Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed was met de meisje Suze.

Julian moet volgende week naar CB

Leuk Amalia, naar Londen. je doet wel erg leuke dingen allemaal, gezellig!

Zo ik ga zo maar eens even freubelen op school
Starman met Ceetje naar HAP. Kuur voor blaasontsteking zondag afgelopen en nu sinds gisteravond weer 39 graden koorts. Arm ding hoest daarbij ook nog longen uit haar lijf. :(
He getver Star.....
Ja sneu meisje.

Starman blijft thuis morgen met haar, ik kan het niet maken morgen zorgverlof te nemen
De griep, al dan niet Mexicaans.
Hello

Star, sneu dat Ceetje weer ziek is. Ik ben benieuwd wat ze er aan doen.

Tobias was vanmorgen weer helemaal leuk en gezellig. Vervolgens heefthij alleen maar op de bank gehangen bij oma en nu heeft hij weer 39.1.

Morgen toch maar weer de huisarts bellen. Hij heeft nu al vanaf vrijdag koorts. Echt lang dus.

Suze,jouw kinderen doen het ook leuk bij het cb! Ging het goed bij de ogentest van Jeetje?

Amalia, balen dat je zo ontzettend moe bent! Hopelijk is het snel over.

Kokos, wat snel dat je man alweer mag gaan werken! Gaat het verder goed met hem?

Mal wat een gave avatar heb je voor me gemaakt! Super!

Haha.. grappig die spin ehh.. pluizebol.
Star, daar doen ze zeker geen testen meer op, op de mexicaanse?
Star, wat sneu voor Cee! Vreemd dat ze weer ziek wordt, zielig hoor. Sterkte nogmaals maar weer daar.

Ik dacht dat ik er wat in de krant over had zien staan; dat die kinderen toch al iets hadden en niet aangetoond kon worden dat ze door die prik gestorven waren. Maar het kan ook zijn dat ik verhalen door elkaar haal nu hoor. Je leest dit natuurlijk nu ook steeds over de MG. En ik zit er niet zo bovenop omdat ik geen zuigeling heb.

Naat, sfeer nog steeds gezellig bij jullie thuis? Lucht wat geklaard?
Amalia, we hebben elkaar weer erg weinig gezien. Man heeft avonddienst tot 01.00 uur en s ochtends zie ik hem dus 5 min ofzo voordat ik ga werken.

Tja,kan je ook geen ruzie maken.
Dat is waar, maar niet echt gezellig. Heeft hij dat nu of altijd? Lekker met kerst van elkaar genieten! Wat doet hij voor werk, dat hij 's nachts de hort op is?
Hai!

Star: hè gets arme Ceetje. Schiet niet op zo. Arm ding. Fijn dat Starman thuis kan blijven ja...

Suus: mooie meterstanden! Ah leuk in de ballenbak! En jij weer geshopt. Altijd goed lijkt me!

Kokos: ook alles op Mp... Fijn dat man weer aan werk gaat!

Amalia: moe is nie fijn... Ook niet in Londen. Tsja. Even volhouden hè. Het wordt vanzelf 6 juni. (Ik voel een banner opkomen...)

Naat: fijn dat hij opknapt!

Hier ben ik ietsie nerveus voor morgen. Morgen wennen, Brr... Heerlijk hoor, kijk er wel naar uit, maar vind het ook nog eens retespannend! (Als ik maar niet hoef te huilen omdat ik zo trots ben dat hij zo groot is en zo, bladiebla...)

vandaag assesment gehad voor mijn werk. Was pittig, intensieve dag gehad, maar wel goed gevoel over. Ben benieuwd. Als dit doorgaat, mag ik opleiding tot directeur doen...
Beterschap voor Ceetje en Tobias

Stressed is just desserts spelled backwards
Amalia, hij heeft de ene week avond dienst en de week daarna ochtend. Maar in het nieuwe jaar komen daar dus ook echt nachtdiensten bij. Van 23.00 tot 06.00. Bleghh..

Hij werkt bij de td van een bedrijf wat dus s nachts ook doorgaat.

Oehh Succes Bridges met het wennen van T! Spannend.

Thanks Mal ( wat een schattig plaatje)

Ik ga naar bed, heb alleen maar lekkere trek en na 2 grote mokken thee nog steeds. Dus ik ga maar naar bed,kom ik ook niet in de verleiding.

Fijne avond allemaal.
Kwam alleen even bijlezen, maar moet even een uitdelen aan zieke Ceetje en even voor goedgekeurde Jeetje en Meetje.
Naat, dat is bagger van die nachtdiensten. Ziet hij de kinderen dan wel? Of juist overdag? Lastig hoor.

Hoi Mamax, hoe is het met jouw ziekenboeg? Weer beter? Gaat Maxi weer naar school? Hoe vindt hij het daar nu? L vindt er niet zoveel meer aan op de psz; het ene na het andere vriendje wordt 4 en het zit vol met ukkies daar. Vandaag ging er weer een vriendje wennen, dus ik heb maar heel hard geroepen dat als F naar school gaat hij de volgende is. Dat was dan wel weer spannend. Bijna vakantie en mss kan ik een paar ochtenden skippen in januari voor hem als hij er nog steeds niets aan vindt. Hoewel hij dan wel weer vrolijk thuis komt trouwens.
Goedemorgen
Er staat iets nieuws op de groep. Niet over de behandeling, maar wat anders waar ik mee zit.
Goedemorgen Naat, geinige smiley!

Balen, nachtdiensten. Maar misschien zien jullie elkaar dan voor hij van huis gaat nog wat langer dan nu?

Bridges, aaaah wennen, spannend.... Hoe was de assessment, moest je spannende dingen doen? Rollenspellen enzo? Ben altijd wel benieuwd hoe dat nou gaat zoiets. Maar goed gegaan dus, gefeliciteerd!

Star, arme Ceetje weer ziek, bah bah bah. Beterschap voor 'dr. Fijn dat Starman vrij kan nemen (begrijp dat jij je met plezier had opgeofferd maar idd niet zo'n tactische zet ).

Suus, goeie scores bij het cb, mooi. Lukt 't een beetje met productie opkrikken? Meetje geen problemen met de fles?

Amalia, als jij L nou een ochtendje thuis houdt van psz komen wij wel een paar uurtjes entertainen. :-)

Compu, balen van je rsi joh, had je zo veel gecomputerd of is het ergens anders van?

Mmm, moet het ochtendtempo wel op gaan voeren als we straks naar school gaan. Boterham duurt nu drie kwartier. Treuzelkontje.
Hel, hier ook een treuzelkontje. Het duurt sowieso al een half uur voor hij uit bed wenst te komen.
dubbel
Wil hij dan ook bij jou in bed, zoals mijn treuzelkontje?

Reactie op groep.

Goed, bruine beer is klaar, we gaan op pad. Fijne dag allemaal!
Ja, hij komt dan eerst in het grote bed knuffelen. En dan wil hij de slaapzak niet uit. Dan wil hij niet onder het dekbed vandaan. Dan wil hij niet mee naar beneden. Alles is stom 's morgens.
Maxi en Mini eten 's ochtends pap. Dat krijg ik er in 5 minuten wel in. Iets anders hebben we geen tijd voor .

Amaal, Maxi was vanmorgen toevallig weer erg verdrietig dat ik weg ging. Bleef ook maar aan me hangen en dan met zo'n klein stemmetje zeggen: 'Ik wil niet naar school' .

Toen ik wegging nog even door het raam gekeken en toen zat hij heel zielig op z'n stoeltje, maar moest al wel voorzichtig lachen toen een meisje wat tegen hem zei.

Makelaar was hier gisteren. Er staat een huis verderop in de straat (waar ik nooit kom) al sinds 4 november 2005 te koop !

Hij zou vandaag of morgen een realistische waarde laten weten, ik ben benieuwd (en ook wel een beetje bang dat het gewoon echt niks wordt )
Mamax, kun je niet eens op Funda kijken hoe dat huis eruit ziet wat nu te koop staat. Misschien ziet er er wel onwijs afgeleefd uit of zit er een hele lelijke badkamer en keuken in. Dan kun je dat een beetje vergelijken.
Heb ik net gedaan, het valt ontzettend mee. Het is dezelfde straat, nummer 72. Misschien vind jij het wel ruk, maar ik had het erger verwacht. Wij hebben 2 aanbouwen (voor en achter), maar willen ook 30 meer vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven