2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
hoi meiden,

daar ben ik ook weer. Het sint weekend weer overleefd

Ann wat een ontzettend mooi nieuws, oh ik hoop zo voor je dat het nu goed gaat. Wat fijn dat je elke week voor een echo mag. Maak je niet teveel zorgen om die alcohol hoor, er is nog geen circulatie naar je kindje toe en alcohol heeft geen invloed op de aanleg van de placenta (andere stoffen wel). Ik duim heel hard voor je meid!

OGG wat naar dat je je zo rot voelt, zowel door je werk als door de misselijkheid ed. Heb je nog nagedacht over wat ik gezegd heb? Qua andere oplossing tegen misselijkheid?

Gorgi, wij hebben dit jaar ook voor het eerst een kunstboom, maar wij vieren het dan ook in het buitenland en een echte is zo lastig meenemen hihi. Volgens mijn ouders verkopen ze in Italie haast geen echte bomen dus dan maar een nepper.

Mimpje wat lastig van het eten van mini, wat gek ook zo ineens. Nou ja nu maar extra brood, misschien een beetje meer variatie met iets erop ofzo om hem zo te laten wennen??

Teddy hele schattige foto's op de mail van mini. Ik maak het geld morgen over, ik kan niet op telebankieren op de een of andere manier, het zou morgen opgelost moeten zijn.

Missc hoe was de film want ik wil hem ook graag gaan zien...

Vandaag hoor ik meer over de sollicitatie, morgen over GL en manlief morgen of woensdag ook over Z. Dat laatste is ook nog heel spannend, ik zet er nog wel wat over op de mail. Al met al dus een hele spannende week en ik moet ook nog ongesteld worden. Geloof deze maand echt niet dat het gelukt is gezien mijn ziek zijn, maar wie weet heeft die ene keer toch nog wonderen gedaan. Heb al een hele week hoofdpijn, vrees dat dat toch echt spanning is. Teveel om over na te denken geloof ik.

x Floortje
Teddy, hoe was Pink gisteravond? Laat geworden of viel het wel mee?

Missc, Ik ben naar terug naar de kust geweest. Had het boek gelezen en was erg nieuwschierig. Hij was wel spannend. Wel heel donker opgenomen. Vrijdag ga ik naar er komt een vrouw, dus ik zal een doos tissues meenemen.

Leuk dat Sinterklaas zo gezellig was, maar wel teveel indrukken voor mini dus. Goed dat jullie gister een rustig dagje hebben gehouden.

Vera, wat leuk een nijntje puzzel van de Sint! Dat wordt dus puzzelen, puzzelen en nog eens puzzelen.

Ellein, jullie hebben dus een ander trucje zodat uk niet te hard achter de loopkar loopt. Ik leer veel van jullie. Ik vind kerst heerlijk, maar inderdaad, zodra oud en nieuw geweest is, gaat alles eruit! Kijk gelijk weer iets voor mijn to-do lijstje!

Gorgi, wat een leuke dingen allemaal! Lekker aan het genieten van je verlof zo te horen. Ben beniweud hoe het gaat met de kraamzorg. Bij mij komt ze volgende week.

Mimpje, wat een slimme vent hebben jullie. Is dit een fase of is dit nog steeds van het ziek zijn? Hoe voel jij je vandaag? Heeft het vroege naar bed gaan geholpen? Vanavond nog een avondje op de bank met Grey's.

OGG, geen sorry zeggen. Als je je zo beroerd voelt is dat echt niet leuk. Heb je die pilletjes nou al een keer geprobeerd in het weekend? Wie weet helpt het en voel je je dan in ieder geval in het weekend stukken beter!

Floortje, wat een spannende dagen voor jou deze week. Ik hoop en duim echt verschrikkelijk voor alleen maar heel positief nieuws!

Hier alles onder controle! Teddy, voor de tabel 6 januari heb ik de liggingsecho. Tijd voor de lunch!
he meiden

vanavond kom ik op jullie allemaal reageren. heb stapels werk liggen die af moeten...

Pink was briljant gisteravond. God wat kan dat mens zingen zeg! De show was een groot spectakel, een compleet circus, met trapezes, acrobaten, clowns. Helemaal geweldig.

goed nu weer aan het werk voor de baas binnen komt...

tot vanavond
hey hey!

Hehe heb me eindelijk (na anderhalve maand uitstel) door een mega klus heen gewerkt. Ben er vanaf! Voor een maand of 2 want daarna beginnen we weer opnieuw.

Tja...eigen schuld had ik hem maar niet zo moeten uitstellen.

Teddy je hebt een geweldige avond gehad zo te lezen. En nu dus maar weer druk aan het werk. Vanavond helemaal uitgeput op de bank?

Oei je zal je meisje wel gemist hebben zeker. Dat wordt rennen naar het kdv straks!

Rossia goed geluncht?

Mini slaapt, klus geklaard dus nu tijd voor mezelf. Zalig!
Goedemiddag!

Floor, any news yet? Ben benieuwd of je bent aangenomen en naturlijk naar nieuws over GL en Z !! De pillen heb ik nog steeds niet genomen, ik durf het toch niet aan...Aan jouw advies heb ik nog wel gedacht, maar het is er door alle drukte nog bij ingeschoten. Gelukkig lijkt de misselijkheid eindelijk een heel klein beetje af te nemen, tenminste overdag. 's Avonds is het nog steeds volop aanwezig, maar de dag kom ik wel wat beter door gelukkig. En ach, ik ben woensdag alweer 12 weken, dus het zou vanaf nu toch ook wat af kunnen gaan nemen als het goed is?!

Teddy, Pink klinkt idd alsof het gaaf was zeg! Ben hier wel een beetje jaloers hoor, was vroeger ook een echte concertganger, maar het schiet er de laatste jaren nogal bij in... Hebben jullie zo'n goeie oppas, of gewoon opa en oma dicht in de buurt wonen, dat jullie zo vaak weg kunnen? Oh ja, ik heb de echo moeten verzetten, die is nu op 15 dec. (vk nog steeds 14e)

Gorgi, aan het genieten van je verlof?

Rossia, hier is een liggingsecho ook niet standaard. Ik weet dat dat bij een andere praktijk wel zo is. Ik heb er bij mini wel eentje gehad, maar die duurde nog geen halve minuut. (best jammer eigenlijk).

Ellein, how's life? Weer een beetje in rustiger vaarwater beland?

En even een zwaai voor de rest!

Wij twijfelen nog of we dit jaar wel een kerstboom gaan neerzetten. Er is hier momenteel erg weinig veilig in huis met onze rondracende mini...We hebben al gedacht om hem in de box te zetten, of ergens hoog op een tafel, zodat mini er niet bij kan.

Mini kan trouwens sinds dit weekend helemaal zelf los gaan staan (vanuit zit/lig dan he) Hij blijft ook steeds vaker en langer los staan en loopt echt al heel goed aan 1 hand. Maar zijn loopkar blijft favoriet hoor! Inclusief de bijbehorende vroem-vroem geluiden die hij dan maakt

Dan nog even ego:

Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest. Ik heb idd een flinke bijholte-ontsteking en heb hiervoor een ontstekingsremmende neusspray gekregen omdat hij vond dat ik er toch wel erg veel last van heb. Bij bukken, kauwen, liggen, uberhaupt bij ademen doet het al pijn. Ook flink stomen en natuurlijk paracetamol werden toegevoegd aan het lijstje. Ik moest van hem ook naar de fysio (goh, daar kwam ik nog niet vaak genoeg ) omdat hij bij palpatie van mijn lymfeklieren enz. de indruk kreeg dat mijn nek muurvast zit. Volgens hem zou dit te maken hebben met de misselijkheid. Lang verhaal kort: Ik heb mij voor vandaag en morgen dus maar eens ziek gemeld. Is geloof ik voor het eerst in 3 jaar ofzo, dus dat valt best wel mee.
hey meiden,

even alleen dit nieuws, reageer morgen uitgebreid.

nou het eerste goede nieuws is binnen!! Ik ben aangenomen!!!! Ik heb er ontzettend veel zin in, eindelijk weer lekker verloskundig aan de slag! Ook manlief kreeg goed nieuws de directeur buitenland wil hem beslist nog voor de kerst spreken en vind het zeer veel belovend. Zou dit dan de ommekeer zijn???

x Floortje
Go Floortje!!!!! Wat een super nieuws. Heerlijk weer nieuwe wondertjes ter wereld helpen.

En oh ook jullie plannen worden nu steeds spannender. Duim nog even door hoor!
Floor, wat een supernieuws! Hoera! Ik ben echt blij voor jullie en duim op een goede afloop wat manliefs werk betreft. Heutefleute knekkebreut .

Rossia, heb je weer een filmaanval? De ene na de andere. Errug slim om KEVBDD te gaan kijken terwijl je strak staat van de hormonen. Ik zeg: succes .

OGG, wat goed dat je overdag wat minder misselijk lijkt te worden. Nu de avonden nog en dan kun je nog meer genieten. Goed dat je even een pas op de plaats maakt. Beterschap. Wat denk je, loopt jouw mini voor oud en nieuw? Ons ukje is goed op weg, maar geen idee of hij dat gaat redden. Het lijkt me wel zo gaaf als ze zelf kunnen lopen. En het is nu al zo'n peutertje, moet dan wel helemaal een peuter worden!

Teddy, je hebt genoten dus gister. Hoe was teddymans rock-avondje? Heb je vanochtend nog een beetje kunnen uitslapen?

Mimpje, ben je de dag met mopperminimimp doorgekomen?

Hier gaat het wel aardig (met mij althans). Heb me toegelegd op een schaaltje chocoladepepernoten . Vanavond lekker op tijd naar bed, ben een beetje moe van een druk weekend. Merk dat ik de laatste weken toch wat te weinig slaap heb gehad en dat dat nu gaat opbreken.

Uk is zo lief . Hij lijkt met de dag meer te begrijpen en meer dingetjes te kunnen. Ik ben zo trots op ons ukje!
Ga een avondje met jullie mee GA-en. Eens kijken of ik dan begrijp waar jullie altijd zo van slag van zijn.
Teddy, zo te horen heb je een heerlijke avond gehad gister. Te gek zeg.

Mimpje, applaus voor jezelf! Wat goed dat je die megaklus nu af hebt. Kun je weer even ademhalen. Over 2 maanden zie je wel weer verder.

OGG, wat een drama die bijholte ontsteking. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je nu voelt en ben stikjaloers dat jij wel een onstekingsremmende neusspray hebt gekregen. Mijn huisarts wilde daar echt niet aan. Moest het maar zonder doen. Hoop dat het bij jou sneller over gaat dan bij mij. Ben nu 4 weken verder en nog steeds verkouden. Hmmm, niet zo lief dat ik zo'n vooruitzicht aan je stel.

Floortje, wat een ontzettend goed nieuws. Gefeliciteerd!! Weer lekker het werk doen die je altijd al wilde. Ik weet zeker dat dit de ommekeer is. Manlief heeft dus ook nog een veelbelovend gesprek in het verschiet. Wow, te gek hoor.

Ellein, zit inderdaad weer even in een filmrondje. Dit is voorlopig weer de laatste hoor. Heb het wel weer even gehad met de bios. Ja, ik weet dat ik me wat op de hals haal met mijn hormonen. Ik zal wat extra tissues meenemen.... Jij aan de choco pepernoten, ik heb mezelf op mijn chocoladeletter gestort. Lekker slapen zo. Verstandig hoor dat je op tijd naar bed gaat. Rustig aan en lekker genieten op super uk!!!
En Ellein hoe vond je het? Het was niet zo'n tranentrekker vandaag vond ik.

Morgen mijn NOD, ik heb geen flauw idee wat het gaat worden. Ben er erg relaxed onder, zie het wel. Spring een gat in de lucht als het wel zo is en anders is het gewoon niet zo.
he meiden

eerst even in de ego modus: mini is ziek. vanmiddag belde het kdv me op mijn werk met de vraag of ik mini wilde komen halen. Ze had koorts, 39.4, en huilde veel. Eenmaal thuis leek het eerst wel mee te vallen, we hebben nog wat gespeeld, koekje gegeten en haat temp was weer gezakt. Na een uurtje toch weer helemaal overstuur. 38.3. zetpilletje gegeven en kijken of ze wilde eten. paar hapjes fruit en klein beetje yoghurt. Daarna helemaal in paniek. wilde alleen maar tegen me aan hangen. Toen teddyman thuiskwam leek de zetpil wat te werken en ging het ietsje beter, Na een paar slokken pap in bed gelegd. Ze sliep meteen en zojuist werd ze wakker, weer helemaal warm 39.4 wederom. Dus net weer een zetpilletje gegeven en een flesje gehad en nu ligt ze wat kreunend in bed, dus hoop dat ze zo weer in slaap valt. Denk dat de tanden de oorzaak zijn. Arme schat.

nu ga ik proberen beetje bij te lezen
Gorgi, het is nu echt aftellen geblazen. kan me nog zo die laatste weken herinneren. heerlijke spannende tijd vond ik het.

ellein, zuurkoolstappot is ook heerlijk., geef uk eens ongelijk!

mimpje, slimme vent heb je. broodmonsterstje

OGG denk je een beetje om jezelf?

oh lees nu dat de misselijkheid wat afzakt. gelukkig maar.

over de oppas; mijn schoonmoeder woont op loopafstand, dus zij kan vaak wel even oppassen.

Ook hier twijfel over een kerstboom. ben ook bang dat mini hem omver trekt ofzo.

jeetje zeg en ook nog een bijholtonsteking! goed dat je nu maar even het ziek gemeld. even een paar stappies terug

Floortje!!!!! wat cool meid. jemig! wat goed gedaan van jou en van manlief

Ellein en wat vond je van GA? was een beetje matte aflevering vanavond. Wel lekker met die pepernoten erbij.

Leuk zeg dat uk zo lief is. het wordt ercht een grote vent nu.

Vanmorgen helaas niet kunnen uitslapen. Er moest gewoon gewerkt worden. Wel prettig in die zin dat mini er niet was. scheelde toch weer een half uurtje.

Teddyman heeft erg genoten van z'n avond lawaai.

mimpje toch best spannend morgen hoor. Is er een reeele kans deze maand?

Volgens mij heb ik nu alles bijgelezen. Ik hoor boven niets meer, dus denk dat mini ook weer in slaap is gevallen. Ik duik er ook zo maar eens in. weet niet wat de nacht brengt

enne....teddyman is nog wakker
Floor: gefeliciteerd!!!!!!

Mimpje: succes morgen. Ik hoop dat je morgen niets zie en een positieve test hebt.

OGG: laten we hopen dat de misselijkheid nu wat minder wordt. Jeetje, je bent dus al bijna 12 weken. Dat gaat lekker snel.

Eilleen: fijn dat je nog steeds heerlijk geniet van die kleine. mooi om al die verhalen van iedereen te lezen die een kleine heeft. Leer zoveel van jullie.

Yep, ik ga mijn 37e week in. Vandaag kwam de kraamzorg langs. Ze heeft alles uitgelegd. Ik beval in het ziekenhuis en daarna ga ik naar het kraamhotel. Daar blijf ik 4 dagen en dan heb ik nog wat kraamzorg thuis...3 uurtjes per dag. Dat wist ik niet. Dat was wel goed om te horen. Wel lekker, als je aanvullend bent verzekerd.

Verder heb ik mijn vluchtkoffertje ingepakt. Vond het best moeilijk. Ik merk dat ik niet zoveel kleine pakjes (50-56) heb...veel kleding in 62 en groter. Ik heb dus maar 2 pakjes ingepakt (1 van 50 en 1 van 56). En wat rompertjes. We zien het wel. Hier nog tips? Hadden jullie ook een fopspeen ingepakt?

Groetjes,

Gorgi
Ha meiden!

Nou, gisteren kwam het er niet meer van, nu dus druk met bijlezen. Ik zit nu op blz. 162, ik post dit maar alvast want ik ga zo naar bed. Morgen verder!

Jobje, op zoek naar Mary Poppins ga ik ook volgen hoor! Maar tot nu toe alleen nog maar opgenomen en nog niet toe gekomen ook te gaan kijken. Is het leuk? Wat gaaf trouwens van dat nieuwe project zeg! Klinkt echt super! Ben benieuwd of je nog gevraagd hebt naar die periodiek extra, zou wel mooi zijn in deze dure tijden...

Mimpje, ik lees nu dat mini vorige week niet wilde eten. Klinkt naar! Je gaat je toch meteen zorgen maken he? Hoop zo te lezen dat het inmiddels wat beter gaat!

Ooh MissC, een vervelende dag op het kdv lees ik! Ik denk dat we hier allemaal herkennen hoe ellendig je je dan even voelen kan. Maar echt, het wordt beter hoor. Het is aan alle kanten wennen. Ik merk zelf bij Michmeisje dat het leven veel makkelijker werd toen ze zichzelf kon voortbewegen, er was een stuk frustratie weg. Alle begin is lastig, nog zo'n cliché maar wel waar. Mini en de leidsters hebben even tijd nodig om op elkaar ingespeeld te raken!

Hoera voor de mini van OGG die de eerste losse stapjes gezet heeft. Wat goed! En helemaal hoera voor Kruimeltje. Heel fijn om te lezen, die o zo belangrijke mijlpaal is weer gehaald. Gefeliciteerd meid!!!!

Hmm ook een boel gelezen over jengelige kindjes, al dan niet in sprongetjes. Klinkt zwaar! Hier is het leven momenteel een zonnetje, echt al een tijd geen vuiltje aan de lucht maar volgens 'het grote boek' kan het volgende sprongetje zich vanaf komend weekend weer gaan aandienen. Ik ben benieuwd of we dat ook als zodanig weer gaan ervaren!

Gorgi, het verlof is begonnen! Hoera!! Heb je nog veel te regelen nu, of valt het mee? Vooral leuke dingen moet je nog regelen lees ik. Kom je je met enige regelmaat even melden, zodat we weten dat alles nog rustig is?

Welterusten allemaal, tot morgen!
Heee ik zie in de tabel dat Ann zwanger is!!!!!!! Oh meid, van harte. Het is je zó enorm gegund! En wat zal het moeilijk zijn, deze periode, wat zal het dubbel voelen allemaal. Ik duim duim duim voor je en leef met je mee, ik hoop zo vreselijk hard dat het goed blijft zitten en dat we over 8 maanden met z'n allen op de tribune zitten in afwachting van je bevalling........ Hoe lastig het misschien ook voelt, ik wil je toch van harte feliciteren!!!!
hey meiden,

Ellein ik kijk ook echt nooit GA, manlief vind het stom en ik ben het nooit gaan volgen dus mis het ook niet. Ik kijk wel House, vind ik erg leuk. Denk dat jou mannetje nog wel voor het nieuwe jaar loopt hoor, vaak gaat dat ineens hard!

OGG gelukkig overdag wat minder beroerd en ik hoop ook echt voor je dat het na die 12 weken echt over is. Mijn gok is toch dat dit een meisje wordt....

Mimpje en al nieuws???? Ik ben heel benieuwd hoor!

Teddy wat vervelend dat die temp steeds zo schommelt. Het is niet schrikbarend hoog maar toch genoeg voor ongerustheid denk ik. Hoe gaat het nu?

Gorgi 37 weken alweer, dus vanaf nu mag de kleine komen! Spannende tijd dus. Mag ik vragen waarom je voor een kraamhotel kiest? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.

Michigan wat fijn dat mini een zonnetje is, hopelijk valt het sprongetje mee!

Hier weinig nieuws, vandaag dus ook het nieuws uit GL ik ben heel benieuwd. Ik merk dat ik wel echt zin heb in deze nieuwe baan, maar dat ik er ook rustiger onder ben, zo van ik ga toch weg. Misschien dat die rust juist voor beter functioneren zorgt?

Ik weet in ieder geval nu wel wat ze belangrijk vinden....

x Floortje

even een snelle zwaai. Mini heeft flink lopen spoken vanacht. Ze heeft wel wat kleine flesjes gedronken. koorts bleef aanwezig. Vanmorgen echter was ze weer koortsvrij. Dus heb haar toch maar bij mijn schoonmoeder gebracht. Ze zal me bellen als ze weer ziek wordt.

en mimpje???
Jaaaahaa! Ik ben ook erg benieuwd naar Mimpje!

Goeiemorgen trouwens!

Teddy, vervelend dat mini zo heeft lopen spoken vannacht. Wel fijn dat ze inmiddels weer koortsvrij is. Nu maar hopen dat ze dat blijft en dat ze weer helemaal opknapt.

Floor, ik ben erg benieuwd naar de berichten m.b.t. het buitenland. Wel geweldig trouwens dat je gewoon weer bent aangenomen. Als je werk als vk uiteindelijk niet genoeg brengt, kun je altijd nog werk als sollicitatie-goeroe vinden Ik kijk wel GA en samen met manlief kijk ik altijd House. Erg leuke serie ook. Afgelopen week was een beetje vaag einde trouwens.

GA was gisteren idd een beetje een matte aflevering. Maar goed, het kan ook niet elke aflevering janken geblazen zijn. Was op zich wel even lekker na 3 weken tranen.

Rossia, ja, ik ben ook erg blij met de neusspray. Ik heb hem alleen nog niet durven gebruiken, muts dat ik ben! Er stond weer iets in de gebruiksaanwijzing over zwangerschap en dat er te weinig bekend is. Dus vanochtend nog even naar apotheek geweest en ik mag het gewoon gebruiken (zegt hun grote boek). Maar ik probeer het nog 1 dagje met vooral veel stomen en als het dan morgen nog niet minder is, ga ik het dan gebruiken. Balen voor jou dat je nog steeds zo verkouden bent! En dat je ha zo voorzichtig is met voorschrijven. Aan de andere kant; die van mij is geloof ik wel erg makkelijk met voorschrijven...

Hmmm...net toch even wat voor mijn werk gedaan (ik kan het echt niet laten, ben een controlfreak en weet dat er een aantal dingen per se deze week af moeten) en ben nu toch wel weer erg moe en heb zere holtes, dus ik kruip maar weer even lekker mijn bedje in. Tot straks!
was ik weer even snel

Ik heb me vergist in mijn NOD. Deze is al op 20 dec. klein weekje eerder dus. Zit nu op dag 18 en had zojuist wat smijmerig bloedverlies (sorry...) Zou dat een evt innesteling kunnen zijn?

Met een cyclus van 31 dagen zou mijn eisprong afgelopen week ergens zijn geweest.

(vind het helemaal niet spannend hoor )
Teddy, ik lach me rot om jouw laatste stukje. Het lijkt wel een dejavu. We gaan gewoon weer twee jaar terug in de tijd. Ik voel dit, ik zie dat, en ik kan er draden van trekken, wat nu? . Heerlijk hoor, dat wel!

Mini niet weer zo ziek?

Mimpje, ???????????????

OGG, jij controlfreak . Ik hoop dat het stomen wat helpt. Ik heb het ook niet zo op al die spraytjes en pilletjes tijdens een zwangerschap. Hoefde het niet dan deed ik het ook niet.

Michigan, jullie mini is dus ook al voorbeeeeeldig nu. Genieten he?

Floor, weer een spannende dag dus! Duimen draaien hier.

Ik heb weinig gezien van GA, alleen de operatie van dat kindje en dat kon ik niet zien. Brrrr, even wat te heftig. Ik werd door 2 vriendinnen gebeld achter elkaar, dus heb bijna een uur zitten beppen .
lach je me uit ellein???
Ellein, wat vond je van GA? Was niet de meest spectaculaire uitzending. Je even 3 weken eerder moeten inschakelen. Dat had je het ook niet droog gehouden gok ik Oh lees net dat je hebt zitten beppen aan de telefoon, dus niet gekeken. Heb je ook je pepernoten niet kunnen eten door het praten of niet?

Mimpje, hoe is het vandaag??????

Teddy, wat zielig dat mini zo ziek is. Ook niet zo best geslapen lees ik. Gaat het nu iets beter of heb je nog geen contact gehad met je schoonmoeder? de analyses gaan beginnen. Wat heerlijk!! Kan maar zo een innesteling zijn. Je weet maar nooit. Nog maar 12 nachtjes slapen.... Heb je goed gedaan?

Gorgi, wat gaat het echt enorm snel zeg. 37 weken alweer. Het kan eigenlijk gewoon ieder moment komen. Zooooo spannend!!

Michigan, heb je al wat gezien van Marry Poppins? Wie is je favoriet? Jobje, heb jij al favorieten? Nr 1 is bij mij Sophie en Agenita vindt ik ook leuk.

Floortje, heb jij al spannende berichten te melden?

OGG, Goed dat je het nog even gecheckt hebt bij de apotheek. Als zoveel mensen zeggen dat het kan, dan is het vast goed. Je kan er zo ziek van zijn en pijn van hebben, dus gewoon gebruiken als het niet gaat. Ik kan goed leven met mijn verkoudheid. Ik slaap prima, maar blijf gewoon een beetje snotteren en hoesten. Ach gaat vanzelf wel weer over.
Teddy, ik lach je toe . En ik geniet enorm van je stukje.

Rossia, pepernoten zijn nog niet op. Vanavond nog lekker wat, en morgen een chocoladeletter, en donderdag ook nog 1...... jummie!

Ik geloof niet dat ik een fan van GA ga worden. Heb er geloof ik niet zo'n klik mee. Ik heb daarna nog wel de co-assistent gekeken. Dat was ook heftig zeg. Heb het laatste maar niet gekeken, maar vrees dat ik wel weet hoe het is geeindigd. Brrrrr.
Ja, Co-Assistent heb ik ook gekeken. Was blij dat ik Seabert vanmorgen nog goed voelde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven