Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of de briljante dooddoener: dat is jouw interpretatie.
Zoveel mogelijk interessante jargon en afkortingen gebruiken totdat niemand meer snapt wat je bedoelt.

(lees: bijvoorbeeld 'klussen', brrrr)
beschuldig anderen van het hebben van geen leven en hou bij hoevaak ze posten , tussen welke uren en waar en zo.
Vraag op welke leeftijd je tweeling Brad en Angelina van de Nutrilon over kunnen op de Pepsi.
Vijf keer zeggen dat je nu ECHT niets meer gaat posten, en dan toch weer reageren.
Voor elke futiliteit (die je zelf kunt googelen) een nieuw topic openen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ga allerlei andere persoonlijke zaken van een forummer erbij slepen als je de discussie niet kan winnen.
quote:Spinster schreef op 08 december 2009 @ 21:24:

Heee...... ik riep net ook zoiets op één van de "hoe word ik..."-topics. (Als reactie op de briljante ingeving van Boro).

Ik had er ook een geopend, met een stukje aan jou opgedragen.

Kan je niet meer lezen want ik heb de op weggehaald ( ook irritant die OPs weghalen )

Het kwam hier op neer :

Sorry Spinster, maar ik kan het toch niet laten

Hoe word je een irritante forumster ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Klagen over waarom er geen "Hoe wordt ik een irritant kattenbaasje' geopend wordt.

En dat dat de schuld is van het groepje. Waardoor je nu gaat uithuilen op de stevige schouder van je Hubbie.

Ook omdat je (HELP) denkt dat je zwanger bent ondanks een condoom over je hoofd en het dus allemaal door de hormonen komt.
Open dagelijks verschillende topics als:

Tot hoe laat is de ah open?

Wanneer moet ik melk kopen als met kerst de winkels dicht zijn?
Vraag een permban.
Ik ben hard op weg om heeeel irritant te worden, dat is mijn ambitie voor het komende jaar!

- Het GTST topic is goed om je als irritantje in de dop te ontwikkelen.

- Als echte vervelende forummert mag je op de sekspijler en pijler overig natuurlijk niet ontbreken. Liefst om flauwe seksgrappen te maken en mensen met een bepaalde voorkeur uit te lachen.

- Zorg dat je nick in de lijst van actieve forummers overal overheerst.

- reageer op actualiteitsdiscussies en speel het op de man af. Een beetje rel hoort erbij, maar laat je niet verbannen.

- Bij een irritante reputatie hoort een vreselijke avatar.

- gebruik vervelende leestekens en een slechte schrijfstijl.

- plak veel te grote plaatjes, dan moeten medeforummers lang wachten tot alles geladen is.

- open topics over jezelf. Bijvoorbeeld als je weer terugkomt.

- Dan heb ik er nog één: open veel te veel topics over onzinnigheden.
Viva naar de knoppen.
door je constant met n andere nick aan te melden en al dan niet moedwillig je mond voorbij te praten zodat iedereen wel doorheeft dat je dezelfde persoon bent....
begin gelijk te roepen dat het een

is
Vraag om een originele naam voor je witte konijn en kom na drie dagen ( en 785634 originele namen verder ) even melden dat je het beest " Witje " gaat noemen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 21:20:

[...]

( zeg nooit sorry )

Ja, en , dus?

Lees nooit ( globaal ) wat reacties her en der als er al 16 pagina's vol reacties staan maar reageer puur op het openingsbericht.Dat heb ik juist tot kunst verheven. Mag dus niet?
quote:loomii schreef op 08 december 2009 @ 21:26:

Vraag op welke leeftijd je tweeling Brad en Angelina van de Nutrilon over kunnen op de Pepsi.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 21:28:

Vraag om een originele naam voor je witte konijn en kom na drie dagen ( en 785634 originele namen verder ) even melden dat je het beest " Witje " gaat noemen.
Open een klaagtopic over je vriend en ga hem vervolgens verdedigen. Doe dit bij elke nieuwe vriend weer. Doe dan alsof die vorige topics niet van jou waren.
Open een topic met afbeeldingen van door jou zelf geschilderde schilderijen ( Of gehaakte pannenlappen, gepunnikte sjaals, gebatikte trouwjurken, whatever ).

Vraag om meningen.

Wordt boos als de meningen niet allemaal positief zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Als je een topic hebt geopend en om advies hebt gevraagd reageer dan vooral alleen op de reacties van mensen die het met je eens zijn.
Door elke maand een topic te openen dat weer eens een van je ontelbare katten is weggelopen en dat je steunnnnn zoekttttttt.

Ja ja jaaaaaa mea culpa ja!
Keer op keer 'andijvie' roepen als het om een of andere huishoudelijke vraag gaat.

In de kinderen pijler het constant hebben over mijn hubbie of mijn mannetje, klussen, beeb, ongi, etc.

Zeggen dat je niet tegen kritiek kunt of 'wie de bal kaatst' als iemand aangeeft het vervelend te vinden om afgeslacht te worden vanwege diens afwijkende mening.
Vertel anderen wat zij voelen/denken/ervaren en accepteer het niet als de ander zegt dat het niet zo is.
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:30:

Open een topic met afbeeldingen van door jou zelf geschilderde schilderijen ( Of gehaakte pannenlappen, gepunnikte sjaals, gebatikte trouwjurken, whatever ).

Vraag om meningen.

Wordt boos als de meningen niet allemaal positief zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven