Good Luck
woensdag 9 december 2009 om 14:32
Nee hoor afscheid kdv is in kerstvakantie. Juf was erg lief voor mij voor Ties, ik vind haar wel fijn. Afscheid kdv zal inderdaad ook wel spannend zijn voor mij voor Ties... Nog maar niet teveel aan denken haha! We hebben wel een "kalender" op zijn kamer hangen waar hij iedere avond een streepje op mag zetten. Vindt hij erg fijn. Daar staat afscheid kdv ook al op, maar duurt nog even haha!
Due Julia. Mijn ventje heeft geen interesse in tekenen, ook niet in schrijven. Ga wel zo'n potlood voor hem kopen denk ik, want als hij iets doet, wil hij altijd met mijn pen. Oh nee zet het wel op zijn verjaarslijstje...
Due Julia. Mijn ventje heeft geen interesse in tekenen, ook niet in schrijven. Ga wel zo'n potlood voor hem kopen denk ik, want als hij iets doet, wil hij altijd met mijn pen. Oh nee zet het wel op zijn verjaarslijstje...
woensdag 9 december 2009 om 14:33
Nee Fieke miste hem nog niet echt. Ging eerst koffiedrinken bij vriendin, naar markt en toen even half uurtje thuis. Zal misschien straks wel komen hoor. Voor haar wel fijn dat er nu ook tijd voor haar alleen is. Ze zitten elkaar best wel in de haren dus goed voor ze dat dat straks minder is. En in vakanties hele dagen alleen met ventje. Prima!
woensdag 9 december 2009 om 14:34
Bridge, fijn dat het zo goed ging met zoon! Heeft hij een mooie beker uitgezocht om mee te nemen?
Maxi vond het vanmorgen wel weer erg leuk. Wel verdrietig met wegbrengen, maar hij zie dat hij het leuk vond. Mini rommelt lekker wat en vind het wel prima, maar is ook altijd weer blij als we Maxi gaan halen.
Maxi vond het vanmorgen wel weer erg leuk. Wel verdrietig met wegbrengen, maar hij zie dat hij het leuk vond. Mini rommelt lekker wat en vind het wel prima, maar is ook altijd weer blij als we Maxi gaan halen.
woensdag 9 december 2009 om 14:36
Ja hij wilde natuurlijk een Cars beker met zo'n knopje en als je daarop drukt, plopt er een tuutje uit om uit te drinken. Vond ik wel fijn. Geen gedoe met bekers die niet open willen en geen natte zooi als hij een keer valt. Daar hadden ze er niet zoveel verschillende van dus dan maar Cars. Zag er nog meer hoor, haha! Niks unieks aan!
woensdag 9 december 2009 om 14:39
woensdag 9 december 2009 om 14:45
Ik denk dat die 2 weken er tussenuit hem ook geen goed gedaan hebben. En dit is ook gewoon een rare periode. Deze week en volgende week nog school (maandagavond Kerstviering) en dan weer vakantie. Ik hoop denk dat het in het nieuwe jaar beter gaat.
Maxi heeft er één van koterkado. Met z'n naam. Juist één zonder rietje, ik vind die dingen altijd zo goor worden bij de randjes. Die Maxi heeft is van Mepal, zelfs ondersteboven loopt er niks uit en drinken gaat ook goed.
Maxi heeft er één van koterkado. Met z'n naam. Juist één zonder rietje, ik vind die dingen altijd zo goor worden bij de randjes. Die Maxi heeft is van Mepal, zelfs ondersteboven loopt er niks uit en drinken gaat ook goed.
woensdag 9 december 2009 om 14:46
woensdag 9 december 2009 om 15:00
Goedemiddag,
Man had Lianne naar de psz gebracht vanochtend, lopend. Kwam hij thuis, had hij toch best wel stekende pijn. Ik vermoed dat hij het allemaal wat onderschat. Maar goed, vent is eigenwijs dus ik kan lullen als Brugman.
Wij zijn op de open dag van de basisschool geweest. Lianne heeft kennis gemaakt met juffen, kindjes en klas, toiletten, podium en speelzaal gezien. Ze was onder de indruk, net als alle andere kindjes. Ik heb een goed gevoel over de 2 juffen. Altijd prettig. 11 januari mag ze beginnen, niks geen wennen hier.
Amaal, ach ja, natuurlijk had je al geboekt!
Tja, alles wat we niet meer nodig hebben staat op MP ja. Wel met een soort van 'vreemd' gevoel, temeer omdat je weet dat je niet meer zo'n geweldig kind krijgt.
Suus, Meetje en Jeetje groeien goed
Ik snap je tranen wat betreft het kdv Komt vast goed!
Knap van Jeetje. Lianne herkent ook al namen, wel grappig, nu schrijft ze de a andersom.
Star, arm meisje. Hopelijk werkt de AB snel.
Mamax, even een hart onder riem: hier in de straat heeft een huis ruim een jaar te koop gestaan. Een ander huis stond ook te koop gelijktijdig en die was sneller weg. Zelfde type. Er zijn zoveel redenen waarom een huis niet verkoopt en een ander wel.
Bam, wat heb je gefreubeld op school?
Compu, als je dit leest: beterschap. Hopelijk snel over.
Bridges, opleiding tot directeur, wauw! Klinkt niet slecht.
Je kleine/grote ventje alleen laten op school valt ook niet mee, en dan beseffen dat hij nu echt wel groot wordt/is (snap je het nog?
)
Ik ga videofilmpjes knippen en plakken. We lopen héél erg achter, vanaf 2007. Wel heel ontroerend om Lianne als dreumes te zien.
Man had Lianne naar de psz gebracht vanochtend, lopend. Kwam hij thuis, had hij toch best wel stekende pijn. Ik vermoed dat hij het allemaal wat onderschat. Maar goed, vent is eigenwijs dus ik kan lullen als Brugman.
Wij zijn op de open dag van de basisschool geweest. Lianne heeft kennis gemaakt met juffen, kindjes en klas, toiletten, podium en speelzaal gezien. Ze was onder de indruk, net als alle andere kindjes. Ik heb een goed gevoel over de 2 juffen. Altijd prettig. 11 januari mag ze beginnen, niks geen wennen hier.
Amaal, ach ja, natuurlijk had je al geboekt!
Tja, alles wat we niet meer nodig hebben staat op MP ja. Wel met een soort van 'vreemd' gevoel, temeer omdat je weet dat je niet meer zo'n geweldig kind krijgt.
Suus, Meetje en Jeetje groeien goed
Ik snap je tranen wat betreft het kdv Komt vast goed!
Knap van Jeetje. Lianne herkent ook al namen, wel grappig, nu schrijft ze de a andersom.
Star, arm meisje. Hopelijk werkt de AB snel.
Mamax, even een hart onder riem: hier in de straat heeft een huis ruim een jaar te koop gestaan. Een ander huis stond ook te koop gelijktijdig en die was sneller weg. Zelfde type. Er zijn zoveel redenen waarom een huis niet verkoopt en een ander wel.
Bam, wat heb je gefreubeld op school?
Compu, als je dit leest: beterschap. Hopelijk snel over.
Bridges, opleiding tot directeur, wauw! Klinkt niet slecht.
Je kleine/grote ventje alleen laten op school valt ook niet mee, en dan beseffen dat hij nu echt wel groot wordt/is (snap je het nog?
Ik ga videofilmpjes knippen en plakken. We lopen héél erg achter, vanaf 2007. Wel heel ontroerend om Lianne als dreumes te zien.
woensdag 9 december 2009 om 15:48
woensdag 9 december 2009 om 16:11
Hier is het 3x wennen. Vanuit de psz. Dus ik breng hem dan gewoon die ochtend en dan gaat hij na een half uurtje naar de kleuterklas. Op zich wel een hele soepele overgang, maar ik zou het ook wel fijn vinden om hem zelf te brengen... Nouja, kan ik de rest van de 8 jaar nog doen
Onee, dat is natuurlijk niet stoer meer op een gegeven moment
Onee, dat is natuurlijk niet stoer meer op een gegeven moment
woensdag 9 december 2009 om 16:47
Ha, ha, Amaal, dan krijg je een opmerking van L.:"Duh, mama, ik kan zelf wel naar school".
Hel, ik heb me nooit zo verdiept in het 'wennen op school'. Er is ook helemaal niet over gesproken vanmiddag en ik ben dan zo'n type die er niet naar vraagt omdat ik het simpel bekijk: ze gaat en als het niet lukt, dan haal ik haar weer op
Juud, nog steeds geen internet?
Wat gaan jullie eten? Wij eten lasagna.
Vanavond heb ik mijn avondje theatersport: fijne avond meiden
Hel, ik heb me nooit zo verdiept in het 'wennen op school'. Er is ook helemaal niet over gesproken vanmiddag en ik ben dan zo'n type die er niet naar vraagt omdat ik het simpel bekijk: ze gaat en als het niet lukt, dan haal ik haar weer op
Juud, nog steeds geen internet?
Wat gaan jullie eten? Wij eten lasagna.
Vanavond heb ik mijn avondje theatersport: fijne avond meiden
woensdag 9 december 2009 om 17:14
Zal straks even goed bijlezen, zag verhalen over wennen en stoere Tiesen enzo
Ceetje met molletje naar school, Starman heeft haar in de middag opgehaald, nu weer bijna 39 graden maar wel lief. Dus dat scheelt
Starman vannacht ook onwijs beroerd dus zal zo mijn eigen eten moeten verzinnen, niemand wil iets hier
Ceetje met molletje naar school, Starman heeft haar in de middag opgehaald, nu weer bijna 39 graden maar wel lief. Dus dat scheelt
Starman vannacht ook onwijs beroerd dus zal zo mijn eigen eten moeten verzinnen, niemand wil iets hier
woensdag 9 december 2009 om 17:43
Ziekenboeg dus daar Star. Bah.
Nou, Net naar de vk geweest, ben nu 14,5 weken. Kon ze het hartje helemaal niet vinden! Pas na een minuut of 3, 4 hoorde we allebei heel kort 4x boemboem en weer weg. Lekker relaxt zeg. Ze zei dat ze ging stoppen omdat het niet goed is zolang met dat ding op je buik te zitten en ze zeker wist dat ze het gehoord had. Maar je wilt natuurlijk een luid en duidelijke boemboemboem horen. Volgende week moet ik nog even terug komen.
Ze zei ook dat ze bij twijfel een echo zou maken, maar dat ze dat niet nodig vond. Ik hoorde het ook hoor, maak me ook niet ongerust maar leuk is anders.
Even het eten afmaken. Doei!
Nou, Net naar de vk geweest, ben nu 14,5 weken. Kon ze het hartje helemaal niet vinden! Pas na een minuut of 3, 4 hoorde we allebei heel kort 4x boemboem en weer weg. Lekker relaxt zeg. Ze zei dat ze ging stoppen omdat het niet goed is zolang met dat ding op je buik te zitten en ze zeker wist dat ze het gehoord had. Maar je wilt natuurlijk een luid en duidelijke boemboemboem horen. Volgende week moet ik nog even terug komen.
Ze zei ook dat ze bij twijfel een echo zou maken, maar dat ze dat niet nodig vond. Ik hoorde het ook hoor, maak me ook niet ongerust maar leuk is anders.
Even het eten afmaken. Doei!
woensdag 9 december 2009 om 18:33
He da's minder leuk van dat hartje. Gelukkig maakte ze zich geen zorgen. Voorliggende placenta had ik bij Eetje ook, dan schijnen ze het inderdaad minder snel/goed te horen.
Voel je al wat bewegen trouwens??
Aaaah Robster
Ik ben wel weer opgeknapt gelukkig ja, was van korte duur. Schijnt ook een buikvirus te heersen als ik dat zo om me heen hoor.
Doe mij de zomer maar
Ceetje had geen koorts vanmorgen dus dan mogen ze gewoon. Starman kwam gisteren thuis van de HAP met Ceetje en arts zei dat het de gewone griep is, want ze hoest wel, maar ze piept/hijgt niet.
Voel je al wat bewegen trouwens??
Aaaah Robster
Ik ben wel weer opgeknapt gelukkig ja, was van korte duur. Schijnt ook een buikvirus te heersen als ik dat zo om me heen hoor.
Doe mij de zomer maar
Ceetje had geen koorts vanmorgen dus dan mogen ze gewoon. Starman kwam gisteren thuis van de HAP met Ceetje en arts zei dat het de gewone griep is, want ze hoest wel, maar ze piept/hijgt niet.
woensdag 9 december 2009 om 19:09
He getsie Star, veel beterschap voor Ceetje!!!
Amalia, balen van die moeheid. Heel veel plezier in Londen!
Suus, fijn dat de dames zijn goedgekeurd. Mijn jongste is ook goed gekeurd vandaag. De assistente kreeg tranen in haar ogen dat het zo goed met hem gaat. Ze bleef maar roepen, och jongste, wat ben jij toch ziek geweest afgelopen winter. Drukte me weer op de feiten dat het echt heftig was en het nu zo super met hem gaat!
Amalia, balen van die moeheid. Heel veel plezier in Londen!
Suus, fijn dat de dames zijn goedgekeurd. Mijn jongste is ook goed gekeurd vandaag. De assistente kreeg tranen in haar ogen dat het zo goed met hem gaat. Ze bleef maar roepen, och jongste, wat ben jij toch ziek geweest afgelopen winter. Drukte me weer op de feiten dat het echt heftig was en het nu zo super met hem gaat!