Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooh Bridges, wat een mijlpaal! En wat hebje het goed gedaan (en Ties ook he). En die tranen, mag best vind ik.

Suus, wat is dat nou voor raar antwoord! Wat een schrik voor Meetje. Kan je niet terug bellen?
Allen nog ziek daar Star? Je treft het wel he? Hoe was werk vandaag?

Amalia, he wat een schrik! Gelukkig hoorde ze het wel! Ik heb het gehad met een week of 25 geloof ik met oudste, werd toen wel een echo gemaakt en alles oke. Sterkte!
Fijn dat het goed was Jin. En wat een lieve reactie inderdaad!

Star: hè balen voor Ceetje. Tsja er heerst van alles. op school vallen ze met bosjes uit hoor bij ons. En echt niet allemaal MG. Ook allerlei andere griepachtige dingen.

Amalia: hmmm schrikken inderdaad. Fijn dat het goed was, maar je wilt graag anders ja.
Whoehahaha Star... Lees even stiekem bij theehuis... Lees ik jouw actie over kind met doekje over gezicht. Geweldig!!!
Jin, ik ben niet ziek en Eetje snottert alleen maar

Die twee boven in bed zijn huilies
quote:bridges6 schreef op 09 december 2009 @ 19:34:

Whoehahaha Star... Lees even stiekem bij theehuis... Lees ik jouw actie over kind met doekje over gezicht. Geweldig!!! Ik heb geloof ik wel 20x keer sorry gezegd
Maar sssst nou even, ik moet bijlezen.
Hallo allemaal! Hier zitten de tweede prikken er weer in van de griep

Jinny, wat lief dat de assistente tranen in de ogen kreeg. Fijn dat mensen zo betrokken zijn.

Amalia, naar dat het hartje zo onduidelijk was. Volgende keer gaat het vast beter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo veel is er toch niet bij te lezen? Je was hier vanmiddag toch nog?

Veel bijlezen was toen jij verlof had. Nu niet meer hoor...
Het is echt rustiggggggggggggggggggggggggggg.
Naat, hoe is het met Tobias nu? Nog naar HA geweest?

350 lampjes Amalia??? Ik word al driftig als ik er aan denk

Julia knappe griet!

Alles moet beschreven worden met naam nu zeker?

Bridge, had je Ties voorbereid?

lekker antwoord, dat alles een verrassing is. Ceetje papegaait tegenwoordig, ook melig.

Hoevaak nog wennen?
Ik zie Amalia anders weer volop
Mag ik alweer? Ben je weer bij?

Morgen, maandag en donderdag wennen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. We hadden hem wel voorbereid (aftelkalender) maar dus nog niet verteld dat mama niet mee gaat de hele tijd als hij gaat wennen...
Ooooo vandaar, arme ventje schrok zich gewoon rot toen mama wegging. Gemenerd

Ik zal ook eens bellen om afspraak te maken, maar toh januari pas ga ik vanuit.
Nou ben er het hele weekend niet hoor. Ik zal wel wegblijven...tsss. Ga werken Star ipv mij pesten

Wat lief Jin van die arts. Ja, je hebt het op het moment zelf niet eens door zulke dingen. Net als bij Mamax wat ze laatst vertelde over de foto van Mini. Moeders zien alleen de positieve kant kennelijk. Gelukkig maar
Ja maar ik ben ook heel gemeen!
Wat een plofkop heeft Katja S en ook zo gezapig sinds ze zwanger is zeg.

Oja, wie is dat onwijs lekkere dingen die D&G reclame op tv? Jemig! Wow.
Haha Amalia, juist goed voor je ego, kan je vergelijken .

Zo, ik ga zo dingen klaarleggen voor morgen, dan heb ik dienst op de kita. Doei!
voor Jin en voor jongste. Soms wordt je er ineens weer aan herinnert hè?

Amaal, ook een voor jou. Dat is schrikken! Gelukkig heeft ze het uiteindelijk wel gehoord. Bewegingen voel je ook pas later als de placenta voor ligt toch

Net een huilend mannetje achtergelaten . Moeilijk hoor. Gisteren zij hij bij het plassen 's morgend dat er 2 meisjes moeten lachen als hij plast. Volgens mij gaat er een oudere kleuter mee als hij naar de wc gaat. Soms vind ik het ook lastig inschatten of hij dat dan echt erg vind, of dat het een poging is niet naar school te hoeven. Wat vinden jullie, moet ik dat bij juf aankaarten?
Ik zeg aankaarten. Juf ziet veel kindjes die voor het eerst naar school gaan en kan je vertellen of dit erbij hoort en je geruststellen. Die snapt heus wel dat jij geen zeur bent maar dat dit gewoon rete spannend is, voor julllie allebei!

Morgen,

Mijn vent vindt het ook stom dat Meetje niet mag wennen. Dus.

(ik was nog even bang dat hij me een huilie zou vinden )

Die hoofdmiep zal straks wel bellen dus dan hoor ik wel hoe en wat.
Goedemorgen samen, hier beetje hangerig mannetje. Gisteravond kon hij niet slapen en nu voelt hij zich een beetje naartjes volgens mij. Misschien van de prik gisteren. We gaan dus maar lekker veel knuffelen en een joggingbroekdag inlassen (wat een k-weer is het buiten toch).
Amalia, das schrikken. Gelukkig alles ok. Je voelt baby nog niet zeker? Ook door voorliggende placenta duurt dat meestal wat langer, toch?
Rustig dagje is lekkah! Hoe voel jij je trouwens?
quote:Suze2 schreef op 10 december 2009 @ 09:34:

Rustig dagje is lekkah! Hoe voel jij je trouwens?Ja, normaal eigenlijk. Ik had alleen de eerste 2 dagen dus een krampachtig gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven