Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Luna is wel mooi opzich, maar hij is ook uber-hip. En dat zou ik een nadeel vinden bij een naam.

Inge & Astrid ---> heel erg mooi!

Maar

Inge & Ella ---> nog steeds met stip op één.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Inge en Astrid is inderdaad mooi!

Verder nog....

Inge en...

Lieke

Madelief

Mieke

Marije

Emy

Amy

Marin

Esther

Florijn

Eline

Julia

Sophie

Eva

Isabel

Carlijn

Florin

Meike

Flore

Minke

Benthe

Myrthe

Maud

Nynke
Germanwings, dat dacht ik zelf ook dat S.M. als 1e voorletter en achternaam wel kan, maar niet als eerste letters van voornamen.

Astrid vind ik geen mooie naam sorry.

Evyblissy, ja dat is idd wel een nadeel. Maar hier hoor je die naam eigenlijk bijna niet dat scheelt.

Wat vinden jullie van Daphne? Inge en Daphne is dat wat?
quote:Marriss schreef op 04 december 2009 @ 10:39:

Inge en Astrid is inderdaad mooi!

Verder nog....

Inge en...

Lieke wel leuk, maar niet de naam

Madelief wel leuk, maar niet de naam

Mieke kan niet lijkt te veel op naam in fam

Marije zit al in fam

Emy niet echt mijn smaak

Amy niet echt mijn smaak

Marin niet echt mijn smaak

Esther al in fam

Florijn Florien leuker

Eline wel leuk

Julia mooi, maar ook erg populair

Sophie tweede naam van Inge

Eva staat al op ons lijstje

Isabel al in fam

Carlijn wel mooi

Florin Florien leuker

Meike lijkt te veel op naam in fam

Flore niet mijn smaak

Minke leuk

Benthe is het niet

Myrthe vriendinnetje van Inge

Maud gaat wel

Nynke lijkt te veel op naam in famLastig he?
jessica; Nora, Lieve, Yannick, Olivia, Liv, Danique, Fiene, Imke, Minne, Lucia/Lucie, Vera, Naomi, Juul, Esmée, Lisanne, Manouk, Karlijne, Jorinde, Fabienne, Helga, Maxime, Dora, Nina,
Catoo, daar staan hele mooie namen tussen. Bedankt voor alle hulp iedereen. Maar ik denk dat we er wel uit zijn. Denk dat jullie de naam niet bij Inge vinden passen , maar wij vinden `m leuk. Ga `m hier nog niet neerzetten, want denk dat er hier wel eens bekenden kunnen meelezen. Maar als de kleine er is over een maand of 5,5 dan zal ik het wel zeggen.
anoniem_9074 wijzigde dit bericht op 07-12-2009 20:25
Reden: tikfoutje in smiley, tja dan doet ie het niet
% gewijzigd
leuk jessica!! Ik ben benieuwd maar zal mn nieuwsgierigheid nog wat maanden in de ijskast zetten ;)

welke meisjesnaam vinden jullie passen bij Abe?
Hallo! Wij hebben gister gehoord dat we een meisje krijgen!!!! 20 weken echo was helemaal goed!! Maar nou dus toch echt op zoek naar een naam...

Hier zijn de namen laura, lieke, marit en vera al gevallen. Wat vinden jullie daarvan? Is lieke niet te populair? We zoeken een stoere naam, zonder s of f ivm achternaam. Hebben jullie misschien nog inspiratie???
@moesje, Gefeliciteerd, leuk een meisje. Ik vind Laura en Vera leuk! Marit en Lieke vind ik niks, beide hebben ze een beetje een harde klank en daar hou ik niet zo van.
The time is now
@Jessicadamey:

Inge en...

Jasmijn

Louise

Rosa

Ella

Babet(te)

Emma

Eva

Luna

Ik zou denk ik geen Liselotte of Alexandra doen omdat dat echt wel heel lang is bij Inge. Ik zou denk ik ook gaan voor 2 lettergrepen, leuk! Ik vind zelf Babet erg leuk, en Ella vind ik ook leuk voor bij Inge.
Mosterd, zie ik. Dan maar wat recenter. Moesje, gefeliciteerd!

Ik vind Vera erg leuk. Laura ook, was heel populair een aantal jaar geleden maar dat zal nu misschien minder zijn.

Nog wat opties:

-Julia

-Ize

-Anne

-Renee

-Naomi

-Lotte

-Sara(h)
@Moesje:

Lieke: mooie naam! Komt wel veel voor. Maar ik vind 'm toch nog steeds heel leuk en lieflijk.

Laura: niet mijn smaak. En nu denk ik ook gelijk aan dat liedje van Jan Smit over Laura. Nee, zou ik niet doen.

Marit: leuk, stoer, krachtig.

Vera: leuk, komt niet zo vaak voor (vind ik positief!). Persoonlijk vind ik Veerle of Veere mooier.
Eline, Aline, Inez, Isa, Iris, Irene, Roos, of wil je helemaal geen s in de naam?

Laura vind ik ook mooi en lieke maar die is wel populair
Moesje,

ik vind van jou namen vera het leukst, maar is volgens mij ook nog best populair.

Lieke, Laura en Marit vind ik zelf een beetje te veel 80's namen...
Hallo,

Alvast bedankt voor het meedenken! Vera staat nog steeds op het lijstje. Maar verder is het niet veel... Moeilijk hoor. We willen echt een naam zonder 's of f. En ook nog een die enigszins uit te spreken is in het buitenland.

Lotte is ook wel leuk!

Grtz moes
Goedemorgen!

Ook hier komt over een week of 20 een meisje ter wereld.

Thuis heb ik een ontzettend kritische man zitten die 'van alles leuk vindt' maar eigenlijk alles afkeurt.

Wel zijn we het er over eens dat het een Friese naam moet worden.

De namen die ik tot nu toe leuk vind:

Douke/ Deauke

Fenne

Jehonne

Lise

Mare

Nanke

Pleun

Wieke

Ze zijn nog niet allemaal finaal afgekeurt maar duidelijk is wel dat ze het waarschijnlijk niet gaan worden .

Iemand een andere suggestie?
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
@Grob: Lise vind ik leuk (wist niet dat dat Fries' was). Wat vind je van Berber? Vind ik zelf een hele mooie naam.
The time is now
Ja Berber is een mooie naam, net als Jildou en Amarins.
Berber, echt zoooooo mooi!!

Helaas vlak na de positieve test al genadeloos neergehaald hier..
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Of anders:

Anke

Brecht

Diede

Elske

Fenne

Hanne

Ilja

Imke

Marte

Nine

Roza
The time is now
@Moesje: Lieke is idd heel popi, Vera en Marit vind ik heel leuk: Misschien zijn deze namen ook nog wat voor je?

-Melina

-Veerle

-Lieve

-Malou

-Mira

-Linde

-Maura

-Malene

@grob, ik ben niet zo thuis in Friese namen, ik weet eigenlijk alleen Doutzen en Yfke
quote:keeprunning schreef op 10 december 2009 @ 11:41:

Ja Berber is een mooie naam, net als Jildou ik ken een stomme, dat verpest helaas de naam. en Amarins.nee, dat vind ik niet mooi

Nu zit ik dus weer de hele tijd; Berber, berber, berber! Haha.
quote:Grob schreef op 10 december 2009 @ 11:52:

Berber, echt zoooooo mooi!!

Helaas vlak na de positieve test al genadeloos neergehaald hier..Jammer zeg, maar herkenbaar. Man heeft hier ook ontelbaar vee prachtige namen resoluut van de hand gedaan.
The time is now
quote:Banba schreef op 10 december 2009 @ 11:54:

Of anders:

Anke

Brecht leuk!

Diede vind ik meer voor een jongen

Elske leuk!

Fenne leuk, had ik hier al genoemd

Hanne

Ilja

Imke

Marte

Nine Leuk, maar vind ik een beetje te 'popi'

Rozakat heet Roos
quote:Grob schreef op 10 december 2009 @ 11:54:

[...]

nee, dat vind ik niet mooi

Nu zit ik dus weer de hele tijd; Berber, berber, berber! Haha.Haha, misshien werkt het om vanaf nu alleen maar voorstellen te doen die hij vele malen vreselijker vindt dan Berber. In de hoop dat hij uiteindelijk zegt; nou, dan vond ik Berber nog leuker
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven