Good Luck
woensdag 9 december 2009 om 19:25
Fijn dat het goed was Jin. En wat een lieve reactie inderdaad!
Star: hè balen voor Ceetje. Tsja er heerst van alles. op school vallen ze met bosjes uit hoor bij ons. En echt niet allemaal MG. Ook allerlei andere griepachtige dingen.
Amalia: hmmm schrikken inderdaad. Fijn dat het goed was, maar je wilt graag anders ja.
Star: hè balen voor Ceetje. Tsja er heerst van alles. op school vallen ze met bosjes uit hoor bij ons. En echt niet allemaal MG. Ook allerlei andere griepachtige dingen.
Amalia: hmmm schrikken inderdaad. Fijn dat het goed was, maar je wilt graag anders ja.
woensdag 9 december 2009 om 19:37
woensdag 9 december 2009 om 19:44
Naat, hoe is het met Tobias nu? Nog naar HA geweest?
350 lampjes Amalia??? Ik word al driftig als ik er aan denk
Julia knappe griet!
Alles moet beschreven worden met naam nu zeker?
Bridge, had je Ties voorbereid?
lekker antwoord, dat alles een verrassing is. Ceetje papegaait tegenwoordig, ook melig.
Hoevaak nog wennen?
350 lampjes Amalia??? Ik word al driftig als ik er aan denk
Julia knappe griet!
Alles moet beschreven worden met naam nu zeker?
Bridge, had je Ties voorbereid?
lekker antwoord, dat alles een verrassing is. Ceetje papegaait tegenwoordig, ook melig.
Hoevaak nog wennen?
woensdag 9 december 2009 om 20:12
Nou ben er het hele weekend niet hoor. Ik zal wel wegblijven...tsss. Ga werken Star ipv mij pesten
Wat lief Jin van die arts. Ja, je hebt het op het moment zelf niet eens door zulke dingen. Net als bij Mamax wat ze laatst vertelde over de foto van Mini. Moeders zien alleen de positieve kant kennelijk. Gelukkig maar
Wat lief Jin van die arts. Ja, je hebt het op het moment zelf niet eens door zulke dingen. Net als bij Mamax wat ze laatst vertelde over de foto van Mini. Moeders zien alleen de positieve kant kennelijk. Gelukkig maar
donderdag 10 december 2009 om 09:16
voor Jin en voor jongste. Soms wordt je er ineens weer aan herinnert hè?
Amaal, ook een voor jou. Dat is schrikken! Gelukkig heeft ze het uiteindelijk wel gehoord. Bewegingen voel je ook pas later als de placenta voor ligt toch
Net een huilend mannetje achtergelaten . Moeilijk hoor. Gisteren zij hij bij het plassen 's morgend dat er 2 meisjes moeten lachen als hij plast. Volgens mij gaat er een oudere kleuter mee als hij naar de wc gaat. Soms vind ik het ook lastig inschatten of hij dat dan echt erg vind, of dat het een poging is niet naar school te hoeven. Wat vinden jullie, moet ik dat bij juf aankaarten?
Amaal, ook een voor jou. Dat is schrikken! Gelukkig heeft ze het uiteindelijk wel gehoord. Bewegingen voel je ook pas later als de placenta voor ligt toch
Net een huilend mannetje achtergelaten . Moeilijk hoor. Gisteren zij hij bij het plassen 's morgend dat er 2 meisjes moeten lachen als hij plast. Volgens mij gaat er een oudere kleuter mee als hij naar de wc gaat. Soms vind ik het ook lastig inschatten of hij dat dan echt erg vind, of dat het een poging is niet naar school te hoeven. Wat vinden jullie, moet ik dat bij juf aankaarten?
donderdag 10 december 2009 om 09:25
donderdag 10 december 2009 om 09:32
Goedemorgen samen, hier beetje hangerig mannetje. Gisteravond kon hij niet slapen en nu voelt hij zich een beetje naartjes volgens mij. Misschien van de prik gisteren. We gaan dus maar lekker veel knuffelen en een joggingbroekdag inlassen (wat een k-weer is het buiten toch).
Stressed is just desserts spelled backwards