Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Proficiat Pips. Wat goeoeoeoeoed. Zie je wel dat je geweldig bent.

gefeliciteerd pips, ontzettend gaaf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bravo voor Pips.

*mag ik al een wijntje om het te vieren?*
Thnx

En nu:

In de vlekken

Klotsende oksels

Zweet in de bilnaad

Hartslag als een raket omhoog

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het is geen goed idee om een krukje in elkaar proberen te zetten als er kinderen thuis zijn
Daar kan ik me iets bij voorstellen Mamz.

Misschien een klusje voor vanavond als het grut op een oor ligt?

Ik heb net mijn bad gesopt. Het was helemaal bruin uitgeslagen van het douchen na het Pieten.

Ik druk me zacht uit als ik zeg dat ik toch wel eer van mijn werk had

Nu wachten op vriendin, dan kunnen we aan De Boom beginnen.
Het kreng zit in elkaar. Niet netjes, ik ben bang dat ik een paar dingen toch net niet goed genoeg gedaan heb. Maar er kan een kerstboom op. En een van de schroeven is gebroken :verbaasd:

Kinderen zijn gevlucht. Maar goed ook, je moet niet vragen of je met een dwarsfluit, muziekstandaard, fluitstandaard en muziekboek mag geen spelen bij de Albert Heyn voor centjes als ik met zo iets frustrerends bezig ben..
Hier komt de komende dagen nog geen boom. Het weekend wordt er hier geklust en daarna pas op zijn vroegst een boom.

Dus lig ik lekker in bed te broeden. Mmm.

Wat veel zieken hier zeg!

ik mis trouwens wel meer mensen dan alleen boor. Ik mis ook druifje, Allis, Lau (en nu vergeet ik vast nog iemand, ik ken mezelf)

Pips, tof!

mamz, gewoon mee terug gaan, met die schroef. Krijg je gewoon een nieuwe. Zijn superkrukjes, heb er ook eentje thuis.

Ik heb een krakende long. Klinkt best grappig als ik uitadem. Maar ik hou het toch maar even in de gaten.
Doe dat maar, Fuss, je long in de gaten houden. Neem aan dat je wel op tijd voelt als je benauwd wordt.

Het krukje blijft maar staan zo. Terugbrengen betekent ook weer een nieuwe in elkaar zetten en daar zit ik niet echt op te wachten. Het voelt stevig genoeg aan.

De boom doen we later wel
Gold, wat lief dat je wilde assisteren met mn lijstje (of me op zn minst schoppen :-) ) maar t is een werklijstje dus dat moet ik toch een beetje zelf oplossen vrees ik.

Moet zeggen dat het nog aardig gelukt is maar ben voor bepaalde dingen afhankelijk van anderen (bijv de accountant) en dat maakt het lastig plannen... ben ook gewoon een stressgevoelig tiep en da's best lastig als je een baan hebt met heel veel verschillende taken

Lip lijkt erg mee te gaan vallen, had gelukkig nog koortslipcreme liggen en ben meteen gaan smeren. Ziet er nu alweer een stuk beter uit!!

Mamz, fijn he? Ikea dingen in elkaar zetten.. maarrr.. je hebt het toch maar mooi gedaan!!

Fus, in de gaten houden hoor die long. Heb zelf ooit eens een longontsteking gehad zonder dat ik dat in eerste instantie wist en ben er 2 maanden zoet mee geweest voordat ik weer een beetje was opgeknapt.

Ik ga vanavond alweer spijbelen van sporten, heel slecht maar ik heb er zooooo ontzettend geen zin in vandaag....

Nu ff koken en eten en daarna bedenken of ik nog iets nuttigs ga doen of misschien toch gewoon stiekem op de bank?!
HPL, zou ik het bijna vergeten: gefeliciteerd joh!! Echt superleuk!

Ben je ondertussen alweer een beetje 'zen'?

Heb trouwens iets raars hier in huis... het ruikt raar.. een beetje naar kattenbak. Op zich niet vreemd omdat we een kat hebben maarr.. ik ruik die kattenbak nooit ook nu niet als ik er met mn neus boven op ga staan en toch hangt er overal een beetje een zurige.. tja.. zeiklucht

Heel benieuwd waar dat vandaan komt. Vanavond maar flink wierookjes branden overal.
hebben ze misschien ergens anders gepiest gef, mijn kat heeft dat een keer gedaan toen we op vakantie waren en de buurman een dag op bezoek komen had overgeslagen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De nacht was echt kut.

Hij heeft van 11 Tot 7 (dus de hele nacht) niet geslapen. En daarna 7 uur aan een stuk zo diep dat ik niet wakker kreeg voor een voeding, dus die hebben we overgeslagen.

Nu wil hij alleen maar op mijn arm slapen en niet in bed. Ik vrees het ergste voor de komende nacht.

De nutriton werkt wel goed tegen het spugen, dat is nu een stuk minder.
Ohh MissM, wat balen.

Heb je vandaag wel kunnen slapen? Ik hoop zo dat het meevalt vannacht.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ach MissM, wat heftig voor jullie die nachten.. kan me voorstellen dat je ondertussen aardig gesloopt bent.

Ik hoop voor je op een rustigere nacht vannacht...

Nik, het zou kunnen, maar moet zeggen dat ie nog nooit ergens anders als in zijn kattenbak gepiest heeft (hoewel.. wel een keer toen ie ziek was en helemaal geen controle meer over zn blaas had). OF het ligt aan mij, vriend zegt dat ie wel ruikt dat het wat muffig ruikt maar geen pieslucht.

Ik ga slapen! Trusten allemaal!
Wat is de sauna toch heerlijk!

Trusten deerntjes!
Ach jee Miss M. Ik hoop dat het manneke snel opknapt van die Nutrilon. Je zou toch zeggen dat ie door gaat slapen als hij al minder spuugt. Dat doet hij natuurlijk al alleen op de verkeerde tijd. Ik hoop dat je een rustige nacht krijgt.

Gelfling heeft de poes ergens anders dan op de kattenbak gezeten. Kattepies ruikt muffig hoor. (En vies).

Ja zeg, smeren helpt echt bij zo'n vervelende koortslip. Gelukkig heb ik er al jaren geen last van. (afkloppen).

Zo Jonna, lekker opgeknapt van de hitte en het zweten?

Mamzelle. Die krukjes zijn dan ook niet alleen voor de kerstboom. Ik heb er al zeker een jaar of tien een en die staat altijd buiten (wel geverfd hoor) en is nog steeds prima. Zo makkelijk met ramen wassen en zo.

Trusten allemaal.
Ach gossie wat zielig MissM. Ook voor jou niet makkelijk, jij had je vast een heel andere kraamtijd voorgesteld of niet?

Ben weer een beetje laat, kom zo moeilijk uit bed de laatste tijd.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ach wat zielig MissM. Ik hoop dat het de afgelopen nacht wat beter ging.

Rainz, veel plezier en succes vandaag!

Hier nog een dagje werken en dan lekker weekend, ben er wel aan toe zeg...

Fijne dag allemaal!
Mogge. Ik ben weer eens veel te vroeg wakker.
Mogu!

Ik heb maar even vluchtig bijgelezen,dus vergeef me als ik iets vergeet

Mijn laptop is kapot,dus ik zit op de laptop van dochter.

Een groeps voor alle zieken!

Hier is ukkie nog steeds/weer ziek.Weer een ab kuur en een andere inhaler,hopelijk helpt dit.

MissM,kun je niet vragen of iemand anders het 1 nacht van je overneemt?Ik was met ukkie na 3 weken helemaal gesloopt,overdag hazenslaapjes en snachts sliep ie maximaal 1,5 uur achter elkaar.Mijn vriendin is toen bij me komen slapen en heeft mij 2 nachten laten doorslapen.Toen kon ik de hele wereld weer aan!Vanaf toen sliep hij ook een stuk beter snachts.Hopelijk gaat t met jullie ook snel de goede kant op!

Pips,hoest met de krullen?Ik heb hier nog een carmenset,wil ik met liefde en plezier jouw kant opsturen mocht je hem willen hebben.Hier staat ie stof te vangen.

Zoeb,hoest met pootje en vlekken?

Fuss,lekker jullie eigen nestje aan het creeren?

Rainz,succes vandaag op je eerste dag!

Happy en Jonna,wat een gave vakantie in het vooruitzicht!!

Vergeet ik bijna mijn lijstje voor vandaag:

boodschappen voor feestje zaterdag

boven stofzuigen

wc poetsen

wassen en vouwen

beginnen aan puinzooi op zolder

Fijne dag!
Dit vertellen ze er niet bij he MissM.........

Het is herkenbaar en je zal je ontzettend machteloos en moe voelen, maar this to shall pass, niettemin

En schrijf hier gewoon al je frustratie, gooi het eruit!

Heb je al inbakeren geprobeerd, dat was bij mijn jongens echt nodig, hielp tegen de krampjes en doordat ze zo strak lagen ingebakerd werden ze zo moe dat ze ervan in slaap vielen.

Niet geschoten is altijd mis, gewoon proberen.

Nog steeds ziek hier......
Mogguh...

Ik echt nog wel even willen blijven liggen...

Maar oke..

Boom staat.

Alle rotzooi hangt en staat.

Als ik er aan toe kom zin heb, dan rij ik even naar de Action. Daar heb ik een hele mooie kerst-beeldengroep gezien voor 20 euro geloof ik. En laat ik nou net 20 euro gekregen hebben voor het Pieten.

Verders:

Stofzuigen

NIET snoepen

Wassen blablabla

Tekst leren

Repetitie.

Hi hi Jonna: Deerntjes

He MissM, wat vervelend nou.

Kan het niet zo'n 'regeldag' geweest zijn?

Ik hoop in ieder geval voor je dat je afgelopen nacht wel een beetje hebt kunnen slapen.

Jaaaa, die Ikea-krukjes zijn super!

Ik heb er twee in huis. Een in de keuken als extra stoel en als opstapje om spullen uit de bovenste kasten te pakken.

En een in de inloopkast, om bij de hogere planken te komen.

Ik ga aankleden.
Hello liefjes.

Behalve wat dollen en onzinnig kletsen doe ik vrij weinig op het moment. (Forumsgewijs) Mijn hoofd zit zo vol met alle therapieen e.d. dat ik gewoon echt geen ruimte heb om met en op jullie te reageren , dwz ik zou graag jullie willen steunen, harttenonderriemen willen steken enz. Maar het zit er gewoon even niet in. Heb te veel aan mijn hoofd met het gezin. En met dat ik dat schrijf voel ik me weer schuldig . Het is net of ik heel erg egoistisch ben, maar dat ben ik niet hoor. Als vriend klaar is met de EMDR (verwachting eind deze maand al ! ) dan wordt eea weer rustiger in huis.

Komt weer goed hoor :-) Maar dan weten jullie iig waar ik ben en waarom ik zo afwezig ben!

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boro, kom gewoon maar lekker posten hoor, wanneer jij wilt, je hebt hier geen meldplicht hoor.

Verder succes ermee, EMDR schijnt erg heftig te zijn dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven