Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 22:20
Verder voor iedereen en happy topic natuurlijk!
Mijn dochter is vandaag door een rat gebeten!
Ze was bij een vriendinnetje die helemaal in de middle of nowhere woont en belde me huilend op dat ze door een rat was gebeten. Een wilde!
En niemand in de buurt!
Dat is ook sjit, direkt de dokter gebeld en vanalles gevraagd en toen op mijn fiets naar mijn dochter gesjeest en ze voelde zich alweer een stukje beter.
Daarna naar het etentje van oud-collega's, mijn dochter mocht ook komen omdat ik geen oppas had. Zoooo lief.
En nu weer thuis....puf...dochter ligt in mijn bed nu, maar ik blijf het eng vinden dat ze door een rat is gebeten. Het platteland vind ik maar erg gevaarlijk.
Mijn dochter is vandaag door een rat gebeten!
Ze was bij een vriendinnetje die helemaal in de middle of nowhere woont en belde me huilend op dat ze door een rat was gebeten. Een wilde!
En niemand in de buurt!
Dat is ook sjit, direkt de dokter gebeld en vanalles gevraagd en toen op mijn fiets naar mijn dochter gesjeest en ze voelde zich alweer een stukje beter.
Daarna naar het etentje van oud-collega's, mijn dochter mocht ook komen omdat ik geen oppas had. Zoooo lief.
En nu weer thuis....puf...dochter ligt in mijn bed nu, maar ik blijf het eng vinden dat ze door een rat is gebeten. Het platteland vind ik maar erg gevaarlijk.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 9 december 2009 om 22:21
quote:noanne schreef op 09 december 2009 @ 22:02:
Weet niet of ik daar morgen nog blij mee ben.
Ik zal je bericht verder niet quoten voor het geval je het wil verwijderen. Ik hoop eigenlijk dat je er wél blij mee bent met wat je hier schrijft.
Ik geloof niet dat het echt van toepassing is, het woord 'blij' maar ik ben (zeg maar) blij om dit te lezen van jou, over jou. Omdat je je soms niet realiseert wat er gebeurt achter de toetsenborden in die huizen waar al die woorden vandaan komen. En soms is het juist zo goed om je dat wél te realiseren. Dat er een heel leven schuilgaat achter zo'n computer.
Je bent zo bewust bezig met de kinderen, met wat er moet gebeuren met ze, dat is moederschap pur sang, in de zuiverste vorm, zorgen dat het goedkomt met de kinderen, wat er ook gebeurt.
Het is voor mij even een schok om te lezen, ik wen er aan hoor, moet er alleen even over nadenken.
Weet niet of ik daar morgen nog blij mee ben.
Ik zal je bericht verder niet quoten voor het geval je het wil verwijderen. Ik hoop eigenlijk dat je er wél blij mee bent met wat je hier schrijft.
Ik geloof niet dat het echt van toepassing is, het woord 'blij' maar ik ben (zeg maar) blij om dit te lezen van jou, over jou. Omdat je je soms niet realiseert wat er gebeurt achter de toetsenborden in die huizen waar al die woorden vandaan komen. En soms is het juist zo goed om je dat wél te realiseren. Dat er een heel leven schuilgaat achter zo'n computer.
Je bent zo bewust bezig met de kinderen, met wat er moet gebeuren met ze, dat is moederschap pur sang, in de zuiverste vorm, zorgen dat het goedkomt met de kinderen, wat er ook gebeurt.
Het is voor mij even een schok om te lezen, ik wen er aan hoor, moet er alleen even over nadenken.
woensdag 9 december 2009 om 22:24
woensdag 9 december 2009 om 22:28
He Chocolover, daar moet je nog niet aan denken. Gewoon straks lekker gaan slapen. Wat wil je er nog aan veranderen?
Ik neem aan dat je in vertrouwde handen bent, toch, of begrijp ik het allemaal verkeerd. Ik heb ook teveel aan mijn hoofd op het ogenblik...
Lust je geen melkchocolade of ben je er allergisch voor?
Ik neem aan dat je in vertrouwde handen bent, toch, of begrijp ik het allemaal verkeerd. Ik heb ook teveel aan mijn hoofd op het ogenblik...
Lust je geen melkchocolade of ben je er allergisch voor?
woensdag 9 december 2009 om 22:31
Hey hallo ook Roos!
Nee, eng he?
Het stomme is dat ik meer weet van (huis) dieren in deze: rabies, komt in NL zelden tot nooit meer voor, en de ziekte van Weil.
Het was totaal langs me heen gegaan dat mijn dochter natuurlijk is ingeënt tegen tetanus die garant staat voor dertien jaar.
Ik blijf het wel in de gaten houden, dus slaapt ze mooi bij mij in bed.
Nee, eng he?
Het stomme is dat ik meer weet van (huis) dieren in deze: rabies, komt in NL zelden tot nooit meer voor, en de ziekte van Weil.
Het was totaal langs me heen gegaan dat mijn dochter natuurlijk is ingeënt tegen tetanus die garant staat voor dertien jaar.
Ik blijf het wel in de gaten houden, dus slaapt ze mooi bij mij in bed.
woensdag 9 december 2009 om 22:31
Choco, je hebt je niet aangemeld voor die intake omdat t ff nie zo lekker ging. Die intake is er om te kijken of zij voor jou de passende therapie hebben. En dat hoop ik heel erg en ik hoop ook dat als ze dat niet hebben ze wel weten waar je wèl moet zijn.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!