enorm leeftijdsverschil

06-12-2009 21:13 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even gekeken of dit issue al aan de orde was op het forum maar ik kon zo niks vinden. Als het al eens op dit forum is behandeld...sorry dan.

Maar na een vreselijke relatie, ben ik alweer 7 jaar alleen en ook geen enkele man in mijn leven toe gelaten.(ook niet voor 1 nachtje)

Ik heb die tijd echt nodig gehad om een en ander te verwerken en een goede basis(ook financiaal) op de rit te krijgen voor mij en mijn dochters(14 en 16)

Ik ben dit jaar helemaal gelukkig en happy met mezelf!

Nu begin ik ook wel weer te verlangen naar een relatie, al ben ik wel heeeeel kieskeurig met wat ik wil.(dat heb je met een slechte ex)

Sindskort zit ik op paardrijden en vind ik mijn instructeur erg leuk..echter hij is 22!!! Ik ben 40!!! Ik probeer het gevoel steeds te onderdrukken en me voor te houden dat het"not done"is om ook maar iets aan hem te laten blijken.

Maar het wordt steeds erger. Wat bezielt me nou? Ben ik zo vreselijk desperate? Nu zie ik er wel veel jonger uit dan ik werkelijk ben(zit in de genen) maar toch is de echte leeftijd wel de keiharde waarheid! Moet ik hier iets mee doen? of juist niets?
Alsof iedere jonge jongen hetzelfde is....
quote:Liv schreef op 07 december 2009 @ 10:10:

Jij zegt zelf dat je de jonkies sexueel vindt tegenvallen Zamirah! Wat wil je daar dan precies mee zeggen?

Dat ik hen sexueel gezien iig niet interessant vind. Maar misschien hebben ze een geweldige geestelijke bagage, dat kan natuurlijk.

Ik had vorig jaar een sv van 24, leuk voor even hoor, maar weinig variatie in bed.
Hen? Kijk, ik wil niet lullig doen, maar het komt over alsof je enorm veel ervaring hebt met jonge jongens. Maar het blijkt er dus maar 1 te zijn. Lijkt me niet echt representatief dan he?

Mijn vriend was 25 toen ik hem leerde kennen. Ik was toen 36.

Beste sex ever, kan ik je vertellen! Maar goed, niet iedereen is gelijk he? Dat blijkt.
Ik kan me best voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt Krokat.

Zelf heb ik sinds een maandje een sv die 16 jaar jonger is dan ik en maar 5 jaar ouder is dan mijn oudste zoon...... Ging ons in eerste instantie om de sex maar merk dat ik meer en meer naar hem toetrek emotioneel gezien. Is voor mij voor het eerst dat ik zo'n jonge "speelvriend" heb en dat was met name vanwege de leeftijd van mijn zoons.... Tja en nu is het dan toch gebeurt. We hebben erover gesproken en besloten dat we wel zien waar het schip strand. Klinkt misschien negatief maar ik zou niet weten hoe het anders moet....

Sterkte!
quote:Liv schreef op 07 december 2009 @ 10:21:

Hen? Kijk, ik wil niet lullig doen, maar het komt over alsof je enorm veel ervaring hebt met jonge jongens. Maar het blijkt er dus maar 1 te zijn. Lijkt me niet echt representatief dan he?

Mijn vriend was 25 toen ik hem leerde kennen. Ik was toen 36.

Beste sex ever, kan ik je vertellen! Maar goed, niet iedereen is gelijk he? Dat blijkt.Toen ik zelf 20 was deed ik het met jongens van die leeftijd, maar ik vond 30ers toen ook al lekkerder.
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om dit soort topics...

Nee natuurlijk zijn jongens van 22 niet serieus, en natuurlijk is de sex waardeloos, en wat een schande als hij dan ook nog eens, een paar jaar ouder is dan het oudste kind...

OMG, stelletje hypocrieten! Hoezo kortzichtig?

Ik ben getrouwd met mijn 22-jarige (13 jaar jongere) man, daarnaast heb ik ook niets te klagen in bed en doet hij niet onder voor iemand van mijn eigen leeftijd. Mijn oudste is 13 jaar jonger dan mijn man...

Ik snap het beeld wat jullie hebben van een jongere vriend echt niet! Wie zegt dat deze 22 jarige jongeman zijn leeftijd niet voorbij is gestreefd? Wie zegt dat een relatie niet zou werken? Wie zegt dat het problemen zou opleveren met haar kinderen? Dat zijn louter en alleen aannames!

Waarom....is het voor jullie zoveel makkelijker een relatie te accepteren, waar een groot leeftijdsverschil in zit, maar waar in dit geval de man ouder is?

Behoorlijk kortzichtig en hypocriet!

Voor TO, als het goed voelt, voor jullie beiden, moet leeftijd geen factor zijn maar slechts een bijkomstigheid!

Succes!
anoniem_79785 wijzigde dit bericht op 07-12-2009 11:29
Reden: corrrrrrrrrrrectie
% gewijzigd
quote:Zamirah schreef op 07 december 2009 @ 11:17:

[...]

Toen ik zelf 20 was deed ik het met jongens van die leeftijd, maar ik vond 30ers toen ook al lekkerder. Dat kan natuurlijk! Maar die 20er wordt vanzelf 30 hoor!
Da's waar.
quote:MooMoo schreef op 07 december 2009 @ 11:28:

Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om dit soort topics...!Fijn dat je lol hebt, MooMoo.
Haha, had weer bijna mijn verhaal kunnen zijn. Qua leeftijden klopt het precies, heb alleen maar 1 dochter van 16 jaar.

Heb ook al bijna een jaar een relatie met een jonge God. En ja, natuurlijk loop je tegen problemen aan, andersoortige problemen dan iemand van je eigen leeftijd. Ik geniet er gewoon van tot de tijd dat één van de twee het zat is. Meer kan ik er niet over zeggen. Gewoon genieten en go with the flow.

Mocht mijn dochter en heel veel problemen mee hebben gehad dan is zij nog altijd belangrijker voor mij dan wie dan ook. En ja, zij had ook een vriend die op een paar maanden na net zo oud was als mijn vriend en dan merk je pas hoe anders mensen kunnen zijn ondanks dezelfde leeftijd
Hi Krokat,

ik leerd mijn man kennen toen hij 19 was en ik 26... maar was ook getrouwd en had al twee kinderen. Wat begon als fling groeide aan zijn kant uit tot echte liefde. Dat terwijl hij nog naar school ging, ieder weekend tot in de vroege uurtjes in de kroeg hing en dan waanzinnig lang uitsliep etc. Een compleet andere levenswijze dan de mijne, werkende mama met twee kids onder de 6 en daarnaast nog studerende.

Hij heeft na twee jaar fling fling de besissing genomen om te gaan werken, wilde mij laten zien dat hij ook in staat was om zijn steentje bij te dragen en vanaf dat moment werd hij ook steeds meer een gelijkwaardige gesprekspartner en was er niet veel verschil meer in onze levens en regelmaat daarin. Dit ook gezien hij helemaal voor mijn kinderen ging.

Inmiddels zijn we tien jaar bij elkaar (als je de flingjaren meetelt) en hebben samen een zoontje van 4 gekregen als cadeautje ;)

Ik denk dat als jij denkt, hij is leuk! Ga er gewoon voor maar stap erin met niet teveel verwachtingen. Date wat en kijk dan of er uberhaupt een echte klik is. En als deze er is wat dan de verwachtingen zijn van beide kanten mbt een toekomst, huis, jouw kinderen en zijn evt kinderwens. Maar voor je zover bent, enjoy the fling ;)
ps uit ervaring kan ik zeggen dat als een jonge man nog niet weet hoe het moet, ze ook erg kneedbaar zijn in bed ;) En dan wordt het er alleen maar beter op
Ze zeggen dat steeds meer 20 en 30ers vrijgezel zijn. Zijn zeker allemaal vrouwen dan.. die kunnen geen jongen meer vinden omdat die zich bij een andere generatie aangesloten heeft. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven