Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, ik ben te laat met 'het groepje'

wat het ook erg goed doet, is topics openen over RESPECT, en dan alle mensen die reageren tot op het bot afzeiken.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:45:

Als de meningen je niet aanstaan, begin je meteen te klagen over 'het groepje'Ik heb pasgeleden nog vernomen dat ik in mijn eentje "het groepje" vorm. Partij Minny ontkent alle aantijgingen omtrent enige groepsvorming.
Viva naar de knoppen.
maja
quote:loomii schreef op 08 december 2009 @ 21:46:

Wees HSP, heb HSP kinderen en reageer alleen in topics wanneer je al driekwart fles vlierbessenwijn op hebt.
Stel de vraag "ben ik zwanger?"
Loomii

Wees een zeikvent die overal klaagt over vrouwen, zelfs op topics over verkrachtig is de man nog het slachtoffer van die gemene kutbezitsters.
Overal meteen een diagnose op plakken. Dus als een forumlid het moeilijk vindt dat haar Henk te vaak gaat vissen, meteen zeggen dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:46:

O, ik ben te laat met 'het groepje'

wat het ook erg goed doet, is topics openen over RESPECT, en dan alle mensen die reageren tot op het bot afzeiken.
Schrijf je verhaal..... en gebruik daarbij heel veel punten.....

En dan niet af en toe ......

Maar gewoon elke zin eindigen met heel veel puntjes........

Zodat andere forumsters.....

Bang zijn dat jouw punten toetsje .....

Het niet binnenkort zal begeven......

Omdat het toetsje overwerkt raakt........
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Roep dat je niet op de kinderpijler welkom bent omdat je zelf geen kinderen hebt. En je dus ook geen mening over kinderdingen mag hebben, zelfs niet over de 'meest vreselijke kindernamen' enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Topic 386441 openen over mastruberen.
ik vind een topic openen over hoe je je kind (in aanbouw) zal gaan noemen, ook wel erg vervelend
quote:Arthemis schreef op 08 december 2009 @ 21:47:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Teveel en te grote plaatjes plakken, ook rete-irritant
- wees een man en kom de oppervlakkige Viva-meisjes vriendelijk onderrichten.
quote:himalaya schreef op 08 december 2009 @ 21:48:

Roep dat je niet op de kinderpijler welkom bent omdat je zelf geen kinderen hebt. En je dus ook geen mening over kinderdingen mag hebben, zelfs niet over de 'meest vreselijke kindernamen' enzo.Nou ja Himalay, dat is natuurlijk ook gewoon zo.
quote:Frahim schreef op 08 december 2009 @ 21:48:

Topic 386441 openen over mastruberen.hey niet overdrijven he?
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:48:

Overal meteen een diagnose op plakken. Dus als een forumlid het moeilijk vindt dat haar Henk te vaak gaat vissen, meteen zeggen dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga in een topic zeuren over mensen die "offtopic" gaan. Doe dit in 1 topic dusdanig veel dat het ene zinnetje offtopic waar jij over viel in het niet valt bij alle postings die jij maakt over het offtopic gaan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
I ........puntjes!!!
Ga in de leer bij Vlunk.

En post minimaal 10 posts na elkaar waarin je gigantische complottheorien uit de doeken doet die nergens op gestoeld zijn.
Noem iedereen met wie je in een discussie zit met wie je er niet uitkomt een 'Wildersstemmer' of bombardeer iemand tot 'het (domme) volk' of 'SBS6 kijker'.
In babbybrabbeltaal praten:

laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.
lingo gaan spelen op een topic
Ik ben met mijn ventje uitgeweest.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven