoopt!
Alles behalve Kootje hier.
Echt ruk.
Ben al bij de buren geweest, die naast de buren die honden hebben en ons haten tenminste, en die kijken naar hem uit. Ook de buren aan de andere kant van het bos houden hun ogen open.
Nah ja, ik loop gewoon steeds buiten, roepen, fluiten en verder kan ik voor nu alleen maar goede moed proberen te houden.
En Mittens, leuk dat je komt posten! Het was niet als 'groepjes' topic bedoeld hoor dit, ook bij 'ik word oma' was dat niet zo. Het is meer dat de meiden die meeschreven bij 'ik word oma' Kootje de Beer kennen.
Iedereen is vanzelfsprekend welkom en fijn dat je meehoopt!