Entertainment alle pijlers

Moderator Entertainment

12-03-2009 22:28 399 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe angel, maar dit topic blijft nog eventjes zoals het was

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de entertainmentpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik bereikbaar via vivaangel2@gmail.com

Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies zonder spoilers!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 november 2009 @ 17:16:

Viev, wil je de tikfouten uit mijn topictitep over welke nummers op je Ipod staan weghalen?Is gebeurd (ik zoek nog steeds een check-smiley)
Beste Angel

Ik heb per ongeluk het topic Hulman Strikes again in Entertainment gezet. Die kan weg, aangezien ik dat dus ook in Actueel heb gedaan. (waar die ook hoort.)

Excuus!
quote:Viva Angel2 schreef op 25 november 2009 @ 21:02:

Is gebeurd (ik zoek nog steeds een check-smiley)

Zoiets, Angel2?

quote:lindy schreef op 27 november 2009 @ 11:56:

Beste Angel

Ik heb per ongeluk het topic Hulman Strikes again in Entertainment gezet. Die kan weg, aangezien ik dat dus ook in Actueel heb gedaan. (waar die ook hoort.)

Excuus!Ok, en geeft niet, dit soort dingen gebeuren en zijn gelukkig makkelijk op te lossen.
quote:robo schreef op 27 november 2009 @ 12:06:

[...]

Zoiets, Angel2?

[afbeelding]Ja, hij is leuk! Is dit zo eentje waarbij je zelf tekst kan invullen? Het zou echt leuk zijn om eentje te hebben die zo'n vinkje tekent of zo, maar ik red me ook prima met deze. Dank je wel!
Beste Angel,

Meds had destijds een topic over Mabel Wisse Smit. Nu is er vanavond een serie over die relatie gestart. Maar ik kan haar topic via Google niet vinden. Weet jij hoe het topic heet? Met de zoekfunctie van Viva krijg ik het niet gevonden.

Alvast bedankt.

mv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 28 november 2009 @ 21:09:

Beste Angel,

Meds had destijds een topic over Mabel Wisse Smit. Nu is er vanavond een serie over die relatie gestart. Maar ik kan haar topic via Google niet vinden. Weet jij hoe het topic heet? Met de zoekfunctie van Viva krijg ik het niet gevonden.

Alvast bedankt.

mv.Wij hebben wat meer zoekmogelijkheden, maar ik heb niets kunnen vinden. Alleen een oud topic op Actueel:

De Mabel soap deel 934820.
Spam alert op het 'zwanger in showbizzland' -topic.

Ene 'Help Fred de winter door' moet nodig mee met de zak van Sinterklaas. (of een ban, ook goed)
quote:Viva Angel2 schreef op 29 november 2009 @ 10:22:

[...]

Wij hebben wat meer zoekmogelijkheden, maar ik heb niets kunnen vinden. Alleen een oud topic op Actueel:

De Mabel soap deel 934820.He wat jammer zeg. Maar bedankt voor de moeite Angel!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
help-fred-de-winter-door

maakt reclame hier
Zwanger in Showbizzland: deel zoveel

Spammert.
Iedereen dank voor het melden. Een collega heeft Fred en al zijn berichten vakkundig van het forum verwijderd.
het beste idee van nederland gewonen

Wilberts heeft wel heel veel moeite met het concept spelling en gramatica.
quote:borderwalk schreef op 29 november 2009 @ 20:15:

Wilberts heeft wel heel veel moeite met het concept spelling en gramatica.Maar slechte spelling is niet verboden en ik voel me ook niet echt geroepen alles te gaan verbeteren. We wachten dus maar even af hoe dit zich ontwikkelt.
quote:borderwalk schreef op 29 november 2009 @ 20:15:

Wilberts heeft wel heel veel moeite met het concept spelling en gramatica.Gramatica????
quote:dignity schreef op 29 november 2009 @ 21:15:

[...]

Gramatica????

Ook daar is een topic voor:

EAUSM, Vertalers, Unbannables, Glazen bollen, Citaten, Eauff topic gezwets

Zouden jullie dit topic schoon willen houden? Anders blijf ik inloggen voor mededelingen die niet dringend zijn en geen actie behoeven.
quote:Viva Angel2 schreef op 29 november 2009 @ 21:12:

[...]

Maar slechte spelling is niet verboden en ik voel me ook niet echt geroepen alles te gaan verbeteren. We wachten dus maar even af hoe dit zich ontwikkelt.Dit is overigens het derde topic dat deze taalvirtuoos over dit programma opent, eentje had je toen al gesloten wegens dubbel.

topic 1

topic 2

En vanavond dus nummertje drie: topic 3

Niet goed kunnen spellen of schrijven mag inderdaad geen reden zijn om een topic te sluiten of te verwijderen, maar ik heb hier toch heel sterk het gevoel dat er niet eens wordt geprobeerd een fatsoenlijk woord neer te typen.
quote:Jaschenca schreef op 29 november 2009 @ 22:02:

[...]

Dit is overigens het derde topic dat deze taalvirtuoos over dit programma opent, eentje had je toen al gesloten wegens dubbel.

topic 1

topic 2

En vanavond dus nummertje drie: topic 3

Niet goed kunnen spellen of schrijven mag inderdaad geen reden zijn om een topic te sluiten of te verwijderen, maar ik heb hier toch heel sterk het gevoel dat er niet eens wordt geprobeerd een fatsoenlijk woord neer te typen.

Vier, zelfs. Ik heb er één verwijderd en één gesloten. En allemaal even slecht gespeld, even summier en over hetzelfde programma. Het is de vraag of hij niet beter wil of niet beter kan spellen. We hebben onderling al een paar keer overlegd en geprobeerd uit te zoeken wat er aan de hand is, maar we vinden en krijgen geen antwoord. Dan hebben we de keus om te bannen of het nog even aan te zien en aangezien hij geen reclame maakt en niet scheldt, discrimineert, of ruzie maakt, hebben we besloten tot het laatste.

Maar ik vind het fijn dat jullie het ook in de gaten houden en meedenken en laat het vooral weten als het echt ergens heel erg mis gaat. Misser dan nu (ai, ook al geen goed Nederlands, nou ja, je begrijpt me vast wel).
Het topic: het beste idee van Nederland gewonen dat kan wegens zinloosheid worden gesloten Angels.

En het gaat mij niet om de grammatica, er is al een topic over het beste idee van Nederland.
quote:steph schreef op 29 november 2009 @ 23:55:

Het topic: het beste idee van Nederland gewonen dat kan wegens zinloosheid worden gesloten Angels.

En het gaat mij niet om de grammatica, er is al een topic over het beste idee van Nederland.Dat andere topic is vrij ver weggezakt. En na jou kwamen er weer twee on topic opmerkingen. Oftewel, ik zie het nog even aan Maar ik zal er wel een oogje op houden.
Angel wil je mijn topic over Hell's Kitchen verwijderen please.

Er was er al 1 en die had ik niet gezien/gevonden.

Thanx.
Done!
Dank u
Het topic 'Wat wil jij op TV/Bioscoop zien? is een oproepje.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:noanne schreef op 09 december 2009 @ 15:03:

Het topic 'Wat wil jij op TV/Bioscoop zien? is een oproepje.Dank voor het doorgeven, het is verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven