2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hey meiden, even een snelle zwaai vanuit t midden des lands. Heb kort de laatste berichten doorgelezen en moest ook erg lachen om jouw speculaties Teddy! Toelachen dus he, niet uitlachen

Mimpje, heb jij goed nieuws voor ons?

Floor, heerlijk jouw goede berichten, super joh!!

OGG, dikke knuffel voor jouw en je ziek-zijn. Niet werken en lekker uitzieken hoor!

Ik kom vanavond even verder bijkletsen, mini slaapt nu dus even wat klusjes doen. KDV was gister zozo.. hopelijk gaat t steeds een beetje beter.

Tot later!

*gaat weer stil in een hoekje zitten*
Teddy hihi arme jij, is niets mis mee hoor ik vind het wel leuk om te lezen. Geen idee wat ik zou moeten voelen, heb zo'n beetje alles al gedacht maar steeds vals alarm..
ben trouwens een heerlijke tosti aan het eten, met 30+ kaas en tomaat dus nog best gezond ook!
Word ik gemist vandaag?
ja mimpje je wordt gemist. sta me eens bij vanmiddag
ja nogal Mimpje, hoe staat het ervoor???
Ik heb ook eigenlijk nog niet echt nieuws voor jullie. Zelf denk ik dat ik vanavond ongesteld ga worden, meestal komt het pas dinsdag avond op gang.

Ik had het idee dat ik al iets roze rood achtigs klein stipje zag.....sorry!

Vind het toch wel erg spannend, en was stiekem toch wel een klein beetje teleurgesteld....

Muts!
mimpje hoezo muts?? Logisch toch dat je teleurgesteld bent! Dat ben ik ook heus elke maand zou dus niet weten waarom jij dat niet zou zijn??
nou een eerste keer raak zou ook wel te mooi geweest zijn toch?

Weer vrolijk op naar volgende maand, al blijf ik hopen dat dit stipje het was.
Zolang het nog een stipje blijft, duim ik nog even verder voor je!
Met alleen een 'misschien wel klein roze-rood stipje wat wel eens iets zou kunnen zijn' blijf ik ook nog even voor je duimen hoor!

Net heerlijk een paar uur geslapen, nu ga ik mij eens op de bank nestelen met een goed boek. Ik begin toch ook wel voordelen te zien in het hele ziek thuis zijn. Je moest je er alleen niet zo naar bij voelen
nou toch maar even getest, niet zwanger hoor! nu maar snel ongesteld worden dan kunnen we er weer tegen aan!
Mimpje toch balen!
oeh das best balen mimpje...
Vind het best stom hoor dat ik het toch nog balen vindt. Raar gedoe weer
Mimpje, toch balen!

Hier naast een zieke mama nu ook een zieke mini. Uit het niets heel veel spugen, toen lamlendig, 1 minuut happy en toen weer opeens heel veel spugen. Arme mini! (en arme mama, die vervolgens bijna met mini meespuugde en 2 keer het halve gezin kon omkleden ) Hebben zijn bedje maar even op onze kamer gezet. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!
He OGG jullie treffen het niet he! Arme mini en zijn mama. Hoop dat je jullie een goede nacht hebben en mini dus snel weer opknapt.

Wij gaan morgen weer bellen met de kinderarts. Heb het idee dat de reflux weer behoorlijk terug is. Er komt veel bij mini omhoog en af en toe spuugt hij ineens zure spuug. Erg sneu weer. Misschien wil hij daarom wel niet eten???
He mimpje, wat vervelend weer van de reflux! Goed dat je morgen even de kinderarts belt. Hopelijk kan die iets voor mini betekenen!

Mini ligt nu in bed, maar slaapt nog niet. Hopen op een goede nacht.
He, wat zielig de zieke jongetjes. Mimpje, misschien is het inderdaad de reflux wat het eten betreft. Goed dat je de kinderarts gaat bellen. En je niet laten afschepen hoor!

Maar Mimpje, wat balen van de negatieve test. Kan me voorstellen dat je er toch wel weer heel erg mee bezig bent.

Floor???????

OGG, beterschap voor de kleine man.

Teddy, nog steeds ?
Angel, hoe gaat het met jullie?
Ellein ja daar ben ik. Nog geen nieuws van GL helaas, zal dus nog wel geen beslissing gevallen zijn. Ik wacht wel af...

Ogg jakkes wat naar zeg. Ik kan echt heel slecht tegen overgeven, heb het ook altijd moeilijk als vrouwen overgeven tijdens de bevalling. Gelukkig kan manlief er goed tegen dus dan mag die dat oplossen tegen die tijd....

zo en nu ga ik lekker slapen denk ik. Nog een ruime week en dan lekker op vakantie!!
Goedemorgen!

Gelukkig geen nachtelijke spuugpartijen gehad van mini's kant. Hij lijkt wel weer helemaal opgeknapt te zijn. Blijf dat toch altijd vreemd vinden hoor, hoe zo'n kleintje opeens zo ziek kan zijn en dat er dan de volgende dag (of gewoon een paar uur later) alweer niets meer aan de hand is.

Floortje, ik kan gelukkig normaal gesproken wel tegen spugende mensen. Alleen zaten we nu net te eten en dat is met mijn misselijkheid toch al niet mijn sterkste punt momenteel. Wel vervelend voor jou trouwens, met jouw beroep. Daar wordt denk ik wel regelmatig gespuugd... Ik ben trouwens benieuwd of je vandaag wel bericht krijgt van GL! En heerlijk, bijna op vakantie!

Ik ben pas een half uurtje beneden, maar merk nu al dat ziek zijn met kind toch een stuk vermoeiender is dan ziek zijn zonder kind Straks belt mijn baas en ik heb met manlief afgesproken dat ik mij voor morgen ook nog ziek meld, zodat ik maandag helemaal fris en frutig weer kan beginnen. Morgen is mini ook weer naar het kdv, dus dan heb ik het ook weer wat rustiger.
OGG ja is soms wel vervelend maar goed meestal hoef ik de bakjes niet vast te houden en dan gaat het wel hoor. Als ik wel een bakje moet verschonen kijk ik altijd de andere kant op. Als mensen ernaar vragen leg ik eerlijk uit waarom, zodat ze niet denken dat ik hun vies vind! Nooit vervelende reacties op gehad.

Ik denk dat het verstandig is morgen nog even ziek te zijn, idd maandag weer met frisse moed aan de slag!

Hier geen nieuws, wel wat buikpijn dus de menstruatie zal er wel aan zitten komen. Dan maar nu, dan is het op vakantie weer over!

x Floortje
Meiden, goedemorgen!

Mini naar kdv gebracht, boodschapjes gedaan. Nu lekker met koffie en een roze koek achter de laptop effe bijkletsen. Ik was gisteravond zo gaar (soms snap ik zelf niet waar ik nou zo moe van ben..), dat ik erg vroeg in bed lag..

Bleh OGG, in jouw situatie zou mijn maag ook omdraaien hoor. Kan er ook niet zo goed tegen, fijn dat t snel beter ging met de kleine. Nu jij nog.. lekker de tijd nemen om uit te zieken! Succes vandaag.

Jammer Mimpje! Natuurlijk zou het fantastisch zijn, in 1x zwanger, maar toch niet gek dat je dan teleurgesteld bent wanneer het niet zo blijkt te zijn.

Kinderarts al gesproken over t spugen van mini? Vervelend zeg, als die reflux terug zou zijn, slikt hij nog wel medicijnen er tegen?

Teddy, klinkt heel gaaf, je berichten over de concerten die je hebt bezocht. Vind t nieuwe nummer van Anouk dat je nu regelmatig op de radio hoort ook erg goed.

Rossia, hoe gaat t met de laatste loodjes op je werk? Druk, of kun je relaxed afbouwen. Ben je nog wel gemotiveerd, of sleep je jezelf de week door?

Gorgi, ik zou inderdaad kleding maatje 50 en 56 meenemen. Dan zit je zeker goed! Voor jou gaat t nu ook snel ineens zeg, gaaf dat er weer een forumbaby aankomt.

Floor, ben benieuwd of er vandaag bericht komt over GL. Wanneer ga je bij je nieuwe baan beginnen eigenlijk?

Ellein, ben je een beetje bijgekomen van de afgelopen weken?

Michigan, wat heerlijk dat alles soepel verloopt bij jullie met mini. Da's genieten, toch? Kun je je vast opmaken voor t volgende sprongetje hahaha..

Ann, hoe gaat t nu met je? Durf je al wat te genieten?

Hier gaat t best goed. Mini heeft gisteren enorm veel geslapen, heeft gisteravond even gespookt (is iets van de laatste dagen; 's avonds ruim een uur brullen voordat ze in slaapt valt) maar slaapt nu wel vrijwel elke nacht van 22.00 tot 7.00 uur door. Een zegen! Helaas word ik wel wakker rond 5.00 uur van pijnlijke en volle (.)(.) en een natte pyama. Snel even kolven en dan weer slapen (wat helaas niet direct lukt).

Ik heb besloten dat ik eind van het jaar ga beginnen met afbouwen, dan stop ik met bv geven wanneer ze 6 maanden is. Dan is het mooi geweest, merk dat ik mijn lijf weer terug wil.

Vraagje: hoe weet ik dan hoeveel kunstvoeding en in welke verhouding ik dat moet geven aan haar? En met welke kv begin ik dan, opvolgmelk 1?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven