Nee eigenlijk al een poos niet meer, het schiet er gewoon bij in, meestal heb ik het zo druk dat ik zaterdag allang blij ben dat ik even niks hoef. Maar ik ga wel regelmatig 's avonds nog wat drinken met vriendinnen in een cafeetje hier.
en jij?
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 22:25
Ja, zo af en toe naar een café in in de buurt..erg gezellig...ons kent ons...
Ja ik ben hier opgegroeid en iedereen kent elkaar hier, t is zo anders dan in de stad wonen. Ik geniet nog het meest van het vele groen dat hier is, binnen 5 minuten kan ik op een strandje langs de rivier zitten en dat is echt onbetaalbaar.
Ben jij een stadsmens?
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 22:30
Nee, een dorpsmens. Hier is het exact hetzelfde....iedereen kent elkaar en woon hier prachtig aan de rand van de Zuid-Veluwe.
ooh ja hoor hahaha, aardappels! Het hele huis stonk er naar en de pan was echt verpest
Heb je wel eens heel erg geblunderd met een moeilijk recept?
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 22:57
Ja, in de bakkerij...had 200 kilo brooddeeg gedraaid en had een dubbele hoeveelheid jodiumzout toegevoegd. Ik het deeg verwerken naar de bolrijstkast en vond dat het rijzen wel erg traag ging (zout remt werking rijzen)
Ik een stukkie deeg geproeft...ging zowat over mijn nek....erg zout
De hele batch naar z'n grootje dus! Echt een blunder hoor!
oh haha, ik stelde me al een enorme villa voor met uitzicht over de veluwe hahahaha
Ja meestal wel hoor, af en toe laat ik het weer ff liggen maar zoveel administratiewerk heb ik eigenlijk niet.
Oh ja een vraag: Ben jij goed in wiskunde?
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 23:28
Was maar waar, een mooie villa met uitzicht over de uiterwaarden hier!
Wiskunde heb ik niet nodig in mijn vakgebied, dus ben de helft al weer kwijt wat ik ooit heb moeten leren. Dus nee, ben geen ster in wiskunde. Ben wel goed met cijfertjes
Oud en Nieuw vind ik wel echt heel erg leuk, meestal met onze hele vriendengroep, heel gezellig. Ja en kerst is idd, naar wie gaan we, want mijn ouders zijn gescheiden en dan hebben we ook nog zijn ouders, pff
Wat doe jij met oud en nieuw?
Anoniem_64553996c5176
maandag 20 augustus 2007 om 23:38
Meestal vieren met vrienden..altijd gezellig.
Rekeningrijden: Wat denk je, zal dat landelijk straks ingevoerd gaan worden?