Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Hoi daar! Jee Drop, klinkt als lappenmandje bij jullie thuis. Hoe is het gegaan met sollicitatiegesprek van Veter? Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan? Arme tweeling, klinkt alsof ze inderdaad even aan het einde van latijn zijn. Toch wel even het griepje ingehakt dus?

Hoe is het met alle andere zieken hier?

Ik ben zojuist terug van gezellige avond met vriendin en ik ben er zo vol van! Ze ging me helemaal blij vertellen dat ze zwanger is Ik ben zoo blij voor haar aangezien ze ruim een jaar geleden te horen kreeg dat het niet goed was zwangerschap en kindje na nekplooimeting en daarna van alles en nog wat mankeerde als cystes, bloedingen etc. Nu is ze zwanger en wel. Ik vind het echt super voor ze

Verder hier niet echt wat spannends te melden onder de zon. Morgen vroeg werken, ik ga zaterdag Sint vieren van werk en dan lekker niets van het weekend. Loeder gaat met vriendin naar theater voorstelling van Pippi Langkous en dan gaan wij wat gezelligs met Mormel doen.

Wel druk zeg 2 x Sint vieren van het weekend Drop! Bikkel dat je bent.. Kijk nu al op tegen Sint bij mij op werk.

O ja, kreeg nog een baanaanbod waarvan ik niet weet of ik het wil gaan doen. Twijfel, twijfel..
Ja, had er goed in gehakt. Dierentuindate was niets geworden denk ik, ook zonder bezoek van schoonfamilie dat ik overigens ook had afgezegd ivm ziekenboeg.

Vent is zijn voelhorens aan het uitsteken naar nieuwe banen, heeft het niet meer zo naar zijn zin. Heeft nu zijn zinnen gezet op varianten van freelance werken. Heb mijn twijfels of hij daar geschikt voor is, maar goed, dat is meer ak materiaal.

Ik doe niet 2x Sint! Moet laat optreden zaterdag dus blijf in mijn nest liggen zondagochtend. Rij vent rond het middaguur tegemoet om de kinderen over te nemen want hij wilde gaan wandelen met 2 vrienden, idioten hebben zich voorgenomen mee te doen aan de Nijmeegse vierdaagse volgend jaar. Nee, ik doe zaterdag dus Sint op mijn werk en vent zondag Sint op zijn werk.

En vertel eens op ak van baanaanbod? Heb je reden om bij je huidige baan weg te gaan?
Oh en wat fijn voor je vriendin dat ze nu zwanger is en dat alles goed is! Wat zal ze gelukkig zijn. Fijn hoor!
Drop, zal vanavond even op LP posten de hoe, wat en waar.
Zo, heb een lap tekst neergezet op LP voor de geinteresseerden. Drop, doe jij ook update ver jouw werk/Veter's werk?

Hehe..ga vandaag dus ook lekker bankhangen en Popstars kijken en heb sporten afgezegd. ben echt gaar na vannacht aangezien ik door druk hoofd heb liggen draaien en woelen.
Spannend Vrolijk, mogelijk nieuwe baan!

Hoe gaat het met alle zieken? Hier is iedereen (inclusief ik) weer beter, hoewel ik sinds vandaag wel echt enorm snotterig ben. Hele dag een verstopte neus, irritant.Schurk ook weer beter Athena? Poppetje had ook vreselijke diarree erbij, maar ook dat is nu eindelijk over. Wel pas nadat ik ben overgestapt op soyamelk, op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat het op gewone koemelk niet overgaat.

Fijn voor je vriendin Vrolijk, lijkt me zo erg als het zo lang duurt om zwanger te worden. Wat dat betreft niets te klagen hier. Maar goed, zo snel is ook niet altijd handig, man wat een druktemakers hobbelen hier rond, ik word er echt af en toe knettergek van met dit weer.

Ben wel benieuwd waar je moet optreden Dropje. Ik ga zo nog even de stad in met een vriendin, als ik iemand zie buikdansen zwaai ik wel even .
LLL, ik ben er al helemaal uit Soms moet je dingen die je worden aangeboden, niet in de bek kijken. Ok, beetje vernacheling van spreekwoord, maar je snapt 'm vast wel.

Fijn dat alles weer wat beter gaat in huize LLL. Heeft Poppetje nou nog tandjes/kiezen gekregen? Heeft Poppetje misschien een lichte vorm van lactose intolerantie?

Gister Sint op werk gehad en was prima. In en uit met 2 uur dus goed overleefbaar. Kinderen waren helemaal in gloria en hebben echt heel veel lol gehad. Oo cadeaus vielen in de smaak (HK strijkkralen & DVD BdB) dus dat was ook mooi. Blij als vent naar Spanje verkast weer want wil graag een mooie kerstboom

Hoe was het optreden Drop? Hebben je kindjes lol gehad met Sint op werk?

Athena, leven jullie daar nog met ZB?
Fijn dat het bij jullie beter gaat nu, LLL! Klinkt idd beetje lactose intolerantie achtig.

Hier Sintgedoe ook weer overleefd. Gistermorgen hier in het dorpshuis, eind van de middag op mijn werk (ook gelukkig niet zo lang) en vanmorgen op vent's werk. Hadden we goed verdeeld, gistermorgen en vanmorgen was vent's taak en gistermiddag de mijne. Vanmorgen kon ik gelukkig uitslapen. Heb de kinderen halverwege opgepikt want vent had het onzalige idee een wandeltocht te gaan doen met twee vrienden, ze willen volgend jaar meedoen aan de Vierdaagse...

Ben vanmiddag maar met de kinderen naar de Chimpiechamp geweest, konden zij energie kwijt en ik kon leren, morgen examen voor mijn werk.

Optreden ging goed! Oa met dubbele sluier, ik hoorde echt een zucht door de zaal gaan toen ik ermee ging draaien, zo leuk. Maar heel veel complimenten gehad. LLL, het was niet in het centrum maar in een oud fabrieksgebouw op een industrieterrein, in het noorden van de stad. Worden veel culturele dingetjes gedaan. Was een heel leuk feest, kwam laat op gang maar tussen 2330 en 230 (toen ging ik naar huis) was het lekker druk maar niet te.
Ha, iedereen dus Sint heisa overleefd. Nog maa een week en dan is het klaar. Kom maar door met de kerstboom zeg ik dan.

Leuk Drop dat je optreden zo in de smaak viel. Klinkt ook superspannend een dans met 2 sluiers. Maar lekker laat dus je nest in gerold en goed geregeld dat jullie samen overlap hadden.

Hier waren kinderen om 8.00 wakker en dat is gewoon vroeg voor ons doen! Poeh, moest er even aan wennen. Maar gelukkig zijn ze zonder sputteren terug naar bed gegaan en kwamen ze pas na 9 uur. Betere werk Vanmiddag is Mormel zelfs nog even gan dutten en is Loeder me vriendinnetje mee gegaan naar Pippi de musical. Ze vond het echt superleuk en was er helemaal vol van. Denk dat het ook tijd is voor Pippi boek in schoen.
Oh dan weet ik wel waar het was Dropje. Leuk dat het een succes was!

En spannend Vrolijk, dat gegeven paard. Ben benieuwd!

Ik ben ook met de kinderen naar Sint op mijn werk geweest, was tot mijn grote verbazing heel erg leuk.Er kwam eerst een clown, en ik heb echt een gloeiende hekel aan clowns, maar het was meer een soort kindercabaretier die ook leuk was voor de ouders. En goede cadeau's, lego voor Dim en cars-duplo voor Sum. Dus een geslaagde middag. Sint was wel echt heul slecht, met echt een heel duidelijk accent van deze stad, en dat klinkt niet goed kan ik je vertellen .

Knap trouwens dat je kunt leren in de chimpie champ Dropje, met die pokkeherrie daar. Ik loop daar ook altijd alleen maar achter allemaal kinderen aan te hollen. Mijn tijd komt nog wel hoop ik.

Poppetje heeft geen nieuwe kiezen trouwens, dus denk dat het toch haar buikvirus was waar ze ziek van was. En ik denk niet dat ze lactose-intolerant is hoor, maar op de een of andere manier als die darmpjes al geïrriteerd zijn lijkt het niet over te gaan als ze gewone melk blijven drinken. Na een dagje soyamelk ging het echt al veel beter, heel gek. En nu had Sjaak drie pakken gekocht omdat ze in de aanbieding waren dus maken we die eerst maar op.

En Sint mag van mij ook snel weer weg, ik ben echt dól op kerstboom in huis. Hoewel het vast weer heel onhandig is met Poppetje. Hmm, nog maar even denken hoe ik dat ga doen.
GRRRRRRRRR. Net een hele lap getypt en ineens: ploef, posting weg.

Poging 2 dus maar.

Hier de Sintheisa nog niet overleefd hoor, ik zit nog middenin het proces van cadeaus zien te vinden en gedichten rammelen. Tot algehele verhoging van de feestvreugde heeft meneer Bol net 2 sintbestellingen geannuleerd en kunnen we op zoek naar het alternatief. Niet handig.

Ik merk sowieso dat ik er minder "in" zit. Althans, in het volwassenengedoe. Het kindergebeuren moet wel gevolgd dankzij oa sinterklaasjournaal, maar tot de rest moet ik me echt wel even zetten, merk ik. In elk geval gaat het om sint en dat betekent: valse gedichten. Vorig jaar was ik hartstikke lief geweest voor iedereen en kreeg ik alle grappen en grollen te horen, dus dit jaar staat de gehaktmolen weer bij Athena op tafel en iedereen mag er effies doorheen.

En ik heb ook zin in Kerst! Vent (de kerstliefhebber pur sang hier) riep gisteren ook al dat hij de boom meteen zondag wil opzetten. Leuk detail is dat hij ook zijn lichtslangen weer buiten wil ophangen, in de net geplaatste schutting. Daggut niet, geen spijkers in het mooie strakke nieuwe hout . Het wordt weer een leuke strijd hier, zoals elk jaar. Als ik niet uitkijk heb ik straks zo'n kerstman op zo'n vreselijke verlichte ladder hier voor de voordeur staan. Dus we moeten het oude compromis hier maar weer eens even goed oppoetsen: vent mag zoveel lampjes als hij wil, maar wel aan de achterkant en niet, herhaal NIET gekleurd (lees: hoerig).

En ik snak naar de kerstvakantie, lekker een ruime week vrij. Op het werk is het hier momenteel echt helemaal niet leuk meer. Directe collega heeft intern een andere functie gevonden en de leidinggevenden (die zo voor mobiliteit zijn en hem op die functie gewezen hadden) krijgen de vervanging voor elkaar. En van mijn positie uit bezien doen ze daar gewoon helemaal niks aan. Dat zou inhouden dat ik per 1-1 al het werk in mijn eentje moet doen, inclusief bijhouden van vakliteratuur. Nou, mooi niet. Bij elke prioriteitskwestie gaat er een mail naar de desbetreffende heren en mogen zij besluiten wat voorrang in behandeling moet krijgen. Stomme stomme neverlanders. 't Is dat het bij vent op het werk momenteel echt kiele-kiele is met de financiën, er net weer mensen uitgeknikkerd zijn en er op alle fronten gesneden wordt in de vergoedingen en pensioenen, anders ging ik nu serieus solliciteren (ben al wel aan het rondkijken, maar niet met echte plannen om ook daadwerkelijk te gaan overstappen).

Vrolijk, jij bent ook bezig met iets nieuws op werkgebied begreep ik vandaag uit je mail? Ik heb net geprobeerd op LP te lezen, maar ik kom er ineens toch weer niet in. Straks nog maar eens proberen.

LLL: fijn dat Poppetje beter is. Schurk is ook weer redelijk opgeknapt. Hij is vorige week 1 dag echt heel koortsig en hangerig geweest, maar dat leek toch te komen door de MG vaccinatie van de dag ervoor. Zelf heb ik wel een paar dagen met buikgriepverschijnselen gelopen en zelfs nu rommelen de darmen nog af en toe. Ik hoor het van alle kanten, er wordt wat afgekwakkeld zeg!

En heb je de box nog staan voor Poppetje, of niet? Wij hebben de kerstboom gewoon 2 jaar daarin gezet (in verhoogde stand dan uiteraard) en dat werkte als een tierelier tegen grijpgrage handjes.

Drop: petje af dat je kunt leren in de chimpiechamp (da's toch zoiets als Ballorig, of niet?). En heeft het gewerkt? Hoe ging je examen vandaag?

Optreden klinkt leuk, lijkt me gaaf als de zaal zo reageert op wat jij dan staat te doen. Maar wat moet ik me voorstellen met dubbele sluier, heb je die over je heen, of maak je daar bewegingen mee oid?

En veter is ook bezig met banenveranderingen, begrijp ik? Haha, ook dat lijkt wel een virus, ineens hoor ik allerlei mensen daarover.

Ik ga nog even proberen of ik op LP kan lezen en dan daarna bijtijds mijn bed in.
LLL, mijn werksint kwam uit Rotterdam terwijl de pieten uit Amsterdam kwamen. Dat was ook erg grappig! Maar hij was echt een goede sint en kinderen waren zwaar onde de indruk van hem.

Ik heb ook een hekel aan clowns, al vanaf jongs af aan.

Ik moest ook aan kerstnoom in box denken door jouw verhaal. Ik heb nooit daar echt last van gehad met kruipkinderen, maar meer van die stinkkat die de ballen eruit probeerde te meppen.

Athena, had moeten weten dat je druk aan het rijmen was

Lijkt me heel leuk hoe jullie Sint vieren! Balen van je werk zeg, dat klinkt ook niet al te best. Geloof dat we allemaal hier even aan het dippen zijn wat betreft arbeidsvreugde

Maar hopelijk brengt het nieuwe jaar een hoop goeds voor ons allen want vreet zoveel energie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik eenmaal heb besloten dat ik wat anders wil gaan doen, dat dan ook de knop ook echt om gaat. Dan wil ik eigenlijk heel graag weg.

Hoerige kerstlichtjes klinkt erg spannend btw

Ik ga zo koffer pakken want ga naar UK. O ja, moet opbiechten dat ik auto van vent tegen andere auto hebt gezet tijdens het achteruit rijden uit parkeervak. Het was donker en ik ben al zo nachtblind en dan ook vertrouwend op piepsysteem en dode hoek zorgde ervoor da ik ineesn een knal hoorde. Heb braaf een briefje tussen ruitewisser gedaan met mijn nummer dus hoop dat die persoon belt. Balen en ik was echt zo geirriteerd dat ik zo stom was om tegen een andere auto aan te zitten. Even kijken hoe leaseregeling in elkaar zit wbt eigen risico etc.
Ola! Ik meld me ook weer. Rete-druk hier. Ook met Sintdingetjes. Heb alles zo ongeveer binnen maar moet het ook nog inpakken. Dat moet 's avonds, ivm de kinderen natuurlijk. Deze week en volgende week werk ik bovendien iedere dag, dinsdag tot 13u en morgen tot 14u maar de andere dagen van 9-1730u. Had geen dagen meer staan toen de kinderen ziek werden, je moet toch wat. Volgende week zaterdag weer een optreden, dus daar moet ook voor geoefend worden, en moet nog wat doen aan kostuum. Examen overigens gehaald, was niet zo heftig hoor. Maar ik kan me wel heel goed afsluiten voor mijn omgeving als ik me ergens op wil concentreren.

Balen Vrolijk, van die 'aanrijding'. Eenzijdig dan. Zat laatst tegen een paaltje aan met keren op de weg maar gelukkig niet zo hard en met bumper, daar is niets van te zien (en vent weet het dus ook niet ).

Hihi, Athena, ik kan me jou helemaal niet voorstellen met een man die zo van kerstversiering e.d. houdt! Vind het lachen hoor, vooral de hoerige kerstlampjes! Maar balen van de situatie op je werk, klinkt echt niet als om vrolijk van te worden.

Wat de danseres op dit filmpje doet, doe ik ook zo ongeveer. Vanaf ongeveer 1 min zie je dat ze met sluier danst, en na iets meer dan 2 minuten zie je pas dat het 2 sluiers zijn. De draaien die ze helemaal op het eind maakt zijn mijn 'specialiteit' (ahum).
Hi Drop, mooie dans zeg. Wow, echt superknap dat je dat doet.

Fijn dat je je examen hebt gehaald en nu ook op naar volgende.

Beter die aanrijding van 'niets' waar Veter niets van weet

Athena, al uitgedicht?

Ik ga zo lekker naar bed. Ben gaar na 2 dagen UK en helemaal sufgeluld. Zelfs shoppen ging niet meer van hae dus volgende keer toch maar anders insteken.
Allemaal Sinterklaas overleefd? Wij wel, het was erg gezellig dit jaar. Kinderen zijn dolgelukkig met hun cadeau's, het meeste nog wel met de zwaarden die ik voor vier euro bij de hema heb gescoord.

Mooie dans zeg Dropje, echt enorm knap dat je dat kunt. Ik word al duizelig als ik ernaar kijk.

Kerstboom in de box zou echt supergoed plan zijn, jammere is alleen dat ik de box al paar maanden geleden op marktplaats heb verkocht. Poppetje zat er vanaf dat ze kon zitten/staan nooit meer in en ding stond enorm in de weg in het kabouterhuisje. Nou ja, maar eens kijken of ik haar kan leren dat ze van de kerstboom afblijft. (Haha, who am i kidding?)]

Balen van botsing Vrolijk, heb je al iets gehoord? Ik heb een tijdje terug precies hetzelfde gehad met Sjaaks auto als Dropje. Ik was aan het keren en zag een boom (!) over het hoofd. Bam. Maar inderdaad tegen de bumper, die zijn daarvoor hoor. Hij is er nooit achter gekomen .

Verder ben ik echt enorm aan het kwakkelen, iedere keer als ik denk dat ik me net weer wat beter voel gaat het weer mis. Sjaak is nu met de jongens op pad dus ik ga Poppetje zo in bed leggen en zelf ook nog even tukkie doen. Hoop dat ik me dan wat beter voel.
Hier Sint soort van overleefd. Na tripje UK alleen maar aan paracetamol en ibuprofen gezeten en op bed gelegen. Was echt niet lekker en heb dus echt gemarmot. Maar leuk gedaan voor kindjes op pakjesavond en verder op bed gelegen en ingestort.

Auto moet schadeformulier voor worden ingevuld en dan geloof ik naar garage. Zit wel wat eigen risico in, maar overleefbaar. geloof dat andere auto erg blij was met briefje onder ruit want 'in deze tijd'. Nou, ik was eigenlijk verbaasd dat zij zo verbaasd waren want lijkt me niet meer dan normaal.

Verder ga ik een kerstboom opsnorren want ben dol op kerst en ga ik een kerstborrel organiseren dit jaar en een nieuwsjaarsdiner. Ben alleen niet over uit of nieuwjaarsdiner nog dit jaar moet of volgend jaar. Ik heb er echt veel zin in!

Ook moet ik een gepimpte naaidoos scoren voor mezelf want ga met zwangere vriendin naaien per januari, eens in de 2 weken. Fijne frequentie en uiteindelijk gaat het om lol want we zijn helemaal niet creabea. Wilde gewoon geen klein fortuin uitgeven aan shirtjes waarbij ik zelf nu en strikje op shirtje kan zetten aangezien ik geen 58 euro wilde uitgeven

Ik ga zo BBB opsnorren want weer tijd van de maand. heb vandaag gelukzalig pumpen en spinnen afgebeld want zag het niet zitten en na werkverplichting kon ik eindelijk om 20.30 aan thee en chocola. Balen want PT dag geruid met Vrolijkerd en nu moet ik morgen werken. Had eigenlijk wel lekker vrij willen zijn.

Hoe is het verder hier? Iedereen druk en aan de kwakkel? Ik vidn wat dat betreft december ook echt een drukke maand. Wel superleuk Ik hoef nog maar even te werken en dan ben ik ook weer ruim anderhalve week vrij joehee.....
Zo,daar ben ik weer

Hier gaat alles goed, hele leuke Sinterklaas gehad.

Kindjes stikverwend.

Net allemaal leuke kerstplannen gemaakt, dus komt helemaal goed!
Ik kom ook weer even binnenwaaien tussen alle drukte door. Wel met enige moeite, want Schurk heeft de spatiebalk van mijn klaptop gesloopt, dus ik moet nu na elk woord keihard op die toets rammen om een spatie te krijgen.

Hier iig alle Sintdrukte leuk overleefd. Het was helemaal gezellig. Cadeaus voor de kinderen waren precies goed, zowel qua aantal als qua inhoud. We hebben zaterdag eerst het grut hun pakjes laten uitpakken, toen zelfgemaakte erwtensoep met dito brood gegeten, koters met hun speelgoed laten spelen en ze heeeeel bijtijds in bed geknikkerd zodat wij aan onze cadeaus konden. We zijn allemaal erg verwend en hebben over en weer weer goeie gedichten voorbij zien komen. Haha, ik kreeg alleen maar suikerzoete verhalen terwijl ik zelf de hakbijl aardig had gehanteerd verbaal, dus ik zal het volgend jaar wel weer terug gaan krijgen .

Zondag was druilerig en de kinderen waren helemaal lam, dus wij hebben een pyjamadag gehouden en meteen het hele huis in kerstsfeer gebracht. Boom opgezet en versierd, kerststalletjes neergezet, overal ballen en papieren kerstklokken. Vent heeft ook her en der al wat lichtjes hangen, maar het echt erge werk moet nog komen (in de garage, dat is de enige plek waar ik het hoerige spul tolereer ).

Op het werk is het superdruk en dat gaat het per 1-1 nog meer worden door vertrek directe collega en het feit dat er nog geen vervanging is geregeld. We hadden een mogelijkheid met een voormalige collega die nu ingehuurd kon worden, maar dat is niet doorgegaan omdat hij echt veel te duur was. Voor het geld waarvoor mijn (nu nog) huidige collega er zit, kon inhuur maar voor 1,5 dag betaald worden, kun je nagaan. En 3 dagen is toch wel echt een minimum. Hoe de leidinggevenden het willen gaan oplossen is me een raadsel, maar ben nog steeds vastbesloten het probleem bij hen te laten. Zij hebben de mond vol van "mobility" (*puke*) dus mogen zij de praktische kant ervan nu gaan regelen. Of niet, maar dan gaanze het wel merken .

Drop, ik vind je dans ook supermooi. Maar men, wat een gedraai zeg, dat je niet omvalt van de duizeligheid! Ik weet dat je goed moet spotten (althans, zo heette het toen ik aan jazzballet deed), maar zou dan toch nog wel dizzy worden hoor. Heel erg mooi om te zien!

Vrolijk: wel weer een beetje opgeknapt nu? Ik kwakkel ook weer iets, heb het in mijn keel. En de jongens zijn bij tijd en wijle snotverkouden (dan ineens een dag helemaal niet, dan weer nachten vol gehoest en dagen vol snot, heel bizar).

En LLL ook al aan het kwakkelen, het is wel erg dit jaar met iedereen he, hoor het op werk en bij vrienden ook overal om me heen. Heb je al een oplossing gevonden voor de kerstboom of ga je echt voor het drillplan?

Boef heeft hier de boom een keer, in het eerste jaar dat 'ie weer op de grond stond, over zich heen omgetrokken en was daar toen zo van geschrokken dat hij er toen wel van afbleef.

Ely: leuk om je weer eens te lezen tussen alle drukte door! Ben je nou al aan opleiding begonnen, denk het niet he? Heb in mijn hoofd zitten dat je februari zou gaan beginnen.

Wat voor leuke kerstplannen heb je gemaakt?

Ik ga even op LP spieken hoe het met de diverse banenplannen staat en ook om te kijken wanneer drop nou precies voor de test moet...

Goed idee trouwens vrolijk, naailes. Ik geloof dat ik daar ook maar eens aanmoet gaan beginnen, want heb met mijn naaimachine een nog slechtere verstandhouding dan met mijn stofzuiger. En dat wil wat zeggen!
Ja, ik ben ook heel benieuwd naar de banenplannen van iedereen op LP dus hups, opschieten met vertellen!

Irritant he als er een toets klem zit van toetsenbord? Ik heb dat een keer gehad met spatie ook, maar dan dat ie geen spatie gaf en alle woorden aan elkaar zaten. Werd toen een soort morse aangezien ik maar na elk woord een punt zetten om het leesbaar te houden.

Jij dus ook nog steeds aan de kwakkel dus. Hier ook nog en gister zelfs aan de migrainepillen gaan werken. Lag zelfs al om 21.00 op bed! Maar het is nog steeds niet echt over want voel me nog steeds redelijk crap. Maar ga denk ik dit weekend gewoon rustig aan doen en dan hoop ik dat het een keer overwaait want heb het zo druk dat ik gen tijd heb om ziek te zijn want wil niets in mijn vakantie doen. Al krijg ik een blackberry in maag gesplitst na 2 jaar afhouden. Dat is wel weer een beetje jammer want ik weet hoe verslavingsgevoelig ik ben.

Balen van jouw werk Athena, maar ik gok dat ik er zo op LP wat over kan lezen Ik ga eens kijken. Maar jij bent dus je leuke colleg kwijt waar je zo goed mee door de bocht kon. Dat is wel echt jammer want vaak als je leuke collega's hebt, kun je nog wel de dag doorkomen. Dat vind ik althans.

Hier ga ik denk ik vanavond Vrolijkerd aan de kerstboom zetten want ik ben al 2 dagen laat thuis, gister door een conference call van 3 (!!!!) uur. Belachelijk, maar daarom moet er een kerstboom komen ter compensatie van soms achterlijk werk.

LLL, hoe is het met Poppetje en kerstboomperikelen of staat ie nog niet bij jou?

Drop, ben je er al klaar voor?

Ely, superleuk om je weer te zien hier! Ben ook benieuwd naar Zorro dus ga zo eens spieken op LP.
Zal van de week even update plaatsen op LP. Dan is er misschien nieuws

Ga dan ook gelijk reageren op jullie schrijfsels

Leuke kerstplannen heb ik in de vorm van 1e kerstdag lekker met zijn zessen wat doen en tweede kerstdag allemaal leuke familiedingen. Zin in dus.

Hier staat de kerstboom ook sinds gisteren. Gezellig hoor.

Wel een heule lelijke, versierd door Zootje

Zag net iemand op een ander topic klagen over het feit dat er niets op televisie is.. Ga dan neuken denk ik dan

Athena, grappig dat jij nu mierzoete gedichten kreeg, jij was nu juist iets scherper, omdat jij vorig jaar door de gehaktmolen was gehaald?

Drop, dat je dat kan zeg, zo dansen. Respect.

Ik kan alleen de vogeltjesdans

LLL, al opgeknapt?

Staat de kerstboom al?

Vrolijk, voel je je inmiddels al iets beter?
Ola, hier al wat meer opgeknapt hoor. Alleen knetterdruk op werk met allerlei trainingen te geven door het land, de gewoonlijke dingen en dan nog eens allerlei tussendoor dingen voor het nieuwe jaar.

Kerstboom staat er en ik ben er erg mee in mijn nopjes. Hij is groot, breed en mooi en ik ben dol op de lichtjes. Wat dat betreft ben ik echt een sucker voor kerst Ik heb al cadeaus voor onder de boom dus dat komt ook goed. Ouders ook voor de kinderen dus die worden gruwelijk verwend. het is maar goed dat we hebben gedoseerd met de kerst.

Je kerstdagen klinken leuk Ely! Wij gaan eigenlijk precies hetzelfde doen want geen zin om te spitten voor vakanties en dan weer stress te hebben van inpakken. Ik wil gewoon thuis zijn en niets doen dus eerste kerstdag gaan we denk ik een filmpje pakken met 4tjes en 2e kerstdag met mijn familie lekker eten. Verder nog maar een weekje werken en dan ruim anderhalve week vrij dus ik tel de dagen af.

Drop, heeft het geholpen dat ik voor je heb geduimd?

Ik zal zo even naar Lp gaan want allerlei dingen die er staan te gebeuren volgens mij.
Had ik al verteld dat ik CSI Miami aan het doormaaien ben aangezien ik de CSI trilogy wil kijken, maar dat ik aangenaamd verrast ben door Eddie Cibrian die de cast is komen versterken? Hij was al leuk in Third watch om naar te kijken

Ola, avond allemaal! 3 seconden te langzaam dus niet door naar de volgende ronde. Dit keer maar meteen afgehaakt voor alles, heb er nu geen zin meer in. Ligt niet aan uithoudingsvermogen, maar benen verzuurden heel snel. Kon daardoor niet meer omhoog komen de kast op. Echt niet grappig. Merci voor duimen en zo, lief!

Onze kerstboom staat alweer een week. Of eigenlijk kerstbomen. Heb er twee . En een guirlande, en lichtjes voor het raam. Geen knipperende hoerenkast hoor, het blijft redelijk bescheiden (geloof ik). Vind het ook altijd knus aandoen, kerstversiering. Wij gaan dus wel weg, naar Eurodisney, de 24e heen en de 27e terug. Mijn moeder is laaiend. Tja, wat doe je eraan...

Verder geen kado's hier met kerst, vind de reis naar Eurodisney al een kado op zich.
Balen zeg Dropje van de test. Gaat de hele carriereswitch hierdoor niet door? Maar je kerstversiering klinkt geweldig! Hier staat de kerstboom nog stééds niet, ik weet gewoon niet wanneer ik het moet doen. En daar komt bij dat Sjaak echt een ielig klein rotboompje heeft gekocht. Dus heb er ook niet heel veel zin in. Maar heb wel andere leuke kerstspullen waar ik blij van word, dus moet het even allemaal uit de kast gaan trekken. Zal wel vrijdag worden.

Verder hebben we donderdag een nieuwe auto gekocht en was die zondag al stuk, rete-irritant dus.

Volgens mij heeft iedereen hier relaxte kerst, hoewel Eurodisney wel het allerrelaxt en leukst klinkt. Wij gaan eerste kerstdag naar vrienden die met familie in een gehuurd huis net over de grens bij maastricht zitten. Hebben allemaal veel kinderen, dus ik kan de onze loslaten en hoef ze pas weer te zoeken als we gaan. Heel handig dus . En tweede kerstdag gaan we bij mijn zusje eten, ook rustig en relaxt. Winterefteling is uitgesteld tot januari, ook leuk. Derde kerstdag brunch bij schoonouders en dan laten we de jongens daar voor twee dagen, dus hebben we lekker rust met alleen Poppetje. Misschien gaan we nog wel even weg, naar Antwerpen of Parijs ofzo, hoewel dat met haar ook niet meer heel handig is omdat ze om half acht echt instort en niet in de kinderwagen slaapt.
Balen LLL van je auto! Wat had je dan gekocht voor auto en komt het ook goed? Jouw kerstdagen klinken ook lekker en zeker die eerste kerstdag dat je de kinderen kan loslaten

Hoe is het met Sjaak en zijn banenjacht? Komt dat al wat door of merk je nog steeds dat het lastig is? Klein ielig boompje kopen is toch niet echt man-eigen? Die van mij en overige vrienden hebben last van 'size does matter' syndroom met kerstbomen hoor!

Drop, wat balen zeg! Ik heb echt aan je gedacht en verwacht dat het goed zo gaan. Bah, en nu?

Eurodisney is wel heel lekker inderdaad. Maar koud denk ik wel dus ik zou absoluut gaan voor themo ondergoed. Maar dat wil ik eigenlijk nu al want wat is het koud zeg he. Tsskk.. niet normaal, elke ochtend heb ik gewoon brainfreeze als ik de deur uit loop. Van de week zat ik al om 6.00 in auto en dacht dat ik erin bleef met de kou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven