Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Open een topic om te vragen om te stemmen op je baby,neefje,nichtje,hond,kat,hyvesprofiel....
quote:Laika3 schreef op 08 december 2009 @ 21:30:

Keer op keer 'andijvie' roepen als het om een of andere huishoudelijke vraag gaat.

In de kinderen pijler het constant hebben over mijn hubbie of mijn mannetje, klussen, beeb, ongi, etc.

Zeggen dat iemand niet tegen kritiek kan of 'wie de bal kaatst' als iemand aangeeft het vervelend te vinden om afgeslacht te worden vanwege diens afwijkende mening.
Ik geloof dat ik het al ben, dus de vraag, "hoe word ik",

...... is aan mij niet besteed.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Jezelf quoten als je gewoon een onlogische zin wilt wijzigen .
quote:dolfje schreef op 08 december 2009 @ 21:30:

Als je een topic hebt geopend en om advies hebt gevraagd reageer dan vooral alleen op de reacties van mensen die het met je eens zijn.Of reageer juist voornamelijk op de negatieve postings, om pas halverwege de discussie op een medestander te reageren met "He he, eindelijk een normaal persoon".
quote:dolfje schreef op 08 december 2009 @ 21:30:

Als je een topic hebt geopend en om advies hebt gevraagd reageer dan vooral alleen op de reacties van mensen die het met je eens zijn.Nee open topics en reageer daar dan niet meer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 08 december 2009 @ 21:32:

[...]

Of reageer juist voornamelijk op de negatieve postings, om pas halverwege de discussie op een medestander te reageren met "He he, eindelijk een normaal persoon".Ja die is ook goed!
quote:Laika3 schreef op 08 december 2009 @ 21:32:

Jezelf quoten als je gewoon een onlogische zin wilt wijzigen .hahhahaa
quote:binkie14 schreef op 08 december 2009 @ 21:32:

Ik geloof dat ik het al ben, dus de vraag, "hoe word ik",

...... is aan mij niet besteed. Het kan vast nog wel erger Binkie!
IN CAPS TYPEN IS OOK BEST VERVELEND OF IN IEDER GEVAL HEEL ERG OVERHEERSEND EN DWINGEND.
Kom een topic binnen vallen ( het liefst op seks, kinderen of relatie's ) met een :

"Haai ik heb niet alles gelezen hoor, maar hier mijn 2centjes: - onnozel adviesje - ".........

Als er in het topic maar liefst door 7 andere mensen een berichtje is achter gelaten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh ja, Bezz, zelfs dit berichtje van je wekt al irritatie op!
Open een topic met echt hele onlogische stellingen, en reageer dan alleen dankbaar op mensen die je mening ondersteunen. De mensen die het niet eens met je zijn noem je kinderachtig.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:27:

[...]

Ik had er ook een geopend, met een stukje aan jou opgedragen.

Kan je niet meer lezen want ik heb de op weggehaald ( ook irritant die OPs weghalen )

Het kwam hier op neer :

Sorry Spinster, maar ik kan het toch niet laten

Hoe word je een irritante forumster ?Ahhh... nu kan ik het niet meer lezen. Kun je niet een variant openen en opdragen aan mij? Dan beloof ik dat ik daar heel irritant ga doen. Jaaa?
Open een dramatisch topic , zorg voor een giga rel, en kom nooit meer terug om enige toevoeging te geven
IK WOU OOK NET ZEGGEN DAT CAPSLOCK HEEL VERVELEND IS MAAR IEMAND WAS ME AL VOOR DUS BEN IK NU MOSTERD ZELFS MIJN PUNT KAN IK NIET EENS ACHTER DE ZIN ZETTEN ALS HIJ OP CAPSLOCK STAAT MAAR HET TYPT EERLIJK GEZEGD BEST LEKKER ZO
Viva naar de knoppen.
Roep bij het kleinste beetje tegengas/kritiek meteen dat er gebasht, gereld, fel gereageerd en/of afgezeken wordt. Scheldt vervolgens iedereen uit en ga dan zelf klagen bij de Angel, die natuurlijk haar vak niet verstaat als ze niet per direct het topic weghaalt.
quote:schaap1001 schreef op 08 december 2009 @ 21:37:

Open een dramatisch topic , zorg voor een giga rel, en kom nooit meer terug om enige toevoeging te geven
Aan het begin van een topic een keiharde en vernietigende mening verkondigen om later, als die mening door velen onderuit is gehaald, te gaan roepen dat het toch fijn zou zijn als mensen elkaar eens wat meer in hun waarde zouden laten. Want dat doe je zelf namelijk ook zo lekker.....
Roep dat *insert vraag van TO* ongezond/ dom/ zinloos/ onnodig is en geef vooral geen antwoord op de vraag die wordt gesteld.

Open een nieuw topic over hetzelfde onderwerp als je niet genoeg reacties meer krijgt in het vorige.
In de OP al zeggen dat je niet op negatieve reacties reageert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoezo de meest irritante forummer ever?

Die plaats was toch al aan Meds vergeven??????
quote:Arthemis schreef op 08 december 2009 @ 21:37:

IK WOU OOK NET ZEGGEN DAT CAPSLOCK HEEL VERVELEND IS MAAR IEMAND WAS ME AL VOOR DUS BEN IK NU MOSTERD ZELFS MIJN PUNT KAN IK NIET EENS ACHTER DE ZIN ZETTEN ALS HIJ OP CAPSLOCK STAAT MAAR HET TYPT EERLIJK GEZEGD BEST LEKKER ZOJij solliciteert ergens naar Arthemis....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 21:17:

..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?Sommige hoeven het niet te worden, die zijn het gewoon.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:driewieler schreef op 08 december 2009 @ 21:39:

Hoezo de meest irritante forummer ever?

Die plaats was toch al aan Meds vergeven??????Na jou, schat. Na jou .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven