Wie weet waar dit is?

10-12-2009 09:25 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen? Heeft iemand enig idee? Ik heb een weddenschap met mijn pa afgesloten. Als ik binnen 24 uur raad waar dit is win ik 1000 euro!! Er zijn alleen al bijna 12 uur om want hij mailde hem gisterenavond pas door.

Wie het weet mag het zeggen..
Ik vermoed dat het omgeving Rotterdam, Den Haag of Utrecht is aangezien dat plaatsen zijn waar hij veel komt. Of ergens daar tussen. Maar dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
1000 euro??? Wat een coole weddenschap

Kan je alleen niet helpen.
en wat krijgen wij als wij het raden? Delen wij mee in de winst?
Enneh... wat schuift het als iemand hier het weet?
2 zielen 1 slechte gedachte Kaatje!!
Mooie muurtekening!

Maar ik weet helaas niet waar het is...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ja dat kun je wel zeggen het zou helemaal super cool zijn als ik het raad. Want dat verwacht ie natuurlijk nooit.

Meedelen in de winst had leuk geweest. Maar ik heb er al een heel goede bestemming voor. Als ik het win dan..
Nog nooit gezien. Ik kan dus vrij zeker zeggen dat het niet Delft of Leiden is.

Handig ook, met de boom ervoor. Zijn het indianen? Misschien dat het de muur van bijvoorbeeld een museum is wat daarmee te maken heeft?
Goede tip Bertrade! Daar ga ik even op googlen
quote:4Hellokitty schreef op 10 december 2009 @ 09:35:

Ja dat kun je wel zeggen het zou helemaal super cool zijn als ik het raad. Want dat verwacht ie natuurlijk nooit.

Meedelen in de winst had leuk geweest. Maar ik heb er al een heel goede bestemming voor. Als ik het win dan..Ja hee, voor niks gaat de zon op he.
ik dacht eerder aan het buitenland... lekker breed he
Gepubliceerd: dinsdag 12 mei 2009 11:32

Update: dinsdag 12 mei 2009 11:35

De Mexicaanse beeldhouwer Javier Marín exposeert deze zomer op het Lange Voorhout in Den Haag. Premier Jan Peter Balkenende opent de tentoonstelling op dinsdag 9 juni. De achttien beelden blijven tot 9 september staan.

De sculpturen zijn niet onopvallend. Zo staan er drie hoofden van zeven bij vier meter en negen ruiters te paard. Naast de monumentale beelden op straat, bestaat de tentoonstelling uit kleine sculpturen die te zien zijn in Pulchri Studio, ook aan het Lange Voorhout.

Javier Marín (1962) is een van de meest vooraanstaande hedendaagse kunstenaars van Mexico. Hij maakt zijn beelden onder meer in terracotta, marmer en brons. Marín is geïnspireerd door de Zuid-Amerikaanse geschiedenis, cultuur en mythologie. ,,Javier Marín: Mexican Sculptures'' is zijn eerste tentoonstelling in Noord-Europa.

Zou dit het kunnen zijn?

Er staat wel tot 9 september maar wie weet?
een sculptuur is geen schildering he.

Even op de details letten.
quote:Yoie schreef op 10 december 2009 @ 09:38:

Gepubliceerd: dinsdag 12 mei 2009 11:32

Update: dinsdag 12 mei 2009 11:35

De Mexicaanse beeldhouwer Javier Marín exposeert deze zomer op het Lange Voorhout in Den Haag. Premier Jan Peter Balkenende opent de tentoonstelling op dinsdag 9 juni. De achttien beelden blijven tot 9 september staan.

De sculpturen zijn niet onopvallend. Zo staan er drie hoofden van zeven bij vier meter en negen ruiters te paard. Naast de monumentale beelden op straat, bestaat de tentoonstelling uit kleine sculpturen die te zien zijn in Pulchri Studio, ook aan het Lange Voorhout.

Javier Marín (1962) is een van de meest vooraanstaande hedendaagse kunstenaars van Mexico. Hij maakt zijn beelden onder meer in terracotta, marmer en brons. Marín is geïnspireerd door de Zuid-Amerikaanse geschiedenis, cultuur en mythologie. ,,Javier Marín: Mexican Sculptures'' is zijn eerste tentoonstelling in Noord-Europa.

Zou dit het kunnen zijn?

Er staat wel tot 9 september maar wie weet?denk het niet.. ben daar eens geweest en het gebouw is anders dan het gebouw waar de tekening op is gemaakt
Ik zie wel als ik goed naar de tekening kijk dat er een meeuw voorbij vliegt..en die zitten toch alleen in waterrijke gebieden toch?
De rechter van de twee doet me aan een striptekenaar denken, maar ik kan even niet op de naam komen.

Je kan ook een topic op bijvoorbeeld fok plaatsen, daar kijken ook veel mensen naar.
Het is ook niet in Amsterdam, ik heb het nooit echt gezien en mijn man heeft een redelijk grote passie voor muurschilderingen en graffiti's! Erg mooi trouwens.
Volg je hart. Dat klopt.
Utrecht is het volgens mij ook niet.... ik heb het iig nooit gezien
Heeft je vader de foto zelf gemaakt, of van het internet af geplukt?
quote:Lee24 schreef op 10 december 2009 @ 09:41:

Ik zie wel als ik goed naar de tekening kijk dat er een meeuw voorbij vliegt..en die zitten toch alleen in waterrijke gebieden toch?Dat hoeft niet persé want in de winter vliegen ze verder landinwaarts en dan zitten ze gewoon in de stad (hier in ieder geval wel, stad ligt wel aan rivier maar meeuwen zie ik overal).
Zo valt er in ieder geval al een hoop af :-). De steen van de want lijkt mij nog vrij nieuw. Ik denk wel dat het heel groot is aan de boom te zien. Googlen op musea daarmee kom je niet veel verder. Daar kun je alleen maar de binnenzijde en exposities zien. Het gezicht aan de rechterkant is volgens mij een masker.
Hij heeft hem zelf gemaakt en in het buitenland komt hij nooit. Ik vind het ook wel een vrij hollandse boom
Oke!
Hier staat dat er in rotterdam muurschilderingen zijn gemaakt. Misschien heb je er wat aan??

http://www.eldadorren.org/node/202

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven