Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 21:43
We zijn al meer dan een maand bezig. Ze hebben al een tijdje bij mijn zus gelogeerd. En nu is er dus een fijn nieuw gezin gevonden. Wat ook niet echt nieuw is, het was al het gezin wat de weekend opvang deed als ik 'vrij' was. We bouwen het langzaam op. Ik heb eerlijk met ze gepraat, dat ik zielsveel van ze hou en dat altijd zal blijven doen. De oudste zegt soms wel eens dat hij wel voor mij wil zorgen. We draaien vaak het liedje van kinderen voor kinderen over pleegzorg. En dat helpt hen wel om te begrijpen dat ze volwassenen nodig hebben. Het gaat moeilijk worden, voor hen en voor mij. Maar het is niet anders, het gaat niet meer.
En ik moet nu ook zo vaak denken aan de echte moeders met de k-ziekte die ik heb. Die dit niet zo bij leven voor hun kinderen kunnen organiseren, omdat je 'echte' kinderen niet 'weg kunt doen'. En ja, het voelt alsof ik ze 'weg doe'.
Meer wil ik er niet meer over zeggen.
En ik moet nu ook zo vaak denken aan de echte moeders met de k-ziekte die ik heb. Die dit niet zo bij leven voor hun kinderen kunnen organiseren, omdat je 'echte' kinderen niet 'weg kunt doen'. En ja, het voelt alsof ik ze 'weg doe'.
Meer wil ik er niet meer over zeggen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 9 december 2009 om 21:43
woensdag 9 december 2009 om 21:54
Noanne, godsamme, ik weet nauwelijks wat ik moet zeggen. Ik begreep al niet zo goed waar het over ging wat betreft de kinderen maar nu snap ik het. Ik moet je eerlijk zeggen dat het behoorlijk bij me binnenkomt. Daar heb jij niks aan, dat realiseer ik me, maar ik kan er niet zomaar overheen tetteren met van alles en nog wat.
Meid, wat heftig om te lezen. En ik lees alleen maar.
Ik kan me heel erg verbazen over wat er allemaal gebeurt achter die toetsenborden van iedereen hier. Aangrijpend. Heel aangrijpend.
Meid, wat heftig om te lezen. En ik lees alleen maar.
Ik kan me heel erg verbazen over wat er allemaal gebeurt achter die toetsenborden van iedereen hier. Aangrijpend. Heel aangrijpend.
woensdag 9 december 2009 om 22:01
woensdag 9 december 2009 om 22:02
Leo, het is even een rot periode, aan de ene kant gaat het op dit moment best goed, alleen zit er wel een tikkende tijdbom in mijn hoofd en daar moet ik rekening mee houden. Pleegzorg en ik hebben er lang over gesproken en dit is gewoon de beste en mooiste oplossing, ook voor mij hoor. Want ik kan ook niet meer goed voor ze zorgen.
Morgen gaat het wel weer wat beter met me, echt even een offday, normaal gesproken zou ik vandaag met de psych om de tafel hebben gezeten, maar die is deze week gevlogen, merk dat ik die gesprekken toch nodig heb. Echt stom, twee maanden geleden vond ik t niet zo nodig, nu klets ik twee keer per week met hem en is het nodig om de boel op een rijtje te houden. En vandaag kots ik alles op het 3000+ topic eruit. Weet niet of ik daar morgen nog blij mee ben.
Morgen gaat het wel weer wat beter met me, echt even een offday, normaal gesproken zou ik vandaag met de psych om de tafel hebben gezeten, maar die is deze week gevlogen, merk dat ik die gesprekken toch nodig heb. Echt stom, twee maanden geleden vond ik t niet zo nodig, nu klets ik twee keer per week met hem en is het nodig om de boel op een rijtje te houden. En vandaag kots ik alles op het 3000+ topic eruit. Weet niet of ik daar morgen nog blij mee ben.
woensdag 9 december 2009 om 22:06
Kennen jullie trouwens dat liedje van kvk over pleegzorg?
Let niet op t playbacken hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=ZDA8rJQXweE
Let niet op t playbacken hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=ZDA8rJQXweE
woensdag 9 december 2009 om 22:07