Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

Neuh Noanne.. komt goed....

en duh... LeukerT moest mij melden hier te lezen..moet niet gekker worden NIe....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
*kan gerust ff elders gaan lezen X-D*
De jongens zijn al 8 jaar bij me. @Jackyr
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dat is dan ook heel moeilijk No..

En dan zeg jij maar heel droog dat je een off-dagje hebt..

Weet je al wanneer ze definitief weggaan?

Hoe reageren ze er eigenlijk op?

*vindt het zo oneerlijk*
We zijn al meer dan een maand bezig. Ze hebben al een tijdje bij mijn zus gelogeerd. En nu is er dus een fijn nieuw gezin gevonden. Wat ook niet echt nieuw is, het was al het gezin wat de weekend opvang deed als ik 'vrij' was. We bouwen het langzaam op. Ik heb eerlijk met ze gepraat, dat ik zielsveel van ze hou en dat altijd zal blijven doen. De oudste zegt soms wel eens dat hij wel voor mij wil zorgen. We draaien vaak het liedje van kinderen voor kinderen over pleegzorg. En dat helpt hen wel om te begrijpen dat ze volwassenen nodig hebben. Het gaat moeilijk worden, voor hen en voor mij. Maar het is niet anders, het gaat niet meer.

En ik moet nu ook zo vaak denken aan de echte moeders met de k-ziekte die ik heb. Die dit niet zo bij leven voor hun kinderen kunnen organiseren, omdat je 'echte' kinderen niet 'weg kunt doen'. En ja, het voelt alsof ik ze 'weg doe'.

Meer wil ik er niet meer over zeggen.
lieverds
Heb echt zo'n drukke dag gehad... pfffffffff...
Ja dit nog, dat ik straks wel mijn ogen dicht doe in de wetenschap dat de jongetjes een fijne plek hebben. En dat echte moeders dit mss veel minder makkelijk kunnen. Alleen al omdat het hun eigen vlees en bloed is.
Oh lieve No toch... wat krijg je het toch voor je kiezen meid...
No... heeeele dikke knuf voor jou

Ik ga even bijlezen.
En ook een voor de anderen natuurlijk want er zitten er een paar in de lappenmand en een paar niet lekker in t velletje.
Och No.. wat begijp ik je
en om alles te realtiveren... LeukerT is onderweg

Sorry!
Noanne, godsamme, ik weet nauwelijks wat ik moet zeggen. Ik begreep al niet zo goed waar het over ging wat betreft de kinderen maar nu snap ik het. Ik moet je eerlijk zeggen dat het behoorlijk bij me binnenkomt. Daar heb jij niks aan, dat realiseer ik me, maar ik kan er niet zomaar overheen tetteren met van alles en nog wat.

Meid, wat heftig om te lezen. En ik lees alleen maar.

Ik kan me heel erg verbazen over wat er allemaal gebeurt achter die toetsenborden van iedereen hier. Aangrijpend. Heel aangrijpend.

Ikbenik, ik vind het ook leuk om jullie allemaal weer te zien

Fijn dat ik gewoon weer even mee kan kletsen, dat is heel fijn aan deze groep.
Ja he Eleonora.. zo'n mooie groep

en ja dat realiseer ik me ook heel vaak... pfff wat zit er toch veel achter zo'n toetsenbord
Ik heb dat ook hoor Leo, dat ik me verbaas over al het lief en leed dat hier gedeeld wordt. Ik denk ook heel vaak aan de meiden die het moeilijk hebben als ik niet op het forum zit.

Vanavond bij mn moeder gegeten en veel aan jou gedacht Noanne.... dus gewoon nog een keer een voor je.
No, wat heftig allemaal en het is idd oneerlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leo, het is even een rot periode, aan de ene kant gaat het op dit moment best goed, alleen zit er wel een tikkende tijdbom in mijn hoofd en daar moet ik rekening mee houden. Pleegzorg en ik hebben er lang over gesproken en dit is gewoon de beste en mooiste oplossing, ook voor mij hoor. Want ik kan ook niet meer goed voor ze zorgen.

Morgen gaat het wel weer wat beter met me, echt even een offday, normaal gesproken zou ik vandaag met de psych om de tafel hebben gezeten, maar die is deze week gevlogen, merk dat ik die gesprekken toch nodig heb. Echt stom, twee maanden geleden vond ik t niet zo nodig, nu klets ik twee keer per week met hem en is het nodig om de boel op een rijtje te houden. En vandaag kots ik alles op het 3000+ topic eruit. Weet niet of ik daar morgen nog blij mee ben.
ik vind het zo bijzonder dat deze groep is ontstaan uit iets wat gewoon een geintje was
Noanne, je bent altijd vrij om het weer weg te halen he, als het niet goed meer voelt
Je kan het altijd morgen weer weghalen hier Nootje...

en je kotst maar raak hier hoor! Wij raken - op aanraden van jou - niet meer in paniek
Kennen jullie trouwens dat liedje van kvk over pleegzorg?

Let niet op t playbacken hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=ZDA8rJQXweE
quote:rosanna08 schreef op 09 december 2009 @ 22:04:

ik vind het zo bijzonder dat deze groep is ontstaan uit iets wat gewoon een geintje wasInderdaad... en dat iedereen gewoon lekker binnen kan waaien is ook heel fijn. Alleen Willem heeft behoorlijk zijn snor gedrukt he !!
Noanne... ik ga morgen even naar dat liedje luisteren, anders slaat mn laptop weer op hol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven