En degene na mij gaat weer verder....

20-07-2007 10:43 10401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er het eerst met een vraag? bewerkt door moderator,
Nee eigenlijk al een poos niet meer, het schiet er gewoon bij in, meestal heb ik het zo druk dat ik zaterdag allang blij ben dat ik even niks hoef. Maar ik ga wel regelmatig 's avonds nog wat drinken met vriendinnen in een cafeetje hier.

en jij?
Ja, zo af en toe naar een café in in de buurt..erg gezellig...ons kent ons... :-)

Ben je tevreden waar je nu woont?
Ja ik ben hier opgegroeid en iedereen kent elkaar hier, t is zo anders dan in de stad wonen. Ik geniet nog het meest van het vele groen dat hier is, binnen 5 minuten kan ik op een strandje langs de rivier zitten en dat is echt onbetaalbaar.

Ben jij een stadsmens?
Nee, een dorpsmens. Hier is het exact hetzelfde....iedereen kent elkaar en woon hier prachtig aan de rand van de Zuid-Veluwe.

Wat vind jij de mooiste ballad ooit?
Pff daar mag ik nog langer over nadenken, vind ik erg moeilijk

jij dan?
Hahaha!, moeilijk he?

Vreemde handen van Marco Borsato is wel erg mooi vind ik, ken je 'm??

Kamperen óf in een luxe hotel?
Nee die heb ik nog niet gehoord, k zal em eens downloaden.

Ik ben gek op kamperen, liefst zo simpel mogelijk. En dan met een kampvuur voor de tent.
Vraag?
Hahaha, weer in twee delen, vergeten vraag te stellen. Ok en jij dan? vast ook kamperen....
Daar gaat inderdaad mijn voorkeur naar uit....alleen komt het er nooit van op eén of andere manier. Mijn ex hield er niet zo van....

Weleens iets gigantisch aan laten fikken?
ooh ja hoor hahaha, aardappels! Het hele huis stonk er naar en de pan was echt verpest

Heb je wel eens heel erg geblunderd met een moeilijk recept?
Ja, in de bakkerij...had 200 kilo brooddeeg gedraaid en had een dubbele hoeveelheid jodiumzout toegevoegd. Ik het deeg verwerken naar de bolrijstkast en vond dat het rijzen wel erg traag ging (zout remt werking rijzen)

Ik een stukkie deeg geproeft...ging zowat over mijn nek....erg zout

De hele batch naar z'n grootje dus! Echt een blunder hoor!

Welk persoon verdient écht een lintje?
Ehm ik denk mijn vader, die heeft zijn vakantie opgeofferd om een mooie kamer voor mijn zusje te maken.

Ben jij ijdel?
Nee valt mee, ik verzorg me wel goed....maar of dat ijdel is....

Hoe lang staat jij onder de douche?
Nou uit milieubewustheid niet langer dan 5 minuten, 10 minuten als ik mijn benen moet scheren, vind eigenlijk dat ik dan nog heeeel snel ben haha

Heb jij een bad?
Nee, jammer genoeg niet! Heb toch maar gekozen voor een 2e wc boven, vond ik net iets belangrijker....ideaal!

Heb jij veel spaarlampen in huis? ( in het kader van je milieubewustheid....:) )
Ja ik heb een paar weken terug alle lampen vervangen voor spaarlampen.

Jij hebt zeker wel een errug groot huis, 2 wc's boven??
Hahaha!, gewoon een eengezinswoning hoor, mét 2 wc's..eentje beneden en eentje boven. Maar ben wel een luxe peerd...woon er alleen.

Heb jij je administratie altijd keurig op orde?
oh haha, ik stelde me al een enorme villa voor met uitzicht over de veluwe hahahaha

Ja meestal wel hoor, af en toe laat ik het weer ff liggen maar zoveel administratiewerk heb ik eigenlijk niet.

Oh ja een vraag: Ben jij goed in wiskunde?
Was maar waar, een mooie villa met uitzicht over de uiterwaarden hier!

Wiskunde heb ik niet nodig in mijn vakgebied, dus ben de helft al weer kwijt wat ik ooit heb moeten leren. Dus nee, ben geen ster in wiskunde. Ben wel goed met cijfertjes

Heb jij al zin in de kerst?
Oh nee alsjeblieft, ik denk dat ik maar een verre reis ga boeken met mn vriend, om al die familiedrama's te ontwijken.

Vind jij kerst wel leuk?
Familiedrama's? Hahaha!, dat verplichte hè? 1e kerstdag naar jouw ouders, 2e kerstdag naar de zijne...ik ken dat.

Ja, ik vind kerst wel leuk en voel me niet verplicht om familie te bezoeken.

Oud en Nieuw?...wel leuk??
Oud en Nieuw vind ik wel echt heel erg leuk, meestal met onze hele vriendengroep, heel gezellig. Ja en kerst is idd, naar wie gaan we, want mijn ouders zijn gescheiden en dan hebben we ook nog zijn ouders, pff

Wat doe jij met oud en nieuw?
Meestal vieren met vrienden..altijd gezellig.

Rekeningrijden: Wat denk je, zal dat landelijk straks ingevoerd gaan worden?
Ja het zit er wel aan te komen, kan ook bijna niet anders

Denk jij dat de mens verantwoordelijk is voor de klimaatveranderingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven